En van bovenquote:
Motorisch zou er misschien niets kapot zijn. Wellicht het chassis/ophanging.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt dat dus wel vrij vaak zien ja.
Vandaar dat ik de mening vroeg van wat FOK!ers die dat redelijk kunnen inschatten.
Achterkant lijkt redelijk ongeschonden. Zou dus kunnen meevallen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
De versnellingsbak kan best wel eens schade opgelopen hebben, dus gridstraf en als je achteraan start dan gaat het sowieso gebeuren dat Mercedes er direct ook een nieuwe motor in lepelt. Heb je een extra in de pool
Flowvis test misluktquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:47 schreef Peterselieman het volgende:
Ik snap dat Lewis op rode banden reed, maar zo rood hoeft nou ook weer niet
spec3 heeft hijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
4e tijd voor Max....en dat met een spec4 motor?
spec3. Albon heeft spec4quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
Oh ik dacht dat hij vandaag met een snellere reedquote:
Max heeft de oude spec nog.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
"Something wrong with the brake ballance"
Als Lewis dit tijdens de race weer doet wel ja.quote:
Klopt, op vrijdag gebruikt hij een training motor die op zijn einde loopt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij vandaag met een snellere reed
Nee, alleen Albon en Kvyat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over Albon gesproken, waarom rijdt die niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh...Albon wel![]()
Hear hearquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:56 schreef 4-elements het volgende:
Als het niet goed is voor je hart, Jack, kap er dan mee...
Top teams gaan nog lang niet voluit. Snelste FP3 tijd van vorig jaar is 1:42.661quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:56 schreef Joosie200 het volgende:
Ric laat Max zien dat ie het nog kan. En dat in een Renault.
Of juist nietquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:56 schreef 4-elements het volgende:
Als het niet goed is voor je hart, Jack, kap er dan mee...
Als we opeens niets meer horen weten we wat het isquote:
Prioriteitenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:02 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Was boodschappen aan het doen.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:43 schreef Lola69 het volgende:
https://streamable.com/pnrbi
*geluid aan
Hoop snelheid was er al uit toen de achterkant de muur in ging. Denk dat het wel goed komt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
De versnellingsbak kan best wel eens schade opgelopen hebben, dus gridstraf en als je achteraan start dan gaat het sowieso gebeuren dat Mercedes er direct ook een nieuwe motor in lepelt. Heb je een extra in de pool
twitter:ErikvHaren twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 13:16:12Mercedes laat weten dat het verwacht dat auto Hamilton op tijd klaar is voor kwalificatie. Nog 1 uur en 3 kwartier te gaan. Onder meer vloer en neus worden vervangen. reageer retweet
Had niet anders verwacht gezien de geringe schade achter, maar thanksquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 13:18 schreef Tarado het volgende:
twitter:ErikvHaren twitterde op zaterdag 31-08-2019 om 13:16:12Mercedes laat weten dat het verwacht dat auto Hamilton op tijd klaar is voor kwalificatie. Nog 1 uur en 3 kwartier te gaan. Onder meer vloer en neus worden vervangen. reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |