Zijn ze drugs aan het verkopen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:57 schreef StephanL het volgende: Zie die Nederlanders lekker gek doen
![]()
Ze doen gek, dat zou normaal zijn.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zijn ze drugs aan het verkopen?
1:41 was dat? Waarom niet eigenlijk?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:58 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik denk alleen niet dat ze de Q2 tijd van Vettel gaan halen.
Er staat een auto vol op het parkeerterreinquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:58 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Zijn ze drugs aan het verkopen?
Nog beter: Vandaag EN morgenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat Hamilton vandaag crashte en niet morgen.
Over morgen weet je helemaal niet, of heb je een glazen bol?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:59 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Jammer dat Hamilton vandaag crashte en niet morgen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:00 schreef potjecreme het volgende:
Ik mis de tijd van de rode bal...
1.41.5 inderdaad. Maar de vrije trainingen waren toen ook sneller. Snelste tijd nu in FP3 was 1.44.2 tegenover 1.42.6 vorig jaar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
1:41 was dat? Waarom niet eigenlijk?
Hopelijk max ook.quote:
Ja, ik heb een glazen bol.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:00 schreef StephanL het volgende:
[..]
Over morgen weet je helemaal niet, of heb je een glazen bol?
Genoeg tijd om een spec2 in hun auto te schroeven?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:06 schreef Zorro het volgende:
Rode vlag ook. Bah. Meer tijd voor Mercedes
Perezquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:07 schreef StephanL het volgende:
Welke Mercedes ontplofte er nog meer dan?
Checo gisterenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:07 schreef StephanL het volgende:
Welke Mercedes ontplofte er nog meer dan?
Volgens mij heeft Toto gewoon een afstandsbediening voor die motoren.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:06 schreef Zorro het volgende:
Rode vlag ook. Bah. Meer tijd voor Mercedes
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:09 schreef Refragmental het volgende:
Goh wat toevallig, komt toch altijd wel erg goed uit voor Merc.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:08 schreef Monolith het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Toto gewoon een afstandsbediening voor die motoren.
Jij hebt het alu hoedje al uit de kast gehaald?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:09 schreef Refragmental het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:09 schreef Refragmental het volgende:
Williams en Racing Point zitten in het complot.quote:
Dit is normaal toch gewoon geel. Rood zwaar overdrevenquote:
Hebben ze weer gelukt hoor, sjonge zeg..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:09 schreef Refragmental het volgende:
Dit, normaal geel, maar nu rood.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is normaal toch gewoon geel. Rood zwaar overdreven
Dit begint op voetbal te lijken zie ik.
dan moet die niet van de baan gaan en zijn motor het volhouden 3 ronden , je weet nu maar nooitquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:10 schreef Nattekat het volgende:
Als Hamilton zo meteen de baan op kan had ie hoe dan ook een tijd kunnen neerzetten.
Nee die auto moet eerst van de baan. En geel tijdens kwali heeft niemand wat aan natuurlijk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:10 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dit is normaal toch gewoon geel. Rood zwaar overdreven
Dit begint op voetbal te lijken zie ik.
Jinx de boel maar joh.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Oja, Honda nu betrouwbaarste motor van allemaal
Elke andere fabrikant heeft nu een plof gehad.
Jinxquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Honda heeft nu 2 motoren marge, ook na één plof nog het betrouwbaarstequote:
Misschien nemen ze nu ook expres maar meer tijd om alles te dubbel checken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Als ze nog bezig zijn met de auto als de rode vlag klaar is, had ie het niet gehaald.
Jellyquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:18 schreef RubenSosa het volgende:
stelletje mafklappers daar op die tribune.
Nadat ie straks pole heeft gehaald krijg je weer het gelul dat dit zijn meest lastige quali was omwille van de undrivable car because to much vibrations blablabla....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:17 schreef RAVW het volgende:
Hammi ziet weer spoken of is het nu wel waar
Nee. Maar gewoon meenemen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:19 schreef rgras het volgende:
Is het toegestaan om in Monza zelf bier mee te nemen naar het circuit?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:12 schreef Nattekat het volgende:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:12 schreef Nattekat het volgende:
Is dat niet een soort panter?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Sommige mensen snappen niet wat een jinx is
Betekent dat ie het beter doet dan daarnet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:21 schreef Marcoss het volgende:
Groene tijden in 2 en 3 is niet zo raar natuurlijk, dat betekent niet direct dat hij het weer doet..
Mol snapt het gewoon echt niet.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:21 schreef Marcoss het volgende:
Groene tijden in 2 en 3 is niet zo raar natuurlijk, dat betekent niet direct dat hij het weer doet..
Ja, maar toen ging hij niet zo hardquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:22 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Betekent dat ie het beter doet dan daarnet.
Hij zat in een snelle rondequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:23 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ja, maar toen ging hij niet zo hard
Hij rijdt gewoon nog hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
Inhaalrace voor Max morgen...wordt weer een mooie race dus
Een snelle ronde waarin hij uiteindelijk 10 seconden achter Leclerc eindigde ja...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij zat in een snelle ronde
Die groene blokjes waren in een outlap.
Zo kan je het ook goedpratenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:24 schreef HiDiHo het volgende:
Inhaalrace voor Max morgen...wordt weer een mooie race dus
Als je iets niet snapt, zeg dan niets, jezus christus...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Een snelle ronde waarin hij uiteindelijk 10 seconden achter Leclerc eindigde ja...
Oh fuck...ik zat al op een andere zenderquote:
#nattekrant..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:25 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als je iets niet snapt, zeg dan niets, jezus christus...
Echte fan vd sport...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:25 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh fuck...ik zat al op een andere zender
Laat maar...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vooral anderen de schuld geven joh
Beter geen code rood en een paar marshalls doodrijden ja tochquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
code rood met nog 43 seconden.
Waar heb je het over, Lewis had helemaal niet veel verkeerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel goed rondje hoor, met zoveel verkeer. Ze gingen allemaal keurig aan de kant maar toch helpt het niet.
Nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Heb beide..denk dat Albon uitvalt.
Jupquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:29 schreef Tinos85 het volgende:
Alfa had al wel een nieuwe motor van Ferrari toch?
Geluk dat die code rood niet kwam net voor max zn rondje klokte. Dat is waar men op doelt.quote:
Kubica was een dikke 9. Had alles. Pufje, nog een pufje, dikke mist over het circuit en vuurwerk.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:28 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ze ploffen met bosjes dit weekend
Inderdaad..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:28 schreef Weltschmerz het volgende:
Wel goed rondje hoor, met zoveel verkeer. Ze gingen allemaal keurig aan de kant maar toch helpt het niet.
Die rechter heeft wel heeel veel stofquote:
Ja en als het wel eerder gebeurd dan is het geen pech want dan hadden ze maar eerder naar buiten moeten gaan. Altijd kans dat er wat mis gaat enzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:31 schreef vosss het volgende:
[..]
Geluk dat die code rood niet kwam net voor max zn rondje klokte. Dat is waar men op doelt.
Volgens de Coronel schaal?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:31 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Kubica was een dikke 9. Had alles. Pufje, nog een pufje, dikke mist over het circuit en vuurwerk.
Gioviazzi matig. Een 3 voor de moeite.
Grindbakquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:32 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Die rechter heeft wel heeel veel stof
Mijn eigen vertrouwde schaal die zich ontwikkeld heeft sinds midden jaren '90.quote:
Iedere spec-3 Merc wordt uit voorzorg teruggeschroefd voor zondag.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:34 schreef THEFXR het volgende:
die nieuwe motoren gaan bij bosjes, dat voorspelt wat voor de race
En Ferrari dan (GIO)quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:36 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Iedere spec-3 Merc wordt uit voorzorg teruggeschroefd voor zondag.
Die racen toch altijd op vrijdag?quote:
Kwam door cringe interview.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:37 schreef vosss het volgende:
Duurde tussen Q1 en Q2 niet veel langer dan normaal?
Code roodquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:37 schreef vosss het volgende:
Er stond een brandende Sauber Alfa in de wegquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:37 schreef vosss het volgende:
Weer mazzel voor Mercedes.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:37 schreef Nattekat het volgende:
Of niet, want het is vandaag veeeeel warmer dan morgen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:37 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die racen toch altijd op vrijdag?
Je kan Gasly wel degraderen, maar Sainz moet en zal onder hem staanquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:41 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Sainz onder Gasly. Dat moet pijn doen
Je wilt hier zo snel mogelijk wegtrekken in het beginquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:45 schreef Tinos85 het volgende:
Starten op mediums is niet interessant hier dus.
OMG!quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:39 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind Kubica op de een of andere manier wel een beetje op Larry Laffer lijken...
[ afbeelding ]
Van wie zijn die rechter twee? Zoiets heb ik als klein jongetje ooit van m'n vader gekregen, van Alesiquote:
Albon's wagen staat afgesteld voor de race...quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:48 schreef opgebaarde het volgende:
Albon is wel echt een verademing tov Gasly. Zit binnen de twee seconden van Verstappen
Hij start toch achteraan omdat hij een nieuwe motor heeft. Waarom pushen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:48 schreef opgebaarde het volgende:
Albon is wel echt een verademing tov Gasly. Zit binnen de twee seconden van Verstappen
Van Max niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:49 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Albon's wagen staat afgesteld voor de race...
De middelste met 27 is Nigel Mansell, de rechter is Alain Prost.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:46 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Van wie zijn die rechter twee? Zoiets heb ik als klein jongetje ooit van m'n vader gekregen, van Alesi
Ken sent mequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:39 schreef shiznuts het volgende:
Ik vind Kubica op de een of andere manier wel een beetje op Larry Laffer lijken...
[ afbeelding ]
Maakt echt geen donder uit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Morgen wordt het een stuk kouder.
Dan is dit toch enorm gek?!
Albon moet toch al achteraan starten ivm motorwissel, nu spaart hij wat banden uit. Daarnaast zal hij dus een 100% race setup hebben aangezien hij de qualy voor spek & bonen rijdt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Is gewoon motor en banden sparen wat ze doen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit weekend wel, tot aan de eerste pitstop. Op race pace verliezen ze gewoon te veel. Over een ronde en tijdens de start niet te pakken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:55 schreef HiDiHo het volgende:
Ferrari voor Mercedes. Dat zien we niet meer vaak de laatste tijd
Meid toch.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:57 schreef vosss het volgende:
3 LUIERPAKKEN VOOR MAAR 37,50!!!!
Goddomme.
Kemmel straight.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:56 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Dit weekend wel, tot aan de eerste pitstop. Op race pace verliezen ze gewoon te veel. Over een ronde en tijdens de start niet te pakken.
Mocht Lewis er een pakken bij de start, wordt je direct terug gepakt op kamel straight
37,50 Jezus. Denken ze dat ik geld schijt ofzoquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:57 schreef vosss het volgende:
Goddomme.
Weet ik veel, ik blief die kutzooi niet te zienquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:57 schreef Lola69 het volgende:
[..]
37,50 Jezus. Denken ze dat ik geld schijt ofzo
Dat zei die voordat de run van Vettel voorbij was. Maar Olav had zich daarna wel kunnen verbeteren idd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:55 schreef Weltschmerz het volgende:
"Leclerc ruim voor Vettel"
Bijna een tiende verschil op een enorm lange baan....
Ze zouden meer reclames met Verstappen moeten uitzenden.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:58 schreef vosss het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik blief die kutzooi niet te zien
Lijkt me logisch maar dat is wel wat anders dan een race setup me dunkt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:56 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Is gewoon motor en banden sparen wat ze doen.
Albon gaat echt geen risico nemen als ie toch achteraan startquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:55 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
RBR is het blijkbaar met jou oneens
Dat is een ander onderwerpquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:59 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Albon gaat echt geen risico nemen als ie toch achteraan start
En vrije bandenkeuze.
Doen ze ook wel denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:59 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lijkt me logisch maar dat is wel wat anders dan een race setup me dunkt.
Zijn teamgenoot Verstappen is volledig kansloos voor P4, dus waarom zet hij dan niet in op morgen?
Nee, hij had het al bedacht voordat de tijd van Vettel in beeld kwam. In Q1 maakte hij er ook al 2 tienden ipv 1 tiende van. Het is elk raceweekend hetzelfde gelul.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:58 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Dat zei die voordat de run van Vettel voorbij was. Maar Olav had zich daarna wel kunnen verbeteren idd.
Pitlimiter volgens mij. Valt me al het hele weekend op. Gaat uit wanneer hij over de pit streep komt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:02 schreef vosss het volgende:
Wat is dat roze ledje bij vettel onder de tcam?
Flikkerlichtquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:02 schreef vosss het volgende:
Wat is dat roze ledje bij vettel onder de tcam?
Fucky ! Kan ik nog terug?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 15:57 schreef vosss het volgende:
Goddomme.
Bij sjarel dekerk brandde dat niet die voor hem ree in de pit.quote:
Zie het nu voor het eerst. De rest heeft dat niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:02 schreef Lola69 het volgende:
[..]
Pitlimiter volgens mij. Valt me al het hele weekend op. Gaat uit wanneer hij over de pit streep komt.
Is me iig niet opgevallen bij de rest.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:04 schreef vosss het volgende:
[..]
Zie het nu voor het eerst. De rest heeft dat niet?
Sandbaggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:06 schreef beantherio het volgende:
Wat deden Bottas en Hamilton nou?
.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:06 schreef beantherio het volgende:
Wat deden Bottas en Hamilton nou?
Misschien dat er een afspraak over een tow ligt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:09 schreef F1gamer het volgende:
Waarom gaat Lewis gewoon niet om bottas heen
Dan moet ie ook niet jankenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien dat er een afspraak over een tow ligt.
Moest een snellere rijder voorbij latenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:09 schreef F1gamer het volgende:
Omdat hij dan Kimi in zijn kont had.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:09 schreef F1gamer het volgende:
Hij is hard aan het stampen hoor, paars in sector 1quote:
Lag al ruim 4 tienden achter op Leclerc na sector 2.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:14 schreef Doevelaer het volgende:
Vettel gigantische fuck up in S3? Verliest daar 0,8 of zo?
Is de tafel nog heel?quote:
Volgens mij zat Mol niet op te letten, maar was Vettel gewoon achter Leclerc aangereden en haalde Leclerc Hamilton in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even ingehaald door Hamilton vlak voor de Busstop
Hij verloor in ieder geval ook al 4 tienden t.o.v. Leclerc in deel 2quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:14 schreef Doevelaer het volgende:
Vettel gigantische fuck up in S3? Verliest daar 0,8 of zo?
Volgens mij zat jij niet op te letten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij zat Mol niet op te letten, maar was Vettel gewoon achter Leclerc aangereden en haalde Leclerc Hamilton in.
Hm, zie het idd. Verkeerd gekekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:15 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Lag al ruim 4 tienden achter op Leclerc na sector 2.
En wat jij weer gemist hebt, is dat Vettel Hamilton één bocht eerder inhaalt. Daarom pakt Hamilton de positie terug in de busstop.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij niet op te letten.
Nadat de wagen van Hamilton halverwege zelfmoord pleegt en Vettel is uitgeschakeld door zijn eigen team, pakt Verstappen P1 af in een zinderend slot van de racequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:15 schreef shiznuts het volgende:
Je zou het dat joch toch eens gunnen, een overwinning. Long due.
Daar teken ik ook best voor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nadat de wagen van Hamilton halverwege zelfmoord pleegt en Vettel is uitgeschakeld door zijn eigen team, pakt Verstappen P1 af in een zinderend slot van de race
Beter scenarioquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nadat de wagen van Hamilton halverwege zelfmoord pleegt en Vettel is uitgeschakeld door zijn eigen team, pakt Verstappen P1 af in een zinderend slot van de race
Vettel ging achter Leclerc naar buiten, hoe kan Hamilton hem dan hebben ingehaald als Leclerc Hamilton heeft ingehaald?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij niet op te letten.
Oud geworden zegquote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:19 schreef Fer het volgende:
Afgezien van de penalty had Verstappen 2e kunnen rijden met een nieuwe motor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |