Nee, dat is Nickquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nicki Minaj, is dat niet die voetballer uit Trinidad?
met jou als mod gaat dat ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch jij niet
Het ultieme bewijs dat vriendjespolitiek hier geen issue is
Scheelt dat even dat hij geen mod meer is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met jou als mod gaat dat ook niet gebeuren
jou heb ik al gemeet in principe, flippie, jancees ook en ggmm zal altijd geheim blijven, maar zie hem beetje als mijn fokvaderquote:
Bedankt vriendquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:30 schreef Tjacka het volgende:
Al mijn maten zijn fa of mod tegenwoordig
@:ggmm @:jancees @:flippiee @:lavenderr
Ik bedoelde fa sorryquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Scheelt dat even dat hij geen mod meer is.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jou heb ik al gemeet in principe, flippie, jancees ook en ggmm zal altijd geheim blijven, maar zie hem beetje als mijn fokvader
Klinkt als een top begrafenisquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:37 schreef Tjacka het volgende:
Was wel op begrafenis geweest
Kreeg gratis bier
Fok it vindt vrouwen die niet douchen heel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik zoek al een uur motivatie om te gaan douchen. #vieslui
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
, maar zie hem beetje als mijn fokvader
Ohja jammer dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fok it vindt vrouwen die niet douchen heel aantrekkelijk
manman, ruik eens onder je shirtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Ruik weinig eigenlijk. Maar draag ook een luchtig topje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
manman, ruik eens onder je shirt
hangen ze los?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ruik weinig eigenlijk. Maar draag ook een luchtig topje.
Picsquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ruik weinig eigenlijk. Maar draag ook een luchtig topje.
Er ligt gratis chocola in je douchequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Wat een rare plek etto hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er ligt gratis chocola in je douche
En mij als je fokmoeder toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jou heb ik al gemeet in principe, flippie, jancees ook en ggmm zal altijd geheim blijven, maar zie hem beetje als mijn fokvader
voedsel werktquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een rare plek etto haha
Nah, mijn lief is niet zo van bourgondisch eten...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat ze ontsnapt?
Ramen op slotquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat ze ontsnapt?
Jij bent toch gayquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nah, mijn lief is niet zo van bourgondisch eten...
Waardeerde je vriend het wel? Vast wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:37 schreef Tjacka het volgende:
Was wel op begrafenis geweest
Kreeg gratis bier
Ja was de enige van de groepquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waardeerde je vriend het wel? Vast wel.
Nah vooruitquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor mij maak je een uitzondering toch, ik voel echt iets speciaals bij jou
Oooh, dat klinkt heel leuk maar vooral spannendquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:33 schreef DerRabbit het volgende: [..] Verhuizing naar het eerste huisje van mijn vriendin en mij samen
Deze zomer niet op vakantie gegaan ivm deze verhuizing
![]()
Ik zal eraan denken, als ik weer zin heb in een leuk Klaagbaak-topic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:33 schreef Solotovski het volgende: [..] Thanks Ik neem steekpenningen aan
Bestaat dat ja, zin hebben in een leuk klaagbaak- topic?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, dat klinkt heel leuk maar vooral spannend.
Samen alles uitgezocht dus?
[..]
Ik zal eraan denken, als ik weer zin heb in een leuk Klaagbaak-topic.
Maar mijn laatste topic daar is alweer wat jaartjes geleden 👻.
Oordeel zelf:quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bestaat dat ja, zin hebben in een leuk klaagbaak- topic?
Die eerste eens, die tweede is wat te lang voor mijn spanningsboog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oordeel zelf:
KLB / Zeverigheid
In mijn jongere jaren was ik wat iets wat bozer:
KLB / McDonald's grmbl
Appartementje samen uitgezocht en qua inrichting zijn we ook al een heel eind in de goede richting. De essentiële spullen hebben we al, maar qua inrichting en decoratie hebben ook al voldoende uitgezocht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, dat klinkt heel leuk maar vooral spannend.
Samen alles uitgezocht dus?.
Heb jij dan een linkje voor mij naar een leuk topic in Klaagbaak van jouw hand?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die eerste eens, die tweede is wat te lang voor mijn spanningsboog.
Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb jij dan een linkje voor mij naar een leuk topic in Klaagbaak van jouw hand?
De slowchat telt niet mee.
Ik heb shirtje van rode sterquote:
Lijkt me ook wel ergens romantisch, naast alle stress, om je huisje samen zo uit te zoeken en de inrichting en alles bij elkaar te kopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
Appartementje samen uitgezocht en qua inrichting zijn we ook al een heel eind in de goede richting. De essentiële spullen hebben we al, maar qua inrichting en decoratie hebben ook al voldoende uitgezocht.
Nu alleen nog een kwestie van verhuizen en onze draai gaan vinden.
Ik klaag buiten de topics om, steen en been.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..].
Heb jij zo’n perfect leven dan? Helemaal niks om over te mopperen?
Ja, andere usersquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..].
Heb jij zo’n perfect leven dan? Helemaal niks om over te mopperen?
Hahaha je ziet hem nog ff balen van aah gvd hij gaf me pannaquote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:34 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hahaha je ziet hem nog ff balen van aah gvd hij gaf me panna
En dan geen leuk topic hebben om naar te verwijzen? SCHANDE!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik klaag buiten de topics om, steen en been.
Ik snap eerlijk gezegd niet waar je de kracht vandaan haalt om zoiets te doenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:35 schreef moemoe het volgende:
[..]
En dan geen leuk topic hebben om naar te verwijzen? SCHANDE!![]()
Telkens dezelfde mensen zien die een topic openen, bah, dus daarom open jij een topic voor de verandering.
Jij brengt leven en vernieuwing in KLB!
Ga ervoor! Je kunt het!!
Klaag ze kapot!![]()
![]()
Nou gewoon...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:36 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik snap eerlijk gezegd niet waar je de kracht vandaan haalt om zoiets te doen
Is jouw sausje interessanter dan om over te spreken?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik voel mij ongemakkelijk bij gesprekken over Le_Professeur's sausje
Inderdaad, is doorgaans helemaal geen klein sausjequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:46 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik voel mij ongemakkelijk bij gesprekken over Le_Professeur's sausje
Nou...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:48 schreef moemoe het volgende:
[..]
Is jouw sausje interessanter dan om over te spreken?
Tijd voor een carriereswitch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Inderdaad, is doorgaans helemaal geen klein sausje
Jawel aloa altijd tochquote:
Wil niet dat het gefilmd wordtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Tijd voor een carriereswitch?
@Flippieequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Inderdaad, is doorgaans helemaal geen klein sausje
Kinderachtigquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:53 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wil niet dat het gefilmd wordt
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:07 schreef Le_Professeur het volgende:
Oh shit dit is meer een KLB SC uitspraak
Ik was er...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:30 schreef I. het volgende:
[..]
Ettooo
Gisteren heel even shellshockers gespeeld, 5 kills en toen ging ik dood
Kutspel
Was je vermomd? Sneaky bastardquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik was er...
wraaaakjes... muhahaha
Jullie ook!!!! Allemaal heldere diamanten waar het zonlicht door valt, straling gevend aan de duisternis van het alledaagse...quote:
Nicequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jullie ook!!!! Allemaal heldere diamanten waar het zonlicht door valt, straling gevend aan de duisternis van het alledaagse...
Koop ze nu nog wel eens. Zijn fucking lekker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:41 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Die kocht ik 20 jaar terug vaak als puber
Ja bestaan ze nog? Ik kom nooit bij het koek schapquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Koop ze nu nog wel eens. Zijn fucking lekker.
Jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:42 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ja bestaan ze nog? Ik kom nooit bij het koek schap
Het is vechten tegen de bierkaai amaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:44 schreef Amarantha het volgende:
Oh niet eens een opmerking van Prof.
Het spijt me.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:47 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Het is vechten tegen de bierkaai ama
Echt niet?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:51 schreef I. het volgende:
Die uitspraak heb ik dus nog nooit gehoord.
Haha ben ook even wat kijkenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:58 schreef I. het volgende:
Wist niet dat jullie kwaad werden, jeetje.
