Smeerkaas, gesmolten kaas, oude kaas, jonge kaas, brie, camembert, mozzarella.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smeerkaas is wel prima
En gesmolten kaas. Maar de rest, nah
Is niet echtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Erger me inderdaad vaak ook kapot aan de meeste reclames.
Vind alleen die reclame van dat meisje die in dat ziekenhuis bed ligt met haar moeder zo sneu
Nee. Alle kinderen die in het ziekenhuis liggen is allemaal vooropgezetquote:
Ik zou niet weten welke reclame dat is. Ik kijk ze niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Vind alleen die reclame van dat meisje die in dat ziekenhuis bed ligt met haar moeder zo sneu
Dat doet reclame, ook al luister je er niet bewust naar, het blijft hangen, zeker na herhaling.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Dat zeg ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Alle kinderen die in het ziekenhuis liggen is allemaal vooropgezet
Ik krijg maagzuur van al die zooi. Maar kaas is te lekkerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:31 schreef I. het volgende:
[..]
Smeerkaas, gesmolten kaas, oude kaas, jonge kaas, brie, camembert, mozzarella.
En dan met die emotionele stem onder die beladen beelden, ondertussen rijdt de manager van die stichting rond in een nieuwe Porchequote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Reclames met dierenmishandeling word ik ook extreem naar van
Je bent echt een domme kneus de laatste tijd Mortaxx.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Maar die emo reclames is gewoon in scène gezet. Erg naïef als je dat gelooft
Jep, zulke organisaties moet je sowieso vermijden. Doneer wel vaak aan de dierenbescherming en aan gewoon zomaar een asiel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan met die emotionele stem onder die beladen beelden, ondertussen rijdt de manager van die stichting rond in een nieuwe Porche
Kijk eens naar z'n naamquote:
Zijn er toch genoeg vanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:36 schreef I. het volgende:
MIJN NAAM IS PAUL VAN VLIET
EN DENKT U OOK EENS AAN DE ARME KINDJES IN AFRIKA
Vind het wel bijzonder dat je je zegt te ergeren aan reclame maar er zo met open ogen intuintquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent echt een domme kneus de laatste tijd Mortaxx.
Hoezo naïef? Natuurlijk is het in scene gezet. Betekent niet dat de boodschap gewoon werkelijkheid is.
Gesmolten kaas smaakt wel heel anders dan plakje kaas op je broodquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Kaas moet ik ook echt niks van hebben![]()
Wel kut want op bijna elke pizza zit wel een vorm van kaas.
Ja ik vind beide vies. Maar gewoon echt vies, kan het niet eten. Wel jammerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gesmolten kaas smaakt wel heel anders dan plakje kaas op je brood
Open ogen nog welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het wel bijzonder dat je je zegt te ergeren aan reclame maar er zo met open ogen intuint
Kaas op je diepvriespizza of je fastfoodburger is geen echte kaas hequote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Kaas moet ik ook echt niks van hebben![]()
Wel kut want op bijna elke pizza zit wel een vorm van kaas.
Ja pizza eten wordt dan wel lastig verhaal jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik vind beide vies. Maar gewoon echt vies, kan het niet eten. Wel jammer
Sowieso slechte smaakpupillen.
Ik heb het allemaal gegeten maar nee, gaat er niet in bij mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kaas op je diepvriespizza of je fastfoodburger is geen echte kaas he
Dit kan echt nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik vind beide vies. Maar gewoon echt vies, kan het niet eten. Wel jammer
Sowieso slechte smaakpupillen.
Cheddar is gewoon kaas hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kaas op je diepvriespizza of je fastfoodburger is geen echte kaas he
Lus ook geen tomaat, saus, en eigenlijk alles wat op een pizza zitquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja pizza eten wordt dan wel lastig verhaal ja
Wel ananas?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lus ook geen tomaat, saus, en eigenlijk alles wat op een pizza zit
Zo noemen ze het jaquote:
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:45 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nepkaas. Echte cheddar krijg je hier niet man
Ja, nogmaalsquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Er zit geen echte cheddar op prefab zooi
Ja, jij leest de verpakking als je een burger besteld bij een fastfoodplace?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij leest de verpakking als je een burger besteld bij een fastfoodplace?
Daar is het sowieso nepkaasquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij leest de verpakking als je een burger besteld bij een fastfoodplace?
Okquote:
Eerder een simulatie van kaasquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:50 schreef I. het volgende:
Zucht.
Nee, het is geen echte 'Cheddar', het heeft de 'smaak' van Cheddar. Maar het is alsnog wél gewoon kaas.
Analoogkaas wel ja, maar analoogkaas wordt in Nederland vrij weinig gebruikt. Wanneer er ergens 'kaas' wordt vermeld, zit er in Nederlandse producten wel degelijk kaas, en gaat het dus vaak om een kaasproduct met de smaak van Cheddar.quote:
Iets is niet direct nepkaas als het geen cheddar is hè.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:54 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Is gewoon zo, je krijgt geen cheddar op je burger
En wat komt eruit? 95% analoog en 5% echt kaas?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:54 schreef I. het volgende:
[..]
Analoogkaas wel ja, maar analoogkaas wordt in Nederland vrij weinig gebruikt. Wanneer er ergens 'kaas' wordt vermeld, zit er in Nederlandse producten wel degelijk kaas, en gaat het dus vaak om een kaasproduct met de smaak van Cheddar.
Scheelt dat de NVWA daar wel vrij goed op controleert. In het buitenland (vooral USA) is analoogkaas wel vrij populair ja.
The Truth is in Here...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
Ben dat hele alu-hoedjes sfeertje op Fok beetje zat aan het worden. Wat een mongoloïde bedoening zeg mijn hemel
Dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:55 schreef I. het volgende:
[..]
Iets is niet direct nepkaas als het geen cheddar is hè.
Man man man.
Ik zou zeggen, zoek de pakjes Cheddar er in de supermarkt eens op na. Dan zul je zien dat ze vaak toch wel minstens voor 50% uit kaas bestaan, en voor de rest uit water/vet om het "smeltkaas"-waardig te maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
En wat komt eruit? 95% analoog en 5% echt kaas?
Nu heb ik trek in blokjes belegen kaas met een mosterddipje
Echt hoe kan je zo zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
The Truth is in Here...
lol
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:54 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Is gewoon zo, je krijgt geen cheddar op je burger
Het plastic randje zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
Zelfs McDonald's gebruikt gewoon kaas
Wel goed materiaal om te lachen vaak lol, vreemdste dingen komen daar voorbij. Sommige dingen, zoals theorieën over WW2 zijn wel interessant. Maar 90% is echt van 'ik vroeg me af hoelaat het was en iemand op de radio zei het dit kan geen toeval zijn!!111' En vgm nog serieus ookquote:
Ja supermarktkaas, de mindere restjes liggen op je pizza of cheeseburgerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:00 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek de pakjes Cheddar er in de supermarkt eens op na. Dan zul je zien dat ze vaak toch wel minstens voor 50% uit kaas bestaan, en voor de rest uit water/vet om het "smeltkaas"-waardig te maken.
Dan eet je nooit goede burgersquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja supermarktkaas, de mindere restjes liggen op je pizza of cheeseburger
Of Hitler die nog zou levenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]Sommige dingen, zoals theorieën over WW2 zijn wel interessant.
Dat vind ik dan net te far-fetched. Dat hij is gevlucht en geen zelfmoord heeft gepleegd kan ik nog wel inkomen.quote:
Ik vind de kaas aan de burgers uit Mac of BK weinig toevoegen aan de smaak eigenlijk, de augurkjes en sausjes doen het doorgaans beterquote:
Zou oudste mens ter wereld zijn nu danquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan net te far-fetched. Dat hij is gevlucht en geen zelfmoord heeft gepleegd kan ik nog wel inkomen.
Whopper kaas is wel genietenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind de kaas aan de burgers uit Mac of BK weinig toevoegen aan de smaak eigenlijk, de augurkjes en sausjes doen het doorgaans beter
Misschien wel met gekke nazi technologiequote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou oudste mens ter wereld zijn nu dan
Laatst nog gegeten, was wel lekker, maar de sensatie van kaas mis ik toch echtquote:
Is gewoon lekker viesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laatst nog gegeten, was wel lekker, maar de sensatie van kaas mis ik toch echt
Sinds de Big Tasty verneukt is kan ik me niet meer vies voelenquote:
Nooit echt lekker gevondenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sinds de Big Tasty verneukt is kan ik me niet meer vies voelen
Smerigste burger van de macquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sinds de Big Tasty verneukt is kan ik me niet meer vies voelen
Dan zal je het nu zeker niet lekker vinden, en hij is nog kleiner ookquote:
Beste is gewoon mcchicken. Die saus is goddelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan zal je het nu zeker niet lekker vinden, en hij is nog kleiner ook![]()
BK heeft wel weer burgers van dat formaat
Als ik er weer eens kom zal ik het overwegenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:16 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Beste is gewoon mcchicken. Die saus is goddelijk
Jij bent zeker van KFCquote:
Om 7 uur gaat het hier open zou het raar zijn dan te bestellenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als ik er weer eens kom zal ik het overwegen
Ik vind het maar een slappe kleffe hapquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:17 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Is echt heerlijk. Heb er nu echt trek in
Ach zoals je zelf zei. Burgers van 18 euro met een paar patatjes moet je ook niet willenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:18 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik vind het maar een slappe kleffe hap
Ze hebben wel lekkere kipkluifjes, soms neem ik wat mee uit de avonddienst omdat het vlak naast mijn route ligtquote:
gratis halve liters cola wegdrinkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
Wat ik wel belachelijk vind is dat five guys. Mensen die dat helemaal geweldig vinden. Want je krijgt gratis pinda's
Niet bekend mee, alleen de berichten dat het nog eens duur isquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:20 schreef Mortaxx het volgende:
Wat ik wel belachelijk vind is dat five guys. Mensen die dat helemaal geweldig vinden. Want je krijgt gratis pinda's
Gratis pinda'squote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet bekend mee, alleen de berichten dat het nog eens duur is
Heb je veel hier. Hipstertentjes.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ach zoals je zelf zei. Burgers van 18 euro met een paar patatjes moet je ook niet willen
Jou een DM sturen is ook gratisquote:
Zinger burger wel eens op?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:21 schreef I. het volgende:
[..]
Towerburger is wel chill
[ afbeelding ]
Pickles was dat toch wat helemaal een hype was in Utrecht, ben er nooit geweest verderquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:22 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Heb je veel hier. Hipstertentjes.
BurgerMe
Pindasausquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:23 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik chilisaus of ketjap bij m'n rijst met boontjes doen
Yes, ook lekker, wel wat droger.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:22 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zinger burger wel eens op?
Ketjapquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:23 schreef Mortaxx het volgende:
Zal ik chilisaus of ketjap bij m'n rijst met boontjes doen
Bahquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:24 schreef Fok-it het volgende:
[ afbeelding ]
Gewoon Wendys in Nederland en dan kekke dichtgeslibte aderen krijgen met de baconator
Lawlquote:
Pickles and Wines.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Pickles was dat toch wat helemaal een hype was in Utrecht, ben er nooit geweest verder
Daar serveerden ze burgers met wijn
Gewoon twee zinger burgers op elkaarquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:25 schreef I. het volgende:
[..]
Yes, ook lekker, wel wat droger.
Laatst op de terugweg van vakantie ook langs de KFC geweest, toen die Zinger Fire Stacker gehad. Wat een homp kip is dat joh.
ketjap is wel echt heel viesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:26 schreef I. het volgende:
[..]
Vind rijst met bonen en chilisaus niet echt chill klinken
Heb ik niet in huisquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Pindasaus![]()
Rijst, kip en sperziebonen met pindasaus is hemels en heel makkelijk te maken
Ja, beetje droge meuk wordt het dan ja. Dan heb ik liever zo'n towerburger, toch wat compacter en prima combi.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon twee zinger burgers op elkaarHoor mensen wel altijd heel positief over die burger, maar ik vreet liever zo'n bucket weg. Dan zit je ook wel goed vol
Weet niet, apart smaakje heeft dat. Neen dan veel liever chilisausquote:
Dat kan ik ook niet behelpen, maar wellicht een idee voor de volgende keerquote:
Ik vind het bij bami/nasi wel lekker. Chilisaus ook hoor, maar chilisaus bij gewone rijst, neh.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet, apart smaakje heeft dat. Neen dan veel liever chilisaus
Die ziet er ook wel goed uit iddquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:28 schreef I. het volgende:
[..]
Ja, beetje droge meuk wordt het dan ja. Dan heb ik liever zo'n towerburger, toch wat compacter en prima combi.
Haalde daar eerst altijd zo'n bucket met crispy strips. Ook chill.
Je moet er ook geen halve fles intiefenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Weet niet, apart smaakje heeft dat. Neen dan veel liever chilisaus
Heb ketjap gedaanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ik vind het bij bami/nasi wel lekker. Chilisaus ook hoor, maar chilisaus bij gewone rijst, neh.
Nee dan ben je meteen je kiezen kwijtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:30 schreef Remqo het volgende:
[..]
Je moet er ook geen halve fles intiefen
Nee echt een bucket met enkel crispy stripsquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die ziet er ook wel goed uit iddMinder lomp idd.
![]()
Denk dat je dan boneless had, die neem ik ook altijd, zitten 10 strips in. Goed te doen idd, tegenwoordig doen ze er ook popcorn chicken bij. Droge zooi maar opzich ook wel lekker.
Oh die is eruit dan, zondequote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:34 schreef I. het volgende:
[..]
Nee echt een bucket met enkel crispy strips12 stuks waren dat volgens mij ofzo. Maar weet niet of ze dat nu nog hebben. Is ook alweer een tijdje terug. Popcorn chicken heb ik ook wel eens gehad ja, maar idd ook droog, zonde wel.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Oh die is eruit dan, zondeAl is boneless nagenoeg hetzelfde, alleen 2 andere stukken lol. Meestal gooi ik die popcorn chicken in de koelkast en eet ik het de volgende dag op brood, niet heel gezond verder maar dan is het minder droog voor het gevoel. Ik heb alleen het nadeel dat er een KFC op mijn route zit, altijd zo tempted om te gaan.
Maar vind KFC qua verhouding best prijzig. Wel logisch, kip is duurder dan vleesresten.
Ohja, jij woont in dat afgelegen dorp ergens in het noordenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:53 schreef I. het volgende:
[..]Hier zit er geen dichtbij, dus alleen als ik naar de bioscoop ging oid richting het zuiden, ging ik wel eens naar de KFC. Heb er dus ook niet heel vaak gegeten.
McDonald's gebruikt al geen separatorvlees meer, dus daardoor zullen ze al niet meer goedkoper zijn.![]()
https://www.nu.nl/273069/(...)big-mac-gemaakt.html
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 07:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Daar moet een piemel in
Lizoenquote:
Iedereenquote:
Heb je al wat gehoordquote:
beetje schelden, beetje godverren.quote:
niet alles, maar het zij zo.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Werken
[..]
Ook goedemorgen Gianni.
Alles goed?
Hey vrind. Hebben we vandaag nog werkoverleg? Gaan we ff lunchen op kosten van de baas? Ff de neuzen dezelfde kant opquote:
Ja om 11.30.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:42 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hey vrind. Hebben we vandaag nog werkoverleg? Gaan we ff lunchen op kosten van de baas? Ff de neuzen dezelfde kant op
ok, komt goed grgrquote:
Lekker man. Wat neem je?quote:
Nee, ik ben lichtelijk depressief.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers.
Mooi kut, en nu?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ik ben lichtelijk depressief.
Ik werd gisteren even geconfronteerd met hoe dik ik wel niet ben dmv fotos van een paar weken terug
Afvallen maatquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:47 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nee, ik ben lichtelijk depressief.
Ik werd gisteren even geconfronteerd met hoe dik ik wel niet ben dmv fotos van een paar weken terug
Sporten maar weer oppakken zodra de temp wat aangenamer isquote:
Dat is wel de bedoeling.quote:
Ben je dit jaar al geweest?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sporten maar weer oppakken zodra de temp wat aangenamer is
[..]
Dat is wel de bedoeling.
Heb gelukkig geen vet vreten meer in huis, alleen nog een hele lading bier.. maar dat laat ik net zo makkelijk staan de laatste tijd
Misschien kan je IF proberenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
Sporten maar weer oppakken zodra de temp wat aangenamer is
[..]
Dat is wel de bedoeling.
Heb gelukkig geen vet vreten meer in huis, alleen nog een hele lading bier.. maar dat laat ik net zo makkelijk staan de laatste tijd
bijna nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ben je dit jaar al geweest?
Hier was @Kiid fan van toch?quote:
Geen ideequote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
bijna niet
[..]
Hier was @:kiid fan van toch?
Lol.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
bijna niet
[..]
Hier was @:kiid fan van toch?
quote:
Hier welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje schelden, beetje godverren.
[..]
niet alles, maar het zij zo.
en met u?
Hey goedemorgen Noelquote:
Ik zou juist dan minder gaan denk ik.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:02 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ja, alleen ga ik toch minder snel als met een maatje..
Hoezo?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik zou juist dan minder gaan denk ik.
Op het moment dat je het vroeg nog niet, maar ben drie kwartier geleden gebeld dat ze mij een voorstel gaan doen per mail vandaag. Op basis daarvan maken we het dan concreet (of niet), maar ga ervan uit dat ze aanhouden wat ik heb aangegeven te willen verdienen.quote:
Dan is het juist perfect om het te beperken tot eenmaal per dag eten. Gaat als een raketquote:Op woensdag 28 augustus 2019 09:55 schreef Driepink het volgende:
Ik eet gewoon te eenzijdig.. Ik heb dan ook echt een hekel aan eten![]()
gek genoeg
Snap niet dat jij dat doet om eerlijk te zijn.. jij was al vel over beenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:23 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dan is het juist perfect om het te beperken tot eenmaal per dag eten. Gaat als een raket
Goed om te horenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:22 schreef Kiid het volgende:
[..]
Op het moment dat je het vroeg nog niet, maar ben drie kwartier geleden gebeld dat ze mij een voorstel gaan doen per mail vandaag. Op basis daarvan maken we het dan concreet (of niet), maar ga ervan uit dat ze aanhouden wat ik heb aangegeven te willen verdienen.
Nou dat valt ook wel weer mee hoor. Maar ik doe het ook niet om af te vallen. Ik doe het gewoon omdat ik het fijn vind en het voelt prettiger voor mijn lichaamquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
Snap niet dat jij dat doet om eerlijk te zijn.. jij was al vel over been
Die donuts zijn heerlijk met vanillevullingquote:Op woensdag 28 augustus 2019 10:59 schreef Solotovski het volgende:
DE BROODJES BIJ DE LIDL ZIJN NOG WARM
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die donuts zijn heerlijk met vanillevulling
Heb ik er 2 van gehaaldquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:08 schreef Kiid het volgende:
[..]
Die donuts zijn heerlijk met vanillevulling
Tsss in Holland heb je geen echte bakkers, donot van de lidlquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:23 schreef Fushia2 het volgende:
[..]
Limburgers hebben sowieso geen smaak
#viesdikquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Heb ik er 2 van gehaald
En 3 walnotenbroodjes
Klopt, net daarom zou ik niet opnieuw willen verhuizen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:25 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Tsss in Holland heb je geen echte bakkers, donot van de lidl
Moet je een note ofzoquote:
Dat zou m'n eerste worden dan.quote:
Ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:31 schreef Amarantha het volgende:
Nog steeds zo gelukkig met mijn hordeur.
Erg he, zo lief als ik ben dat ik gewoon geen notes heb.quote:
Heb je zelfs geen positieve notes?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Erg he, zo lief als ik ben dat ik gewoon geen notes heb.![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
Erg he, zo lief als ik ben dat ik gewoon geen notes heb.![]()
![]()
Neequote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb je zelfs geen positieve notes?
Boks ouwe.quote:
Ehh waar dan?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Misschien moet je beter kijken.
Mmm Ik heb er blijkbaar 6quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
https://fok.nl//shop/notes.php
Netjes netjes. Tijd voor een positieve note @Flippieequote:Op woensdag 28 augustus 2019 11:59 schreef Fok-it het volgende:
173 notes. Maar de laatste alweer maandje geleden. Brave jongen
Die kan jij ook gevenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Netjes netjes. Tijd voor een positieve note @:flippiee
Van jou verwacht ik hem niet neequote:
quote:
Dat zou ik een zeer valide reden vinden, al zeg ik het zelfquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]![]()
misschien moet ik een positieve note geven voor het feit dat je al mijn gemene opmerkingen aan kan en nog steeds (toch?) geen klacht heb gemaild naar forum@fok.nl
eensquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zou ik een zeer valide reden vinden, al zeg ik het zelf
Ik niet, ik ben heel braaf.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zie mods en ex mods regelmatig ergere dingen posten dan in mijn notes staan dus ik neem heel die kolder het met een korreltje zout.
Ik post altijd alleen maar de waarheidquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik zie mods en ex mods regelmatig ergere dingen posten dan in mijn notes staan dus ik neem heel die kolder het met een korreltje zout.
Ik ook. Maar de waarheid is hardquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik post altijd alleen maar de waarheid
we nemen jou ook met een korreltje zoutquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:18 schreef FlippingCoin het volgende:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:22 schreef Fok-it het volgende:
173 Usernotes per 21-08-2019 12:21
Let op: deze usernotes hebben een vertraging van 7 dagen.
Het is niet toegestaan deze notes te openbaren.
Dus ik kan mijn positieve note pas volgende week zien
Ja Ivo, dat zijn de echte struggles des levensquote:
Aiquote:
Nou dat moet ik je nageven ja voor zover ik dat ziequote:
Ach de waarheid daar kunnen we ook wel een loopje mee nemenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:20 schreef Driepink het volgende:
[..]
Ik post altijd alleen maar de waarheid
Ik heb allemaal notes voor het bedelen van lewde pics bij dames.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:18 schreef FlippingCoin het volgende:
Ja uh ik heb liever niet dat jullie mij nemen en al helemaal niet met zoutquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:22 schreef Flippiee het volgende:
[..]
we nemen jou ook met een korreltje zout
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:34 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nou dat moet ik je nageven ja voor zover ik dat zie
Huisartsje geweest, tokootje geweest voor lekker maaltijdje. Nu beetje Netflixen.quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:36 schreef Fok-it het volgende:
Het grootste gevaar is je begeven in NWS, dan gaat het fout
Nam jij maar eens een loopje met mij..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:35 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach de waarheid daar kunnen we ook wel een loopje mee nemen
Beetje tussen de 2 katten chillen, beetje minecraft filmpje kijken.quote:
Als je ze daarvoor zou krijgen zouden @haags_kwartiertje en ik er honderd miljoen miljard hebbenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb allemaal notes voor het bedelen van lewde pics bij dames.
Even lekker dat zout van je af likkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:36 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ja uh ik heb liever niet dat jullie mij nemen en al helemaal niet met zout
En, viel het mee, of tegen bij de huisarts? Lekker man, klinkt verder als een chill dagje.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huisartsje geweest, tokootje geweest voor lekker maaltijdje. Nu beetje Netflixen.
Et toi?
Chillquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Beetje tussen de 2 katten chillen, beetje minecraft filmpje kijken.
Net lekker een wrapje gegeten.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb allemaal notes voor het bedelen van lewde pics bij dames.
Meh. Ze willen nog niks doen omdat de klachten nog maar kort aanwezig zijn. Dus nu moet ik een of andere gel-achtig ondersteunend dingetje kopen voor mijn voeten. En als het dan nog blijft zooltjes aanmeten.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:41 schreef I. het volgende:
[..]
En, viel het mee, of tegen bij de huisarts? Lekker man, klinkt verder als een chill dagje.
Gaat z'n gangetje hier, niet veel uitgevoerd, standaard klachten, en zo maar eens even lunchen.
Ik ga alleen nog maar boksen en hardlopenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:38 schreef Driepink het volgende:
[..]
Nam jij maar eens een loopje met mij..
naar de sportschool
Pixlriffs.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:42 schreef I. het volgende:
[..]
Chill
Minecraft the movie?
Of zit je PewDiePie te kijken
Die hoef jij niet eens te vragen hele dm vol alquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was gebbetje. Durf ik toch niet.
Ging het maar zo makkelijk, mijn dmbox is zo leeg als een bordeel in urk op zondag.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die hoef jij niet eens te vragen hele dm vol al
Kom boksen danquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:43 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ik ga alleen nog maar boksen en hardlopen
Was het maar zo'n feest.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:45 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Die hoef jij niet eens te vragen hele dm vol al
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ging het maar zo makkelijk, mijn dmbox is zo leeg als een bordeel in urk op zondag.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Heb dikke camera liggen voor goede hq fotosessie.
Ja kom maar meequote:
ftfyquote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:49 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
[..]![]()
Nou hierbij een oproep aan alle mooie vrouwen
Hmm, ergens ook wel logisch. Dikke kans dat er verkeerde conclusies worden getrokken. Mja, wel kut dat je zooltjes in moet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 12:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh. Ze willen nog niks doen omdat de klachten nog maar kort aanwezig zijn. Dus nu moet ik een of andere gel-achtig ondersteunend dingetje kopen voor mijn voeten. En als het dan nog blijft zooltjes aanmeten.
Mja, nu dus nog geen zooltjes hequote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:15 schreef I. het volgende:
[..]
Hmm, ergens ook wel logisch. Dikke kans dat er verkeerde conclusies worden getrokken. Mja, wel kut dat je zooltjes in moet.
Ik loop ook alweer een tijdje met steunzolen, moet eigenlijk weer een keer nieuwe laten aanmeten
Gelzooltjes toch? Mja idd, net iets anders.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 13:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mja, nu dus nog geen zooltjes heDat willen ze nog even afwachten omdat het wel duur is en niet gedekt door verzekering. Dit is volgens mij meer een voetkussentje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |