abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 december 2019 @ 17:01:39 #251
163650 Greys
pi_190284669
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 16:58 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja oké ik dacht toch even voor de zekerheid ^O^
En zelfs voor repetities gaan we gewoon in de wachtrij, want accreditatie weet je dus pas volgend jaar ergens zeker. Dus we gaan vol mee in de kaartenstress volgende week met iedereen. _O- O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 5 december 2019 @ 17:03:02 #252
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190284682
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:01 schreef Greys het volgende:

[..]

En zelfs voor repetities gaan we gewoon in de wachtrij, want accreditatie weet je dus pas volgend jaar ergens zeker. Dus we gaan vol mee in de stress volgende week met iedereen. _O- O+
:D

Ik hoop wel echt dat jullie accreditatie krijgen hoor :D *O* Maar snap wel dat je het zekere voor het onzekere neemt :Y
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
pi_190284719
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:01 schreef Greys het volgende:

[..]

En zelfs voor repetities gaan we gewoon in de wachtrij, want accreditatie weet je dus pas volgend jaar ergens zeker. Dus we gaan vol mee in de kaartenstress volgende week met iedereen. _O- O+
Ik hoop echt dat het jullie lukt :D Je zou zeggen als sommige kleinere bloggers al een accreditatie krijgen, dan jullie vast ook?

Lijkt me ook best grappig om een avond daar een show mee te maken :D die sfeer tijdens de finale is volgens mij zelfs best leuk als je die filmpjes zag.
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2019 @ 18:03:35 #254
368283 ato
pi_190285564
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 09:48 schreef Magica het volgende:

[..]

Ga je dan voor finale of halve finale?
Finale ^O^
Life can be a bitch, so like it..
pi_190285583
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 17:06 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ik hoop echt dat het jullie lukt :D Je zou zeggen als sommige kleinere bloggers al een accreditatie krijgen, dan jullie vast ook?

Lijkt me ook best grappig om een avond daar een show mee te maken :D die sfeer tijdens de finale is volgens mij zelfs best leuk als je die filmpjes zag.
Tijdens de repetities zou al grappig zijn. Dat je naar Het Hoofd aan het kijken bent en Greys en Cee aan een tafel een rij erachter zitten.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  donderdag 5 december 2019 @ 18:09:06 #256
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_190285642
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:04 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Tijdens de repetities zou al grappig zijn. Dat je naar Het Hoofd aan het kijken bent en Greys en Cee aan een tafel een rij erachter zitten.
Ik denk dan eerder aan Greys die ineens vol bij de hoofden in beeld stapt om een foto te maken oid.
Al zal dat natuurlijk niet snel gebeuren, Greys doet zoiets niet. :+
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 december 2019 @ 18:09:35 #257
163650 Greys
pi_190285654
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik denk dan eerder aan Greys die ineens vol bij de hoofden in beeld stapt om een foto te maken oid.
Al zal dat natuurlijk niet snel gebeuren, Greys doet zoiets niet. :+
:@ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 december 2019 @ 18:10:35 #258
163650 Greys
pi_190285673
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:04 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Tijdens de repetities zou al grappig zijn. Dat je naar Het Hoofd aan het kijken bent en Greys en Cee aan een tafel een rij erachter zitten.
We kunnen dan wellicht ook best zelf even live gaan. :7 Dan zijn wij even De Hoofden Du Jour.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190285816
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik denk dan eerder aan Greys die ineens vol bij de hoofden in beeld stapt om een foto te maken oid.
Al zal dat natuurlijk niet snel gebeuren, Greys doet zoiets niet. :+
_O- _O- _O-

Liever Greys dan die engerd die ze afgelopen jaar kwamen bomben :X
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † donderdag 5 december 2019 @ 18:38:43 #260
368283 ato
pi_190286085
Besloten dat wij voor de jury finale gaan, lukt het volgende week niet dan de volgende 2 keren proberen.
En anders pech :'( w/
Life can be a bitch, so like it..
pi_190286554
Zou iemand kunnen uitleggen wat de juryshow is in vergelijking met de liveshow? Wij hebben namelijk gezien dat die kaartjes meer dan 100 euro goedkoper zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 december 2019 @ 19:23:57 #262
163650 Greys
pi_190286724
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:11 schreef BramVeen het volgende:
Zou iemand kunnen uitleggen wat de juryshow is in vergelijking met de liveshow? Wij hebben namelijk gezien dat die kaartjes meer dan 100 euro goedkoper zijn.
Tuurlijk! :)

Het staat ook al enigszins uitgelegd onderaan de openingspost van dit topic, maar hier nog iets uitgebreider.

De juryshow is de show op de avond voor die liveshow. Dus maandagavond juryshow voor de 1e halve finale, woensdag juryshow van de 2e halve etc.

De juryshow is de hele show, behalve de uitslag/puntentelling. Dus de opening, interval-acts, alles is hetzelfde. De kleding, de acts, alles. De artiesten doen ook net zo hun best als tijdens de live show, want op basis van hun optreden tijdens de juryshow geven de vakjuries in alle landen hun punten (die de avond erna meegeteld worden).

Je ziet dus alles behalve de uitslag maar het wordt alleen niet live op tv uitgezonden.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_190286831
quote:
1s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Tuurlijk! :)

Het staat ook al enigszins uitgelegd onderaan de openingspost van dit topic, maar hier nog iets uitgebreider.

De juryshow is de show op de avond voor die liveshow. Dus maandagavond juryshow voor de 1e halve finale, woensdag juryshow van de 2e halve etc.

De juryshow is de hele show, behalve de uitslag/puntentelling. Dus de opening, interval-acts, alles is hetzelfde. De kleding, de acts, alles. De artiesten doen ook net zo hun best als tijdens de live show, want op basis van hun optreden tijdens de juryshow geven de vakjuries in alle landen hun punten (die de avond erna meegeteld worden).

Je ziet dus alles behalve de uitslag maar het wordt alleen niet live op tv uitgezonden.
Aha, dankjewel!
pi_190287345
Ik kan hoogstwaarschijnlijk vrij krijgen volgende week *O* . Ik hoop echt, dat het a) lukt om er doorheen te komen en b)dat we niet uren hoeven te wachten (aangezien ik later op de dag wel moet werken..).

quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 13:00 schreef Aoibhin het volgende:
Maar voor welke show gaan we als we echt met een groepje FOK!ers er tegelijk heen willen? Want dat is ook nog wel steeds een leuk idee. Een familyshow is dan wel het handigst, want dan kan iedereen die verder weg woont nog steeds terug naar huis.
Lijkt me erg leuk idd om met een groepje te gaan! Mijn voorkeur gaat zelf uit naar de juryshow (omdat: spannender), maar kans van slagen is denk ik groter als we met z'n allen kiezen voor een familyshow en dan het liefst die van de grote finale. Alleen al de gedachte dat we daar met z'n allen zitten te wapperen en hyperen. Ik.Wil.Dit.Met.Jullie. :* *O*

Ik ga zelf nog proberen kaarten te scoren voor één van de liveshows en anders een jury.... Lukt het niet, dan hopelijk in de 2e of 3e ronde wel, maar oh wat ga ik de zure kut uithangen als ik / we ernaast grijp/grijpen. Dan volg je &**^&% dat festival al honderd jaar en dan gaat Truus van hiernaast er met de kaarten vandoor. Ik ga echt mad zijn _O-
~The present is all there is~
pi_190287370
Ik merk tegelijkertijd ook dat ik niet enthousiast kan zijn....ik voel gewoon dat het niet gaat lukken -O-

~The present is all there is~
pi_190287382
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik denk dan eerder aan Greys die ineens vol bij de hoofden in beeld stapt om een foto te maken oid.
Al zal dat natuurlijk niet snel gebeuren, Greys doet zoiets niet. :+
:D
~The present is all there is~
pi_190287739
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:57 schreef grazz het volgende:

Lijkt me erg leuk idd om met een groepje te gaan! Mijn voorkeur gaat zelf uit naar de juryshow (omdat: spannender), maar kans van slagen is denk ik groter als we met z'n allen kiezen voor een familyshow en dan het liefst die van de grote finale. Alleen al de gedachte dat we daar met z'n allen zitten te wapperen en hyperen. Ik.Wil.Dit.Met.Jullie. :* *O*
Jaaaa echt het moet gewoon lukken! _O_ *O* Het is min of meer afgesproken dat we inderdaad de zaterdag familyshow doen als echte "Fok-meet", maar ook dan is het nog maar de vraag of we er allemaal tickets voor kunnen krijgen. Dan zijn staanplaatsen ook handiger, want dan kunnen we in ieder geval bij elkaar.

Ik probeer in ieder geval nog 1 andere show mee te pakken die week (semi of jury). Fok!ers die toevallig naar meerdere dezelfde shows gaan, kunnen elkaar altijd gewoon meeten daar natuurlijk :P

quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:57 schreef grazz het volgende:
Ik ga zelf nog proberen kaarten te scoren voor één van de liveshows en anders een jury.... Lukt het niet, dan hopelijk in de 2e of 3e ronde wel, maar oh wat ga ik de zure kut uithangen als ik / we ernaast grijp/grijpen. Dan volg je &**^&% dat festival al honderd jaar en dan gaat Truus van hiernaast er met de kaarten vandoor. Ik ga echt mad zijn _O-
Ja, daar ben ik ook wel echt nog steeds bang voor... Dan ben je echt al sinds mensenheugenis fan - zelfs nog tijdens de rampjaren - en dan is het een keer in Nederland en wil Truus van hiernaast het ook en grijpen de fans ernaast :{ Dan ga ik echt dingen kapotmaken hoor, als dat gebeurt
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_190287767
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 19:58 schreef grazz het volgende:
Ik merk tegelijkertijd ook dat ik niet enthousiast kan zijn....ik voel gewoon dat het niet gaat lukken -O-

[ afbeelding ]
Ik ben mezelf ook al wel mentaal aan het voorbereiden op een eventuele deceptie -O-

Tuurlijk wordt het alsnog leuk met kijken in de Eurovillage en bij Henk enzo, maar een echte show meemaken nu het eindelijk eens een keer in Nederland is moet toch echt wel...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  donderdag 5 december 2019 @ 20:24:59 #269
403253 Meke
after all this time? always.
pi_190287847
Ik voel me soms nog wel een beetje Truus van Hiernaast hier :D _O- :+ Hoop dat we uiteindelijk gewoon allemaal een kaartje hebben O+ w/
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  donderdag 5 december 2019 @ 20:27:43 #270
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_190287880
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 18:09 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik denk dan eerder aan Greys die ineens vol bij de hoofden in beeld stapt om een foto te maken oid.
Al zal dat natuurlijk niet snel gebeuren, Greys doet zoiets niet. :+
Nee, ze zou zich eerder subtiel achter een plant bewegen om vanuit een meer onzichtbare hoek te forograferen :+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_190288062
Waarom is niet gekozen voor inschrijving op de kaarten en dan onder die inschrijvingen de kaarten verloten, zoals bij de GP van Nederland (Zandvoort)?
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_190288180
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:18 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Jaaaa echt het moet gewoon lukken! _O_ *O* Het is min of meer afgesproken dat we inderdaad de zaterdag familyshow doen als echte "Fok-meet", maar ook dan is het nog maar de vraag of we er allemaal tickets voor kunnen krijgen. Dan zijn staanplaatsen ook handiger, want dan kunnen we in ieder geval bij elkaar.

Ik probeer in ieder geval nog 1 andere show mee te pakken die week (semi of jury). Fok!ers die toevallig naar meerdere dezelfde shows gaan, kunnen elkaar altijd gewoon meeten daar natuurlijk :P
[..]

Ja, daar ben ik ook wel echt nog steeds bang voor... Dan ben je echt al sinds mensenheugenis fan - zelfs nog tijdens de rampjaren - en dan is het een keer in Nederland en wil Truus van hiernaast het ook en grijpen de fans ernaast :{ Dan ga ik echt dingen kapotmaken hoor, als dat gebeurt
Staat genoteerd. Ik bevind me weer in een rollercoaster van emosjies merk ik :') , maar dankzij jouw post zie ik het helemaal voor me hoe het ons lukt om kaartjes te bemachtigen. #Teamkomtgoedopditmoment *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
pi_190288199
quote:
10s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:24 schreef Meke het volgende:
Ik voel me soms nog wel een beetje Truus van Hiernaast hier :D _O- :+ Hoop dat we uiteindelijk gewoon allemaal een kaartje hebben O+ w/
Nee hoor, eenmaal hier hoor je er bij... *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
~The present is all there is~
  Moderator donderdag 5 december 2019 @ 20:50:07 #274
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_190288252
Als je echt iets wilt met zekerheid ook familieshow of juryshow proberen van een halve finale?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 5 december 2019 @ 20:51:04 #275
163650 Greys
pi_190288262
quote:
0s.gif Op donderdag 5 december 2019 20:38 schreef F1gamer het volgende:
Waarom is niet gekozen voor inschrijving op de kaarten en dan onder die inschrijvingen de kaarten verloten, zoals bij de GP van Nederland (Zandvoort)?
Geen idee, het zal toch enigszins volgens de regels van EBU moeten denk ik. :P Ik vind het al heel wat dat het dit jaar op naam is. *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')