Raar, het lijkt me een vrij algemene uitdrukkingquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 23:51 schreef I. het volgende:
Die uitspraak heb ik dus nog nooit gehoord.
Achja, het moet ook maar net ter sprake komen, of misschien hebben de mensen die ik ken daar juist weer hun eigen uitdrukkingen voor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:07 schreef Remqo het volgende:
[..]
Raar, het lijkt me een vrij algemene uitdrukking
Dat kan best, misschien is het wel iets regionaalsquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:09 schreef I. het volgende:
[..]
Achja, het moet ook maar net ter sprake komen, of misschien hebben de mensen die ik ken daar juist weer hun eigen uitdrukkingen voor.
Etto Krokettoquote:
De collectie aan Hawaii-shirts loopt opquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:14 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
remqo, fleurige blouse der sc
Zou ook goed kunnen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:10 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat kan best, misschien is het wel iets regionaals
Blij om te horen, mijn Etto en Engel beeldjes staan nu uit het raam te starenquote:
picz!!quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:20 schreef Remqo het volgende:
[..]
Blij om te horen, mijn Etto en Engel beeldjes staan nu uit het raam te staren
Die beeldjes heb je toch al gezien?quote:
oh ja.. de skeletjesquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
Die beeldjes heb je toch al gezien?
Ik vind het nog steeds leuke beeldjes, daarom heten ze ook Etto en Engelquote:
Mijn kaboutertje heet Etto.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:24 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vind het nog steeds leuke beeldjes, daarom heten ze ook Etto en Engel
Etto is niet compleet zonder Engelquote:
Ik herinner me dat plaatje van een roze kabouter... erg ecto was ie nietquote:
En laarsjes, bol buikje en een puntmuts.quote:
Zo is dat.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:34 schreef Remqo het volgende:
[..]
En laarsjes, bol buikje en een puntmuts.
Misschien vergis ik me, maar Etto lijkt me niet iemand die aan die eisen voldoet
Jij een stuk minder met je mislukte mentionquote:
Mobiel FOK!ken is nooit mijn sterkste kant geweest.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij een stuk minder met je mislukte mention
Hie ging due afspraak vandaag? Of gisteren eigenlijk.
Karmaquote:
Ik heb wel een biker-collega die wel aan die eisen voldoet, het plaatje was compleet toen hij dommig keek naar het pilonnetje die hij in z'n hand hieldquote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:43 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik heb wel een biker-collega die wel aan die eisen voldoet, het plaatje was compleet toen hij dommig keek naar het pilonnetje die hij in z'n hand hield
Dat was epic, zou het zelfs in paint niet na kunnen makenquote:
Jij bent echt wel een slijmbal he.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heeee allerbeste fa van heel fok
Hee mod van lik me vestjequote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jij bent echt wel een slijmbal he.
Ik lees je sig weer even, maar als je de personen omdraait klopt het ook nog eensquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Nee. Ga maar weer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Helaas, helaas.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:50 schreef Remqo het volgende:
[..]
Dat was epic, zou het zelfs in paint niet na kunnen maken
Ama doet agressief tegen Mortaxx, dat is het welquote:
Hee schatquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee. Ga maar weer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Niet alleen tegen Mortaxx blijktquote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ama doet agressief tegen Mortaxx, dat is het wel
quote:
Nee mag niet meer eten, net tot de conclusie gekomen dat ik de komende 3 weken weinig te eten heb.quote:
Misschien een dorito emojiquote:
Heb wel een wekker helaas.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:00 schreef I. het volgende:
Met deze hitte is slapen ook gewoon niet te doen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee mag niet meer eten, net tot de conclusie gekomen dat ik de komende 3 weken weinig te eten heb.Misschien ben ik daarom zo agressief.
Niet genoeg geld voor 3 weken eten?quote:
Ik moet zeggen dat hier prima uit te houden is, de slaapkamer is doorgaans koeler omdat het op het oosten gericht is en op een benedenverdieping woon.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:00 schreef I. het volgende:
Met deze hitte is slapen ook gewoon niet te doen.
Nee denk het niet.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet genoeg geld voor 3 weken eten?
In principe kan je wel cheap-ass leven voor 3 weken, dat is goed te doenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee denk het niet.Hou weinig over deze maand, skere tijden. Maar ik zeg maar tegen mezelf op zo'n moment: Niet teveel klagen, er zijn mensen die helemaal niks hebben.
Ja ik moet mezelf dat ook gewoon eens aanleren.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:03 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In principe kan je wel cheap-ass leven voor 3 weken, dat is goed te doen
Wil je paar tientjes lenen?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:02 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee denk het niet.Hou weinig over deze maand, skere tijden. Maar ik zeg maar tegen mezelf op zo'n moment: Niet teveel klagen, er zijn mensen die helemaal niks hebben.
Bleh. Kutlevenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb wel een wekker helaas.
Wel pas half 10
Sowieso water en thee gaan drinken. Hooguit 1 fles met siroop waar je week mee kan doen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik moet mezelf dat ook gewoon eens aanleren.
Huisarts is wel echt nodig at the moment. Dat stel ik al paar weken uitquote:
Moeilijk haha maar moet wel ja.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso water en thee gaan drinken. Hooguit 1 fles met siroop waar je week mee kan doen.
Goedkope maaltijdjes zoeken.
Frisdrank en snacks cutten, kom je al heel eind
Dat moet je wel even voorrang geven ja, niet verstandig om uit te stellen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Huisarts is wel echt nodig at the moment. Dat stel ik al paar weken uit
Dat doen ze hier niet hoor kan ik je zeggen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
En naar de Jumbo. Bieden ze je vaak nog gratis shit aan die uitdelen. Laatst gewoon hele slice pizza die ze gratis weggaven. heb je ook weer lunch
Of ze gaat centjes verdienen. Echt hequote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso water en thee gaan drinken. Hooguit 1 fles met siroop waar je week mee kan doen.
Goedkope maaltijdjes zoeken.
Frisdrank en snacks cutten, kom je al heel eind
Ja, nu.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb ergens wel zin in de winter.
Na niet door de zomer maar de winter heeft altijd iets gezelligs.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, nu.
Helemaal klaar met die zomer
Ik ookquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:08 schreef Amarantha het volgende:
In de AH bij mij gebeurt het ook wel eens, al is dat ook niet dagelijksquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:08 schreef Fok-it het volgende:
En naar de Jumbo. Bieden ze je vaak nog gratis shit aan die uitdelen. Laatst gewoon hele slice pizza die ze gratis weggaven. heb je ook weer lunch
Mwah, die verdient evenveel met haar wajong dan als ze gaat werken, dus dat maakt niet bijzonder veel uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:09 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Of ze gaat centjes verdienen. Echt he
ben gewoon die rothitte beu...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Na niet door de zomer maar de winter heeft altijd iets gezelligs.
Donderdag is het weer beter.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ben gewoon die rothitte beu...
Gierige Emmenaren.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat doen ze hier niet hoor kan ik je zeggen.
Gooi shit liever weg dan dat ik het weg geefquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat doen ze hier niet hoor kan ik je zeggen.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Gooi shit liever weg dan dat ik het weg geef
Okquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Desastreus voor je karmaquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Mij te koud, lente vind ik het prettigstquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:08 schreef Amarantha het volgende:
Ja het is wel koud maar het heeft ook wel wat als je dan thuis komt en je doet je sloffen aan en een dekentje om.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:12 schreef Remqo het volgende:
[..]
Mij te koud, lente vind ik het prettigst
Werken levert sowieso wel wat op. Je mag naast wajong een euro of 300 bijverdienen toch?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah, die verdient evenveel met haar wajong dan als ze gaat werken, dus dat maakt niet bijzonder veel uit.
Ligt eraan of je oude of nieuwe regeling zit geloof ikquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:12 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Werken levert sowieso wel wat op. Je mag naast wajong een euro of 300 bijverdienen toch?
Iets met acts.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Mortaxx begint echt een karikatuur te worden
Kingfloplandquote:
Als het goed genoeg is om te krijgen kun je er ook voor betalenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:12 schreef Fok-it het volgende:
Mortaxx begint echt een karikatuur te worden
Daar gaat je karma...quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het goed genoeg is om te krijgen kun je er ook voor betalen
Ik heb toch niemand om tegen aan te kruipen.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
Lekker tegen elkaar kruipen in een winterbed...
Buiten giert de wind, binnen is het knus en romantisch....
lekker hoor, winter
Het heeft ook zo z'n charme om dicht tegen elkaar te kruipen als het buiten koud is.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja het is wel koud maar het heeft ook wel wat als je dan thuis komt en je doet je sloffen aan en een dekentje om.
Maar dat is een dilemma voor de inner, niet voor de gever.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:14 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als het goed genoeg is om te krijgen kun je er ook voor betalen
Jawel... komt ook nog welquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb toch niemand om tegen aan te kruipen.
Nieuwe wajong is nadeliger toch? Daarbij loont werken niet altijd?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt eraan of je oude of nieuwe regeling zit geloof ik
Genoeg dingen die niet met geld te kopen zijn hoor.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets is gratis etto. Denkt fikkie dat die pizzapunt van hem uit de lucht is komen vallen?
Dus als jij door de super loopt en je krijgt wat aangeboden zeg je ook: Ik kan er net zo goed voor betalen, nee dankje. Okequote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:15 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Niets is gratis etto. Denkt fikkie dat die pizzapunt van hem uit de lucht is komen vallen?
Het is mij als eeuwige vrijgezel ook gelukt, vraag niet hoequote:
Ja geen idee hoe het precies zat. Maar je hebt wel gelijk ja. Werken loont financieel gezien wel. Met aanvulling kom je beter uit dan 100 procent alleen uitkeringquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:16 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nieuwe wajong is nadeliger toch? Daarbij loont werken niet altijd?
Lekker geregeld.
Ik denk dat ik altijd vrijgezel blijf.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:17 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het is mij als eeuwige vrijgezel ook gelukt, vraag niet hoe
Ja dat zou ik direct wantrouwen. Moet wel iets mis mee zijnquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als jij door de super loopt en je krijgt wat aangeboden zeg je ook: Ik kan er net zo goed voor betalen, nee dankje. Oke
Als iets gratis is, dan ben jij het productquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dus als jij door de super loopt en je krijgt wat aangeboden zeg je ook: Ik kan er net zo goed voor betalen, nee dankje. Oke
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:18 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja dat zou ik direct wantrouwen. Moet wel iets mis mee zijn
Tijdquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:16 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Genoeg dingen die niet met geld te kopen zijn hoor.
quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als iets gratis is, dan ben jij het product
Gaat (vrijwel) niemand hier iets aan.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:18 schreef Fok-it het volgende:
Weet ook niet wat Ama's arbeidsvermogen is verder
Ja ach zo kan je ook tegen de positieve kanten aankijkenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
Als iets gratis is, dan ben jij het product
Het kan op een heel onverwacht moment komen, net als je alle hoop opgegeven hebtquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk dat ik altijd vrijgezel blijf.
Ama is 75-100% afgekeurd.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaat (vrijwel) niemand hier iets aan.
reclame reclame reclame, en commercialsquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:20 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ach zo kan je ook tegen de positieve kanten aankijken
Ik leen me daar niet voor. Ik zie het gewoon als gratis eten en niks in mijn hersenen wat aangespoord wordt tot actiequote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:21 schreef Remqo het volgende:
[..]
reclame reclame reclame, en commercials
Voor dat hongerloontje kan je beter in de Wajong zittenquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:20 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ama is 75-100% afgekeurd.
Je kan altijd nog politieagente worden
mss jij niet, maar de proever na jou wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik leen me daar niet voor. Ik zie het gewoon als gratis eten en niks in mijn hersenen wat aangespoord wordt tot actie
Alpacas?quote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:24 schreef EttovanBelgie het volgende:
goed, ander onderwerp misschien?
smaakt wel lekkerquote:
Gelukkig hou ik niet van kaasquote:Op woensdag 28 augustus 2019 01:25 schreef Remqo het volgende:
[..]
mss jij niet, maar de proever na jou wel.
En alsnog, als dat ene blokje kaas jou wel bevalt... en het is in de aanbieding zal je sneller geneigd zijn om het te kopen.
Dag dagquote:
Smeerkaas is wel primaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |