Die rijdt nog met een oude spec.quote:
Beide Mercs een motorplof, Verstappen die hem (zachtjes) bovenaan Raidillon in de banden zet en Vettel en Leclerc die een verneukte pitstrategie hebben, waardoor Kimi dan met een Ferrari motor de winst pakt. Ik zeg top racequote:Op zondag 1 september 2019 12:35 schreef Tarado het volgende:
ik hoop wel op een Ferrari overwinning vandaag, zou tijd worden
Ik zeg: niks topracequote:Op zondag 1 september 2019 12:40 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Beide Mercs een motorplof, Verstappen die hem (zachtjes) bovenaan Raidillon in de banden zet en Vettel en Leclerc die een verneukte pitstrategie hebben, waardoor Kimi dan met een Ferrari motor de winst pakt. Ik zeg top race
Het weer.quote:Op zondag 1 september 2019 12:46 schreef cunial het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de races per land zo zijn ingedeeld? Waarom niet beginnen in Singapore en eindigen in Canada bijvoorbeeld. Het maakt mij niet zoveel uit hoor maar het kan efficiënter dacht ik.
Je hebt te maken met weeromstandigheden, maar bv 2x europees rondje betekent dat mensen 2x een race kunnen gaan bezoeken in Europa.quote:Op zondag 1 september 2019 12:46 schreef cunial het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de races per land zo zijn ingedeeld? Waarom niet beginnen in Singapore en eindigen in Canada bijvoorbeeld. Het maakt mij niet zoveel uit hoor maar het kan efficiënter dacht ik.
Combinatie van seizoenen en logistiek.quote:Op zondag 1 september 2019 12:46 schreef cunial het volgende:
Juist, daar had ik niet aan gedachtquote:Op zondag 1 september 2019 12:49 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Combinatie van seizoenen en logistiek.
Racen in Canada in November? Dan mag Pirelli F1 sneeuwkettingen gaan produceren
Welnee. Maar een paar druppels, niet sarcastisch.quote:
Het circuit is aardig grootquote:Op zondag 1 september 2019 13:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Welnee. Maar een paar druppels, niet sarcastisch.
Dan lepelt Mercedes er gewoon elke race een nieuwe motor in, zoals ze vroeger ook deden bij Schumacher.quote:Op zondag 1 september 2019 13:21 schreef vosss het volgende:
Kunnen al die kutstraffen niet gewoon afgeschaft worden?
Toen mocht het nog gewoon en in de jaren '90 had je zelfs nog kwalificatiemotoren die zodanig op de limiet zaten dat ze maar 100 kilometer mee hoefden te gaanquote:Op zondag 1 september 2019 13:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan lepelt Mercedes er gewoon elke race een nieuwe motor in, zoals ze vroeger ook deden bij Schumacher.
Ja tuurlijk, maar dat is ook waar die regels vandaan komen dat je nu maar zoveel motoren mag gebruiken per jaar.quote:Op zondag 1 september 2019 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toen mocht het nog gewoon en in de jaren '90 had je zelfs nog kwalificatiemotoren die zodanig op de limiet zaten dat ze maar 100 kilometer mee hoefden te gaan
Sterktequote:
twitter:wbuxtonofficial twitterde op zondag 01-09-2019 om 10:10:23Caught wind of a lovely fan-initiated movement to stand and applaud during Lap 19 of today’s Grand Prix in memory of Anthoine Hubert, who carried race number 19 in F2. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |