Nog bier ?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:40 schreef hemarookworst het volgende:
Wilde eigenlijk de lapo pakken voor Florida Man als tt
Jup...vanmiddag motorwassen..boel inpakken zaterdag wekkertje 0600 ff koffie poepen en gaanquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nope vandaag niet. Jij wel zeker
Spa rood hier, slapen zoquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 02:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nope vandaag niet. Jij wel zeker
Hee kopjequote:
Ja veel te vroegquote:
Jeetje, gewoon de ramen openzetten en gaan slapenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 05:17 schreef eNGine10 het volgende:
Ja veel te vroegmaar ben graag wakker als het aangenaam is buiten, ga straks wel weer slapen.
Jij gaat werken?
Ramen staan openquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 05:18 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jeetje, gewoon de ramen openzetten en gaan slapen
Yes, ik ga werken. Bijna weekend
Hee dudequote:
Lekker hoorquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 05:20 schreef eNGine10 het volgende:
Ramen staan open
Nog plannen dit weekend?
Zonsopgangquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 05:25 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Lekker hoor
Nee nog niet echt eigenlijk. En jij?
Die voelde zich gistermiddag weer prima.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 05:20 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Hee dudehoe is het met de kleine?
Mooizoquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 05:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die voelde zich gistermiddag weer prima.
Jij reist ook heel de wereld rond hequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 05:29 schreef eNGine10 het volgende:
Zonsopgang![]()
![]()
Ben in Boekarest. Beetje de stad verkennen
Niet genoegquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 05:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Jij reist ook heel de wereld rond he
Veel plezier!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 05:29 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zonsopgang![]()
![]()
Ben in Boekarest. Beetje de stad verkennen
Je zou het niet doorsturenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 07:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
( . )( . )
Tetten voor dit topic.
Heyquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:05 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Mogguh.....![]()
Geniet van je vakantie @:eNGine10 !
Thanksquote:
Ophidianquote:
Geweldig nummer ditquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 09:56 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
OphidianTha playah
hardcore beesten
Ken dit nummer nog niet. Klinkt wel wat anders als de muziek die ik van hen ken.
Ja klinkt wel goedquote:
Viel het mee?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:16 schreef eNGine10 het volgende:
Weer eens op een weegschaal gaan staan vandaag. Moet echt jaren geleden zijn
Dacht dat ik wel over de 80 zou zitten maar was 78.. Niet ontevredenquote:
Ik ook niet. Maar zit er nu wel aan te denken om er één te kopenquote:
Valt mee. Tenzij je 1.10m bent dan is het wel veel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dacht dat ik wel over de 80 zou zitten maar was 78.. Niet ontevreden
[..]
Ik ook niet. Maar zit er nu wel aan te denken om er één te kopeneigenlijk maar raar dat ik niet weet wat ik ongeveer weeg.
Ik 115. Ofzo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:22 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dacht dat ik wel over de 80 zou zitten maar was 78.. Niet ontevreden
[..]
Ik ook niet. Maar zit er nu wel aan te denken om er één te kopeneigenlijk maar raar dat ik niet weet wat ik ongeveer weeg.
Nee ben geen 1.10quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:23 schreef dud0r het volgende:
[..]
Valt mee. Tenzij je 1.10m bent dan is het wel veel.
Jajaja, dan ben ik obese.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
https://www.voedingscentrum.nl/bmi.aspx
Zegt meer dan de kilo's
Is ook zo. M'n ouders hebben wel z'n weegschaal die dat ook uitrekent ofzo.quote:
True, maja zegt wel iets meer, 110 met 1,65 of 110 met 1.98 is een best groot verschilquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:26 schreef JJH het volgende:
[..]
Jajaja, dan ben ik obese.
BMI is ook echt verre van zaligmakend hoor.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
True, maja zegt wel iets meer, 110 met 1,65 of 110 met 1.98 is een best groot verschil
Zal jou eens laten zien hoe hoog ik ben...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ben geen 1.10
@:Fancy2 is wel die hoogte ongeveer toch?
Natuurlijk... Maar goed, lichaamsbouw maakt ook veel verschil. Een arm van Rico verhoeven is al bijna de helft van mijn gewicht.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
True, maja zegt wel iets meer, 110 met 1,65 of 110 met 1.98 is een best groot verschil
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zal jou eens laten zien hoe hoog ik ben...
Had je niet een Filipijnse vriendin?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 08:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Maare wanneer even borrelen dan
Of hij gezond is vraag ik me afquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:30 schreef eNGine10 het volgende:
ichaamsbouw maakt ook veel verschil. Een arm van Rico verhoeven is
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Zal jou eens laten zien hoe hoog ik ben...
BMI zegt niks. Ik heb zwaar overgewicht volgens m'n bmi terwijl ik een gezond vetpercentage heb.quote:
Maar jij bent 2 meter 30 ofzoquote:
@Limoentjuh wel volgens mijquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:25 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nee ben geen 1.10
@:Fancy2 is wel die hoogte ongeveer toch?
Haha geen ideequote:
Close. 2m.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:31 schreef dud0r het volgende:
[..]
BMI zegt niks. Ik heb zwaar overgewicht volgens m'n bmi terwijl ik een gezond vetpercentage heb.
[..]
Maar jij bent 2 meter 30 ofzo
[..]
@:limoentjuh wel volgens mij
Hoe is het met het vrolijkste dametje van fok?quote:
Is dit een bedreiging?quote:
Denk het wel jaquote:
Helemaal niets te klagen hier! Met jou dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hoe is het met het vrolijkste dametje van fok?
Eenschquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:36 schreef JJH het volgende:
Er is trouwens helemaal niks mis met korte vrouwtjes...
Zeker nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:36 schreef JJH het volgende:
Er is trouwens helemaal niks mis met korte vrouwtjes...
Haha daar hou ik je aanquote:
Beter dan een vrouw van 1,90.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:38 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Zeker nietvind het wel aantrekkelijk
Klopt, maar dat betekent niet dat ik met niemand mag borrelen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:30 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Had je niet een Filipijnse vriendin?
Gewoon naar huis gaan.quote:
Wel prima wel prima. Kan beter kan slechter.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:36 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Helemaal niets te klagen hier! Met jou dan?
Maar alle vrouwen zijn kort voor jou.quote:
Werk gok ikquote:
Dan nog liever 1,65 dan 1,85.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wel prima wel prima. Kan beter kan slechter.
[..]
Maar alle vrouwen zijn kort voor jou.
Wel eens met je statement. Zodra een vrouw langer dan mij is dan moet ze echt verrot aantrekkelijk zijn wil ik het nog wat vinden
Kop kleiner is inderdaad wel beter dan een paar centimeterquote:
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Wel eens met je statement. Zodra een vrouw langer dan mij is dan moet ze echt verrot aantrekkelijk zijn wil ik het nog wat vinden
Hoe het er uit ziet maakt me ook niets uit maar het is toch apart hoe dat ergens in m'n lichaam werkt. Oh kleiner dan ik ben en je ziet er leuk en sexy uit, boing dtf weettok. Oh langer dan ik ben en je ziet er leuk en sexy uit meh laat maar zitten. Ben tot nu toe pas 1 vrouw tegen gekomen die langer was die ik wilde duwen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk want als een meid 30 cm korter is dan mij ziet er ook niet uit als je samen over straat loopt maar dat boeit me dan weer niet.
Het is gewoon fijn als je d'r kan oppakken en tegen de muur op kunt neuken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:46 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Wel raar eigenlijk want als een meid 30 cm korter is dan mij ziet er ook niet uit als je samen over straat loopt maar dat boeit me dan weer niet.
Haha, maak je geen zorgen. Er is al een hartendiefquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:42 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Klopt, maar dat betekent niet dat ik met niemand mag borrelen.
Je bent toch niet stiekem verliefd op me ?
QFTquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is gewoon fijn als je d'r kan oppakken en tegen de muur op kunt neuken.
Pas nou op, straks moet je ook nog bewijzen dat je een grote mond hebtquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:49 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Oei! Ik ook met mijn grote mond...
Waa een dief! Die moeten we pakken jongens!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:50 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha, maak je geen zorgen. Er is al een hartendief
Lange vrouwen zijn niet zo populair, als ik jullie zo lees.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
[..]
Wow, geil!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:48 schreef JJH het volgende:
[..]
Het is gewoon fijn als je d'r kan oppakken en tegen de muur op kunt neuken.
Whahaha! Maar dat is toch alleen als hij ook groot is, he?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:52 schreef dud0r het volgende:
[..]
QFT
[..]
Pas nou op, straks moet je ook nog bewijzen dat je een grote mond hebt
Laat je ui op z'n hoofd springen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waa een dief! Die moeten we pakken jongens!
Zal wel verschillen per man, toevallig zitten er hier drie die er hetzelfde over denken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:52 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Lange vrouwen zijn niet zo populair, als ik jullie zo lees.
Ik wil juist langer zijn altijd.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:53 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Whahaha! Maar dat is toch alleen als hij ook groot is, he?
Ik ben "maar" 1,75 dusja ik hou ook van kleinquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:53 schreef dud0r het volgende:
an, toevallig zitten er hier drie die er hetzelfde over denken.
Nou heeft JJH eigenlijk ook niet echt een keus daarin w
En mijn hart aan mij teruggeven, he?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:52 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Waa een dief! Die moeten we pakken jongens!
Oh dat scheelt. Dus, er staat niks in de wegquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:50 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Haha, maak je geen zorgen. Er is al een hartendief
Kleine rookworsten in je anus zekerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ben "maar" 1,75 dusja ik hou ook van klein
Tuurlijk, is van jou he!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:55 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
En mijn hart aan mij teruggeven, he?
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kleine rookworsten in je anus zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben drie centimeter groterquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:54 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ik ben "maar" 1,75 dusja ik hou ook van klein
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:57 schreef Geerd het volgende:
[..]
Kleine rookworsten in je anus zeker![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog nooit een prostaat orgasme gehadquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:01 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]Dat is een uitgang, geen ingang!
Nee ook geen interesse in eigenlijkquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:03 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nog nooit een prostaat orgasme gehad![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Noob![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Plafondje witten.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Schijnt dat je dat een zaadkanon van heb ik jou daar krijgt.
Tijd misschienquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 10:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Oh dat scheelt. Dus, er staat niks in de weg
Bestaat het echt dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Schijnt dat je dat een zaadkanon van heb ik jou daar krijgt.
Hoe moet ik dit interpreteren? Lach je me nu recht in m'n gezicht uit of is het zo'n onzeker lachje van dat je niet helemaal precies zeker weet wat je er mee aan moet?quote:
Ik vind je grappigquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:08 schreef JJH het volgende:
[..]
Hoe moet ik dit interpreteren? Lach je me nu recht in m'n gezicht uit of is het zo'n onzeker lachje van dat je niet helemaal precies zeker weet wat je er mee aan moet?
Dat voel je meestal wel aan je 'water'quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Bestaat het echt dan?
Maar een normale orgasme bij een man, waar voel je dat als het niet in de prostaat is?
Je bent gewoon te verlegen.quote:
Vaak zeggen mannen welleens ff lekker schijten..de keutel glijd langs de prostaat...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Bestaat het echt dan?
Maar een normale orgasme bij een man, waar voel je dat als het niet in de prostaat is?
Kan ik me niets bij voorstellen. Aan je pik?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:09 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat voel je meestal wel aan je 'water'
[..]
Eerder voorzichtigquote:Je bent gewoon te verlegen.
Bah!!!!!!!quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:10 schreef Geerd het volgende:
[..]
Vaak zeggen mannen welleens ff lekker schijten..de keutel glijd langs de prostaat...
Jammer weer he. Denk je even makkelijk wat te regelen vindt ze je alleen maar grappigquote:
Jup..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jammer weer he. Denk je even makkelijk wat te regelen vindt ze je alleen maar grappig
Prostaat zit aan de achterzijde zeg maar, centimeter of 5 ofzo daar naar binnen toe uit mijn hoofd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Kan ik me niets bij voorstellen. Aan je pik?
Ik ben oprecht nieuwsgierig. Gewoon voor de kennis.
[..]
Eerder voorzichtig
Dat voel je wel in de piel indd. Alsof je enorm moet pissen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
[..]
Eerder voorzichtig
Zeer jammer weer.quote:
Dat voelt een man gewoonquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:11 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
[..]
Eerder voorzichtig
Ik weet toevallig wel waar de prostaat isquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:13 schreef JJH het volgende:
[..]
Prostaat zit aan de achterzijde zeg maar, centimeter of 5 ofzo daar naar binnen toe uit mijn hoofd.
De g spot bij de man....quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:07 schreef Fancy2 het volgende:
[..]
Bestaat het echt dan?
Zijn ze leuk?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:13 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat voel je wel in de piel indd. Alsof je enorm moet pissen.
Ach joh, ik heb al een hele kudde FOK!kers gemeet
Ik heb gelezen idd.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:14 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeer jammer weer.
Lees je het fancy, beetje jammer weer.
Wie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:17 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik snap echt niet hoe je zo geobsedeerd kan zijn met alles met een vrouwelijk-icoontje.
Omdat tietenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hierboven.
Dat geforceerde popie jopie gedrag, net alsof ik weer in de 1ste zit.
Ach et zijn ook pubers toch?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Hierboven.
Dat geforceerde popie jopie gedrag, net alsof ik weer in de 1ste zit.
En wat doet dat nou met je? Hoe voel je je hier nou door?quote:
Die zijn wel leuk hequote:
Ow, dacht dat et kinderen waren..quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan zou ik het nog enigzins begrijpen, maar zijn volwassen.
Zien er mooi uit welquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
En wat doet dat nou met je? Hoe voel je je hier nou door?
[..]
Die zijn wel leuk he
Zou je wel zeggen qua gedrag ja, maar helaas.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:26 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ow, dacht dat et kinderen waren..
Komt niets meer van terecht, zonde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou je wel zeggen qua gedrag ja, maar helaas.
Vooral jammer dat anderen mensen er mee worden lastig gevallen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Komt niets meer van terecht, zonde.
Ook niet allemaal.quote:
Hoe bevalt je vakantieland?quote:
Gebeurt denk ik wel dagelijks hier in huis. Zou schelen als die kleine van me niet zo lomp wasquote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:32 schreef dud0r het volgende:
enk ik wel dagelijks hier in huis. Zou schelen al
Vallen over de drempel, door het huis rennen en tegen de deurpost rennen, met z'n fiets tegen dingen aan rijden omdat hij niet luistert en voor zich blijft kijken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:34 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Herkenbaarvooral salontafel, van bank vallen als ze weer springt wat niet van ons mag
daar is de trampoline buiten voor
Ha herkenbaar. Mijn nichtje is net zo.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gebeurt denk ik wel dagelijks hier in huis. Zou schelen als die kleine van me niet zo lomp was
Zeker als het gewoon meerdere keren achter elkaar gebeurt. Je zou toch zeggen dat ze het dan vanzelf wel lerenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ha herkenbaar. Mijn nichtje is net zo.
Daarom is ze al zo goed als klaar voor school. Het zindelijkheid wil alleen nog fout gaan als ze moe is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:42 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Tip:
Speel met je kind en leer dingen ipv heel de dag met je telefoon in je hand te lopen.
Dat dus. Maar goed dus. Stront eigenwijsquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:41 schreef dud0r het volgende:
[..]
Zeker als het gewoon meerdere keren achter elkaar gebeurt. Je zou toch zeggen dat ze het dan vanzelf wel leren
Ken mensen van 70 die daar nog last van hebbenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:43 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Daarom is ze al zo goed als klaar voor school. Het zindelijkheid wil alleen nog fout gaan als ze moe is.
Nog niet veel gezienquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:29 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ook niet allemaal.
[..]
Hoe bevalt je vakantieland?
Volgens mij is elk kind dat.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat dus. Maar goed dus. Stront eigenwijs
Goed begin dus in ieder gevalquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:48 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nog niet veel geziengister beetje veel gedronken dus moet rustig opstarten vandaag.
Wilt ze zelf niet meer, "Is voor babiesquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:46 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ken mensen van 70 die daar nog last van hebben
Maar uhm ja, luier kan toch nog?
Aaahquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wilt ze zelf niet meer, "Is voor babies"
Na een uur of 17:00 gaat het fout, snacht hebben we haar zover gekregen dat ze een luierbroekje aan wilt, die kan ze zelf omlaag doen als ze op het potje wilt snachts.
Scheelt dagelijks wassen, en goed voor onze nachtrust
Hier 's nachts nog wakker maken, als wij naar bed gaan. Dat gaat meestal goed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:49 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Wilt ze zelf niet meer, "Is voor babies"
Na een uur of 17:00 gaat het fout, 's nachts hebben we haar zover gekregen dat ze een luierbroekje aan wilt, die kan ze zelf omlaag doen als ze op het potje wilt snachts.
Scheelt dagelijks wassen, en goed voor onze nachtrust
Ohh nee wij kunnen haar niet wakker maken savonds, ze wordt dan echt giftig hahaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier 's nachts nog wakker maken, als wij naar bed gaan. Dat gaat meestal goed.
Het is of dat, of een nat bed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ohh nee wij kunnen haar niet wakker maken savonds, ze wordt dan echt giftig haha
Wij vragen het meestal wat hij wil. Als hij veel gedronken heeft voor het slapen geeft hij het zelf wel aan dat hij dat voor de zekerheid wil. Maar meestal gaat het goed en wordt hij uit zichzelf wakker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier 's nachts nog wakker maken, als wij naar bed gaan. Dat gaat meestal goed.
Ze word er gewoon niet wakker van...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij vragen het meestal wat hij wil. Als hij veel gedronken heeft voor het slapen geeft hij het zelf wel aan dat hij dat voor de zekerheid wil. Maar meestal gaat het goed en wordt hij uit zichzelf wakker.
Ja dat is wel lastig. Die van mij wel. Soms net te laat maar meestal wel op tijd. Heeft nog een potje in z'n kamer staan zodat hij niet helemaal naar beneden hoeft om naar de wc te gaan dus dat is dan wel makkelijk.quote:
Komt vast wel bij ons. Net als fietsen, dat vertikt ze ook nog steeds zonder zijwieltjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is wel lastig. Die van mij wel. Soms net te laat maar meestal wel op tijd. Heeft nog een potje in z'n kamer staan zodat hij niet helemaal naar beneden hoeft om naar de wc te gaan dus dat is dan wel makkelijk.
Ik wilde eigenlijk deze vakantie hem zonder zijwieltjes laten fietsen maar hij vindt zelf dat dat pas kan als hij vijf is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt vast wel bij ons. Net als fietsen, dat vertikt ze ook nog steeds zonder zijwieltjes.
Die van mij is dus zes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk deze vakantie hem zonder zijwieltjes laten fietsen maar hij vindt zelf dat dat pas kan als hij vijf is.
Maar ja binnenkort maar aan beginnen. Hij gebruikt die wieltjes nu al amper.
Dat helpt misschien wel jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van mij is dus zes.
Ze kreeg van de week op school wel te horen dat zijwieltjes voor babies zijn, dus misschien binnenkort.
Ja die staan al wat hoger.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:18 schreef Ivo1986 het volgende:
Wieltjes steeds een beetje hogen buigen/zetten.
Zal eens kijken hoe hoog ze nog kunnen.quote:
Maja wat doen @haags_kwartiertje en @Limoentjuh met elkaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is hij @:limoentjuh aan het zoeken?
Hij vertelt haar hoeveel hij Amsterdam haat en zij vertelt hem hoe hij fout zit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Maja wat doen @:haags_kwartiertje en @:limoentjuh met elkaar
0-10 olee oleequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij vertelt haar hoeveel hij Amsterdam haat en zij vertelt hem hoe hij fout zit.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij vertelt haar hoeveel hij Amsterdam haat en zij vertelt hem hoe hij fout zit.
Ik zou me dan toch zorgen gaan maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nu al 45 minuten helemaal alleen in een treinstel, terwijl het aan de andere kant van de trein stampvol zit![]()
Ik geloof dat ik vanaf Amsterdam zuid deze luxe kwijt ben, daar stopt de trein voor de ingang en ik zit vooraan. Schiphol idemquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou me dan toch zorgen gaan maken.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou me dan toch zorgen gaan maken.
Van kleine boze meisjes? Meestal welquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoef je echt niet van onder de indruk te zijn hoor.
Ja maar niet van mijn moederquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van kleine boze meisjes? Meestal wel
Ben niet boos en klein.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Van kleine boze meisjes? Meestal wel
Boos en groot?quote:
3,5quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:56 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Maar die is geen 18 neem ik aan
quote:
Mwa ze heeft de groeisprong net gehad, ze heeft nu weer een periode van slecht etenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:58 schreef eNGine10 het volgende:
[..]nog wel, twee keer knipperen en ze is 0,95
Toevallig. Heb ik ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:59 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Mwa ze heeft de groeisprong net gehad, ze heeft nu weer een periode van slecht eten
Welk spelquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:05 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik word helemaal para van dit spel
Wel.quote:
Cafeetje in ons dorp sluit (nu is er officieel niets meer te doen hier), dus gaan we er nog een laatste biertje drinken.quote:
Oh ook al zo dood bij jou daar?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:26 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Wel.
[..]
Cafeetje in ons dorp sluit (nu is er officieel niets meer te doen hier), dus gaan we er nog een laatste biertje drinken.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
En ohja, ik werd gevraagd voor buurtpreventieFuckoff
Ja t zalquote:
En dan gebruik je je sterke fysiek een keer om eoa ettertje dat loopt te kwallen een pomper te geven en dan heb je een aanklacht aan je broek.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja t zalDe manier waarop cringede ik ook zo hard van 'Ja wij zoeken nog jonge fysiek sterke mannen' Ja bedankt mevrouw zware shag
In Capelle heeft de buurtpreventie een inbreker in elkaar geslagen met zaklampenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan gebruik je je sterke fysiek een keer om eoa ettertje dat loopt te kwallen een pomper te geven en dan heb je een aanklacht aan je broek.
Of je valt een man aan die een paar keer door de straat loopt met de hond, (is hier in de buurt gebeurdquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan gebruik je je sterke fysiek een keer om eoa ettertje dat loopt te kwallen een pomper te geven en dan heb je een aanklacht aan je broek.
Ja, dat dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:45 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In Capelle heeft de buurtpreventie een inbreker in elkaar geslagen met zaklampen![]()
Die zijn toen aangehouden ook
Die is dus gewoon zijn hond aan het uitlaten en krijgt ineens butsen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:45 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Of je valt een man aan die een paar keer door de straat loopt met de hond, (is hier in de buurt gebeurd) man woont al ruim 10 jaar in de wijk
Ja, werd staande gehouden door 4 mannen wat hij niet kwam doen in die straatquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:47 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die is dus gewoon zijn hond aan het uitlaten en krijgt ineens butsen?
Manmanmanquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:51 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ja, werd staande gehouden door 4 mannen wat hij niet kwam doen in die straat
Pomperquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 16:44 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Die antwoordquote:
Helemaal topquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |