Ga je dan voor finale of halve finale?quote:Op donderdag 5 december 2019 07:39 schreef ato het volgende:
Als de jury niet lukt ga ik voor de family.
Hoe lang zou je hebben op tickets op naam te zetten? Een doorverkopen kan dan anders nog steeds veel later de namen toevoegen toch? Of moet de koper zelf sowieso meegaan?quote:Op donderdag 5 december 2019 09:30 schreef Greys het volgende:
Ik bouw straks even een OP met alle info enzo maar nu ff werken.
Over het op naam zetten:
https://www.avrotros.nl/e(...)q-ticketing-publiek/
Wat leuk, goed gedaan!quote:Op donderdag 5 december 2019 09:17 schreef Greys het volgende:
[..]twitter:ESF_FOK twitterde op donderdag 05-12-2019 om 09:11:41Aan het organiserend team:💛 BEDANKT 💛 namens de fans op Songfestivalforum (en vast overal) voor het verkopen van kaarten op naam. Opbokken met die opkopers en woekeraars, dit geeft de fans weer wat meer kans! #songfestival #ESC2020 #ESC #ESCRotterdam https://t.co/MT4zlBPI1c reageer retweet
Voor alle showsquote:Op donderdag 5 december 2019 09:55 schreef Fascination het volgende:
Oké de kaartjes worden in drie etappes aangeboden. Welke kaartjes worden volgende week donderdag beschikbaar?
Hmm, hoe moet ik de verdeling van drie rondes zien dan?quote:
Een deel van de kaarten voor elke show denk ik. Je moet dus wel in dezelfde wachtrij voor repetities als de finale dus ben ik bang, als ik het goed begrepen heb.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, hoe moet ik de verdeling van drie rondes zien dan?
Er zijn x-aantal kaarten beschikbaar die ze over 3 datums verspreiden. Per datum zijn er dus kaarten beschikbaar voor elke shows. Even eenvoudig uitgelegd. Moet nu weg sorryquote:Op donderdag 5 december 2019 10:08 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hmm, hoe moet ik de verdeling van drie rondes zien dan?
Maar je moet wel van tevoren een keuze maken voor welke je gaat?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Een deel van de kaarten voor elke show denk ik. Je moet dus wel in dezelfde wachtrij voor repetities als de finale dus ben ik bang, als ik het goed begrepen heb.
Dat is altijd handig, toch?quote:Op donderdag 5 december 2019 10:15 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar je moet wel van tevoren een keuze maken voor welke je gaat?
Hmmm, kunnen dan wel lange wachtrijen wordenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Een deel van de kaarten voor elke show denk ik. Je moet dus wel in dezelfde wachtrij voor repetities als de finale dus ben ik bang, als ik het goed begrepen heb.
Oh dit klinkt beter en logischerquote:Op donderdag 5 december 2019 10:15 schreef Magica het volgende:
[..]
Maar je moet wel van tevoren een keuze maken voor welke je gaat?
Kijk dat klinkt al heel mooi!! Hoop dat ze dan in Ahoy ook voor een snelle toestroom kunnen zorgen en dat er nog genoeg gecontroleerd kan en gaat wordenquote:Op donderdag 5 december 2019 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
In Lissabon werd IEDEREEN uitgebreid gecontroleerd en gefouilleerd en tassencontrole en dat ging razendsnel. Als je maar genoeg mensen ervoor neerzet.Ging serieus top daar. Vanaf het moment dat het open ging, ging de rij razendsnel. En ze controleerden zelfs de vlaggen.
Medewerkers van Rotterdam zijn volgens mij maanden geleden al gaan praten in een aantal organiserende steden. Dus komt vast goed.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:22 schreef Jesper23 het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt al heel mooi!! Hoop dat ze dan in Ahoy ook voor een snelle toestroom kunnen zorgen en dat er nog genoeg gecontroleerd kan en gaat worden
Ja nee zeker, alleen nu nog weten wat te kiezenquote:Op donderdag 5 december 2019 10:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is altijd handig, toch?Dat je niet meer met mensen hoeft te overleggen als je er eenmaal in zit.
Maar als je erdoor komt in de wachtrij kan je daarna kiezen voor wat er dan beschikbaar is.
Nu alleen voor de fanclub.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:37 schreef Boomboomkoffie het volgende:
[..]
Dus de beste plaatsen vooraan zijn niet te koop?
Maar er komen nog twee golven, later.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:38 schreef Ann-Lynn het volgende:
12 -12 om 12u .... mooi gekozen hoor!
Ik moet dan wel met een dienst beginnen op een afdeling waar ik totaal niet afgeleid mag worden.... dus mijn kans op kaarten is nihil... kan wel janken....
Welke dag ze ook kiezen, het zal altijd mensen niet uitkomen. Dus dat is geen kwestie van 'mooi gekozen'.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:38 schreef Ann-Lynn het volgende:
12 -12 om 12u .... mooi gekozen hoor!
Ik moet dan wel met een dienst beginnen op een afdeling waar ik totaal niet afgeleid mag worden.... dus mijn kans op kaarten is nihil... kan wel janken....
Wel jammer want ben ook echt fan😆.quote:Op donderdag 5 december 2019 10:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Nu alleen voor de fanclub.
Wellicht later.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |