abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator zondag 1 september 2019 @ 00:28:56 #76
351614 crew  ijs_beer
Zwierig pasje vooruit...
pi_188729813
registreer om deze reclame te verbergen
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2019 00:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wel leuk dat je dan toch de moeite neemt om te posten in het forum waar dit soort dingen heel boeiend worden gevonden :D
Gut gut wat een inspanning. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_188729819
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 00:25 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat is inderdaad het moment dat ik me kan herinneren dat je er echt 'bij ging horen' (oké dit klinkt even veel meer highschoolerig dan ik het bedoel); dat je ook echt heel veel mee ging posten daarna. Was echt leuk toen.
Ja dat klopt wel denk ik :Y Met een YouTube-playlist, in delen kijken en commentaar bij schrijven en daarna kijken wat de rest zei :D En extra hard lachen als dat overeen kwam
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  zondag 1 september 2019 @ 00:30:30 #78
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188729829
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:25 schreef Redefine het volgende:

[..]

Zo'n uitgebreide voorronde om dan uiteindelijk met zo'n niemendalletje te komen :X Op zich best een fijn nummer, maar niemand die het nummer nadat het voorbij was gekomen nog zich wist te herinneren.
Dat inderdaad. Het was vooral heel erg niksig.
Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_188729836
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 00:27 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

9/11 ... Ik was zes en ging tussen de middag even thuis eten toen ik doe beelden zag. Zal dat nooit vergeten. Terug op school probeerden de juffen het begrijpelijk voor ons uit te leggen wat er gebeurt was. Valt natuurlijk totaal niet te bevatten op die leeftijd. :P .
Het viel amper te bevatten als je ouder was, dus laat staan als zesjarige ja.

Ik had toen wel dat ik echt alles wilde zien (nou ja behalve dan beelden van dode en springende mensen etc.). Omdat het zoiets bizars was. Het was dan ook de eerste grootschalige gebeurtenis die zo goed is vastgelegd. Daarvoor zag je vaak alleen maar een foto van erna of een groezelig filmpje.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zondag 1 september 2019 @ 00:31:19 #80
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188729842
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:26 schreef Redefine het volgende:
Ik hoop overigens wel dat 2020 een beter Eurovisie jaar wordt. Het is dat Duncan won, anders was het een jaar om heel snel te vergeten. Man wat was 2019 slecht zeg |:(
Ik vond het ook echt geen geweldig jaar, terwijl ik 2018 over de breedte echt heel erg sterk vond.

Dan vind ik het des te jammer dat Duncan zelfs maar nipt gewonnen heeft. :{
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
pi_188729850
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:30 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Dat inderdaad. Het was vooral heel erg niksig.
Heel erg niksig ging op voor heel veel nummers dit jaar :{ Er zaten ook weinig echt slechte nummers tussen hoor. Maar ook weinig echte goede. Voor mij zat 90% van de liedjes tussen een 6 en een 7.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_188729860
Ik was 13 met 9/11, echt een beetje zo'n tussenleeftijd dat je wel snapt wat er is gebeurd, maar ook weer niet echt op het niveau van een volwassene alle ins en outs.

Weet nog wel dat die clip van Live - Overcome daarna vaak op MTV/TMF kwam, met beelden uit New York, vond ik zo zielig.
Koel en donker bewaren
pi_188729868
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:31 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ik vond het ook echt geen geweldig jaar, terwijl ik 2018 over de breedte echt heel erg sterk vond.

Nipt of niet, hij heeft gewonnen ;)
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_188729880
quote:

[..]

Dat laatste vind ik dan ook wel ja. Het is daarom ook maar de vraag of het een ander jaar ook zou hebben gewonnen. Maar gelukkig voor ons en hem is dat natuurlijk niet ter sprake.

Ik moet eigenlijk heel sterk aan de winst van Denemarken denken met Only Teardrops. Dat was van te voren ook de grote favoriet. In een jaar wat in de breedte echt niks voorstelde. En het won dan ook.

En nee dat is geen vergelijking van de nummers.
pi_188729889
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:33 schreef Guanabana het volgende:
Ik was 13 met 9/11, echt een beetje zo'n tussenleeftijd dat je wel snapt wat er is gebeurd, maar ook weer niet echt op het niveau van een volwassene alle ins en outs.

Weet nog wel dat die clip van Live - Overcome daarna vaak op MTV/TMF kwam, met beelden uit New York, vond ik zo zielig.
Dat laatste was wel zielig ja. En vooral erg jammer, want ik was (ben ook nog wel) fan van Live, maar Overcome is echt een draak van een nummer.
  zondag 1 september 2019 @ 00:35:40 #86
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188729892
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:28 schreef Redefine het volgende:

[..]

Tsja. Het was nog voor de smartphone tijd, dus het nieuws kreeg niemand op dat moment live mee. Plus dat wat we zagen zonder geluid was en eigenlijk een beetje toevallig voorbij kwam. Dus dan kan dat nog weleens aparte reacties opleveren.
Snap ik, maar wat toevallig dan zeg. Dat je dan zomaar toevallig naar zulk wereldnieuws zit te kijken :{

Van het 9/11 moment herinner ik me vooral dat ik 's middags op tv de beelden zag. De dagen daarna ook op school over gehad. En toen vervolgens was ik maandenlang bang voor het geluid van overvliegende vliegtuigen.
pi_188729895
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:32 schreef Redefine het volgende:

[..]

Heel erg niksig ging op voor heel veel nummers dit jaar :{ Er zaten ook weinig echt slechte nummers tussen hoor. Maar ook weinig echte goede. Voor mij zat 90% van de liedjes tussen een 6 en een 7.
Naast Last Night nog het Ierse milkshakemeisje, Slovenië en nog wel een paar, maar die zou ik weer op moeten zoeken omdat ik ze weer vergeten ben :P
Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 1 september 2019 @ 00:36:23 #88
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188729897
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 00:28 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Gut gut wat een inspanning. :D
Haags post zoveel; de minst mogelijke input in fora waar hij anders zelden komt, vergt toch extra moeite
pi_188729900
quote:

[..]

Ik zag gisteren nog een overzicht van afgelopen decennium, welke inzendingen de meeste jurypunten en televotepunten kregen, en daar stak Arcade ook maar een beetje magertjes af. ;(

Maar goed, winst is winst w/
Koel en donker bewaren
pi_188729905
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:35 schreef Redefine het volgende:

[..]

Dat laatste was wel zielig ja. En vooral erg jammer, want ik was (ben ook nog wel) fan van Live, maar Overcome is echt een draak van een nummer.
:D

Ik vond het wel een mooi liedje.
Koel en donker bewaren
pi_188729908
quote:
17s.gif Op zondag 1 september 2019 00:28 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Wel leuk dat je dan toch de moeite neemt om te posten in het forum waar dit soort dingen heel boeiend worden gevonden :D
Komt door jou hoor. Jij maakt nieuwsgierig.
Zonder wrijving geen glans
pi_188729911
Met 9/11 heb ik nog met de vaste telefoon naar de vaste telefoon van een klasgenoot gebeld, dat het de moeite was de tv aan te zetten
Ik ben de kleur MAGENTA
  zondag 1 september 2019 @ 00:37:35 #93
357663 Aoibhin
Salvadorable
pi_188729913
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

Ja dat klopt wel denk ik :Y Met een YouTube-playlist, in delen kijken en commentaar bij schrijven en daarna kijken wat de rest zei :D En extra hard lachen als dat overeen kwam
De uiteindelijk winnende act omschreef je als 'een zuchtende jurk', weet ik nog. Moest daar echt hard om lachen. _O-
  Moderator zondag 1 september 2019 @ 00:37:51 #94
351614 crew  ijs_beer
Zwierig pasje vooruit...
pi_188729918
quote:

[..]

Breedte was niet super sterk nee. Maar Arcade en Soldi zijn toch wel twee echte toppers. Dus die nek aan nek is ergens ook wel mooi imo. :)
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
pi_188729920
Lieve @GeorgeM van harte gefeliciteerd! Wel wat laat maar ik heb net de visite de deur uitgeschopt dus kon niet eerder hier kijken en reageren. En je ziet er echt niet uit als 52 jaar, petje af hoor *O*
pi_188729923
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 00:35 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Snap ik, maar wat toevallig dan zeg. Dat je dan zomaar toevallig naar zulk wereldnieuws zit te kijken :{

Van het 9/11 moment herinner ik me vooral dat ik 's middags op tv de beelden zag. De dagen daarna ook op school over gehad. En toen vervolgens was ik maandenlang bang voor het geluid van overvliegende vliegtuigen.
Ja. Daarom zal het mij ook altijd bij blijven.

Ander moment was de Bijlmerramp. Dat weet ik nog omdat toen Studio Sport werd onderbroken voor het nieuwsbericht. Mijn broer en ik waren in het begin nog kwaad dat ze dat deden :@
pi_188729930
En toen de mei daarop Pim Fortuyn, wat ook allemaal heel erg was, maar waar ik ook net wat te jong voor was om dat allemaal politiek te volgen (en hem echt te kennen).

Was maar een rare tijd.
Koel en donker bewaren
pi_188729931
quote:

[..]

Ook wel blij dat Mahmood niet in een halve finale moest optreden, weet niet wat er gebeurd was als de hype rond Italië eerder was begonnen :@
pi_188729938
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 00:00 schreef Redefine het volgende:
Ik moet wel nog even alle goede eurovisie liedjes van Kroatië gaan bekijken.

En ik ben al klaar.
Fijne vakantie!
  zondag 1 september 2019 @ 00:39:12 #100
350717 Redefine
Service hè
pi_188729942
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 00:38 schreef summer52 het volgende:

[..]

Fijne vakantie!
Dank je.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')