Ik alleen een foto waar zij alleen op staatquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ken aiu al wat langer, die is echt niet zo levenloos hoor haha.
En heb fotos gezien waar ze samen zijn dus wel echt
Niet alles is voor onze ogen bestemd hequote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:55 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik alleen een foto waar zij alleen op staat
Gelukkig heb ik dat niet meegemaakt daarquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Klopt maar die hebben vaak nog talent dit was echt plaatsvervangend slecht door die groupie 👻
Aluha slakbarquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vond het toen ook wel goud dat @:dr.mikey aan de hand van een horloge constateerde dat Slak moslim is
Ik zou met jou gaan dansen dan 😜quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik dat niet meegemaakt daar
Dat ging ook echt zo, letterlijk geciteerdquote:
Haha is goed, ben je weer terug in hotel?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:57 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik zou met jou gaan dansen dan 😜
Ik verstond altijd: Laten we dansen, biefstuk. Omdat ik het ook voor het eerst hoorde in de supermarktquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Laten we dansen liefste, dansen aan de zee
Lets danceeeeee put on (ik weet de tekst niet meer)quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:59 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Laten we dansen liefste, dansen aan de zee
yes ik val zo in slaapquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Haha is goed, ben je weer terug in hotel?
😂quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik verstond altijd: Laten we dansen, biefstuk. Omdat ik het ook voor het eerst hoorde in de supermarkt
vol programma?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:02 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Lets danceeeeee put on (ik weet de tekst niet meer)
[..]
yes ik val zo in slaap
Nee eigenlijk niet, ik zou wel meer willen zien maar omstandigheden maken het wat lastigerquote:
wat is er dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:06 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, ik zou wel meer willen zien maar omstandigheden maken het wat lastiger
Nou moet rekening houden met iemand anders en die voelt zich al de hele reis niet zo goed. Best een domper.quote:
Wij gaan volgende zomer naar Ibizaquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou moet rekening houden met iemand anders en die voelt zich al de hele reis niet zo goed. Best een domper.
Ah da's wel jammerquote:Op vrijdag 30 augustus 2019 00:11 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Nou moet rekening houden met iemand anders en die voelt zich al de hele reis niet zo goed. Best een domper.
was dat door ze horloge?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:54 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Vond het toen ook wel goud dat @:dr.mikey aan de hand van een horloge constateerde dat Slak moslim is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |