Wazgebeurd?quote:Op zondag 1 september 2019 14:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iemand nog een goede AceStream? Via DM natuurlijk.![]()
Reddit Motorsport Streams is verleden tijd en het alternatief dat ze bieden waardeloos.
Heb hetzelfde probleem. De acestreams op het alternatief doen het niet.quote:Op zondag 1 september 2019 14:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Iemand nog een goede AceStream? Via DM natuurlijk.![]()
Reddit Motorsport Streams is verleden tijd en het alternatief dat ze bieden waardeloos.
Oneens.quote:
Laatste start was primaquote:Op zondag 1 september 2019 14:41 schreef 3rr0r het volgende:
Kimi eindigt na de start voor Max? Of is Max een beetje af van die poepstart?
samequote:Op zondag 1 september 2019 14:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb hetzelfde probleem. De acestreams op het alternatief doen het niet.
Een geluk dat we vandaag, al is het maar alleen de race, op VRT1 de boel kunnen zienquote:Op zondag 1 september 2019 14:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb hetzelfde probleem. De acestreams op het alternatief doen het niet.
quote:Op zondag 1 september 2019 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Misschien moet ik het maar weer gaan regelen, stream toch al voor een vriend zonder Ziggo.
Een goeie F1 mod zou dat gewoon doen natuurlijkquote:Op zondag 1 september 2019 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Misschien moet ik het maar weer gaan regelen, stream toch al voor een vriend zonder Ziggo.
username + password delen van ziggy klinkt veel makkelijker dan streamen.quote:Op zondag 1 september 2019 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Wij willen Sky he?quote:Op zondag 1 september 2019 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Een goeie mod doet dat niet omdat dat illegaal isquote:Op zondag 1 september 2019 14:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Een goeie F1 mod zou dat gewoon doen natuurlijk
Een goeie F1 mod zou dat gewoon doen en @Pharkus wijsmaken dat het legaal isquote:Op zondag 1 september 2019 14:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een goeie mod doet dat niet omdat dat illegaal is
Mijn vertrouwen is permanent geschaadquote:Op zondag 1 september 2019 14:45 schreef Lola69 het volgende:
F1TVpro doet het nu ook al een race of 3 zonder problemen, alleen blijft het jammer dat die de audio van de voorbeschouwing niet meer doorgeven. Het (sky) commentaar gaat pas aan 5 minuten voor de race.
Jammer, want ik zat er aan te denken om dat te nemen.quote:Op zondag 1 september 2019 14:45 schreef Lola69 het volgende:
F1TVpro doet het nu ook al een race of 3 zonder problemen, alleen blijft het jammer dat die de audio van de voorbeschouwing niet meer wordt doorgeven. Het (sky) commentaar gaat pas aan 5 minuten voor de race.
RTL heeft vooral reclame..quote:
Jaaaa Skyquote:Op zondag 1 september 2019 14:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wij willen Sky he?
Ziggo heb ik al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |