Smeerkaas, gesmolten kaas, oude kaas, jonge kaas, brie, camembert, mozzarella.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Smeerkaas is wel prima
En gesmolten kaas. Maar de rest, nah
Is niet echtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Erger me inderdaad vaak ook kapot aan de meeste reclames.
Vind alleen die reclame van dat meisje die in dat ziekenhuis bed ligt met haar moeder zo sneu
Nee. Alle kinderen die in het ziekenhuis liggen is allemaal vooropgezetquote:
Ik zou niet weten welke reclame dat is. Ik kijk ze niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Vind alleen die reclame van dat meisje die in dat ziekenhuis bed ligt met haar moeder zo sneu
Dat doet reclame, ook al luister je er niet bewust naar, het blijft hangen, zeker na herhaling.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:31 schreef Fok-it het volgende:
Dat zeg ik nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee. Alle kinderen die in het ziekenhuis liggen is allemaal vooropgezet
Ik krijg maagzuur van al die zooi. Maar kaas is te lekkerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:31 schreef I. het volgende:
[..]
Smeerkaas, gesmolten kaas, oude kaas, jonge kaas, brie, camembert, mozzarella.
En dan met die emotionele stem onder die beladen beelden, ondertussen rijdt de manager van die stichting rond in een nieuwe Porchequote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:33 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Reclames met dierenmishandeling word ik ook extreem naar van
Je bent echt een domme kneus de laatste tijd Mortaxx.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:34 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet
Maar die emo reclames is gewoon in scène gezet. Erg naïef als je dat gelooft
Jep, zulke organisaties moet je sowieso vermijden. Doneer wel vaak aan de dierenbescherming en aan gewoon zomaar een asiel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:36 schreef Remqo het volgende:
[..]
En dan met die emotionele stem onder die beladen beelden, ondertussen rijdt de manager van die stichting rond in een nieuwe Porche
Kijk eens naar z'n naamquote:
Zijn er toch genoeg vanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:36 schreef I. het volgende:
MIJN NAAM IS PAUL VAN VLIET
EN DENKT U OOK EENS AAN DE ARME KINDJES IN AFRIKA
Vind het wel bijzonder dat je je zegt te ergeren aan reclame maar er zo met open ogen intuintquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent echt een domme kneus de laatste tijd Mortaxx.
Hoezo naïef? Natuurlijk is het in scene gezet. Betekent niet dat de boodschap gewoon werkelijkheid is.
Gesmolten kaas smaakt wel heel anders dan plakje kaas op je broodquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Kaas moet ik ook echt niks van hebben![]()
Wel kut want op bijna elke pizza zit wel een vorm van kaas.
Ja ik vind beide vies. Maar gewoon echt vies, kan het niet eten. Wel jammerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:40 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Gesmolten kaas smaakt wel heel anders dan plakje kaas op je brood
Open ogen nog welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Vind het wel bijzonder dat je je zegt te ergeren aan reclame maar er zo met open ogen intuint
Kaas op je diepvriespizza of je fastfoodburger is geen echte kaas hequote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:39 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Kaas moet ik ook echt niks van hebben![]()
Wel kut want op bijna elke pizza zit wel een vorm van kaas.
Ja pizza eten wordt dan wel lastig verhaal jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik vind beide vies. Maar gewoon echt vies, kan het niet eten. Wel jammer
Sowieso slechte smaakpupillen.
Ik heb het allemaal gegeten maar nee, gaat er niet in bij mij.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kaas op je diepvriespizza of je fastfoodburger is geen echte kaas he
Dit kan echt nietquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:41 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja ik vind beide vies. Maar gewoon echt vies, kan het niet eten. Wel jammer
Sowieso slechte smaakpupillen.
Cheddar is gewoon kaas hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:42 schreef Remqo het volgende:
[..]
Kaas op je diepvriespizza of je fastfoodburger is geen echte kaas he
Lus ook geen tomaat, saus, en eigenlijk alles wat op een pizza zitquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja pizza eten wordt dan wel lastig verhaal ja
Wel ananas?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Lus ook geen tomaat, saus, en eigenlijk alles wat op een pizza zit
Zo noemen ze het jaquote:
Wie zegt dat?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:45 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nepkaas. Echte cheddar krijg je hier niet man
Ja, nogmaalsquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:47 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Er zit geen echte cheddar op prefab zooi
Ja, jij leest de verpakking als je een burger besteld bij een fastfoodplace?quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij leest de verpakking als je een burger besteld bij een fastfoodplace?
Daar is het sowieso nepkaasquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja, jij leest de verpakking als je een burger besteld bij een fastfoodplace?
Okquote:
Eerder een simulatie van kaasquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:50 schreef I. het volgende:
Zucht.
Nee, het is geen echte 'Cheddar', het heeft de 'smaak' van Cheddar. Maar het is alsnog wél gewoon kaas.
Analoogkaas wel ja, maar analoogkaas wordt in Nederland vrij weinig gebruikt. Wanneer er ergens 'kaas' wordt vermeld, zit er in Nederlandse producten wel degelijk kaas, en gaat het dus vaak om een kaasproduct met de smaak van Cheddar.quote:
Iets is niet direct nepkaas als het geen cheddar is hè.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:54 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Is gewoon zo, je krijgt geen cheddar op je burger
En wat komt eruit? 95% analoog en 5% echt kaas?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:54 schreef I. het volgende:
[..]
Analoogkaas wel ja, maar analoogkaas wordt in Nederland vrij weinig gebruikt. Wanneer er ergens 'kaas' wordt vermeld, zit er in Nederlandse producten wel degelijk kaas, en gaat het dus vaak om een kaasproduct met de smaak van Cheddar.
Scheelt dat de NVWA daar wel vrij goed op controleert. In het buitenland (vooral USA) is analoogkaas wel vrij populair ja.
The Truth is in Here...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:56 schreef Fok-it het volgende:
Ben dat hele alu-hoedjes sfeertje op Fok beetje zat aan het worden. Wat een mongoloïde bedoening zeg mijn hemel
Dat heb ik ook niet gezegd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:55 schreef I. het volgende:
[..]
Iets is niet direct nepkaas als het geen cheddar is hè.
Man man man.
Ik zou zeggen, zoek de pakjes Cheddar er in de supermarkt eens op na. Dan zul je zien dat ze vaak toch wel minstens voor 50% uit kaas bestaan, en voor de rest uit water/vet om het "smeltkaas"-waardig te maken.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
En wat komt eruit? 95% analoog en 5% echt kaas?
Nu heb ik trek in blokjes belegen kaas met een mosterddipje
Echt hoe kan je zo zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:57 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
The Truth is in Here...
lol
quote:
quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:54 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Is gewoon zo, je krijgt geen cheddar op je burger
Het plastic randje zekerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:58 schreef Mortaxx het volgende:
Zelfs McDonald's gebruikt gewoon kaas
Wel goed materiaal om te lachen vaak lol, vreemdste dingen komen daar voorbij. Sommige dingen, zoals theorieën over WW2 zijn wel interessant. Maar 90% is echt van 'ik vroeg me af hoelaat het was en iemand op de radio zei het dit kan geen toeval zijn!!111' En vgm nog serieus ookquote:
Ja supermarktkaas, de mindere restjes liggen op je pizza of cheeseburgerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:00 schreef I. het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, zoek de pakjes Cheddar er in de supermarkt eens op na. Dan zul je zien dat ze vaak toch wel minstens voor 50% uit kaas bestaan, en voor de rest uit water/vet om het "smeltkaas"-waardig te maken.
Dan eet je nooit goede burgersquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ja supermarktkaas, de mindere restjes liggen op je pizza of cheeseburger
Of Hitler die nog zou levenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]Sommige dingen, zoals theorieën over WW2 zijn wel interessant.
Dat vind ik dan net te far-fetched. Dat hij is gevlucht en geen zelfmoord heeft gepleegd kan ik nog wel inkomen.quote:
Ik vind de kaas aan de burgers uit Mac of BK weinig toevoegen aan de smaak eigenlijk, de augurkjes en sausjes doen het doorgaans beterquote:
Zou oudste mens ter wereld zijn nu danquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:07 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Dat vind ik dan net te far-fetched. Dat hij is gevlucht en geen zelfmoord heeft gepleegd kan ik nog wel inkomen.
Whopper kaas is wel genietenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind de kaas aan de burgers uit Mac of BK weinig toevoegen aan de smaak eigenlijk, de augurkjes en sausjes doen het doorgaans beter
Misschien wel met gekke nazi technologiequote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou oudste mens ter wereld zijn nu dan
Laatst nog gegeten, was wel lekker, maar de sensatie van kaas mis ik toch echtquote:
Is gewoon lekker viesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laatst nog gegeten, was wel lekker, maar de sensatie van kaas mis ik toch echt
Sinds de Big Tasty verneukt is kan ik me niet meer vies voelenquote:
Nooit echt lekker gevondenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sinds de Big Tasty verneukt is kan ik me niet meer vies voelen
Smerigste burger van de macquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:13 schreef Remqo het volgende:
[..]
Sinds de Big Tasty verneukt is kan ik me niet meer vies voelen
Dan zal je het nu zeker niet lekker vinden, en hij is nog kleiner ookquote:
Beste is gewoon mcchicken. Die saus is goddelijkquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:15 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dan zal je het nu zeker niet lekker vinden, en hij is nog kleiner ook![]()
BK heeft wel weer burgers van dat formaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |