De gemeente heeft maar zeer beperkt invloed op politie en justitie. Dat komt echt grotendeels vanuit Den Haag, waar we al jaren VVD-bewindslieden hebben hierop.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Amsterdam heeft de VVD al tientallen jaren helemaal niets te zeggen. De gemeenteraad daar bestaat uit GroenLinks, PvdA, D66 en de SP. En de landelijke GL zou zich schamen voor de linkse proefballonnetjes van D66 Amsterdam.
dit is gewoon een landelijk probleem, heeft niets met Amsterdam alleen te makenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:35 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
In Amsterdam heeft de VVD al tientallen jaren helemaal niets te zeggen. De gemeenteraad daar bestaat uit GroenLinks, PvdA, D66 en de SP. En de landelijke GL zou zich schamen voor de linkse proefballonnetjes van D66 Amsterdam.
het gaat niet alleen om de politie; haven, luchthaven personeel douane etc. allemaal redelijk makkelijk omkoopbaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:42 schreef Enchanter het volgende:
Gebrek aan fatsoenlijk personeel , maar met dit soort salarissen wil niemand bij de politie.
Er moet echt een boel geld bij wil je mensen gemotiveerd krijgen om bij de politie te gaan werken
Salarissen, werkdruk, werkcultuur. Allemaal zaken waar den Haag het verschil in zal moeten maken maar de VVD krijgt het maar niet voor elkaar.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:42 schreef Enchanter het volgende:
Gebrek aan fatsoenlijk personeel , maar met dit soort salarissen wil niemand bij de politie.
Er moet echt een boel geld bij wil je mensen gemotiveerd krijgen om bij de politie te gaan werken
Dat ookquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
het gaat niet alleen om de politie; haven, luchthaven personeel douane etc. allemaal redelijk makkelijk omkoopbaar.
Volledig mee eensquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Salarissen, werkdruk, werkcultuur. Allemaal zaken waar den Haag het verschil in zal moeten maken maar de VVD krijgt het maar niet voor elkaar.
Het is dan ook hoog tijd een andere partij die kans te geven het wel op te lossen m.i.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:45 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Salarissen, werkdruk, werkcultuur. Allemaal zaken waar den Haag het verschil in zal moeten maken maar de VVD krijgt het maar niet voor elkaar.
Het is uiteindelijk gewoon vooral een kwestie van er voldoende middelen voor vrij willen maken natuurlijk. Maar daar zie ik de VVD zich in de praktijk ook nooit hard voor maken. Dat vind ik wel opvallend omdat ze zichzelf zo graag presenteren als law and order-partij.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:57 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is dan ook hoog tijd een andere partij die kans te geven het wel op te lossen m.i.
Opvallend vind ik het niet meer. Het is een partij die gewoon liegt over praktisch alles en die maar 1 belang dient, die van het VNO-NCW en de aandeelhouder. Ok, dat zijn er 2.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk gewoon vooral een kwestie van er voldoende middelen voor vrij willen maken natuurlijk. Maar daar zie ik de VVD zich in de praktijk ook nooit hard voor maken. Dat vind ik wel opvallend omdat ze zichzelf zo graag presenteren als law and order-partij.
Er zijn meer dan genoeg middelen in de War on Drugs gestopt om alle criminelen miljonair te maken. Ik zou die vorm van subsidie gewoon stop zetten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is uiteindelijk gewoon vooral een kwestie van er voldoende middelen voor vrij willen maken natuurlijk. Maar daar zie ik de VVD zich in de praktijk ook nooit hard voor maken. Dat vind ik wel opvallend omdat ze zichzelf zo graag presenteren als law and order-partij.
Op zich goed punt. Maar als je geregeld hebt gezegd dat je niet gaat handhaven in bepaalde gevallen, moet je niet raar op kijken als hierop gereageerd wordt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:37 schreef Hexagon het volgende:
Wat een domrechts faaltopic.
Je kunt beter naar de regeringen van de afgelopen 10 jaar kijken in plaats van naar een burgemeester die er net een jaartje zit.
De enige prijsverhoging was met de invoering van de Euro. 1 gram was vroeger 100 gulden, nu 50 euro.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:47 schreef Tarado het volgende:
een gram coke is sinds de invoering van de euro toch wel het minst aan inflatie onderhevige product, dat zegt wel genoeg over de hoeveelheden die binnen komen.
Ik vind het een enorme baggerpartij, maar de schuld geven aan Groen Links is gewoon idioot. Dan weet je gewoon echt niet waar je het over hebt.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:47 schreef warp995 het volgende:
Dat heb je nou eenmaal in zo’n GroenLinksstad
https://nos.nl/artikel/22(...)heeft-vrij-spel.htmlquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:37 schreef Pleun2011 het volgende:
Als ik in zo'n artikel lees dat de drugscriminaliteit in Amsterdam onbeheersbaar is geworden, dan vraag ik mij af of die ooit wel beheersbaar is geweest. Ik vind de Telegraaf zo'n fakking pauperkrant, met die sensatie belustheid altijd. De hele War on Drugs zal nooit iets opleveren, maar dat dringt niet tot de botte koppen door. Of de politiek wil dat niet zien, omdat de massa dat niet zal accepteren.
Ik geef niet per se de schuld aan GroenLinks, maar meer aan het GroenLinks volk in die stad. Het is toch wel type volk met een bepaalde mentaliteit en houding. In Amerika zie je het ook, bijvoorbeeld Californië, een staat die behoorlijk links/democratisch is verandert langzaam in een derde wereld staat.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik vind het een enorme baggerpartij, maar de schuld geven aan Groen Links is gewoon idioot. Dan weet je gewoon echt niet waar je het over hebt.
Wil je drugscriminaliteit verminderen, dan werkt alleen maar het verminderen van de (illegale) vraag. Met decriminalisatie kun je de illegale vraag af laten nemen, maar zelfs dat is niet eenvoudig.
En verdomd dat het niet waar is, daar kun je met Groen Links nog best over praten ook!
Ugh, die pro-criminaliteit houding van dat verdomde GL-volk ..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:55 schreef warp995 het volgende:
[..]
Ik geef niet per se de schuld aan GroenLinks, maar meer aan het GroenLinks volk in die stad. Het is toch wel type volk met een bepaalde mentaliteit en houding. In Amerika zie je het ook, bijvoorbeeld Californië, een staat die behoorlijk links/democratisch is verandert langzaam in een derde wereld staat.
Verder is het waar dat een partij als GroenLinks drugs langzaam wilt legaliseren, maar volgensmij wilt FvD ook zoiets. Ik weet ook niet in hoeverre de legalisering van drugs hierbij gaat helpen. Omdat lang niet alle drugs legaal zullen worden en ik zie het ook nog wel gebeuren, dat door de flinke belasting die eroverheen komt, mensen alsnog weer goedkoop bij hun dealertje gaan scoren.
geef ons dan eens aan wat dit soort salarissen zijn en het bijbehorende opleidingsniveau.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:42 schreef Enchanter het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |