Jammerquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
twitter:ErikvHaren twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 13:16:12Mercedes laat weten dat het verwacht dat auto Hamilton op tijd klaar is voor kwalificatie. Nog 1 uur en 3 kwartier te gaan. Onder meer vloer en neus worden vervangen. reageer retweet
Precies, uitvallen met die handel..quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:20 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jammer
Nu maar hopen dat er toch meer schade is dan ze zien en hij alsnog uitvalt
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
twitter:ErikvHaren twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 13:16:12Mercedes laat weten dat het verwacht dat auto Hamilton op tijd klaar is voor kwalificatie. Nog 1 uur en 3 kwartier te gaan. Onder meer vloer en neus worden vervangen. reageer retweet
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht gezien de geringe schade achter, maar thanks
niet met jullie eens, wil gewoon zien hoe de verhoudingen liggen op dit circuitquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:29 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Precies, uitvallen met die handel..
Kwalificatie zal het verder uit elkaar liggen maar het lijkt erop dat de racepace lekker dicht op elkaar zit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet met jullie eens, wil gewoon zien hoe de verhoudingen liggen op dit circuit
Kunnen we wel met Bottas vergelijken hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Kan ik je wel vertellen....quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat qua kwalificatie Ferrari gewoon op pole staat straks.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan ik je wel vertellen....
Mercedes 1
Ferrari 2
Red Bull 3
neequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:33 schreef mikieu het volgende:
[..]
Kunnen we wel met Bottas vergelijken hoor.
Zie je wel voor hij uitvalt. Eerst even dat kampioenschap een heel klein beetje openen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat wil ik wel graag gewoon zien, ik verwacht wel wat van Ferrari vandaagquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Kan ik je wel vertellen....
Mercedes 1
Ferrari 2
Red Bull 3
Nu wel ja...of het moet gaan regenenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:34 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Ik gok zomaar dat qua kwalificatie Ferrari gewoon op pole staat straks.
onzin, dat is al gelopen en sowieso heb ik het niet zo op klappen en juichen als iemand uitvalt, wie het dan ook isquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zie je wel voor hij uitvalt. Eerst even dat kampioenschap een heel klein beetje openen.
En dat is interessant vanwege de zinderende spanning in het kampioenschap?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
keep on dreaming zou ik zeggen, dat is gewoon klaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:38 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
En dat is interessant vanwege de zinderende spanning in het kampioenschap?
Het kan nog leuk worden als Hamilton een flinke tik in de puntentelling krijgt en dan zijn immer zeldzame fouten blijft maken, wat mechanische pech erbij, dan komt er in ieder geval wat spanning op.
Stel je eens voor dat er weer wat leven in komt zeg. 2 keer niks voor Hamilton en Verstappen die op het podium eindigt is genoeg om alles weer wijd open te zetten.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
onzin, dat is al gelopen en sowieso heb ik het niet zo op klappen en juichen als iemand uitvalt, wie het dan ook is
Ok...maar beter dan altijd 1equote:
Daarom vind ik het niet zo interessant om te zien hoe de verhoudingen liggen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
keep on dreaming zou ik zeggen, dat is gewoon klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |