Het is of dat, of een nat bed.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:53 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Ohh nee wij kunnen haar niet wakker maken savonds, ze wordt dan echt giftig haha
Wij vragen het meestal wat hij wil. Als hij veel gedronken heeft voor het slapen geeft hij het zelf wel aan dat hij dat voor de zekerheid wil. Maar meestal gaat het goed en wordt hij uit zichzelf wakker.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Hier 's nachts nog wakker maken, als wij naar bed gaan. Dat gaat meestal goed.
Ze word er gewoon niet wakker van...quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:54 schreef dud0r het volgende:
[..]
Wij vragen het meestal wat hij wil. Als hij veel gedronken heeft voor het slapen geeft hij het zelf wel aan dat hij dat voor de zekerheid wil. Maar meestal gaat het goed en wordt hij uit zichzelf wakker.
Ja dat is wel lastig. Die van mij wel. Soms net te laat maar meestal wel op tijd. Heeft nog een potje in z'n kamer staan zodat hij niet helemaal naar beneden hoeft om naar de wc te gaan dus dat is dan wel makkelijk.quote:
Komt vast wel bij ons. Net als fietsen, dat vertikt ze ook nog steeds zonder zijwieltjes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 11:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is wel lastig. Die van mij wel. Soms net te laat maar meestal wel op tijd. Heeft nog een potje in z'n kamer staan zodat hij niet helemaal naar beneden hoeft om naar de wc te gaan dus dat is dan wel makkelijk.
Ik wilde eigenlijk deze vakantie hem zonder zijwieltjes laten fietsen maar hij vindt zelf dat dat pas kan als hij vijf is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Komt vast wel bij ons. Net als fietsen, dat vertikt ze ook nog steeds zonder zijwieltjes.
Die van mij is dus zes.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk deze vakantie hem zonder zijwieltjes laten fietsen maar hij vindt zelf dat dat pas kan als hij vijf is.
Maar ja binnenkort maar aan beginnen. Hij gebruikt die wieltjes nu al amper.
Dat helpt misschien wel jaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van mij is dus zes.
Ze kreeg van de week op school wel te horen dat zijwieltjes voor babies zijn, dus misschien binnenkort.
Ja die staan al wat hoger.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 12:18 schreef Ivo1986 het volgende:
Wieltjes steeds een beetje hogen buigen/zetten.
Zal eens kijken hoe hoog ze nog kunnen.quote:
Maja wat doen @haags_kwartiertje en @Limoentjuh met elkaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:26 schreef dud0r het volgende:
[..]
Misschien is hij @:limoentjuh aan het zoeken?
Hij vertelt haar hoeveel hij Amsterdam haat en zij vertelt hem hoe hij fout zit.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:27 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Maja wat doen @:haags_kwartiertje en @:limoentjuh met elkaar
0-10 olee oleequote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij vertelt haar hoeveel hij Amsterdam haat en zij vertelt hem hoe hij fout zit.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 13:28 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij vertelt haar hoeveel hij Amsterdam haat en zij vertelt hem hoe hij fout zit.
Ik zou me dan toch zorgen gaan maken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:48 schreef Nattekat het volgende:
Ik zit nu al 45 minuten helemaal alleen in een treinstel, terwijl het aan de andere kant van de trein stampvol zit![]()
Ik geloof dat ik vanaf Amsterdam zuid deze luxe kwijt ben, daar stopt de trein voor de ingang en ik zit vooraan. Schiphol idemquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou me dan toch zorgen gaan maken.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 14:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik zou me dan toch zorgen gaan maken.
Van kleine boze meisjes? Meestal welquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:42 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Hoef je echt niet van onder de indruk te zijn hoor.
Ja maar niet van mijn moederquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Van kleine boze meisjes? Meestal wel
Ben niet boos en klein.quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 15:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Van kleine boze meisjes? Meestal wel
Boos en groot?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |