Naja sex...gewoon keer niet altijd alleen thuis komen ofzo weet je wel...dat je met iemand kan praten ofzo...maja moet je weer aan je zelf werken buitenkomen keer nieuwe kleren halen..geen zin in koop liever nieuwe achterband voor de motor kan ik weer lekker rijden..en de cirkel is weer rondquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:49 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Crowdfunding opzetten, een realdoll voor Geerd
Een realdoll hoef je alleen uit te pakkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:55 schreef Geerd het volgende:
[..]
Naja sex...gewoon keer niet altijd alleen thuis komen ofzo weet je wel...dat je met iemand kan praten ofzo...maja moet je weer aan je zelf werken buitenkomen keer nieuwe kleren halen..geen zin in koop liever nieuwe achterband voor de motor kan ik weer lekker rijden..en de cirkel is weer rond
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:56 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Een realdoll hoef je alleen uit te pakken
Homo. Doe het lekker tochquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:55 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
hey dat mag je niet zeggen!!
Beiden staan boven Feyenoordquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:58 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Wat deed Utrecht tegen VVV lol wat een gare club is dat VVV zeg
En rkc. Saaie clubsquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:01 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Nog wel. Hopelijk gaat VVV eruit
NEC is ook zo'n club, niks aanquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:02 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
RKC gaat er sowieso uit lol
Rodaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:09 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
NEC is van bart de graaff die mag erin
quote:
IJsselmeervogelsquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:19 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Roda mag van mij dan wel weer terug haha, die nakte altijd zoveel punten van 020
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |