Als je ¤ 10.000,- per maand verdient kan het aan mijn wiskunde liggen, maar dan ga je volgens mij niet over drie jaar je 3 miljoen verdiend hebben.quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Klinkt als best een leuke baan
Uit het AD 'geript'
[..]
#263quote:Op vrijdag 6 september 2019 11:04 schreef Pleun2011 het volgende:
Klinkt als best een leuke baan
Uit het AD 'geript'
[..]
Ah, selectieve quote. Wat voorspelbaar. Gewoon negeren dat drugs een veel breder begrip is dan wat er in de Opiumwet staat. Vooral niet naar reeds aanwezige voorbeelden in het buitenland kijken. Je verstand zit vooral diep in het zand.quote:Op vrijdag 6 september 2019 04:58 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Mijn verstand zegt dat de shit die die mensen gebruiken hen niet verder helpt met hun problemen. Legalisering zal bovendien de jeugd vernietigen en dus uiteindelijk onze beschaving.
Vaak werkt die politieinzet bij voetbalwedstrijden ook contra. Juist de me lokt vaak zaken uit met hun argessieve houding.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 17:59 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Je hebt geen idee, durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat je op politieuren bij voetbal zo 70% kan besparen als je geen laffe burgemeesters had.
Voorbeelden: Paar jaar terug had je de politiestaking tijdens het voetbal toen AZ - Ajax was. Die burgemeester liet de wedstrijd gewoon doorgaan. 4 politieagenten heb ik gezien in totaal en er was niks aan de hand. Het jaar erop staan er weer minimaal 4 ME busjes toen er geen staking was, en ook weer niks gebeurde.
Bij de bekerfinale tegen Willem 2 dit jaar was onderweg overal politie en werd elk viaduct afgezet. Eenmaal bij het stadion moesten wij langs Varkenoord lopen, je kon er gewoon heen als je wilde, terwijl er geen politie te bekennen was. Bij het stadion liepen alle supporters door elkaar heen zonder problemen.
Soms vraag ik me echt af wat die burgemeesters wel niet denken met al die politieinzet.
Denken dat hij het achterste van zijn tong laat zien aan het ADquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je ¤ 10.000,- per maand verdient kan het aan mijn wiskunde liggen, maar dan ga je volgens mij niet over drie jaar je 3 miljoen verdiend hebben.
Misschien met dat onroerend goedquote:Op vrijdag 6 september 2019 11:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als je ¤ 10.000,- per maand verdient kan het aan mijn wiskunde liggen, maar dan ga je volgens mij niet over drie jaar je 3 miljoen verdiend hebben.
En een jeugd waar je verder niks meer mee kunt.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:06 schreef JannekeC5 het volgende:
Legaal maken is de oplossing, brengt ook geld in het laatje, minder criminaliteit is het gevolg, win-win situatie.
Want de huidige jeugd kan nu niet aan drugs komenquote:Op vrijdag 6 september 2019 13:47 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
En een jeugd waar je verder niks meer mee kunt.
Precies. Je kunt makkelijker aan pillen komen dan aan alcohol omdat het laatste controleerbaar is en het eerste niet. En zoals ik eerder betoogde, drugs is een breder begrip dan wat er in de Opiumwet staat. Als iets verboden wordt wijkt men uit naar het alternatief dat alsmaar slechter en slechter wordt. Nu is dat in Nederland lachgas, maar als dat verboden wordt dan staat het volgende alternatief weer klaar om het stokje over te nemen. Worden wij het volgende land waar thinner en/of lijm gebruikt wordt als geestverruimend middel? Ik hoop het niet.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:53 schreef Basp1 het volgende:
Want de huidige jeugd kan nu niet aan drugs komen
Zat recreatieve gebruikers hebben gewoon een (goede) baan. Je hebt teveel films gekeken.quote:Op vrijdag 6 september 2019 13:47 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
En een jeugd waar je verder niks meer mee kunt.
Pillen gebruiken heeft niets met je 'goed voelen' te maken. Mensen nemen die dingen niet omdat ze zich rot voelen.quote:Op vrijdag 6 september 2019 16:13 schreef Loekie1 het volgende:
Als we het dagelijkse leven nu eens knusser, gezelliger en persoonlijker maken, hebben al die mensen misschien geen pillen meer nodig om zich goed te voelen.
Drugs zullen nooit legaal worden gemaakt. Niet omdat dat niet rationeel is, maar omdat de meerderheid van de mensen er niet achter staat. Politici en andere autoriteiten willen graag hun baantje houden dus het blijft dweilen met de kraan open.quote:Op vrijdag 6 september 2019 12:06 schreef JannekeC5 het volgende:
Legaal maken is de oplossing, brengt ook geld in het laatje, minder criminaliteit is het gevolg, win-win situatie.
Veel mensen zijn onwetend en als ze het woord drugs horen zien ze direct van die heroine spuitende junkies voor zich die trillend staan te wachten op de methadonbus.quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:15 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Drugs zullen nooit legaal worden gemaakt. Niet omdat dat niet rationeel is, maar omdat de meerderheid van de mensen er niet achter staat. Politici en andere autoriteiten willen graag hun baantje houden dus het blijft dweilen met de kraan open.
Valt best mee. Het zijn vooral de mensen in het uitgaansleven en dergelijke en toeristen die de meeste overlast veroorzaken in Amsterdam. Die hebben ook voldoende inkomen om drugs door elkaar te kopen en dat samen met alcohol te gebruiken en dergelijke. Er zijn steden die riool water controleren op drugs. En daar zitten vaak als hoofdproducten rijke zaken centrums en wijken onder. Toegeven alcohol is relatief goedkoop via de supermarkt.quote:Op donderdag 5 september 2019 20:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat zijn over het algemeen alcohol-junks.
[..]
[..]
Breaking Bad is inderdaad een topserie maar daar gaat het niet om.quote:
Nog steeds de boel aan het trollen?quote:Op vrijdag 6 september 2019 23:15 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Breaking Bad is inderdaad een topserie maar daar gaat het niet om.
quote:D66: 'We moeten vooruit naar legalisering van xtc'
https://www.at5.nl/artike(...)legalisering-van-xtc
d66 is ook de partij van iedereen die dood wil, dood moet.quote:
Uit officiele cijfers blijkt dat er sinds het begin van de jaren '90 in totaal 96 mensen zijn overleden als gevolg van xtc-gebruik. Niet bepaald veel dus.quote:Op zaterdag 7 september 2019 11:32 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
d66 is ook de partij van iedereen die dood wil, dood moet.
Wanneer je verslaafd bent en niet meer beschikt over doekoe, is dat wel je busstop op reis naar od.quote:Op vrijdag 6 september 2019 17:23 schreef Aquarii het volgende:[..]Veel mensen zijn onwetend en als ze het woord drugs horen zien ze direct van die heroïne spuitende junkies voor zich die trillend staan te wachten op de methadonbus.
quote:Lachgas-ondernemer Deniz doet een stapje terug na bezoek politie
Na een reeks aan boetes en een nachtje in de cel te hebben doorgebracht, kreeg lachgasverkoper Deniz, naar eigen zeggen, ook vannacht bezoek van de politie. Nu heeft hij besloten dan toch de nachtelijke verkoop van ballonnen voorlopig even te stoppen.
De politie heeft Deniz opgezocht bij zijn opslag. 'Er staat een heel leger aan politie, handhaving, alles. Ze missen alleen nog militaire helikopters, dan zijn ze helemaal compleet', vertelt hij tegen AT5.
Burgemeester Halsema kondigde vorige week aan dat er gehandhaafd gaat worden op de verkoop van lachgasballonnen. Deniz zou, samen met zijn verkopers, in de nacht van vrijdag op zaterdag al vijf boetes hebben gekregen. Ook bracht hij die nacht in de cel door omdat hij zich nog in het centrum bevond nadat hij een 24-uursverbod had gekregen.
https://www.at5.nl/artike(...)ug-na-bezoek-politie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |