Oprahquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oh hij ziet weer een vrouwelijk-icoon hoor!
SOS is een schatquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Oh hij ziet weer een vrouwelijk-icoon hoor!
Wij hebben de escape ingezetquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
In welke pot zit Utrecht deze EL? Feyenoord zit in pot 3, wel kut met team als MU
1-4 denk ikquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Feyenoord-MU 1-0 denk ik
Wat dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:24 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Heb net afschuwelijke entertainment gezien van een dronken groupie dame. Erg aparte ervaring. 😂
Oja? Ligt het miss asn de benadering? Tegen mij iig nooit onaardig.quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Echt niet, een pestkop is dat
Echt nietquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:35 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Echt niet, een pestkop is dat
Omdat jij een vrouw bent lolquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:36 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Oja? Ligt het miss asn de benadering? Tegen mij iig nooit onaardig.
Je ziet spokenquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Omdat jij een vrouw bent lol
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Altijd als ik iets zeg reageer jij met ''
Een vrouw.. vrije knappe dame.. erg dronken.. kaapte het optreden van een c band.. Billie Jean het nr is o.a. verkracht door haar nasale stemgeluid en dronken lor gedrag.. 😂quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:40 schreef hemarookworst het volgende:
We gaan toch niet weer boos lopen doen he
Ik heb geen problemen met hem dus vind wat je vind maar ben er niet mee eensquote:
Oh op die manier. Dat is jammer. Bij een personeelsfeest vandaag was er een sushi kraampje waar je vega sushi kon halen. En kreeg je gierig 2 stukjes in een bakje waar er 4 in konden. Gratis sushi de merdequote:
c-band als in coverband?quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een vrouw.. vrije knappe dame.. erg dronken.. kaapte het optreden van een c band.. Billie Jean het nr is o.a. verkracht door haar nasale stemgeluid en dronken lor gedrag.. 😂
Je bent zelf een vrij knappe damequote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Een vrouw.. vrije knappe dame.. erg dronken.. kaapte het optreden van een c band.. Billie Jean het nr is o.a. verkracht door haar nasale stemgeluid en dronken lor gedrag.. 😂
Ja logisch maar mij pest hij altijd!quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:42 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik heb geen problemen met hem dus vind wat je vind maar ben er niet mee eens
Weet je niet 😜quote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:43 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Je bent zelf een vrij knappe dame
Man upquote:Op donderdag 29 augustus 2019 23:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja logisch maar mij pest hij altijd!
Vond het wel lachen al die straatartiesten en geeft ook levendigheidquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |