Nee, dat is Nickquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nicki Minaj, is dat niet die voetballer uit Trinidad?
met jou als mod gaat dat ook niet gebeurenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
En toch jij niet
Het ultieme bewijs dat vriendjespolitiek hier geen issue is
Scheelt dat even dat hij geen mod meer is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
met jou als mod gaat dat ook niet gebeuren
jou heb ik al gemeet in principe, flippie, jancees ook en ggmm zal altijd geheim blijven, maar zie hem beetje als mijn fokvaderquote:
Bedankt vriendquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:30 schreef Tjacka het volgende:
Al mijn maten zijn fa of mod tegenwoordig
@:ggmm @:jancees @:flippiee @:lavenderr
Ik bedoelde fa sorryquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Scheelt dat even dat hij geen mod meer is.
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jou heb ik al gemeet in principe, flippie, jancees ook en ggmm zal altijd geheim blijven, maar zie hem beetje als mijn fokvader
Klinkt als een top begrafenisquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:37 schreef Tjacka het volgende:
Was wel op begrafenis geweest
Kreeg gratis bier
Fok it vindt vrouwen die niet douchen heel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Ik zoek al een uur motivatie om te gaan douchen. #vieslui
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
, maar zie hem beetje als mijn fokvader
Ohja jammer dan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Fok it vindt vrouwen die niet douchen heel aantrekkelijk
manman, ruik eens onder je shirtquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Ruik weinig eigenlijk. Maar draag ook een luchtig topje.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
manman, ruik eens onder je shirt
hangen ze los?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ruik weinig eigenlijk. Maar draag ook een luchtig topje.
Picsquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ruik weinig eigenlijk. Maar draag ook een luchtig topje.
Er ligt gratis chocola in je douchequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:37 schreef Amarantha het volgende:
Wat een rare plek etto hahaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Er ligt gratis chocola in je douche
En mij als je fokmoeder toch?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:35 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jou heb ik al gemeet in principe, flippie, jancees ook en ggmm zal altijd geheim blijven, maar zie hem beetje als mijn fokvader
voedsel werktquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:43 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Wat een rare plek etto haha
Nah, mijn lief is niet zo van bourgondisch eten...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat ze ontsnapt?
Ramen op slotquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:46 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoe voorkom je dat ze ontsnapt?
Jij bent toch gayquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nah, mijn lief is niet zo van bourgondisch eten...
Waardeerde je vriend het wel? Vast wel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:37 schreef Tjacka het volgende:
Was wel op begrafenis geweest
Kreeg gratis bier
Ja was de enige van de groepquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:47 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waardeerde je vriend het wel? Vast wel.
Nah vooruitquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Voor mij maak je een uitzondering toch, ik voel echt iets speciaals bij jou
Oooh, dat klinkt heel leuk maar vooral spannendquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:33 schreef DerRabbit het volgende: [..] Verhuizing naar het eerste huisje van mijn vriendin en mij samen
Deze zomer niet op vakantie gegaan ivm deze verhuizing
![]()
Ik zal eraan denken, als ik weer zin heb in een leuk Klaagbaak-topic.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:33 schreef Solotovski het volgende: [..] Thanks Ik neem steekpenningen aan
Bestaat dat ja, zin hebben in een leuk klaagbaak- topic?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, dat klinkt heel leuk maar vooral spannend.
Samen alles uitgezocht dus?
[..]
Ik zal eraan denken, als ik weer zin heb in een leuk Klaagbaak-topic.
Maar mijn laatste topic daar is alweer wat jaartjes geleden 👻.
Oordeel zelf:quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:11 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Bestaat dat ja, zin hebben in een leuk klaagbaak- topic?
Die eerste eens, die tweede is wat te lang voor mijn spanningsboog.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:17 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oordeel zelf:
KLB / Zeverigheid
In mijn jongere jaren was ik wat iets wat bozer:
KLB / McDonald's grmbl
Appartementje samen uitgezocht en qua inrichting zijn we ook al een heel eind in de goede richting. De essentiële spullen hebben we al, maar qua inrichting en decoratie hebben ook al voldoende uitgezocht.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:10 schreef moemoe het volgende:
[..]
Oooh, dat klinkt heel leuk maar vooral spannend.
Samen alles uitgezocht dus?.
Heb jij dan een linkje voor mij naar een leuk topic in Klaagbaak van jouw hand?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Die eerste eens, die tweede is wat te lang voor mijn spanningsboog.
Neequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:24 schreef moemoe het volgende:
[..]
Heb jij dan een linkje voor mij naar een leuk topic in Klaagbaak van jouw hand?
De slowchat telt niet mee.
Ik heb shirtje van rode sterquote:
Lijkt me ook wel ergens romantisch, naast alle stress, om je huisje samen zo uit te zoeken en de inrichting en alles bij elkaar te kopenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:19 schreef DerRabbit het volgende:
Appartementje samen uitgezocht en qua inrichting zijn we ook al een heel eind in de goede richting. De essentiële spullen hebben we al, maar qua inrichting en decoratie hebben ook al voldoende uitgezocht.
Nu alleen nog een kwestie van verhuizen en onze draai gaan vinden.
Ik klaag buiten de topics om, steen en been.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:28 schreef moemoe het volgende:
[..].
Heb jij zo’n perfect leven dan? Helemaal niks om over te mopperen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |