Mijn stream loopt zover achter, he?quote:
Kwam door de overlayquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:32 schreef Lola69 het volgende:
Zelfs Sky herkend Hamilton niet
Oh dear, Mex Verstepp..... Hamilton has wend into the barriers!
Ja. Maar die spoiler herkend zelfs Stevie Wonder. Had wel meer verwacht van een stel Brittenquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:33 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwam door de overlay
Ik zag meteen dat het geen RB was.
dat is de HAMvraag,jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:34 schreef tja77 het volgende:
Krijgen ze die op tijd weer rijklaar voor de Q?
dat is toch geen verrassing van plooi, we weten hoe hij isquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:36 schreef Zorro het volgende:
Kan die achterlijke Plooij niet eens ophouden met steeds "Lewis" te zeggen alsof het zijn holmaatje is?
Dat is waar, ik had de zin moeten eindigen na het woord "ophouden".quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is toch geen verrassing van plooi, we weten hoe hij is
Greatest curbsquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:37 schreef Rianne84 het volgende:
Wat is de smoes van HAM? Ziek? Verkeerde handschoenen?
Ik wil Plooij niet verdedigen, maar op Sky doen ze dit nog veel meer. Net zo irritant, vind ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is toch geen verrassing van plooi, we weten hoe hij is
Zand in z'n helm.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:37 schreef Rianne84 het volgende:
denk break failurequote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:37 schreef Rianne84 het volgende:
"Eigen" rijder, dan kan ik het meer hebben. Net als "Max" op Ziggo, of "Seb" op RTL Duitsland.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:38 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik wil Plooij niet verdedigen, maar op Sky doen ze dit nog veel meer. Net zo irritant, vind ik.
Je kan van de buitenkant toch ook niet zien of iemand kanker heeft?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:34 schreef tja77 het volgende:
Krijgen ze die op tijd weer rijklaar voor de Q?
Nee hier zag je beter dat hij op de curve kwam..maar goedquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Praktisch identiek aan die van Lola
Oh, maar daar doen ze het bij iedereen wel. Omdat ze ook zo lekker chummy zijn met alle coureurs.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
"Eigen" rijder, dan kan ik het meer hebben. Net als "Max" op Ziggo, of "Seb" op RTL Duitsland.
Zo dan, ongesteld ofzo?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:39 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Je kan van de buitenkant toch ook niet zien of iemand kanker heeft?
Denk ff na.
Ben jij gifjes ah verwijderen?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Praktisch identiek aan die van Lola
Werd eentje dubbel gepost.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ben jij gifjes ah verwijderen?
quote:
Nee hoor. Maar je kunt toch niet na 1 seconde na het ongeluk conclusies gaan trekken op interne beschadigingen van de auto?quote:
Je kunt dat dus wel vrij vaak zien ja.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:42 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar je kunt toch niet na 1 seconde na het ongeluk conclusies gaan trekken op interne beschadigingen van de auto?
Gaat een lastig weekend worden voor RBR.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:42 schreef Nober het volgende:
MAX WERELDKAMPIOEN JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
![]()
![]()
![]()
En van bovenquote:
Motorisch zou er misschien niets kapot zijn. Wellicht het chassis/ophanging.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je kunt dat dus wel vrij vaak zien ja.
Vandaar dat ik de mening vroeg van wat FOK!ers die dat redelijk kunnen inschatten.
Achterkant lijkt redelijk ongeschonden. Zou dus kunnen meevallen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:46 schreef Peterselieman het volgende:
De versnellingsbak kan best wel eens schade opgelopen hebben, dus gridstraf en als je achteraan start dan gaat het sowieso gebeuren dat Mercedes er direct ook een nieuwe motor in lepelt. Heb je een extra in de pool
Flowvis test misluktquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:47 schreef Peterselieman het volgende:
Ik snap dat Lewis op rode banden reed, maar zo rood hoeft nou ook weer niet
spec3 heeft hijquote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
4e tijd voor Max....en dat met een spec4 motor?
spec3. Albon heeft spec4quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
Oh ik dacht dat hij vandaag met een snellere reedquote:
Max heeft de oude spec nog.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:53 schreef HiDiHo het volgende:
"Something wrong with the brake ballance"
Als Lewis dit tijdens de race weer doet wel ja.quote:
Klopt, op vrijdag gebruikt hij een training motor die op zijn einde loopt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij vandaag met een snellere reed
Nee, alleen Albon en Kvyat.quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Over Albon gesproken, waarom rijdt die niet?quote:Op zaterdag 31 augustus 2019 12:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Oh...Albon wel![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |