abonnement Unibet Coolblue
  zondag 1 september 2019 @ 11:40:50 #251
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188733458
Hier trouwens een hele thread over Duncan die de belichting op camera probeert te vangen:

https://mobile.twitter.com/TrackingDL/status/1167891968120119302
:o)
  zondag 1 september 2019 @ 11:42:42 #252
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188733472
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2019 11:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
stiekemerd!
:o)
pi_188733518
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2019 11:31 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik denk dat ze van te voren hebben moeten aangeven welk stukje ze moeten nemen: 2:45-2:50. Dat gaan ze niet nog even in elkaar klussen nadat alle nummers zijn geweest, waarbij elke delegatie er nog even z’n plasje over mag doen. Het moment is bewust gekozen, ook een logisch moment, het is alleen 1 van de momenten waarop een man met steadycam om Duncan heen loopt, wat qua tegenbelichting heel moeilijk te timen is, gok ik. Ik ga er vanuit dat ze die volle bak licht eigenlijk liever niet gezien hadden.

Tevens goedemorgen! :+
Ja ik vraag me dus af of dat per ongeluk was, omdat het in de juryfinale ook gebeurde. Misschien was dat licht juist wel bewust? Omdat het in de halve finale/repetities nooit gebeurde.
  zondag 1 september 2019 @ 11:48:23 #254
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188733531
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 11:47 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja ik vraag me dus af of dat per ongeluk was, omdat het in de juryfinale ook gebeurde. Misschien was dat licht juist wel bewust? Omdat het in de halve finale/repetities nooit gebeurde.
Dat volle licht, waardoor je de slaande armen niet meer zag? Dat lijkt me wel een ongelukje ja.
:o)
pi_188733549
quote:
5s.gif Op zondag 1 september 2019 11:48 schreef Dave het volgende:

[..]

Dat volle licht, waardoor je de slaande armen niet meer zag? Dat lijkt me wel een ongelukje ja.
Ik dacht dat hij helemaal niet meer sloeg eigenlijk? :D een mysterie, misschien kan iemand het Duncan nog eens vragen :+
pi_188733564
Gisteren verwend met bloemen, bonnen etc. Maar mijn oudste broer kwam met het mooiste cadeau. Hij had al jaren dozen op zolder staan van mijn moeder, wij hebben toen haar huis leeggeruimd na haar overlijden en die dozen bij hem op zolder gezet. En ja nooit meer naar omgekeken, tot dat mijn schoonzusje genoeg had van die rotzooi dus mijn broer aan het uitzoeken. En tussen alle troep vond hij een fotootje van mij toen ik een jaar of 2 was, dus die foto is nu al 65 jaar oud. Het is een minuscuul fotootje van 6x6 cm en helemaal verkreukeld. Maar oh wat ben ik er blij mee want ik heb helemaal geen babyfoto's, pas vanaf mijn 6e jaar heb ik die. Natuurlijk totaal geen herinneringen aan dat moment maar mijn broer, die opgevoed is door mijn opa en oma, herkende de omgeving. Op het land van mijn grootouders in Wezep, die hadden een boerderij aan de spoorlijn in Wezep. Jongens ik ben hier zo blij mee, kan er wel om janken, ik heb ook iedere keer die foto in mijn handen en kijk naar het "vrolijke" gezichtje van dat kleine meisje. Ja ik weet het ik ben nu eenmaal een sentimentele oude doos :) . Nu wil ik eigenlijk de foto laten vergroten en op canvas af laten drukken, maar ja is dat wel mogelijk met zo'n verkreukeld ding?
pi_188733567

Ah ja volgens mij zie je hem hier net nog slaan, wel dus :D inderdaad een fout dan, jammer net tijdens de finales.
  zondag 1 september 2019 @ 11:53:48 #258
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188733580
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 11:50 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij helemaal niet meer sloeg eigenlijk? :D een mysterie, misschien kan iemand het Duncan nog eens vragen :+

Het moment wordt op 2:36 in ieder geval precies verblind....
:o)
pi_188733602
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:52 schreef summer52 het volgende:
Gisteren verwend met bloemen, bonnen etc. Maar mijn oudste broer kwam met het mooiste cadeau. Hij had al jaren dozen op zolder staan van mijn moeder, wij hebben toen haar huis leeggeruimd na haar overlijden en die dozen bij hem op zolder gezet. En ja nooit meer naar omgekeken, tot dat mijn schoonzusje genoeg had van die rotzooi dus mijn broer aan het uitzoeken. En tussen alle troep vond hij een fotootje van mij toen ik een jaar of 2 was, dus die foto is nu al 65 jaar oud. Het is een minuscuul fotootje van 6x6 cm en helemaal verkreukeld. Maar oh wat ben ik er blij mee want ik heb helemaal geen babyfoto's, pas vanaf mijn 6e jaar heb ik die. Natuurlijk totaal geen herinneringen aan dat moment maar mijn broer, die opgevoed is door mijn opa en oma, herkende de omgeving. Op het land van mijn grootouders in Wezep, die hadden een boerderij aan de spoorlijn in Wezep. Jongens ik ben hier zo blij mee, kan er wel om janken, ik heb ook iedere keer die foto in mijn handen en kijk naar het "vrolijke" gezichtje van dat kleine meisje. Ja ik weet het ik ben nu eenmaal een sentimentele oude doos :) . Nu wil ik eigenlijk de foto laten vergroten en op canvas af laten drukken, maar ja is dat wel mogelijk met zo'n verkreukeld ding?
[ afbeelding ]
Wat leuk Summer! Geen idee of het zou lukken om dat op canvas te laten afdrukken, maar wel een mooi idee! O+
  zondag 1 september 2019 @ 11:58:03 #260
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188733626
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:52 schreef summer52 het volgende:
Gisteren verwend met bloemen, bonnen etc. Maar mijn oudste broer kwam met het mooiste cadeau. Hij had al jaren dozen op zolder staan van mijn moeder, wij hebben toen haar huis leeggeruimd na haar overlijden en die dozen bij hem op zolder gezet. En ja nooit meer naar omgekeken, tot dat mijn schoonzusje genoeg had van die rotzooi dus mijn broer aan het uitzoeken. En tussen alle troep vond hij een fotootje van mij toen ik een jaar of 2 was, dus die foto is nu al 65 jaar oud. Het is een minuscuul fotootje van 6x6 cm en helemaal verkreukeld. Maar oh wat ben ik er blij mee want ik heb helemaal geen babyfoto's, pas vanaf mijn 6e jaar heb ik die. Natuurlijk totaal geen herinneringen aan dat moment maar mijn broer, die opgevoed is door mijn opa en oma, herkende de omgeving. Op het land van mijn grootouders in Wezep, die hadden een boerderij aan de spoorlijn in Wezep. Jongens ik ben hier zo blij mee, kan er wel om janken, ik heb ook iedere keer die foto in mijn handen en kijk naar het "vrolijke" gezichtje van dat kleine meisje. Ja ik weet het ik ben nu eenmaal een sentimentele oude doos :) . Nu wil ik eigenlijk de foto laten vergroten en op canvas af laten drukken, maar ja is dat wel mogelijk met zo'n verkreukeld ding?
[ afbeelding ]
Wat ontzettend leuk!

Ze kunnen er digitaal wel wat bewerkingen/reparaties op loslaten denk ik, maar je moet van dat op canvas drukken denk ik geen mirakels verwachten, beetje afhankelijk van canvas grootte. Je kunt het in ever geval niet oneindig vergroten.
:o)
  zondag 1 september 2019 @ 11:59:26 #261
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188733646
Trouwens, Wezep... het komt nu wel heel dichtbij!
:o)
  ESF Reporter zondag 1 september 2019 @ 12:05:23 #262
87554 Cee
Welluk?
pi_188733727
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:52 schreef summer52 het volgende:
Gisteren verwend met bloemen, bonnen etc. Maar mijn oudste broer kwam met het mooiste cadeau. Hij had al jaren dozen op zolder staan van mijn moeder, wij hebben toen haar huis leeggeruimd na haar overlijden en die dozen bij hem op zolder gezet. En ja nooit meer naar omgekeken, tot dat mijn schoonzusje genoeg had van die rotzooi dus mijn broer aan het uitzoeken. En tussen alle troep vond hij een fotootje van mij toen ik een jaar of 2 was, dus die foto is nu al 65 jaar oud. Het is een minuscuul fotootje van 6x6 cm en helemaal verkreukeld. Maar oh wat ben ik er blij mee want ik heb helemaal geen babyfoto's, pas vanaf mijn 6e jaar heb ik die. Natuurlijk totaal geen herinneringen aan dat moment maar mijn broer, die opgevoed is door mijn opa en oma, herkende de omgeving. Op het land van mijn grootouders in Wezep, die hadden een boerderij aan de spoorlijn in Wezep. Jongens ik ben hier zo blij mee, kan er wel om janken, ik heb ook iedere keer die foto in mijn handen en kijk naar het "vrolijke" gezichtje van dat kleine meisje. Ja ik weet het ik ben nu eenmaal een sentimentele oude doos :) . Nu wil ik eigenlijk de foto laten vergroten en op canvas af laten drukken, maar ja is dat wel mogelijk met zo'n verkreukeld ding?
[ afbeelding ]
Je kan een goede foto maken (zonder reflectie), liefst met een camera met veel megapixels, een nieuwere iPhone maakt dat al snel eentje. Zo heb je een foto die qua formaat groot genoeg is om op canvas af te drukken, alhoewel je altijd die onscherpte zal houden, dat kan je moeilijk rechttrekken maar het heeft ook z’n charme. Dan zitten er echter die vervelende kreukels nog wel in maar die kan je wegwerken. Als je iemand kent die handig is met Photoshop.
Nu ken je mij en ik ben handig met Photoshop dus als je voor bovenstaande foto kan zorgen dan probeer ik van jouw foto een kreukelvrij peutertje te maken. :*
pi_188733880
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:52 schreef summer52 het volgende:
Gisteren verwend met bloemen, bonnen etc. Maar mijn oudste broer kwam met het mooiste cadeau. Hij had al jaren dozen op zolder staan van mijn moeder, wij hebben toen haar huis leeggeruimd na haar overlijden en die dozen bij hem op zolder gezet. En ja nooit meer naar omgekeken, tot dat mijn schoonzusje genoeg had van die rotzooi dus mijn broer aan het uitzoeken. En tussen alle troep vond hij een fotootje van mij toen ik een jaar of 2 was, dus die foto is nu al 65 jaar oud. Het is een minuscuul fotootje van 6x6 cm en helemaal verkreukeld. Maar oh wat ben ik er blij mee want ik heb helemaal geen babyfoto's, pas vanaf mijn 6e jaar heb ik die. Natuurlijk totaal geen herinneringen aan dat moment maar mijn broer, die opgevoed is door mijn opa en oma, herkende de omgeving. Op het land van mijn grootouders in Wezep, die hadden een boerderij aan de spoorlijn in Wezep. Jongens ik ben hier zo blij mee, kan er wel om janken, ik heb ook iedere keer die foto in mijn handen en kijk naar het "vrolijke" gezichtje van dat kleine meisje. Ja ik weet het ik ben nu eenmaal een sentimentele oude doos :) . Nu wil ik eigenlijk de foto laten vergroten en op canvas af laten drukken, maar ja is dat wel mogelijk met zo'n verkreukeld ding?
[ afbeelding ]
(Laten) inscannen bij iemand met een goede fotoscanner.
Dan retoucheren in Photoshop, ook die vergeling is zo weg.

Er zijn mensen die zoiets weer "als nieuw" krijgen, mijn skills komen daarvoor tekort.

Afdrukken op canvas kan wss ook wel.

Je zou eens in 1 van de fotografietopics een balletje kunnen opgooien, daar zitten wel mensen met skills ;)

edit: ik had de post van Cee niet gezien, die heeft ook skills _O_
pi_188734140
@grazz @summer52 @ijs_beer nog dank voor de felicitaties! :*
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_188734300
quote:
11s.gif Op zondag 1 september 2019 11:59 schreef Dave het volgende:
Trouwens, Wezep... het komt nu wel heel dichtbij!
Hahaha ja ik ben zelf geboren in Oldebroek maar de familie aan moederskant komen bijna allemaal uit Wezep. Maar na mijn 3e jaar uit die omgeving vertrokken en in Assen, Hilversum en ook nog een jaartje in Vlissingen gewoond. Maar uiteindelijk met een Zwollenaar getrouwd en bijna 30 jaar in Zwolle gewoond. Maar al weer 17 jaar gelukkig gescheiden en woon nu in Ede en dat bevalt mij uitstekend!
  † In Memoriam † zondag 1 september 2019 @ 12:46:11 #266
368283 ato
pi_188734451
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 10:50 schreef Guanabana het volgende:
Koeler weer GENOT
-O-
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 1 september 2019 @ 12:51:38 #267
368283 ato
pi_188734553
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 11:52 schreef summer52 het volgende:
Gisteren verwend met bloemen, bonnen etc. Maar mijn oudste broer kwam met het mooiste cadeau. Hij had al jaren dozen op zolder staan van mijn moeder, wij hebben toen haar huis leeggeruimd na haar overlijden en die dozen bij hem op zolder gezet. En ja nooit meer naar omgekeken, tot dat mijn schoonzusje genoeg had van die rotzooi dus mijn broer aan het uitzoeken. En tussen alle troep vond hij een fotootje van mij toen ik een jaar of 2 was, dus die foto is nu al 65 jaar oud. Het is een minuscuul fotootje van 6x6 cm en helemaal verkreukeld. Maar oh wat ben ik er blij mee want ik heb helemaal geen babyfoto's, pas vanaf mijn 6e jaar heb ik die. Natuurlijk totaal geen herinneringen aan dat moment maar mijn broer, die opgevoed is door mijn opa en oma, herkende de omgeving. Op het land van mijn grootouders in Wezep, die hadden een boerderij aan de spoorlijn in Wezep. Jongens ik ben hier zo blij mee, kan er wel om janken, ik heb ook iedere keer die foto in mijn handen en kijk naar het "vrolijke" gezichtje van dat kleine meisje. Ja ik weet het ik ben nu eenmaal een sentimentele oude doos :) . Nu wil ik eigenlijk de foto laten vergroten en op canvas af laten drukken, maar ja is dat wel mogelijk met zo'n verkreukeld ding?
[ afbeelding ]
Kan mij voorstellen dat je ontroert bent Summer en wat een mooie foto. Ja de foto kan je laten herstellen, retoucheren.
Life can be a bitch, so like it..
pi_188734572
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 12:05 schreef Cee het volgende:

[..]

Je kan een goede foto maken (zonder reflectie), liefst met een camera met veel megapixels, een nieuwere iPhone maakt dat al snel eentje. Zo heb je een foto die qua formaat groot genoeg is om op canvas af te drukken, alhoewel je altijd die onscherpte zal houden, dat kan je moeilijk rechttrekken maar het heeft ook z’n charme. Dan zitten er echter die vervelende kreukels nog wel in maar die kan je wegwerken. Als je iemand kent die handig is met Photoshop.
Nu ken je mij en ik ben handig met Photoshop dus als je voor bovenstaande foto kan zorgen dan probeer ik van jouw foto een kreukelvrij peutertje te maken. :*
Het probleem is dat mijn moeder of iemand anders de foto op een stuk dik karton heeft geplakt. En dat is waarschijnlijk de achterkant van een fotolijstje geweest want een stukje van een ijzeren scharniertje zit er aan de achterkant nog op. Ik durf die niet te verwijderen want dan maak ik de foto helemaal kapot. Ik had zelf de foto gescand en bijgesneden zodat je het karton niet meer zou zien. Dus ik weet niet of dat een probleem is.
  † In Memoriam † zondag 1 september 2019 @ 12:52:56 #269
368283 ato
pi_188734577
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2019 11:53 schreef Dave het volgende:

[..]


Het moment wordt op 2:36 in ieder geval precies verblind....
Het is een goed optreden, vooral zijn stem maakt zoveel goed. Maar het optreden had nog zoveel beter en mooier kunnen zijn.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † zondag 1 september 2019 @ 12:55:47 #270
368283 ato
pi_188734626
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2019 12:30 schreef GeorgeM het volgende:
@:grazz @:summer52 @:ijs_beer nog dank voor de felicitaties! :*
Nog gefeliciteerd.
Life can be a bitch, so like it..
  zondag 1 september 2019 @ 13:31:58 #271
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188735194
Waarom houden jullie de volgende ESF-meet eigenlijk niet in een sauna? Gezellig toch?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  Moderator zondag 1 september 2019 @ 13:42:48 #272
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188735364
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2019 13:31 schreef Strani het volgende:
Waarom houden jullie de volgende ESF-meet eigenlijk niet in een sauna? Gezellig toch?
Omdat ik dan iedereen onzeker maak met m'n goddelijke lichaam.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  zondag 1 september 2019 @ 13:43:37 #273
181667 Strani
Wie dit leest is gek
pi_188735371
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 13:42 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Omdat ik dan iedereen onzeker maak met m'n goddelijke lichaam.
Ah, nou ja, misschien dat jij dan een handdoekje om kan slaan zodat de rest gewoon ontspannen kan zitten?
Op 02-02-2020 20:20:20 schreef Strani iets
#Hashtag4sale
  zondag 1 september 2019 @ 13:46:22 #274
2681 Dave
Aardig op drave
pi_188735407
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 13:43 schreef Strani het volgende:

[..]

Ah, nou ja, misschien dat jij dan een handdoekje om kan slaan zodat de rest gewoon ontspannen kan zitten?
Zeg maar gerust flinke handdoek hoor.
:o)
pi_188735459
quote:
10s.gif Op zondag 1 september 2019 13:42 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Omdat ik dan iedereen onzeker maak met m'n goddelijke lichaam.
Goh, misschien moet ik dan ook maar eens komen.
Koel en donker bewaren
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')