Liever niet.quote:Op zondag 1 september 2019 13:21 schreef vosss het volgende:
Kunnen al die kutstraffen niet gewoon afgeschaft worden?
Nattekat is gewoon bijzonder allergisch voor de HALOquote:Op zondag 1 september 2019 11:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nou, nou, je gaat er wel met gestrekt been in. Rustig kat.
Dat voordeel zou je dan weer tegen kunnen gaan met een budgetplafond.quote:Op zondag 1 september 2019 14:18 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Liever niet.
Dat zou in het belang zijn van de rijkste en machtigsten. Dat maakt het ongelijker
Grid straf. Wisten ze al, daarom reed 'ie ook niet meer naar buiten voor de laatste kwali.quote:Op zondag 1 september 2019 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb op de laatste minuut na gister niet gekeken, waarom is Albon zo laag?
Nieuwe motor en een hele lading aan onderdelen.quote:Op zondag 1 september 2019 14:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Heb op de laatste minuut na gister niet gekeken, waarom is Albon zo laag?
Ik vermoed dat ie nog z’n best moet doen om Raikkonen en Perez achter zich te houden op het Kemmel Straight.quote:Op zondag 1 september 2019 13:37 schreef Breekfast het volgende:
Denk dat er voor Max weinig te halen valt vandaag. Of Ferrari moet het weer voor zichzelf verpesten.
Misschien dat hij Bottas nog wel voorbij komt. Hamilton wordt al heel lastig.
Dan bestaat de kans dat teams als Ferrari en Mercedes er de brui aan geven.quote:Op zondag 1 september 2019 14:21 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat voordeel zou je dan weer tegen kunnen gaan met een budgetplafond.
Eens.quote:Op zondag 1 september 2019 13:44 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat is daar een schop geven aan? Hij zegt gewoon precies wat het is.
Zeker maar het budgetplafond is ook beperkt.quote:Op zondag 1 september 2019 14:21 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Dat voordeel zou je dan weer tegen kunnen gaan met een budgetplafond.
quote:Op zondag 1 september 2019 14:28 schreef Doevelaer het volgende:
Vettel terug naar Red Bull en dan elke week kutfilmpjes samen met Max
Ik zeg: falsequote:Op zondag 1 september 2019 14:28 schreef Doevelaer het volgende:
Ik mis de filmpjes met Max en Danielquote:Op zondag 1 september 2019 14:28 schreef Doevelaer het volgende:
Feitelijk juist ook.quote:Op zondag 1 september 2019 14:29 schreef franklop het volgende:
Daar zat een hoge kern van waarheid in bij die vraag van Vettel
Ah, vandaar dat hij Beyonce boycot.quote:Op zondag 1 september 2019 14:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Nattekat is gewoon bijzonder allergisch voor de HALO
Goed plan ditquote:Op zondag 1 september 2019 14:28 schreef Doevelaer het volgende:
Had een corner moeten zijn voor Nederland net voor Iniesta zijn ding deed.quote:Op zondag 1 september 2019 14:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Buitenspel bij WK 2010? Heb ik wat gemist
Miste het helemaal, maar zal mogelijk Engeland-Duitsland zijn geweest met de bal die duidelijk over de lijn was, maar niet als goal werd gezienquote:Op zondag 1 september 2019 14:32 schreef Themeparktommy het volgende:
Buitenspel bij WK 2010? Heb ik wat gemist
Huidige is mooier.quote:Op zondag 1 september 2019 14:39 schreef vosss het volgende:
Busstop chicane?? Die wil ik terug! En dan wel de oude oude zegmaar.
Wazgebeurd?quote:Op zondag 1 september 2019 14:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iemand nog een goede AceStream? Via DM natuurlijk.![]()
Reddit Motorsport Streams is verleden tijd en het alternatief dat ze bieden waardeloos.
Heb hetzelfde probleem. De acestreams op het alternatief doen het niet.quote:Op zondag 1 september 2019 14:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iemand nog een goede AceStream? Via DM natuurlijk.![]()
Reddit Motorsport Streams is verleden tijd en het alternatief dat ze bieden waardeloos.
Oneens.quote:
Laatste start was primaquote:Op zondag 1 september 2019 14:41 schreef 3rr0r het volgende:
Kimi eindigt na de start voor Max? Of is Max een beetje af van die poepstart?
samequote:Op zondag 1 september 2019 14:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb hetzelfde probleem. De acestreams op het alternatief doen het niet.
Een geluk dat we vandaag, al is het maar alleen de race, op VRT1 de boel kunnen zienquote:Op zondag 1 september 2019 14:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 1 september 2019 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Misschien moet ik het maar weer gaan regelen, stream toch al voor een vriend zonder Ziggo.
Een goeie F1 mod zou dat gewoon doen natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2019 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Misschien moet ik het maar weer gaan regelen, stream toch al voor een vriend zonder Ziggo.
username + password delen van ziggy klinkt veel makkelijker dan streamen.quote:Op zondag 1 september 2019 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Wij willen Sky he?quote:Op zondag 1 september 2019 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Een goeie mod doet dat niet omdat dat illegaal isquote:Op zondag 1 september 2019 14:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Een goeie F1 mod zou dat gewoon doen natuurlijk
Een goeie F1 mod zou dat gewoon doen en @Pharkus wijsmaken dat het legaal isquote:Op zondag 1 september 2019 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een goeie mod doet dat niet omdat dat illegaal is
Mijn vertrouwen is permanent geschaadquote:Op zondag 1 september 2019 14:45 schreef Lola69 het volgende:
F1TVpro doet het nu ook al een race of 3 zonder problemen, alleen blijft het jammer dat die de audio van de voorbeschouwing niet meer doorgeven. Het (sky) commentaar gaat pas aan 5 minuten voor de race.
Jammer, want ik zat er aan te denken om dat te nemen.quote:Op zondag 1 september 2019 14:45 schreef Lola69 het volgende:
F1TVpro doet het nu ook al een race of 3 zonder problemen, alleen blijft het jammer dat die de audio van de voorbeschouwing niet meer wordt doorgeven. Het (sky) commentaar gaat pas aan 5 minuten voor de race.
RTL heeft vooral reclame..quote:
Jaaaa Skyquote:Op zondag 1 september 2019 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij willen Sky he?
Ziggo heb ik al
Hi there,quote:
Dat zijn nog de streams van gisteren, geen updates vandaag schijnbaar.quote:Op zondag 1 september 2019 14:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Alle teams hebben die sticker op hun auto geplaktquote:
Volgens Doornbosch had er een 1.42,8 ingezeten als hij zijn snelste sectoren aan elkaar had gekregen.quote:Op zondag 1 september 2019 14:50 schreef Weltschmerz het volgende:
Hamilton perste er gisteren een fantastisch ronjde uit?
Hij zei ook letterlijk nou vooruit dan maarquote:Op zondag 1 september 2019 14:51 schreef kikoooooo het volgende:
Die blik van Jos toen de tandarts hem wat wilde vragen
Krijg je vanzelf met de tandarts tegenover jequote:Op zondag 1 september 2019 14:50 schreef vosss het volgende:
Hey Jos! Jos mag ik even wat vragen?
Jos: nou vooruit dan maar
hoezo ben je niet stil ?quote:Op zondag 1 september 2019 14:54 schreef franklop het volgende:
Gaan ze nu serieus er doorheen praten? (althans, het was nog bezig toch Rob begon te praten)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |