abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188657268
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_188657281
Vogels gaan anders zingen om achtergrondgeluid te overtreffen. Dat u het maar even weet.
pi_188657299
Ik wist niet dat v.ogels beugels voor tv's waren.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_188657329
Is het woord vogels nu ook al reclame.....
pi_188657366
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ja eigenlijk wel op die manier. Gewoon achtergrondgeluid.
Sommige mensen hebben de hele dag de radio aan, dat is beetje hetzelfde idee.
Maar goed, wat ik zeggen wilde. Maar waarom wil je dan achtergrondgeluid? Wat gebeurt er als je alleen stilte hoort of de mensen met wie je bent? En maak je je geen zorgen om je energierekening? Zoveel vragen :D

Dat argument van die radio hoorde ik elders op fok! ook. Nou moet ik zeggen dat ik van de hele dag de radio ook horendol wordt, maar goed, daar kan ik me zolang er muziek wordt afgespeeld nog wel wat bij voorstellen. Over muziek kan je nog wel heen praten of denken. Maar gepraat op de televisie en dan ook nog een gesprek, is toch niet te doen joh. Mijn brein kan niet zo goed multitasken geloof ik ;(
pi_188657374
Vogels leggen eieren in hun nesten O+
pi_188657384
Oeh nesten doet het niet meer!
pi_188657387
Benieuwd of Clubsoda ook parset naar eoa commercieel mengsel van een frisdrankje met een sandwich of zo.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_188657388
Ha, nest is aangepakt. Ik vind vogels bijna nog triester dan Den Bosch.

Edit: ja laat maar, het is dus die punt.
pi_188657399
Oh het is alleen nest.
pi_188657410
N e s t is niet aangepakt
pi_188657412
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:48 schreef Aure het volgende:
Oh het is alleen nest.
Maar bij jou niet :o
pi_188657413
Nou ik snap er niks meer van :?
pi_188657424
Misschien nest zonder punt wel?
pi_188657440
nest nest.
pi_188657448
Ja, de punt is het probleem, geloof ik.
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 20:50:39 #17
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_188657462
Nest zou toch verwijderd worden? Dan kunnen vogels er ook wel meteen uitgehaald worden als dat nu nog niet gedaan is :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_188657467
De punt inderdaad. Kunnen. we. lekker. allemaal. als. RUMAG. gaan. schrijven. hier.
pi_188657475
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:50 schreef fietsie het volgende:
Nest zou toch verwijderd worden? Dan kunnen vogels er ook wel meteen uitgehaald worden als dat nu nog niet gedaan is :P
En Den Bosch.! Een uitroepteken telt dan weer niet. Bijna net zo fascinerend als die altijd-de-televisie-aan-shizzle.
pi_188657493
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:47 schreef Clubsoda het volgende:

[..]

Maar goed, wat ik zeggen wilde. Maar waarom wil je dan achtergrondgeluid? Wat gebeurt er als je alleen stilte hoort of de mensen met wie je bent? En maak je je geen zorgen om je energierekening? Zoveel vragen :D

Dat argument van die radio hoorde ik elders op fok! ook. Nou moet ik zeggen dat ik van de hele dag de radio ook horendol wordt, maar goed, daar kan ik me zolang er muziek wordt afgespeeld nog wel wat bij voorstellen. Over muziek kan je nog wel heen praten of denken. Maar gepraat op de televisie en dan ook nog een gesprek, is toch niet te doen joh. Mijn brein kan niet zo goed multitasken geloof ik ;(
Tja gewoonte. Denk dat ik juist gek zou worden van de stilte (behalve als ik aan het lezen ben).
Energierekening is misschien wel wat jammer inderdaad.

Ook al staat de tv het laatste jaar wel minder aan omdat ik nu vaker podcasts luister.
pi_188657494
Ik word compleet gek van de hele dag geluid om me heen. Heb zo nu en dan de radio aan thuis, maar echt niet de hele dag.

Dat is een van de redenen waarom ik zo blij ben dat school volgende week weer begint, T praat echt de hele dag. Zelfs is hij in z’n eigen kamer aan het spelen, hij beschrijft het spel, geeft commentaar, etc. Hij kan echt heel goed alleen spelen, maar het is nooit stil.

Oh, hier best wel eens even tv. Meestal ‘s avonds, na het eten een minuut of 20. En overdag als ik O naar bed breng, want dan is de televisie de beste oppas. Al is T ook zover dat hij de televisie uitzet als hij het niet meer leuk vind.

Op de tablet spelen voor vermaak gebeurt eigenlijk bijna nooit. Sowieso wil ik de tablet als erg bijzonder bewaren, en krijgt hij hem bijna nooit. Alleen toen we een auto kochten, en T mee moest heeft hij er regelmatig op gespeeld. Toen we een auto gekocht hadden was hij super teleurgesteld dat we nu niet meer naar garages gingen.

Pff, 29 graden in huis...
pi_188657561
quote:
Eieren?
pi_188657574
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 20:51 schreef Clubsoda het volgende:
De punt inderdaad. Kunnen. we. lekker. allemaal. als. RUMAG. gaan. schrijven. hier.
God wat een pret
pi_188657578
Hier staat de tv ook vrijwel de hele dag aan. Of eigenlijk kijk/luister rustige series op de server die worden afgespeeld op de tv. Ik kijk/luister dus gericht terwijl ik aan het werk ben. Als ik me echt moet concentreren en sowieso het eerste uur staat er muziek op.
Random de tv aanzetten omdat je niet zonder getetter van reclame, soaps of belspelletjes kunt vind ik ook echt onbegrijpelijk. Ik kan ook met niemand praten als de radio of tv aan staat.

Als ik geen radio of tv aan heb, ben ik juist snel afgeleid door langsrijdend verkeer.
Spoilers!
pi_188657599
quote:
Dat had ik gevraagd ja.
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')