Ook....zijn hele leuke conductrices heel veel nieuwe...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Maar de leuke dames zullen wel vooral op hoofdkantoor werken
En niet 1 die je haar kaartje laat knippenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook....zijn hele leuke conductrices heel veel nieuwe...
Het was dat ik wazig zag van de halve liters, anders had ik haar aangesprokenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:07 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook....zijn hele leuke conductrices heel veel nieuwe...
Misschien ooit wel....quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:08 schreef SoS87 het volgende:
[..]
En niet 1 die je haar kaartje laat knippen
dat mag ik daar niet meer opschrijvenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:12 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
In mond poepen ja toch niet dan
Man man manquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik geloof dat ik in een andere dimensie elke dag in Johan Derksen zijn smoel zou poepen
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:13 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik geloof dat ik in een andere dimensie elke dag in Johan Derksen zijn smoel zou poepen
Mama hij plaagt mijquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:16 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Zou jij willen stoppen met mij pesten? Dat vind ik helemaal niet leuk.
Jij denkt dat jij beter dan mij bent. Maar ik heb een troef achter de hand. Met de KNVB beker heb ik een keer gescoord tegen Roda JC met mijn amateurteam. Een mooi afstandsschot. Wat heb jij bereikt?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |