Maar goed, wat ik zeggen wilde. Maar waarom wil je dan achtergrondgeluid? Wat gebeurt er als je alleen stilte hoort of de mensen met wie je bent? En maak je je geen zorgen om je energierekening? Zoveel vragenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel op die manier. Gewoon achtergrondgeluid.
Sommige mensen hebben de hele dag de radio aan, dat is beetje hetzelfde idee.
En Den Bosch.! Een uitroepteken telt dan weer niet. Bijna net zo fascinerend als die altijd-de-televisie-aan-shizzle.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:50 schreef fietsie het volgende:
Nest zou toch verwijderd worden? Dan kunnen vogels er ook wel meteen uitgehaald worden als dat nu nog niet gedaan is
Tja gewoonte. Denk dat ik juist gek zou worden van de stilte (behalve als ik aan het lezen ben).quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar goed, wat ik zeggen wilde. Maar waarom wil je dan achtergrondgeluid? Wat gebeurt er als je alleen stilte hoort of de mensen met wie je bent? En maak je je geen zorgen om je energierekening? Zoveel vragen
Dat argument van die radio hoorde ik elders op fok! ook. Nou moet ik zeggen dat ik van de hele dag de radio ook horendol wordt, maar goed, daar kan ik me zolang er muziek wordt afgespeeld nog wel wat bij voorstellen. Over muziek kan je nog wel heen praten of denken. Maar gepraat op de televisie en dan ook nog een gesprek, is toch niet te doen joh. Mijn brein kan niet zo goed multitasken geloof ik
Eieren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:50 schreef fietsie het volgende:
Nest zou toch verwijderd worden? Dan kunnen vogels er ook wel meteen uitgehaald worden als dat nu nog niet gedaan is
God wat een pretquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:51 schreef Clubsoda het volgende:
De punt inderdaad. Kunnen. we. lekker. allemaal. als. RUMAG. gaan. schrijven. hier.
Dat had ik gevraagd ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:50 schreef fietsie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |