Is je zusje beschikbaar vandaag?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Moet je wel seks hebben.
Neen.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:34 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Is je zusje beschikbaar vandaag?
Kleine kans.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Kan jij kaartje voor de klassieker regelen
Voor de klassieker niet nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wel eens aangeboden gehad?
Mijn vader heeft eens rondleiding gekregen in de Galgenwaard lol via zijn werk ookquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Voor de klassieker niet nee.
Ja dan snap ik dat wel ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik stuurde een foto van mezelf
Waar is dit? Praag?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zit bij het zwembad te burnen
Apart zwembadquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:38 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
[ afbeelding ] zit bij het zwembad te burnen
Niet zo bijdehand 😜 zwembad is etage lager maar zit op het dak te zonnenquote:
Madrid 🕺🏿quote:
Dan moet je dat zeggen he, we liegen hier niet in de bagger!!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand 😜 zwembad is etage lager maar zit op het dak te zonnen
[..]
Madrid 🕺🏿
Drink ook een biertje heeeerlijk maat bedankt 😜 nooit liegen keeping it real!😎🐣quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dan moet je dat zeggen he, we liegen hier niet in de bagger!!
Nee hoor, lekker bruin worden
Coolquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niet zo bijdehand 😜 zwembad is etage lager maar zit op het dak te zonnen
[..]
Madrid 🕺🏿
Niet dronken worden hequote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Drink ook een biertje heeeerlijk maat bedankt 😜 nooit liegen keeping it real!😎🐣
quote:
Lijkt er wel op hoor. Beetjequote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]mediterraanse architectuur / stedenbouw in Praag?
Ik denk dat je Haags een beetje overschat.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]mediterraanse architectuur / stedenbouw in Praag?
Totaal nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lijkt er wel op hoor. Beetje
Ja gister bijv viel ik al na het eten in slaap 😂 maar daar is het vakantie voorquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Niet dronken worden heVooral in de hitte kan het snel gaan
Ja precies, nu kan je lekker genietenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:52 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja gister bijv viel ik al na het eten in slaap 😂 maar daar is het vakantie voor
Ja toch heb een ligbedje veroverd 😎 helemaal contentquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
Wel lekker uitzicht @:borrelnootje00
Zie alsnog weinig maar wat ik zie ziet er goed uitquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:56 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ja toch heb een ligbedje veroverd 😎 helemaal content [ afbeelding ]
Ja de lens omdraaien bijvoorbeeldquote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zie alsnog weinig maar wat ik zie ziet er goed uit
smooth 😜quote:Op donderdag 29 augustus 2019 16:58 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja de lens omdraaien bijvoorbeeld
Het is wel leuk maar ik dacht aan gekke vakantie selfiequote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nu dan? Beetje stad beetje groen 😜[ afbeelding ]
Is het groot zwembad?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nu dan? Beetje stad beetje groen 😜[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:00 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het is wel leuk maar ik dacht aan gekke vakantie selfie![]()
Maar je zit in een mooie omgeving hoor!
Nee niet heel groot 5 meter lang bij 3 meter 😜 maar goed genoegquote:
Gaat me niet om het weer.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:07 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Niet zijn NL is ook lekker weer toch!
Ambiance?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Gaat me niet om het weer.
Als ik klaar ben met studie gaan wequote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ik zou wel met hemarookworst op vakantie willen, denk dat het heel gezellig zou worden 😜
Lekker samen acclimatiseren!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met studie gaan we
4 minuten vertraging. Maakte geen donder uit, want ik had een overstap van 5 minuten.quote:
Die van mij rijdt nooit op tijdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
4 minuten vertraging. Maakte geen donder uit, want ik had een overstap van 5 minuten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
Decquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ah ja... wanneer zou dat weer kunnen?
👏🕺🏿 Acclimatiseer to the Max dan iwa style 😎🍾quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als ik klaar ben met studie gaan we
Best een tijdje maar het is zo dec.. beetje geduld ✊quote:
Yeshquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:32 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Best een tijdje maar het is zo dec.. beetje geduld ✊
Niet als een ekte ekte creeper in de reflectie uitvergroten en het contrast aanpassen daarvoorquote:
Creepy jaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet als een ekte ekte creeper in de reflectie uitvergroten en het contrast aanpassen daarvoor
Gevalletje Frank Visser met die fucking creep die foto's van de neukende Duitse buurman maakte!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 17:34 schreef dud0r het volgende:
[..]
Niet als een ekte ekte creeper in de reflectie uitvergroten en het contrast aanpassen daarvoor
Und warum!?quote:
Met knoflooksaus?quote:
Lekker uit je muil meurenquote:
Zelfs je vriendin niet?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heeft verder niemand last van
Ik doelde eigenlijk hieropquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Geld geld geld!
Wie gewonnen, so zerronnen
En je hebt nooit echt naar de tekst geluisterd?quote:
Nee alleen naar het stukje wat ik zelf zeiquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:34 schreef ToT het volgende:
[..]
En je hebt nooit echt naar de tekst geluisterd?
@eNGine10quote:
Dacht ik al. @Limoentjuh weet ook wel waaromquote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:47 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
instant misselijk geworden
@:Limoentjuh
@Limoentjuh ?????quote:Op donderdag 29 augustus 2019 18:50 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dacht ik al. @:limoentjuh weet ook wel waarom
Zou ze de 200 mentions Al gepasseerd zijn?quote:
Kunnen we er in men geen spelletje van maken. 300+ mentions per topicquote:
nehquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kunnen we er in men geen spelletje van maken. 300+ mentions per topic
Jij komt daar veel. Jij weet dat wel. @Limoentjuhquote:
Ikke nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:03 schreef dud0r het volgende:
[..]
Jij komt daar veel. Jij weet dat wel. @:limoentjuh
Oh dacht ik. Lekker tellen enzo.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ikke niet
@:limoentjuh
niet meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:04 schreef dud0r het volgende:
[..]
Oh dacht ik. Lekker tellen enzo.
Doet @:limoentjuh ook aan tellen?
Oké oké. @Limoentjuhquote:
gewoon doen hoor.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Kunnen we er in men geen spelletje van maken. 300+ mentions per topic
Ik laat @Limoentjuh met rust zodra ze weer hier langs komt.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Laat @:limoentjuh met rust.
@Limoentjuhquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik laat @:limoentjuh met rust zodra ze weer hier langs komt.
Die ja. @Limoentjuh komt terug van vakantie en dan is ze zo ondersteboven van de hoeveelheid liefde die uit de mentions straalt dat ze nooit meer weg gaatquote:
laatste bezoek: 15 dagen, 9 uur geleden.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:20 schreef dud0r het volgende:
[..]
Die ja. @:limoentjuh komt terug van vakantie en dan is ze zo ondersteboven van de hoeveelheid liefde die uit de mentions straalt dat ze nooit meer weg gaat
Nog een week denk ik. Of is het langer @Limoentjuhquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
laatste bezoek: 15 dagen, 9 uur geleden.
![]()
Over een uurtjequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Haags wanneer is de loting voor de EL groepsfase weet jij dat ouwe rukker
@Limoentjuh ??quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:22 schreef dud0r het volgende:
[..]
Nog een week denk ik. Of is het langer @:limoentjuh
Wie anders zou het weten? @Limoentjuh kan er vast zelf wel even antwoord op geven.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:23 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
@:limoentjuh ??
Of weet @:devzero het?
Oh echt?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:23 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat kan niet want over een uur heb je nog wedstrijden gehaktbal
@Limoentjuh heeft wel bijna 100k posts, maar sinds haar inactiviteit geen 450 per dag meerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
laatste bezoek: 15 dagen, 9 uur geleden.
![]()
Leuk!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:26 schreef dud0r het volgende:
Haagsie, ik ben misschien zondag in Scheveningen.
450 per dag?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:43 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
@:Limoentjuh heeft wel bijna 100k posts, maar sinds haar inactiviteit geen 450 per dag meer
Ik weet niet of het zo hoog was, maar volgens mij wel dubbele van wat ze nu heeftquote:
Kan je doenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik ook naar Scheveningen gaan zondag
Jeetjequote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:45 schreef hemarookworst het volgende:
Ik weet niet of het zo hoog was, maar volgens mij wel dubbele van wat ze nu heeft
Moet jij wetenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:44 schreef hemarookworst het volgende:
Zal ik ook naar Scheveningen gaan zondag
dts + MEN dan gaat het hard he, en ze doet ook niet aan multiquoten dus ze reageert op verschillende mensen apart per postquote:
Dan gaat het hard jaquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:49 schreef hemarookworst het volgende:
dts + MEN dan gaat het hard he, en ze doet ook niet aan multiquoten dus ze reageert op verschillende mensen apart per post![]()
Zou wel leuk zijn als @Limoentjuh er ook isquote:Op donderdag 29 augustus 2019 19:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alleen als @:limoentjuh er ook is
Neuken na de wedstrijdquote:Op donderdag 29 augustus 2019 20:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Meid vraagt 'heb je zin om de 2e en 3e helft bij mij te kijken'
Wat bedoelt zij ????????
Nu AZ nog.quote:
kutvoetbal weerquote:Op donderdag 29 augustus 2019 22:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Hooligans van Antwerpen werden boos en braken bijna uit het vak.
Altijd die Belgen hèquote:
Echt hè. Proleten sport.quote:
quote:
Dag vriendjes.quote:De gezondheid van clown Bassie gaat verder achteruit
ALANA STAPPER
13:54 | 27.8.2019
Bas van Toor, beter bekend als clown Bassie, kwakkelt al jaren met zijn gezondheid. En het gaat nog steeds niet beter met de kindervriend. Zijn familie maakt zich zorgen, vertelt zijn dochter Liesbeth aan De Telegraaf.
Goed en slecht nieuws
Van Toor mag aankomende donderdag het revalidatiecentrum verlaten waar hij verbleef voor een schouderblessure. Dat klinkt als goed nieuws, maar nu heeft de entertainer ook nierstenen gekregen. "Van de schouderbreuk is hij redelijk hersteld, maar we zijn natuurlijk niet blij met de volgende ingreep die in het verschiet ligt. Pa heeft enorm veel pijn en die nierstenen moeten er zo snel mogelijk uit", vertelt Liesbeth. "Het vervelende is dat mijn vader behoorlijk verzwakt is."
Nog meer pech
Het blijft niet bij deze tegenslag. Bas liep ook nog een blaasontsteking op die weer een nierbekkenontsteking veroorzaakte. Zijn familieleden vragen zich af hoe lang hij het nog volhoudt. Ook broer Aad vertelt aan Shownieuws: “Ik moet zeggen, als ik de ene ellende na de andere zie die Bas meemaakt, dan vergaat mij het lachen weleens. Maar, hij heeft nog steeds zijn humor.”
waarom zit je op fok! en lig je niet op of onder die chick.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Lol topic is dood voor voor 26 min en wij posten op bijna t zelfde moment
Ben net terug maatquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
waarom zit je op fok! en lig je niet op of onder die chick.
Nice doe je snelquote:
Weer een toeval🤣😂😅quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Lol topic is dood voor voor 26 min en wij posten op bijna t zelfde moment
met pauzes.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Doe jij er 2 uur over dan
goed bezig.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Erop en eronder, zwakste schakel kijken en naar huis
Wel lekker hoor, maar veel te weinigquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:29 schreef stokj het volgende:
[..]
Nooit geprobeerd, maar hoorde wel vaker dat ze merde waren
Oprahquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oh hij ziet weer een vrouwelijk-icoon hoor!
SOS is een schatquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oh hij ziet weer een vrouwelijk-icoon hoor!
Wij hebben de escape ingezetquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In welke pot zit Utrecht deze EL? Feyenoord zit in pot 3, wel kut met team als MU
1-4 denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord-MU 1-0 denk ik
Wat dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb net afschuwelijke entertainment gezien van een dronken groupie dame. Erg aparte ervaring. 😂
Oja? Ligt het miss asn de benadering? Tegen mij iig nooit onaardig.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Echt niet, een pestkop is dat
Echt nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Echt niet, een pestkop is dat
Omdat jij een vrouw bent lolquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oja? Ligt het miss asn de benadering? Tegen mij iig nooit onaardig.
Je ziet spokenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Omdat jij een vrouw bent lol
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Altijd als ik iets zeg reageer jij met ''
Een vrouw.. vrije knappe dame.. erg dronken.. kaapte het optreden van een c band.. Billie Jean het nr is o.a. verkracht door haar nasale stemgeluid en dronken lor gedrag.. 😂quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
We gaan toch niet weer boos lopen doen he
Ik heb geen problemen met hem dus vind wat je vind maar ben er niet mee eensquote:
Oh op die manier. Dat is jammer. Bij een personeelsfeest vandaag was er een sushi kraampje waar je vega sushi kon halen. En kreeg je gierig 2 stukjes in een bakje waar er 4 in konden. Gratis sushi de merdequote:
c-band als in coverband?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een vrouw.. vrije knappe dame.. erg dronken.. kaapte het optreden van een c band.. Billie Jean het nr is o.a. verkracht door haar nasale stemgeluid en dronken lor gedrag.. 😂
Je bent zelf een vrij knappe damequote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een vrouw.. vrije knappe dame.. erg dronken.. kaapte het optreden van een c band.. Billie Jean het nr is o.a. verkracht door haar nasale stemgeluid en dronken lor gedrag.. 😂
Ja logisch maar mij pest hij altijd!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met hem dus vind wat je vind maar ben er niet mee eens
Weet je niet 😜quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:43 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je bent zelf een vrij knappe dame
Man upquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja logisch maar mij pest hij altijd!
Vond het wel lachen al die straatartiesten en geeft ook levendigheidquote:
Die knakkers sliepen niet ofzoquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:47 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat was gelukkig maar 1 maand ook lol
Klopt maar die hebben vaak nog talent dit was echt plaatsvervangend slecht door die groupie 👻quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:47 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vond het wel lachen al die straatartiesten en geeft ook levendigheid
Magnet is er nog wel. Slak niet meer gezien.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:49 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
12k posts in 2 weken toen ofzo?En toen ineens weg ook
Volgens mij dezelfde persoon hoor, kan bijna niet anders. Die levenloosheid was wel een prestatiequote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:51 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Magnet is er nog wel. Slak niet meer gezien.
Slak en aiu zijn dezelfde. Zogenaamd stelletjequote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Volgens mij dezelfde persoon hoor, kan bijna niet anders. Die levenloosheid was wel een prestatie
Ik ken aiu al wat langer, die is echt niet zo levenloos hoor haha.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:53 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Slak en aiu zijn dezelfde. Zogenaamd stelletje
Ik alleen een foto waar zij alleen op staatquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ken aiu al wat langer, die is echt niet zo levenloos hoor haha.
En heb fotos gezien waar ze samen zijn dus wel echt
Niet alles is voor onze ogen bestemd hequote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:55 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik alleen een foto waar zij alleen op staat
Gelukkig heb ik dat niet meegemaakt daarquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt maar die hebben vaak nog talent dit was echt plaatsvervangend slecht door die groupie 👻
Aluha slakbarquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vond het toen ook wel goud dat @:dr.mikey aan de hand van een horloge constateerde dat Slak moslim is
Ik zou met jou gaan dansen dan 😜quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet meegemaakt daar
Dat ging ook echt zo, letterlijk geciteerdquote:
Haha is goed, ben je weer terug in hotel?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zou met jou gaan dansen dan 😜
Ik verstond altijd: Laten we dansen, biefstuk. Omdat ik het ook voor het eerst hoorde in de supermarktquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Laten we dansen liefste, dansen aan de zee
Lets danceeeeee put on (ik weet de tekst niet meer)quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Laten we dansen liefste, dansen aan de zee
yes ik val zo in slaapquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haha is goed, ben je weer terug in hotel?
😂quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik verstond altijd: Laten we dansen, biefstuk. Omdat ik het ook voor het eerst hoorde in de supermarkt
vol programma?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lets danceeeeee put on (ik weet de tekst niet meer)
[..]
yes ik val zo in slaap
Nee eigenlijk niet, ik zou wel meer willen zien maar omstandigheden maken het wat lastigerquote:
wat is er dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik zou wel meer willen zien maar omstandigheden maken het wat lastiger
Nou moet rekening houden met iemand anders en die voelt zich al de hele reis niet zo goed. Best een domper.quote:
Wij gaan volgende zomer naar Ibizaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou moet rekening houden met iemand anders en die voelt zich al de hele reis niet zo goed. Best een domper.
Ah da's wel jammerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou moet rekening houden met iemand anders en die voelt zich al de hele reis niet zo goed. Best een domper.
was dat door ze horloge?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vond het toen ook wel goud dat @:dr.mikey aan de hand van een horloge constateerde dat Slak moslim is
I is toch ook een maatje van je?quote:
Wie?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
I is toch ook een maatje van je?
Ja jij zei toen van mooi horloge dacht dat hij moslim wasquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
was dat door ze horloge?
hij had harige armen ofzo toch.
zou ik dat overleven? 😜quote:
Best wel jammer maarja.. ik kan er weinig aan doen. Als je gewoon kut voelt dan valt er weinig tegen dat gevoel te doen.quote:
Tuurlijk, wat kan er misgaan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:17 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
zou ik dat overleven? 😜
[..]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:20 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Volgende week zaterdag fissa komen jullie ook
Niks, ik ben bij jequote:
Wat?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:24 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
En dan een dikke roken en haar levend opeten zeker?
Bron?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Wiet is de hoofdoorzaak van kannibalisme
Niet gekliktquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)al-attack/index.html
echt standaard florida, moet je eens florida man en dan willekeurige datum googlenquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
https://edition.cnn.com/2(...)al-attack/index.html
Je had toen die meme met zoek je geboortedatum met florida manquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:31 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
echt standaard florida, moet je eens florida man en dan willekeurige datum googlen
Is alleen maar gek nieuws over Florida Manquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Je had toen die meme met zoek je geboortedatum met florida man
https://www.complex.com/l(...)ok-burger-steal-safe
Deze is ook mooi
Omdatquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan om een bron?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |