Die bocht heeft een veel mooiere naamquote:Op zondag 1 september 2019 07:47 schreef Sinister-D- het volgende:
[ afbeelding ]
Uitzicht voor vandaag
6.00 thuis vertrokken, 7.30 al zittend in Double Gauche.
Double Gauche is de oude naam gewoonquote:Op zondag 1 september 2019 10:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Die bocht heeft een veel mooiere naam
Ga je mond spoelen.quote:Op zondag 1 september 2019 10:41 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Double Gauche is de oude naam gewoon
Hij krijgt die motorwissel gewoonquote:Op zondag 1 september 2019 10:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
Het is nog niet zeker dat Verstappen op Monza de nwe spec krijgt: https://racingnews365.nl/(...)taliaanse-grand-prix
Lol. Zuig me. En het is ook Pif-paf, Stavelot en Rivage. Met je nieuwe Pouhonquote:
quote:Op zondag 1 september 2019 10:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Lol. Zuig me. En het is ook Pif-paf, Stavelot en Rivage. Met je nieuwe Pouhon
Ik weet niet eens wat de nieuwe naam van Stavelot isquote:Op zondag 1 september 2019 10:44 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Lol. Zuig me. En het is ook Pif-paf, Stavelot en Rivage. Met je nieuwe Pouhon
Om 14:53 uur is de minuut stilte voor de F1quote:Op zondag 1 september 2019 10:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zoals verwacht een minuut stilte voor aanvang vd F3- en F1-race: https://www.autosport.com(...)-in-memory-of-hubert
Paul Frere.quote:Op zondag 1 september 2019 10:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat de nieuwe naam van Stavelot is
twitter:wbuxtonofficial twitterde op zondag 01-09-2019 om 10:10:23Caught wind of a lovely fan-initiated movement to stand and applaud during Lap 19 of today’s Grand Prix in memory of Anthoine Hubert, who carried race number 19 in F2. reageer retweet
Fagnes toch?quote:Op zondag 1 september 2019 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij weet niet eens dat Pif-paf geen nieuwe naam heeft.
En het team (over de radio naar Verschoor)quote:Op zondag 1 september 2019 11:25 schreef Lola69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig blijkt hij wel ok te zijn volgens de commentators.
twitter:pirellisport twitterde op zondag 01-09-2019 om 11:33:09Pit Predictions.#BelgianGP 🇧🇪 #Fit4F1 https://t.co/v5enwAKKX2 reageer retweet
Heel mooi!quote:Op zondag 1 september 2019 09:28 schreef vosss het volgende:
Serie met foto's van alle winnaars in Spa sinds 1950:
https://nl.motorsport.com(...)-sinds-1950/4524880/
Daar zitten mooie plaatjes tussen
Gevalletje HALOquote:Op zondag 1 september 2019 11:25 schreef Lola69 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gelukkig blijkt hij wel ok te zijn volgens de commentators.
Nee, niet waar. En dat *hurrdurrhalo* ben ik zwaar allergisch voor geworden. Moraalridder is een mooie term hiervoor.quote:
Fagnes dusquote:Op zondag 1 september 2019 10:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Jij weet niet eens dat Pif-paf geen nieuwe naam heeft.
Momenteel is het koos naamloosquote:Op zondag 1 september 2019 11:53 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Fagnes dus![]()
Zoals Doevelaar dus zei....
Nou, nou, je gaat er wel met gestrekt been in. Rustig kat.quote:Op zondag 1 september 2019 11:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, niet waar. En dat *hurrdurrhalo* ben ik zwaar allergisch voor geworden. Moraalridder is een mooie term hiervoor.
- incident gebeurt waarbij de halo mogelijk betrokken isquote:Op zondag 1 september 2019 11:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Nou, nou, je gaat er wel met gestrekt been in. Rustig wetcat.
Dit is juist één van de situaties waar een HALO voor ontworpen is.
twitter:Motorsport twitterde op zondag 01-09-2019 om 11:57:55Giovinazzi set for back-of-the-grid start at Spa after engine change #F1 #BelgianGPhttps://t.co/ydU8bL5dy6 reageer retweet
nog even dan krijgen we een start ala motor crossquote:Op zondag 1 september 2019 12:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
De start opstelling is wel een flinke puzzel dit weekend
Kubica start achteraan, met Giovinazzi daar voor, dat is duidelijkquote:Op zondag 1 september 2019 12:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
De start opstelling is wel een flinke puzzel dit weekend
Meer dan de helft zelfsquote:Op zondag 1 september 2019 12:05 schreef Faraday01 het volgende:
hoeveel motorwissels hebben we dit weekend gehad? het halve veld?
Ja je hebt gelijk.quote:
Die van Kubica vond ik een 8,5 op de schaal van Tom Coronel. Niet genoeg vuur voor meerquote:Op zondag 1 september 2019 12:10 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Meer dan de helft zelfs
Dit is wat er vrijdag aangemeld was voor een nieuwe ICE, dat waren al 14 auto's.
[ afbeelding ]
Daar komen dan nog extra wissels bovenop voor uitgefikte exemplaren
Maar wel een race eerder al naar de nieuwe pu. Ze pakken de straf in Monza of Sochi in ieder geval voor de Japanse GPquote:Op zondag 1 september 2019 12:13 schreef MaGNeT het volgende:
Max had er net zo goed een nieuwe motor in kunnen lepelen, dan eindigt hij evengoed op P5 en hebben we een mooie inhaalrace.
De Renault-aangedreven wagen zijn weer teruggewisseld naar de vorige spec. Al vervalt de gridstraf daarmee niet uiteraard. Perez is na de plof ook teruggewisseld.quote:Op zondag 1 september 2019 12:10 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Meer dan de helft zelfs
Dit is wat er vrijdag aangemeld was voor een nieuwe ICE, dat waren al 14 auto's.
[ afbeelding ]
Daar komen dan nog extra wissels bovenop voor uitgefikte exemplaren
Pit strategie verneuken wanneer het hele veld onder een SC gaat pitten door hun wagens te laten rijden.quote:Op zondag 1 september 2019 12:19 schreef Mothzor het volgende:
Wat zal Ferrari vandaag doen zodat ze niet hoeven te winnen?
quote:Op zondag 1 september 2019 12:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
En hier de startopstelling:
https://racingnews365.nl/startopstelling-formule-1-gp-belgie-2019
Vettel wordt geëlimineerd door zijn eigen team, Leclerc wordt in de slotfase ingehaald door Verstappen.quote:Op zondag 1 september 2019 12:19 schreef Mothzor het volgende:
Wat zal Ferrari vandaag doen zodat ze niet hoeven te winnen?
Gridstraf Giovinazzi staat er niet in. Die start vanaf plek 19quote:
Ok, thanks!quote:Op zondag 1 september 2019 12:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Gridstraf Giovinazzi staat er niet in. Die start vanaf plek 19
Ditquote:Op zondag 1 september 2019 11:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
- incident gebeurt waarbij de halo mogelijk betrokken is
- moraalridders: Zie je wel.
Ik ben daar gewoon klaar mee, we weten het wel. Rechtdoor de banden in is nog nooit slecht afgelopen, het momentum van de wagen is genoeg om de banden over de rolbar te lanceren.
of motorplof voor leclercquote:Op zondag 1 september 2019 12:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vettel wordt geëlimineerd door zijn eigen team, Leclerc wordt in de slotfase ingehaald door Verstappen.
Die rijdt nog met een oude spec.quote:
Beide Mercs een motorplof, Verstappen die hem (zachtjes) bovenaan Raidillon in de banden zet en Vettel en Leclerc die een verneukte pitstrategie hebben, waardoor Kimi dan met een Ferrari motor de winst pakt. Ik zeg top racequote:Op zondag 1 september 2019 12:35 schreef Tarado het volgende:
ik hoop wel op een Ferrari overwinning vandaag, zou tijd worden
Ik zeg: niks topracequote:Op zondag 1 september 2019 12:40 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Beide Mercs een motorplof, Verstappen die hem (zachtjes) bovenaan Raidillon in de banden zet en Vettel en Leclerc die een verneukte pitstrategie hebben, waardoor Kimi dan met een Ferrari motor de winst pakt. Ik zeg top race
Het weer.quote:Op zondag 1 september 2019 12:46 schreef cunial het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de races per land zo zijn ingedeeld? Waarom niet beginnen in Singapore en eindigen in Canada bijvoorbeeld. Het maakt mij niet zoveel uit hoor maar het kan efficiënter dacht ik.
Je hebt te maken met weeromstandigheden, maar bv 2x europees rondje betekent dat mensen 2x een race kunnen gaan bezoeken in Europa.quote:Op zondag 1 september 2019 12:46 schreef cunial het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom de races per land zo zijn ingedeeld? Waarom niet beginnen in Singapore en eindigen in Canada bijvoorbeeld. Het maakt mij niet zoveel uit hoor maar het kan efficiënter dacht ik.
Combinatie van seizoenen en logistiek.quote:Op zondag 1 september 2019 12:46 schreef cunial het volgende:
Juist, daar had ik niet aan gedachtquote:Op zondag 1 september 2019 12:49 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Combinatie van seizoenen en logistiek.
Racen in Canada in November? Dan mag Pirelli F1 sneeuwkettingen gaan produceren
Welnee. Maar een paar druppels, niet sarcastisch.quote:
Het circuit is aardig grootquote:Op zondag 1 september 2019 13:17 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Welnee. Maar een paar druppels, niet sarcastisch.
Dan lepelt Mercedes er gewoon elke race een nieuwe motor in, zoals ze vroeger ook deden bij Schumacher.quote:Op zondag 1 september 2019 13:21 schreef vosss het volgende:
Kunnen al die kutstraffen niet gewoon afgeschaft worden?
Toen mocht het nog gewoon en in de jaren '90 had je zelfs nog kwalificatiemotoren die zodanig op de limiet zaten dat ze maar 100 kilometer mee hoefden te gaanquote:Op zondag 1 september 2019 13:30 schreef Tijn het volgende:
[..]
Dan lepelt Mercedes er gewoon elke race een nieuwe motor in, zoals ze vroeger ook deden bij Schumacher.
Ja tuurlijk, maar dat is ook waar die regels vandaan komen dat je nu maar zoveel motoren mag gebruiken per jaar.quote:Op zondag 1 september 2019 13:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Toen mocht het nog gewoon en in de jaren '90 had je zelfs nog kwalificatiemotoren die zodanig op de limiet zaten dat ze maar 100 kilometer mee hoefden te gaan
Sterktequote:
twitter:wbuxtonofficial twitterde op zondag 01-09-2019 om 10:10:23Caught wind of a lovely fan-initiated movement to stand and applaud during Lap 19 of today’s Grand Prix in memory of Anthoine Hubert, who carried race number 19 in F2. reageer retweet
Wat is daar een schop geven aan? Hij zegt gewoon precies wat het is.quote:Op zondag 1 september 2019 13:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
Horner geeft nog even "subtiel" een schop aan Gasly
https://www.gpblog.com/nl(...)-ferrari-staan-.html
quote:Op zondag 1 september 2019 13:44 schreef Nattekat het volgende:
Daar heeft ie wel een paar kg mee verlorenquote:
Ja, inderdaad. wtf.quote:Op zondag 1 september 2019 13:45 schreef Nattekat het volgende:
Ik vind het behoorlijk kwalitatief uitermate teleurstellend dat dat een merknaam is
Dan krijg je net als gisteren filevorming op het circuit.quote:Op zondag 1 september 2019 13:51 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Rij dan even wat langzamer, lul
Vanmorgen rond 9.00 hebben ze er nog in allerijl bij alle marshall posts er ook langs gebracht.quote:Op zondag 1 september 2019 13:33 schreef F1gamer het volgende:
Rouwbanden bij een aantal coureurs gespot
Deed ze ook bij Schumacher. Wrsch bij alle jonge coureurs die haar condoleerden.quote:
Hier ook hoorquote:Op zondag 1 september 2019 14:05 schreef Doevelaer het volgende:
De drie heren coureurs op de bank ook alle drie met de tranen in de ogen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |