En van bovenquote:
Motorisch zou er misschien niets kapot zijn. Wellicht het chassis/ophanging.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt dat dus wel vrij vaak zien ja.
Vandaar dat ik de mening vroeg van wat FOK!ers die dat redelijk kunnen inschatten.
Achterkant lijkt redelijk ongeschonden. Zou dus kunnen meevallen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
De versnellingsbak kan best wel eens schade opgelopen hebben, dus gridstraf en als je achteraan start dan gaat het sowieso gebeuren dat Mercedes er direct ook een nieuwe motor in lepelt. Heb je een extra in de pool
Flowvis test misluktquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:47 schreef Peterselieman het volgende:
Ik snap dat Lewis op rode banden reed, maar zo rood hoeft nou ook weer niet
spec3 heeft hijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
4e tijd voor Max....en dat met een spec4 motor?
spec3. Albon heeft spec4quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
Oh ik dacht dat hij vandaag met een snellere reedquote:
Max heeft de oude spec nog.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
"Something wrong with the brake ballance"
Als Lewis dit tijdens de race weer doet wel ja.quote:
Klopt, op vrijdag gebruikt hij een training motor die op zijn einde loopt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij vandaag met een snellere reed
Nee, alleen Albon en Kvyat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over Albon gesproken, waarom rijdt die niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh...Albon wel![]()
Hear hearquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:56 schreef 4-elements het volgende:
Als het niet goed is voor je hart, Jack, kap er dan mee...
Top teams gaan nog lang niet voluit. Snelste FP3 tijd van vorig jaar is 1:42.661quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:56 schreef Joosie200 het volgende:
Ric laat Max zien dat ie het nog kan. En dat in een Renault.
Of juist nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:56 schreef 4-elements het volgende:
Als het niet goed is voor je hart, Jack, kap er dan mee...
Als we opeens niets meer horen weten we wat het isquote:
Prioriteitenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was boodschappen aan het doen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:43 schreef Lola69 het volgende:
https://streamable.com/pnrbi
*geluid aan
Hoop snelheid was er al uit toen de achterkant de muur in ging. Denk dat het wel goed komt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
De versnellingsbak kan best wel eens schade opgelopen hebben, dus gridstraf en als je achteraan start dan gaat het sowieso gebeuren dat Mercedes er direct ook een nieuwe motor in lepelt. Heb je een extra in de pool
twitter:ErikvHaren twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 13:16:12Mercedes laat weten dat het verwacht dat auto Hamilton op tijd klaar is voor kwalificatie. Nog 1 uur en 3 kwartier te gaan. Onder meer vloer en neus worden vervangen. reageer retweet
Had niet anders verwacht gezien de geringe schade achter, maar thanksquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
twitter:ErikvHaren twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 13:16:12Mercedes laat weten dat het verwacht dat auto Hamilton op tijd klaar is voor kwalificatie. Nog 1 uur en 3 kwartier te gaan. Onder meer vloer en neus worden vervangen. reageer retweet
Jammerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
Precies, uitvallen met die handel..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jammer
Nu maar hopen dat er toch meer schade is dan ze zien en hij alsnog uitvalt
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht gezien de geringe schade achter, maar thanks
niet met jullie eens, wil gewoon zien hoe de verhoudingen liggen op dit circuitquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies, uitvallen met die handel..
Kwalificatie zal het verder uit elkaar liggen maar het lijkt erop dat de racepace lekker dicht op elkaar zit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet met jullie eens, wil gewoon zien hoe de verhoudingen liggen op dit circuit
Kunnen we wel met Bottas vergelijken hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan ik je wel vertellen....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat qua kwalificatie Ferrari gewoon op pole staat straks.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan ik je wel vertellen....
Mercedes 1
Ferrari 2
Red Bull 3
neequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:33 schreef mikieu het volgende:
[..]
Kunnen we wel met Bottas vergelijken hoor.
Zie je wel voor hij uitvalt. Eerst even dat kampioenschap een heel klein beetje openen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wil ik wel graag gewoon zien, ik verwacht wel wat van Ferrari vandaagquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan ik je wel vertellen....
Mercedes 1
Ferrari 2
Red Bull 3
Nu wel ja...of het moet gaan regenenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat qua kwalificatie Ferrari gewoon op pole staat straks.
onzin, dat is al gelopen en sowieso heb ik het niet zo op klappen en juichen als iemand uitvalt, wie het dan ook isquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je wel voor hij uitvalt. Eerst even dat kampioenschap een heel klein beetje openen.
En dat is interessant vanwege de zinderende spanning in het kampioenschap?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
keep on dreaming zou ik zeggen, dat is gewoon klaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En dat is interessant vanwege de zinderende spanning in het kampioenschap?
Het kan nog leuk worden als Hamilton een flinke tik in de puntentelling krijgt en dan zijn immer zeldzame fouten blijft maken, wat mechanische pech erbij, dan komt er in ieder geval wat spanning op.
Stel je eens voor dat er weer wat leven in komt zeg. 2 keer niks voor Hamilton en Verstappen die op het podium eindigt is genoeg om alles weer wijd open te zetten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
onzin, dat is al gelopen en sowieso heb ik het niet zo op klappen en juichen als iemand uitvalt, wie het dan ook is
Ok...maar beter dan altijd 1equote:
Daarom vind ik het niet zo interessant om te zien hoe de verhoudingen liggen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
keep on dreaming zou ik zeggen, dat is gewoon klaar
quote:
Morgen pas, lijkt het.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:36 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nu wel ja...of het moet gaan regenen
In het hypothetische geval dat Hamilton hier uitvalt en Ferrari er geheel volgens verwachting een bende van maakt en Verstappen dus wint, is het verschil nog maar 44 punten. Nog een DNF + podium Verstappen brengt dat terug naar iets in de twintig. Met nog 7 resterende races ligt het kampioenschap dan echt wagenwijd open.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Daarom vind ik het niet zo interessant om te zien hoe de verhoudingen liggen.
Anderzijds is het ook weer niet zo dat er helemaal geen kans meer is. 3 DNF's en de stand kan er zomaar heel anders uitzien. Ook zitten we pas op de helft en de tweede helft zou zomaar een spiegelbeeld van de eerste seizoenshelft kunnen zijn qua krachtsverhoudingen. Het zou een doldwaas seizoen moeten worden maar ook die komen weleens voor. Ik zou in ieder geval al blij zijn als die titel even aan het wankelen komt.
Het gaat wel iets afkoelen en bewolkt maar ik zie nog geen regen...quote:
Alleen racesimulatie gedaan. Start toch achteraan.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:03 schreef Coelho het volgende:
Albon op 6 seconden? Ook issues of de spec4 motor aan het sparen?
Als Mercedes meer dan een halve seconde voorligt zoals jaren achter elkaar het geval was dan is dat wat anders dan gewoon de sterkste zijn. Een paar tienden voorsprong kan een paar tienden achterstand worden, en dan is er ook kans op mechanische pech omdat het op scherp staat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
In het hypothetische geval dat Hamilton hier uitvalt en Ferrari er geheel volgens verwachting een bende van maakt en Verstappen dus wint, is het verschil nog maar 44 punten. Nog een DNF + podium Verstappen brengt dat terug naar iets in de twintig. Met nog 7 resterende races ligt het kampioenschap dan echt wagenwijd open.
Er zijn gekkere dingen gebeurd in het verleden.
is best wel apart, omdat ze vrijwel overal fors sneller zijnquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:25 schreef Montelly het volgende:
Auto’s zijn beduidend langzamer dan in 2018!
Langzame bochten zijn sneller, snelle bochten zijn waar de impact van de nieuwe regelementen het grootst is.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is best wel apart, omdat ze vrijwel overal fors sneller zijn
Dat hebben ze ondertussen toch al bijna gecompenseerd?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:49 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Langzame bochten zijn sneller, snelle bochten zijn waar de impact van de nieuwe regelementen het grootst is.
Idd! Onder druk even een sensor verkeerd zetten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:52 schreef Sjemmert het volgende:
Lijkt spannend te worden voor Hamilton
Qua downforce wel, qua luchtweerstand niet. Monza zal ook beduidend langzamer zijn naar alle waarschijnlijkheid.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat hebben ze ondertussen toch al bijna gecompenseerd?
Ja want toen regende het.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:56 schreef Tinos85 het volgende:
Ze zullen sowieso sneller zijn dan de poletijd van vorig jaar
Je zit er klaar voor?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 14:56 schreef potjecreme het volgende:
Dag vriendinnen en vrienden van de sport.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |