Goede post welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Als je goed Christelijk dan hoor je wel dat te doen die de stem de SGP
En er niet in te verdiepen nee.
Ook geen vervelende zwartrijderquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:39 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nooit echt een vrouw aangeraakt,,,maar een man ook niet....
Waarom zou ik die willen aanrakenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ook geen vervelende zwartrijder
Aanhouding omdat die probeert weg te rennen ofzo?quote:
Jaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dacht dat je katholiek was
Het is de keuze tussen Christelijk-links of Christelijk-rechts, ja dan ga ik liever voor de SGPquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:44 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Apart om buiten je eigen zuil te stemmen
Nee, zo werkt dat niet helemaal...moet je ook niet willen...zou kunnen maar zie je het voor je....heb je een trein bij je van 400 meter ofzo met 1000+ klanten...die willen allemaal naar huis of een aansluiting halen dan wel met de bus of metro..quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:41 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Aanhouding omdat die probeert weg te rennen ofzo?
Nee snap ik en echt aanhouden doet V&S wel als je aankomt bij een stationquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:46 schreef Geerd het volgende:
[..]
Nee, zo werkt dat niet helemaal...moet je ook niet willen...zou kunnen maar zie je het voor je....heb je een trein bij je van 400 meter ofzo met 1000+ klanten...die willen allemaal naar huis of een aansluiting halen dan wel met de bus of metro..
Ga jij een beetje lopen zeuren om een kaartje![]()
![]()
![]()
![]()
Ook al sta je in jerecht...als je dat in de spits doet rond utrecht ofzo..waardoor die hele teringbende vast loopt..ik denk dat je dan wel even bij je leidinggevende mag komen,,met iets in de zin van..had je dat niet anders op kunnen lossen ?
katholieke partijen heb je anno nu niet meerquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:44 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Het is de keuze tussen Christelijk-links of Christelijk-rechts, ja dan ga ik liever voor de SGP
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |