SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
En je zat niet in Utopia ook nogquote:
Maar gelukkig staat het topic nu in je MyATquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:09 schreef marc0871 het volgende:
Ik heb nog geen aflevering van Utopia niet gemist
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 19:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Maar gelukkig staat het topic nu in je MyAT
Gelukt 👍quote:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 21:22 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Nee dit was een post![]()
+ topic 100shout out to @:tillyb
Ze heeft een relatie met een vriend van Mariskaquote:
quote:Op zondag 1 september 2019 13:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft een relatie met een vriend van Mariska
ja doei mario, franny had gisteren bezoek van haar familie (broers)quote:Op zondag 1 september 2019 13:38 schreef mario390 het volgende:
ik zei het moet niet kloppen geruchten geruchten
Die is weer behoorlijk afgevallen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 18:01 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
lillike foto ..dat haarquote:
Ahquote:
wat een indruk hebben sommigen toch achtergelaten...hoe heet die oudere man met die bril ook weer?quote:Op maandag 2 september 2019 12:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Erik dacht ikquote:Op maandag 2 september 2019 14:04 schreef Charmian het volgende:
[..]
wat een indruk hebben sommigen toch achtergelaten...hoe heet die oudere man met die bril ook weer?
Ow jaquote:Op maandag 2 september 2019 14:14 schreef pullup het volgende:
[..]
Erik dacht ik
Ik geloof dat die wel vaan een borreltje hield
NUmmertje 100quote:Op maandag 2 september 2019 12:34 schreef pullup het volgende:
Kind is ook weer een maand ouder
[ afbeelding ]
Romy zie je nu echt van meisje naar vrouw gaan. Mooi om te zien.quote:
Veel oud uto's. Dat zie je niet veel. Leuk voor Adje.quote:Op maandag 2 september 2019 12:26 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wie is die blonde gozer die op zijn hurken zit?quote:
Aha een nieuwequote:
Ja een gastric bypass is geen kattenpisquote:Op maandag 2 september 2019 17:23 schreef pullup het volgende:
Dat gewicht is er rap af
djiez zo ga je toch geen programma presenteren en dan heb ik het over die linksequote:
oh dat is dat vervelende dreinende kutkind van baldr, die gast was ik ook alweer vergetenquote:
Ja Adri is er vandaag uitgegaanquote:Op maandag 2 september 2019 21:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Aha een nieuweDe mannen posten ook veel minder
Deze was ongelooflijk irritant inderdaad, nu weet ik het weerquote:Op maandag 2 september 2019 21:55 schreef Charmian het volgende:
[..]
oh dat is dat vervelende dreinende kutkind van baldr, die gast was ik ook alweer vergeten
quote:Op maandag 2 september 2019 21:58 schreef pullup het volgende:
[..]
Deze was ongelooflijk irritant inderdaad, nu weet ik het weer
quote:
quote:Op maandag 2 september 2019 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Een setje Batsbillen voor jou dan
[ afbeelding ]
Nu pas Batsmoe? Bats is weer op 1 paard aan het wedden en is weer in totale transformatie. Van bokschick naar skatechick. Het gaat zo makkelijk bij haar en iedereen lijkt erin te trappenquote:Op maandag 2 september 2019 22:08 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met Mike was het opscheppen over skiën in de sneeuw , nu is Bats aan het longboarden (opscheppen!) samen met Chris, synchroon gekleed ook![]()
#beginbatsmoeteworden
[ afbeelding ]
Niet geilquote:Op maandag 2 september 2019 22:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Een setje Batsbillen voor jou dan
[ afbeelding ]
Wat ziet die gozer toch in dat ouwe volgespoten wijf? Zou het wel echt zijn of zijn het alleen maar goede vrienden? En Romy heeft wel wat anders aan haar hoofd met hun nieuwe huis en zwangerschap. Marjet zal zich wel buiten spel gezet voelen en zocht toen snel een kennis op om verliefd op te worden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:42 schreef yaello het volgende:
[..]
Nu pas Batsmoe? Bats is weer op 1 paard aan het wedden en is weer in totale transformatie. Van bokschick naar skatechick. Het gaat zo makkelijk bij haar en iedereen lijkt erin te trappen. Overigens lijkt het alsof Romy ook weer totaal uit het zicht is.
Ik denk ook niet dat Romy er heel erg mee zit. Die had sowieso niks geplaatst over dat ze elkaar weer hebben gezien volgens mij. Bovendien is ze er nu volgens mij ook wel achter dat Billy geen vaste vriendschappen kan onderhouden.quote:Op dinsdag 3 september 2019 11:18 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Wat ziet die gozer toch in dat ouwe volgespoten wijf? Zou het wel echt zijn of zijn het alleen maar goede vrienden? En Romy heeft wel wat anders aan haar hoofd met hun nieuwe huis en zwangerschap. Marjet zal zich wel buiten spel gezet voelen en zocht toen snel een kennis op om verliefd op te worden.
Dat is het ook bij Bats, je zegt het zelf eigenlijk al haha. Het gaat zo gemakkelijk bij haar, dat was al te zien in Utopia, het is net een kameleon, ze past zich zo aan een ander aan en lult je naar je bekkie, wat je graag wilt horen. Dat gaat heel even goed en dan valt ze door het mandje, dan komt de oude Bats naar boven drijven, van de drama, gejank, gemanipuleer en geschreeuw en met een beetje geluk gemep erbij.quote:Op dinsdag 3 september 2019 10:42 schreef yaello het volgende:
[..]
Nu pas Batsmoe? Bats is weer op 1 paard aan het wedden en is weer in totale transformatie. Van bokschick naar skatechick. Het gaat zo makkelijk bij haar en iedereen lijkt erin te trappen. Overigens lijkt het alsof Romy ook weer totaal uit het zicht is.
Als zij een goede vriendin was geweest dan had zij ervoor gezorgd haar vriendin nu te helpen met die verhuizing. Ze is toch zo dol op klussen en schilderenquote:Op dinsdag 3 september 2019 11:24 schreef yaello het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat Romy er heel erg mee zit. Die had sowieso niks geplaatst over dat ze elkaar weer hebben gezien volgens mij. Bovendien is ze er nu volgens mij ook wel achter dat Billy geen vaste vriendschappen kan onderhouden.
Of het echt is, weet je nooit met Billy. Of hij wel echt 100% hetero is, betwijfel ik ook een beetje. Aan z'n liefdesverklaringen te zien, is hij blij met haar. Ik kan het mij niet voorstellen haha.
Nu pas? Die aandachtshoeren pakken alles aan qua reclame en op televisie komen.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:02 schreef DaniqueV het volgende:
In de reacties beginnen mensen te vallen over al die reclame steeds die ze gebruiken en waaraan ze zelf verdienen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Owwww dat is zeker een mooie (kat)quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:44 schreef pullup het volgende:
Ruudje heeft wel een heel leuke kat
[ afbeelding ]
Oh oh....
[ afbeelding ]
En de alomaanwezige spiegelselfie
[ afbeelding ]
Ze zijn ook niet de enige ik heb de laatste maanden veel van die UTO'S allerlei rommel zien spammenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu pas? Die aandachtshoeren pakken alles aan qua reclame en op televisie komen.
Ja volgens mij is het zelfs familie van Cemal die erover valt, tenminste, zelfde achternaam als Cemalquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:45 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nu pas? Die aandachtshoeren pakken alles aan qua reclame en op televisie komen.
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet de enige ik heb de laatste maanden veel van die UTO'S allerlei rommel zien spammen
Dat dusquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:49 schreef DaniqueV het volgende:
[..]![]()
Kost de leveranciers minder dan een echte reclameboodschap. Mensen met veel volgers krijgen meer en meer aangeboden.
Klopt, je moet toch aan geld komen met zo min mogelijk werken.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:47 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn ook niet de enige ik heb de laatste maanden veel van die UTO'S allerlei rommel zien spammen
Vooral Romy was met dit bezig en het terugstorten van het geld is alleen maar een goede beslissing geweest.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:48 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ja volgens mij is het zelfs familie van Cemal die erover valt, tenminste, zelfde achternaam als Cemal
Voor die koffie krijgt ze geen geld, de rest natuurlijkquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Kijk dit was de laatste van Madi met ruime spam voor de spulletjes en een opvallende plek voor die beker kotskoffie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kotskoffiequote:Op dinsdag 3 september 2019 13:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat dus![]()
Kijk dit was de laatste van Madi met ruime spam voor de spulletjes en een opvallende plek voor die beker kotskoffie
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zag het bedrag ook blijven hangen onder de 3 duizend euro. Ze kregen minder, veel minder dan waar ze op hoopte.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:52 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt, je moet toch aan geld komen met zo min mogelijk werken.
[..]
Vooral Romy was met dit bezig en het terugstorten van het geld is alleen maar een goede beslissing geweest.
Ik geloof 1 keer voor wat babyspullen maar heb geen zinn in terugzoekenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:58 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
kotskoffie![]()
![]()
dat is trouwens de enige die ik niet vernoemd zie staan?
Volgens mij hebben toen die Jessie en Jeffrey ook van alles gekregen voor die baby, zal straks ook wel met Romy en Cemal gaan gebeuren vermoed ik.
Heb dat geloof ik niet echt terug gezien bij Madi, dat ze veel reclame maakte voor dat soort babyspullen toch?
[..]
Ik zag het bedrag ook blijven hangen onder de 3 duizend euro. Ze kregen minder, veel minder dan waar ze op hoopte.
Geen Bill![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Owwww dat is zeker een mooie (kat)![]()
Dit staat op de site van Romy en Cemal
[ afbeelding ]
https://www.romyencemal.nl
Hebben ze een complete verhaallijn van huis,trouwen en baby, stoppen ze ermee.quote:Op dinsdag 3 september 2019 13:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hoeft ook niet hoorquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:04 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik geloof 1 keer voor wat babyspullen maar heb geen zinn in terugzoekenWel altijd voor kleertjes en beautyspullen
Ruud krijgt van mij zijn eerste like, oke niet officieel maar via hier hahahaquote:
Ja, niet genoeg geld binnen gekregen vermoed ikquote:Op dinsdag 3 september 2019 14:13 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hebben ze een complete verhaallijn van huis,trouwen en baby, stoppen ze ermee.
Wat is het andere team?quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:24 schreef jasoe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bas is #teamshelly![]()
[ afbeelding ]
Pfffff wat is ze flieft he. Als ze nou ook zo lief voor hem was toen ze in Utopia zat. Net zo oprecht als Billyquote:
LOL mensen terugbetalenquote:Op dinsdag 3 september 2019 13:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
LOL mensen terugbetalenwat een afgang
Is toch netjes? Ik snap de afgang niet. Sterker nog, hadden ze dat geld dan moeten houden?quote:Op dinsdag 3 september 2019 20:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee gewoon niet aan beginnen. dat geschooi vind ik echt genantquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:37 schreef Charmian het volgende:
[..]
Is toch netjes? Ik snap de afgang niet. Sterker nog, hadden ze dat geld dan moeten houden?
dat is wat anders dan het een afgang vinden dat ze geld teruggeven.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:42 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nee gewoon niet aan beginnen. dat geschooi vind ik echt genant
ik vind het stom, sorry charquote:Op dinsdag 3 september 2019 21:45 schreef Charmian het volgende:
[..]
dat is wat anders dan het een afgang vinden dat ze geld teruggeven.
Team Clowntje een Sheil: Dat mag jij vinden!quote:Op dinsdag 3 september 2019 16:24 schreef jasoe het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bas is #teamshelly![]()
[ afbeelding ]
Fout topic?quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:49 schreef DKUp het volgende:
Team Clowntje een Sheil: Dat mag jij vinden!
Einde discussie.
Ja KLotus en Baassie![]()
Begrijpelijk dat je Meertje niet moet maar zeggen Team Clowntje![]()
![]()
Oh, het maakt het niet veel duidelijker.quote:
Shelley is een clown.quote:Op dinsdag 3 september 2019 21:57 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh, het maakt het niet veel duidelijker.Ik spreek niet zo goed Cossiaans meer
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze gewoon niet genoeg geld binnen hebben gehaald dan waar ze op hoopten. Met als eenvoudige reden, eind juli maakte ze de site bekend en hun crowdfunding. Paar dagen later dat ze officieel tekende voor haar baan en weer een paar dagen later maakte ze bekend dat ze zwanger was. vooral door dat woordje eindelijk erinquote:Op dinsdag 3 september 2019 20:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Allemaal speculaties.quote:Op dinsdag 3 september 2019 22:45 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk wel zeker dat ze gewoon niet genoeg geld binnen hebben gehaald dan waar ze op hoopten. Met als eenvoudige reden, eind juli maakte ze de site bekend en hun crowdfunding. Paar dagen later dat ze officieel tekende voor haar baan en weer een paar dagen later maakte ze bekend dat ze zwanger was. vooral door dat woordje eindelijk erin![]()
👶🏼YAAAAAAAH zoooo blij dat ik het eindelijk van de daken kan schreeuwen! IK BEN ZWANGER! Samen met de liefde van mijn leven gaan wij een klein wondertje ter wereld brengen! Een nieuwe baan, een nieuw huis, en een kleine! Mijn geluk kan niet meer op ❤️
Ik had dit met niemand anders willen meemaken lieve lieve schat van mij Cemal Hazebroek
En nu zeggen ze hebben geen tijd voor die rls , ze brengen het gewoon ff anders dan niet genoeg geld binnengehaald...![]()
Dat zou wel enorm verrassend zijn jaquote:
Dit!quote:Op dinsdag 3 september 2019 23:00 schreef mootie het volgende:
Het kan toch gebeuren dat iets niet lukt. Snap nooit zo goed waarom daar zo van genoten kan worden.
Volgens mij hebben ze het juist goed voor elkaar, een baan, nieuw huis, zwanger, gaan trouwen.quote:
Hoe dan ook, het was altijd al een slecht plan en is in allerijl nu afgebroken.quote:Op woensdag 4 september 2019 12:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze het juist goed voor elkaar, een baan, nieuw huis, zwanger, gaan trouwen.
Maar toch genieten mensen van dat ene wat dan net niet lukt.
Precies, dit dus. Dat crowdfunden was geen goed idee 👍😉quote:Op woensdag 4 september 2019 12:44 schreef pullup het volgende:
[..]
Hoe dan ook, het was altijd al een slecht plan en is in allerijl nu afgebroken.
Ik vind het ondoordacht en ze zijn veel te vroeg met dat crowdfunden begonnen
Domme kneus dat het is..quote:Op woensdag 4 september 2019 12:34 schreef pullup het volgende:
Benzine op
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Poging 2
En hij doet het, tis wat
Deze halve garequote:Op maandag 2 september 2019 17:09 schreef pullup het volgende:
[..]
Wie is die blonde gozer die op zijn hurken zit?
Ok gemistquote:Op woensdag 4 september 2019 17:26 schreef An_0_Niem het volgende:
[..]
Deze halve gare
UTO / [INWONERS UTO2]Maikel
Wees maar blijquote:Op woensdag 4 september 2019 17:27 schreef pullup het volgende:
[..]
Ok gemistMaar niet echt schat ik zo in
Ze zit in Egypte, ik geloof dat ze daar geen lift heeftquote:
Het subforum UTO zal wel verdwijnen, wellicht dat er dan weer een RLS subforum komt, dat zal een beetje er van afhangen of er wat van de mods blijven hangen en daar zin in hebben. ( Ook met nieuwe mods zal het wellicht open kunnen.)quote:Op donderdag 5 september 2019 08:30 schreef Lelie68 het volgende:
Blijft deze topic bestaan na het stoppen van Utopia?
zo zo stevige hakjes heeft ze aanquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:39 schreef pullup het volgende:
Toch weer effe spammen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waar is ie aan geopereerd?quote:
Haha inderdaad ik zie het nu pas, een cm of 15 zo te zienquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
zo zo stevige hakjes heeft ze aan
Er zijn stents in de kransslagader geplaatst bij hemquote:
Heftigquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:16 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zijn stents in de kransslagader geplaatst bij hem
Ja behoorlijk. Gelukkig goed afgelopenquote:
Dat is fijn, Jessie is er niet even bij mogen zijn?quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Gelukkig goed afgelopen
Dat moet haast wel. Maar ik heb hem hier niet over gehoord. De vorige keer mocht hij er wel bij zijn.quote:Op vrijdag 6 september 2019 14:20 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat is fijn, Jessie is er niet even bij mogen zijn?
Ik herinner me wel meer van dit soort gevallen. Hij weet er wel van neem ik aan
Was dat niet bij zijn Opa, niet bij zijn vader, als ik het me goed herinnerquote:Op vrijdag 6 september 2019 14:33 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. Maar ik heb hem hier niet over gehoord. De vorige keer mocht hij er wel bij zijn.
Oh ja volgens mij heb je gelijk. Wel raar dat hij er vandaag niet bij mocht zijn. Of misschien hebben ze het hem niet verteld.quote:Op vrijdag 6 september 2019 15:14 schreef juul. het volgende:
[..]
Was dat niet bij zijn Opa, niet bij zijn vader, als ik het me goed herinner
Post 200 vorige paginaquote:
4 bij mij om precies te zijnquote:
Elke pagina heeft 50 posts bij mij. Ik geloof dat je dat allemaal zelf kunt instellen in je settingsquote:
Karin is topquote:
Ze zijn ook geen BN’ers dus succes oninteressante figurenquote:Op zaterdag 7 september 2019 16:01 schreef yaello het volgende:
[ afbeelding ]
Romy lijkt niet van plan om nog veel te investeren in Bats. In d'r live zegt ze niet echt meer om te gaan met Billy. Ze spreken elkaar zo nu en dan maar meer niet
Senna en Demi zijn ook nog live gegaan met de gehele kampeergroep. Romy en Cemal zijn gepland in verwachting en Senna wil ook nu graag al kinderen. Demi nog niet. Verder zijn R&C gevraagd voor temptation maar hebben 'nee' gezegd. Senna zou wel graag mee willen doen, Demi liever niet.
Tot zover, niet veel interessants op die 2 livevideo's dus haha.![]()
quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:01 schreef yaello het volgende:
[ afbeelding ]
Romy lijkt niet van plan om nog veel te investeren in Bats. In d'r live zegt ze niet echt meer om te gaan met Billy. Ze spreken elkaar zo nu en dan maar meer niet
Senna en Demi zijn ook nog live gegaan met de gehele kampeergroep. Romy en Cemal zijn gepland in verwachting en Senna wil ook nu graag al kinderen. Demi nog niet. Verder zijn R&C gevraagd voor temptation maar hebben 'nee' gezegd. Senna zou wel graag mee willen doen, Demi liever niet.
quote:Op zaterdag 7 september 2019 16:01 schreef yaello het volgende:
[ afbeelding ]
Apart, op FB zegt hij juist vandaag dat het tegeltje tegenvalt qua mensen die hem kopen , terwijl in dit artikel al sprake is van 200 tegels, te zien en te horen einde van het filmpje waar hij het over de tegeltjes heeft.....quote:
ken nie klikken niequote:
Ze hoeft er pas om een uur te zijn.quote:Op zondag 8 september 2019 22:50 schreef pullup het volgende:
Voorlopig zit Bats nog gewoon in Zwolle
[ afbeelding ]
Hij heeft er 200 ingekocht. Niet verkocht.quote:Op zondag 8 september 2019 20:47 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Apart, op FB zegt hij juist vandaag dat het tegeltje tegenvalt qua mensen die hem kopen , terwijl in dit artikel al sprake is van 200 tegels, te zien en te horen einde van het filmpje waar hij het over de tegeltjes heeft.....
Vraag mij ook af....hoeveel % per verkochte tegel schenkt hij dan aan de foundation? aanzienlijk deel kan vanalles zijn toch?
https://www.facebook.com/CeesUtopiatv/
Zou ook als ik die Caressa was niet blij zijn dat Cees haar mishandeling even in de media deelt![]()
Ze zijn er op haar Insta nog niet zeker vanquote:
Jawel, hij heeft er 100 verkocht aan Alex de makelaar en die wilt er nog 100 kopenquote:Op zondag 8 september 2019 22:52 schreef Hagenesie het volgende:
[..]
Hij heeft er 200 ingekocht. Niet verkocht.
En weer geen Chrisquote:Op zondag 8 september 2019 22:50 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Ja tot morgen om 13:00 uurquote:Op zondag 8 september 2019 22:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze zijn er op haar Insta nog niet zeker van
[ afbeelding ]
Ik zou zeggen, vastketenen aan het balkon van mams en nooit meer loslatenquote:Op zondag 8 september 2019 22:50 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry verkeerd gelezen.👍quote:Op zondag 8 september 2019 22:59 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Jawel, hij heeft er 100 verkocht aan Alex de makelaar en die wilt er nog 100 kopen
[ afbeelding ]
quote:
manon is een potjequote:
is gewoon boterhammenworstquote:Op maandag 9 september 2019 15:16 schreef pullup het volgende:
Snackies voor MadiliaZe is blij, vraag me af wat dat roze spul is? Wederom vlees?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |