Ja daarom, maar het extreme van de SGP houd ik wel van!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
katholieke partijen heb je anno nu niet meer
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:52 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
Ik ga een partij oprichten denk ik
knijters druk, is niet leuk werken ook...1 coupe 10 duizend keer hoi heey dank u alstu jo.. etcquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:49 schreef hemarookworst het volgende:
In de spits word ik nooit gecontroleerd
Zag laatst een lekkere conductrice joh. Ook de enige keer dat ik een leuke conductrice zagquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
knijters druk, is niet leuk werken ook...1 coupe 10 duizend keer hoi heey dank u alstu jo.. etc
Latere treinen minder druk is "controle" veel belangrijker wat heb je in je trein zitten...rare figuren ? Meiden alleen?? Drugs gebruikers die helemaal van het patje zijn...loop ik vaak gewoon langs de trein...iedereen rustig? mooii..gaan MET DIE BANAAN!!!!
Wordt wel steeds meer...vooral in het westen...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:59 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zag laatst een lekkere conductrice joh. Ook de enige keer dat ik een leuke conductrice zag
Vandaar dat je zoveel faptquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:01 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wordt wel steeds meer...vooral in het westen...
Ook...aanname beleid ook weer natuurlijk he...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Vandaar dat je zoveel fapt
KOM OP DAN @murp!!!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:02 schreef hemarookworst het volgende:
Niet spammen! Waarschuwing 450/10
Die was goed verzonnen hequote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:01 schreef hemarookworst het volgende:
Gijsbert Tomaat als die een rooi kop krijgt bij de Telegraaf dashcamfilmpjes
Haha iddquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:03 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Die was goed verzonnen he
Maar de leuke dames zullen wel vooral op hoofdkantoor werkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 02:02 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook...aanname beleid ook weer natuurlijk he...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |