Sandbaggenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:06 schreef beantherio het volgende:
Wat deden Bottas en Hamilton nou?
.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:06 schreef beantherio het volgende:
Wat deden Bottas en Hamilton nou?
Misschien dat er een afspraak over een tow ligt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:09 schreef F1gamer het volgende:
Waarom gaat Lewis gewoon niet om bottas heen
Dan moet ie ook niet jankenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:10 schreef beantherio het volgende:
[..]
Misschien dat er een afspraak over een tow ligt.
Moest een snellere rijder voorbij latenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:09 schreef F1gamer het volgende:
Omdat hij dan Kimi in zijn kont had.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:09 schreef F1gamer het volgende:
Hij is hard aan het stampen hoor, paars in sector 1quote:
Lag al ruim 4 tienden achter op Leclerc na sector 2.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:14 schreef Doevelaer het volgende:
Vettel gigantische fuck up in S3? Verliest daar 0,8 of zo?
Is de tafel nog heel?quote:
Volgens mij zat Mol niet op te letten, maar was Vettel gewoon achter Leclerc aangereden en haalde Leclerc Hamilton in.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Even ingehaald door Hamilton vlak voor de Busstop
Hij verloor in ieder geval ook al 4 tienden t.o.v. Leclerc in deel 2quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:14 schreef Doevelaer het volgende:
Vettel gigantische fuck up in S3? Verliest daar 0,8 of zo?
Volgens mij zat jij niet op te letten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij zat Mol niet op te letten, maar was Vettel gewoon achter Leclerc aangereden en haalde Leclerc Hamilton in.
Hm, zie het idd. Verkeerd gekekenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:15 schreef MAJESTICS het volgende:
[..]
Lag al ruim 4 tienden achter op Leclerc na sector 2.
En wat jij weer gemist hebt, is dat Vettel Hamilton één bocht eerder inhaalt. Daarom pakt Hamilton de positie terug in de busstop.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij niet op te letten.
Nadat de wagen van Hamilton halverwege zelfmoord pleegt en Vettel is uitgeschakeld door zijn eigen team, pakt Verstappen P1 af in een zinderend slot van de racequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:15 schreef shiznuts het volgende:
Je zou het dat joch toch eens gunnen, een overwinning. Long due.
Daar teken ik ook best voor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nadat de wagen van Hamilton halverwege zelfmoord pleegt en Vettel is uitgeschakeld door zijn eigen team, pakt Verstappen P1 af in een zinderend slot van de race
Beter scenarioquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nadat de wagen van Hamilton halverwege zelfmoord pleegt en Vettel is uitgeschakeld door zijn eigen team, pakt Verstappen P1 af in een zinderend slot van de race
Vettel ging achter Leclerc naar buiten, hoe kan Hamilton hem dan hebben ingehaald als Leclerc Hamilton heeft ingehaald?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mij zat jij niet op te letten.
Oud geworden zegquote:
Hoe kom je daarbij?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 16:19 schreef Fer het volgende:
Afgezien van de penalty had Verstappen 2e kunnen rijden met een nieuwe motor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |