quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
(Premium stuk uit De Telegraaf.)
Klinkt als een heel betrouwbaar verhaal ja, ahemquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:18 schreef Bocaj het volgende:
[..]
[..]
(Premium stuk uit De Telegraaf.)
Verkiezingsretoriek!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:17 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt, en dat druist juist zo in tegen de "harde taal" die de partij altijd heeft, vooral vlak voor de verkiezingen.
Is het kabinet zeker aan te rekenen!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:22 schreef Hexagon het volgende:
Mevrouw Halsema wil echter gewoon meer agenten en handhaving.
https://nos.nl/artikel/22(...)at-in-amsterdam.html
Het kabinet verrekt het echter dat te geven
Je woont toch in Limburg? Mooi dat je dan kan beoordelen dat Amsterdam "kapot gaat".quote:Op woensdag 28 augustus 2019 08:09 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Precies het struisvogelgedrag waar Amsterdam aan kapot gaat.
Gek genoeg heeft een partij als de PVV er baat bij als het niet goed gaat met Nederland, des te meer ontevreden zieltjes die op de partij stemmen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:24 schreef Hexagon het volgende:
We moeten overigens ook de PVV niet vergeten met hun steun aan het verzwakken van de politie door Ivo Opstelten.
Waar vegen ze hun reet dan precies aan af? En hoe is dat relevant in de bestrijding van drugscriminaliteit?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 14:21 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Geen idee, maar het is het linkse Amsterdam wat overal haar reet aan afveegt.
Jij hebt inzicht in de prioriteiten van de Amsterdamse raad? Heb je inzicht in die stukken of zo? Interessant. Deel ze eens zou ik zeggen.quote:Nee de prio in Amsterdam is illegalen opvangen, gender neutrale wc's en een zeer kleine groep "racisme" roepers tegemoet komen terwijl de hoofdprioriteiten blijven liggen.
Ik heb vrijdag een afspraakje in Amsterdam. Ik zal mijn kogelvrije vest maar aandoen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:27 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Je woont toch in Limburg? Mooi dat je dan kan beoordelen dat Amsterdam "kapot gaat".
Of kleiner. Er zal geen risico meer zijn om als gebruiker als crimineel weggezet te worden, dus gebruikers zullen waarschijnlijk eerder hulp zoeken bij problematiek. Er hoeft minder geld naar handhaving, dus kan er meer geld naar voorlichting en preventie.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Maar als je het gaat legaliseren wordt het aantal verslaafden toch juist veel groter?
Nu moet je nog een beetje moeite doen om eraan te komen.
Ik studeer in Amsterdam en kom overal wel zo'n beetje. Erg grappig om dan het beeld te lezen van de rechtse fokkertjes hier die een keer per jaar in Amsterdam komen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een afspraakje in Amsterdam. Ik zal mijn kogelvrije vest maar aandoen.
wel warm met dit weerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:32 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik heb vrijdag een afspraakje in Amsterdam. Ik zal mijn kogelvrije vest maar aandoen.
Dus aan wie ligt het nu. Aan een of ander links complot of gewoon aan de minister en het kabinet?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Is het kabinet zeker aan te rekenen!
Goede post om even te kunnen mededelen dat je studeertquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:34 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik studeer in Amsterdam en kom overal wel zo'n beetje. Erg grappig om dan het beeld te lezen van de rechtse fokkertjes hier die een keer per jaar in Amsterdam komen.
Ik woon er net buiten maar kom er dus wel veel voor de studie en gewoon voor mijn plezier, waarom mag ik dat niet zeggen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:35 schreef Jantje2k het volgende:
[..]
Goede post om even te kunnen mededelen dat je studeert
Ja, want zo werkt dat in de ogen van domme FoK!-users: Een wethouder of gemeenteraadslid zegt iets over een ander onderwerp, en dat is dan meteen hét bewijs dat 'ze' niet met belangrijke dingen bezig zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Dit geloof je toch niet?!
![]()
![]()
Wat een idioten zijn het toch ook....![]()
Heel Amsterdam vergaat en zij lullen over een 'eiwit-transitie'.... whahahaha![]()
Daarbij zet dit huidige college volgens mij ook al best hard in op de aanpak van het investeren van crimineel geld in het legale milieu. Zie hun prostitutie-aanpak.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 15:53 schreef KoosVogels het volgende:
De boosmensen in dit topic beseffen dat dit onderzoek is uitgevoerd in opdracht van het college/Halsema met het idee er iets aan te doen?
Dit 'faalbeleid' vervolgens volledig in haar schoenen schuiven, raakt natuurlijk kant noch wal. Nog even los van het feit dat hierin ook een rol is weggelegd voor Justitie, en dat niet louter een gemeentelijk probleem is.
Omdat het zo denigrerend klonkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:36 schreef Quotidien het volgende:
[..]
Ik woon er net buiten maar kom er dus wel veel voor de studie en gewoon voor mijn plezier, waarom mag ik dat niet zeggen?
quote:Erg grappig om dan het beeld te lezen van de rechtse fokkertjes hier die een keer per jaar in Amsterdam komen.
deze wethouder vind ik geen geweldenaar, zal best een aardige man zijn maar gewoon niet goed genoegquote:Op woensdag 28 augustus 2019 16:36 schreef probeer het volgende:
[..]
Ja, want zo werkt dat in de ogen van domme FoK!-users: Een wethouder of gemeenteraadslid zegt iets over een ander onderwerp, en dat is dan meteen hét bewijs dat 'ze' niet met belangrijke dingen bezig zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |