Ik wil Plooij niet verdedigen, maar op Sky doen ze dit nog veel meer. Net zo irritant, vind ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is toch geen verrassing van plooi, we weten hoe hij is
Zand in z'n helm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:37 schreef Rianne84 het volgende:
Wat is de smoes van HAM? Ziek? Verkeerde handschoenen?
denk break failurequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:37 schreef Rianne84 het volgende:
Wat is de smoes van HAM? Ziek? Verkeerde handschoenen?
"Eigen" rijder, dan kan ik het meer hebben. Net als "Max" op Ziggo, of "Seb" op RTL Duitsland.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil Plooij niet verdedigen, maar op Sky doen ze dit nog veel meer. Net zo irritant, vind ik.
Je kan van de buitenkant toch ook niet zien of iemand kanker heeft?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:34 schreef tja77 het volgende:
Krijgen ze die op tijd weer rijklaar voor de Q?
Nee hier zag je beter dat hij op de curve kwam..maar goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Praktisch identiek aan die van Lola
Oh, maar daar doen ze het bij iedereen wel. Omdat ze ook zo lekker chummy zijn met alle coureurs.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Eigen" rijder, dan kan ik het meer hebben. Net als "Max" op Ziggo, of "Seb" op RTL Duitsland.
Zo dan, ongesteld ofzo?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:39 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Je kan van de buitenkant toch ook niet zien of iemand kanker heeft?
Denk ff na.
Ben jij gifjes ah verwijderen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Praktisch identiek aan die van Lola
Werd eentje dubbel gepost.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij gifjes ah verwijderen?
quote:
Nee hoor. Maar je kunt toch niet na 1 seconde na het ongeluk conclusies gaan trekken op interne beschadigingen van de auto?quote:
Je kunt dat dus wel vrij vaak zien ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:42 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar je kunt toch niet na 1 seconde na het ongeluk conclusies gaan trekken op interne beschadigingen van de auto?
Gaat een lastig weekend worden voor RBR.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:42 schreef Nober het volgende:
MAX WERELDKAMPIOEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |