Ja daarom, maar het extreme van de SGP houd ik wel van!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
katholieke partijen heb je anno nu niet meer
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga een partij oprichten denk ik
knijters druk, is niet leuk werken ook...1 coupe 10 duizend keer hoi heey dank u alstu jo.. etcquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
In de spits word ik nooit gecontroleerd
Zag laatst een lekkere conductrice joh. Ook de enige keer dat ik een leuke conductrice zagquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
knijters druk, is niet leuk werken ook...1 coupe 10 duizend keer hoi heey dank u alstu jo.. etc
Latere treinen minder druk is "controle" veel belangrijker wat heb je in je trein zitten...rare figuren ? Meiden alleen?? Drugs gebruikers die helemaal van het patje zijn...loop ik vaak gewoon langs de trein...iedereen rustig? mooii..gaan MET DIE BANAAN!!!!
Wordt wel steeds meer...vooral in het westen...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag laatst een lekkere conductrice joh. Ook de enige keer dat ik een leuke conductrice zag
Vandaar dat je zoveel faptquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wordt wel steeds meer...vooral in het westen...
Ook...aanname beleid ook weer natuurlijk he...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel fapt
KOM OP DAN @murp!!!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
Niet spammen! Waarschuwing 450/10
Die was goed verzonnen hequote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
Gijsbert Tomaat als die een rooi kop krijgt bij de Telegraaf dashcamfilmpjes
Haha iddquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die was goed verzonnen he
Maar de leuke dames zullen wel vooral op hoofdkantoor werkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook...aanname beleid ook weer natuurlijk he...
Ook....zijn hele leuke conductrices heel veel nieuwe...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar de leuke dames zullen wel vooral op hoofdkantoor werken
En niet 1 die je haar kaartje laat knippenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook....zijn hele leuke conductrices heel veel nieuwe...
Het was dat ik wazig zag van de halve liters, anders had ik haar aangesprokenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook....zijn hele leuke conductrices heel veel nieuwe...
Misschien ooit wel....quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
En niet 1 die je haar kaartje laat knippen
dat mag ik daar niet meer opschrijvenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In mond poepen ja toch niet dan
Man man manquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik geloof dat ik in een andere dimensie elke dag in Johan Derksen zijn smoel zou poepen
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik geloof dat ik in een andere dimensie elke dag in Johan Derksen zijn smoel zou poepen
Mama hij plaagt mijquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou jij willen stoppen met mij pesten? Dat vind ik helemaal niet leuk.
Jij denkt dat jij beter dan mij bent. Maar ik heb een troef achter de hand. Met de KNVB beker heb ik een keer gescoord tegen Roda JC met mijn amateurteam. Een mooi afstandsschot. Wat heb jij bereikt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |