abonnement Unibet Coolblue
pi_188762076
Vlindeuwr schennis :N :R
@UTO-mods
SOONY
pi_188762117
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 22:14 schreef DKUp het volgende:
Vlindeuwr schennis :N :R
@:UTO-mods
Een setje Batsbillen voor jou dan

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188762275
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2019 22:14 schreef DKUp het volgende:
Vlindeuwr schennis :N :R
@:UTO-mods
quote:
8s.gif Op maandag 2 september 2019 22:16 schreef pullup het volgende:

[..]

Een setje Batsbillen voor jou dan

[ afbeelding ]
_O- _O- _O-

Zal het ook zijn broek zijn die ze inpikt :+



[ Bericht 3% gewijzigd door DaniqueV op 02-09-2019 22:46:53 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188767581
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2019 22:08 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Met Mike was het opscheppen over skiën in de sneeuw , nu is Bats aan het longboarden (opscheppen!) samen met Chris, synchroon gekleed ook :')

#beginbatsmoeteworden :@

[ afbeelding ]
Nu pas Batsmoe? Bats is weer op 1 paard aan het wedden en is weer in totale transformatie. Van bokschick naar skatechick. Het gaat zo makkelijk bij haar en iedereen lijkt erin te trappen :+ . Overigens lijkt het alsof Romy ook weer totaal uit het zicht is. :')
pi_188767607
quote:
8s.gif Op maandag 2 september 2019 22:16 schreef pullup het volgende:

[..]

Een setje Batsbillen voor jou dan

[ afbeelding ]
Niet geil :R
SOONY
pi_188768126
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:42 schreef yaello het volgende:

[..]

Nu pas Batsmoe? Bats is weer op 1 paard aan het wedden en is weer in totale transformatie. Van bokschick naar skatechick. Het gaat zo makkelijk bij haar en iedereen lijkt erin te trappen :+ . Overigens lijkt het alsof Romy ook weer totaal uit het zicht is. :')
Wat ziet die gozer toch in dat ouwe volgespoten wijf? Zou het wel echt zijn of zijn het alleen maar goede vrienden? En Romy heeft wel wat anders aan haar hoofd met hun nieuwe huis en zwangerschap. Marjet zal zich wel buiten spel gezet voelen en zocht toen snel een kennis op om verliefd op te worden.
pi_188768193
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:18 schreef Chea49 het volgende:

[..]

Wat ziet die gozer toch in dat ouwe volgespoten wijf? Zou het wel echt zijn of zijn het alleen maar goede vrienden? En Romy heeft wel wat anders aan haar hoofd met hun nieuwe huis en zwangerschap. Marjet zal zich wel buiten spel gezet voelen en zocht toen snel een kennis op om verliefd op te worden.
Ik denk ook niet dat Romy er heel erg mee zit. Die had sowieso niks geplaatst over dat ze elkaar weer hebben gezien volgens mij. Bovendien is ze er nu volgens mij ook wel achter dat Billy geen vaste vriendschappen kan onderhouden.
Of het echt is, weet je nooit met Billy. Of hij wel echt 100% hetero is, betwijfel ik ook een beetje. Aan z'n liefdesverklaringen te zien, is hij blij met haar. Ik kan het mij niet voorstellen haha.
pi_188768984
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 10:42 schreef yaello het volgende:

[..]

Nu pas Batsmoe? Bats is weer op 1 paard aan het wedden en is weer in totale transformatie. Van bokschick naar skatechick. Het gaat zo makkelijk bij haar en iedereen lijkt erin te trappen :+ . Overigens lijkt het alsof Romy ook weer totaal uit het zicht is. :')
Dat is het ook bij Bats, je zegt het zelf eigenlijk al haha. Het gaat zo gemakkelijk bij haar, dat was al te zien in Utopia, het is net een kameleon, ze past zich zo aan een ander aan en lult je naar je bekkie, wat je graag wilt horen. Dat gaat heel even goed en dan valt ze door het mandje, dan komt de oude Bats naar boven drijven, van de drama, gejank, gemanipuleer en geschreeuw en met een beetje geluk gemep erbij. :X :X :X
Het Bats moe bij mij is zover dat ik moeite krijg om haar insta te gaan bekijken ;) haar kon ik al niet meer zien en horen toen ze nog in UTO1 zat, ik was alleen nieuwsgierig naar het levensloopverhaal van haar ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 11:24 schreef yaello het volgende:

[..]

Ik denk ook niet dat Romy er heel erg mee zit. Die had sowieso niks geplaatst over dat ze elkaar weer hebben gezien volgens mij. Bovendien is ze er nu volgens mij ook wel achter dat Billy geen vaste vriendschappen kan onderhouden.
Of het echt is, weet je nooit met Billy. Of hij wel echt 100% hetero is, betwijfel ik ook een beetje. Aan z'n liefdesverklaringen te zien, is hij blij met haar. Ik kan het mij niet voorstellen haha.
Als zij een goede vriendin was geweest dan had zij ervoor gezorgd haar vriendin nu te helpen met die verhuizing. Ze is toch zo dol op klussen en schilderen :')
Die baan die ze had in Haarlem, waar ze een enkele keer aanwezig was zal ze vast ook niet meer hebben, ze schreeuwt het nu van de daken af dat ze weer in Zwolle woont. Bats kennende heeft ze het oude weer laten vallen en heeft ze weer iets nieuws in het vizier en probeert ze zich bij in te "likken"
Let vooral op dat laatste zinnetje......dat zou ze nu kunnen doen, helpen met die verhuizing!



Dit was ook een hele mooie reactie bij die foto en bovenstaande tekst van haar en Romy

Romy heeft die ook een like gegeven, Bill natuurlijk weer niet, die geeft alleen een like als het in haar straatje past _O-



[ Bericht 13% gewijzigd door DaniqueV op 03-09-2019 12:43:40 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188769467
In de reacties beginnen mensen te vallen over al die reclame steeds die ze gebruiken en waaraan ze zelf verdienen.





Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188770073
Ruudje heeft wel een heel leuke kat



Oh oh....



En de alomaanwezige spiegelselfie

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188770107
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:02 schreef DaniqueV het volgende:
In de reacties beginnen mensen te vallen over al die reclame steeds die ze gebruiken en waaraan ze zelf verdienen.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Nu pas? Die aandachtshoeren pakken alles aan qua reclame en op televisie komen.
SOONY
pi_188770134
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:44 schreef pullup het volgende:
Ruudje heeft wel een heel leuke kat

[ afbeelding ]

Oh oh....

[ afbeelding ]

En de alomaanwezige spiegelselfie

[ afbeelding ]
Owwww dat is zeker een mooie (kat) O+


Dit staat op de site van Romy en Cemal



https://www.romyencemal.nl
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188770139
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:45 schreef DKUp het volgende:

[..]

Nu pas? Die aandachtshoeren pakken alles aan qua reclame en op televisie komen.
Ze zijn ook niet de enige ik heb de laatste maanden veel van die UTO'S allerlei rommel zien spammen _O-
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188770157
quote:
10s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:45 schreef DKUp het volgende:

[..]

Nu pas? Die aandachtshoeren pakken alles aan qua reclame en op televisie komen.
Ja volgens mij is het zelfs familie van Cemal die erover valt, tenminste, zelfde achternaam als Cemal ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188770184
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:47 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze zijn ook niet de enige ik heb de laatste maanden veel van die UTO'S allerlei rommel zien spammen _O-
:Y

Kost de leveranciers minder dan een echte reclameboodschap. Mensen met veel volgers krijgen meer en meer aangeboden.
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188770206
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:49 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

:Y

Kost de leveranciers minder dan een echte reclameboodschap. Mensen met veel volgers krijgen meer en meer aangeboden.
Dat dus :Y

Kijk dit was de laatste van Madi met ruime spam voor de spulletjes en een opvallende plek voor die beker kotskoffie


Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188770218
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:47 schreef pullup het volgende:

[..]

Ze zijn ook niet de enige ik heb de laatste maanden veel van die UTO'S allerlei rommel zien spammen _O-
Klopt, je moet toch aan geld komen met zo min mogelijk werken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:48 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Ja volgens mij is het zelfs familie van Cemal die erover valt, tenminste, zelfde achternaam als Cemal ;)
Vooral Romy was met dit bezig en het terugstorten van het geld is alleen maar een goede beslissing geweest.
SOONY
pi_188770226
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:51 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat dus :Y

Kijk dit was de laatste van Madi met ruime spam voor de spulletjes en een opvallende plek voor die beker kotskoffie

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor die koffie krijgt ze geen geld, de rest natuurlijk :R
SOONY
pi_188770262
Tamlyn humor

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188770316
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:51 schreef pullup het volgende:

[..]

Dat dus :Y

Kijk dit was de laatste van Madi met ruime spam voor de spulletjes en een opvallende plek voor die beker kotskoffie

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
kotskoffie _O- _O- _O- dat is trouwens de enige die ik niet vernoemd zie staan?
Volgens mij hebben toen die Jessie en Jeffrey ook van alles gekregen voor die baby, zal straks ook wel met Romy en Cemal gaan gebeuren vermoed ik.
Heb dat geloof ik niet echt terug gezien bij Madi, dat ze veel reclame maakte voor dat soort babyspullen toch?

quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:52 schreef DKUp het volgende:

[..]

Klopt, je moet toch aan geld komen met zo min mogelijk werken.
[..]

Vooral Romy was met dit bezig en het terugstorten van het geld is alleen maar een goede beslissing geweest.
Ik zag het bedrag ook blijven hangen onder de 3 duizend euro. Ze kregen minder, veel minder dan waar ze op hoopte.

Geen Bill ;)

Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_188770375
Bjorn is jarig



Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188770393
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:58 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

kotskoffie _O- _O- _O- dat is trouwens de enige die ik niet vernoemd zie staan?
Volgens mij hebben toen die Jessie en Jeffrey ook van alles gekregen voor die baby, zal straks ook wel met Romy en Cemal gaan gebeuren vermoed ik.
Heb dat geloof ik niet echt terug gezien bij Madi, dat ze veel reclame maakte voor dat soort babyspullen toch?
[..]

Ik zag het bedrag ook blijven hangen onder de 3 duizend euro. Ze kregen minder, veel minder dan waar ze op hoopte.

Geen Bill ;)

[ afbeelding ]
Ik geloof 1 keer voor wat babyspullen maar heb geen zinn in terugzoeken :P Wel altijd voor kleertjes en beautyspullen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188770426
Verwennerij

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188770448
Favoriete tent

Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_188770485
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2019 13:47 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Owwww dat is zeker een mooie (kat) O+

Dit staat op de site van Romy en Cemal

[ afbeelding ]

https://www.romyencemal.nl
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')