Maar goed, wat ik zeggen wilde. Maar waarom wil je dan achtergrondgeluid? Wat gebeurt er als je alleen stilte hoort of de mensen met wie je bent? En maak je je geen zorgen om je energierekening? Zoveel vragenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel op die manier. Gewoon achtergrondgeluid.
Sommige mensen hebben de hele dag de radio aan, dat is beetje hetzelfde idee.
En Den Bosch.! Een uitroepteken telt dan weer niet. Bijna net zo fascinerend als die altijd-de-televisie-aan-shizzle.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:50 schreef fietsie het volgende:
Nest zou toch verwijderd worden? Dan kunnen vogels er ook wel meteen uitgehaald worden als dat nu nog niet gedaan is
Tja gewoonte. Denk dat ik juist gek zou worden van de stilte (behalve als ik aan het lezen ben).quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:47 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Maar goed, wat ik zeggen wilde. Maar waarom wil je dan achtergrondgeluid? Wat gebeurt er als je alleen stilte hoort of de mensen met wie je bent? En maak je je geen zorgen om je energierekening? Zoveel vragen
Dat argument van die radio hoorde ik elders op fok! ook. Nou moet ik zeggen dat ik van de hele dag de radio ook horendol wordt, maar goed, daar kan ik me zolang er muziek wordt afgespeeld nog wel wat bij voorstellen. Over muziek kan je nog wel heen praten of denken. Maar gepraat op de televisie en dan ook nog een gesprek, is toch niet te doen joh. Mijn brein kan niet zo goed multitasken geloof ik
Eieren?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:50 schreef fietsie het volgende:
Nest zou toch verwijderd worden? Dan kunnen vogels er ook wel meteen uitgehaald worden als dat nu nog niet gedaan is
God wat een pretquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:51 schreef Clubsoda het volgende:
De punt inderdaad. Kunnen. we. lekker. allemaal. als. RUMAG. gaan. schrijven. hier.
Dat had ik gevraagd ja.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:50 schreef fietsie het volgende:
Zo ben ik ook opgevoed. Maar ik zit de hele dag alleen thuis. Het zal als gezelschap fungeren denk ik. God wat sneuquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:58 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ben natuurlijk al de hele dag met mensen in gesprek, lawaaiige trein terug naar huis en ik lees samen met een spraakwaterval en een vrouw, dus ik vind stilte een groot goed. Als ik een dag alleen ben dan kijk ik ook wel graag tv maar als ik iets ga doen gaat hij wel uit. Ik ben duidelijk wel opgevoed met het idee dat tv als levend behang niet heurt![]()
Zo herkenbaar trouwens Jagär. Die mond staat nooit stil
Ben ik niet de enige. Heb jaren een mooie set (volgens anderen) gehad maar ik kreeg m niet aan de praat. Gebruikte de tv als radio. Maar een tijd geleden een radio voor de woonkamer gekocht en als ik zit te lezen of te handwerken staat die aan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:02 schreef sigme het volgende:
Wij hebben een grote tv, en een stel mooie speakers, en ik weet niet hoe ze werken. Heel soms zou ik wel een mopje muziek (klassiek) willen horen en spijt het me dat ik niet weet hoe dat moet, maar dat is zelden en blijkbaar niet belangrijk genoeg om er werk van te maken. Ik leef in stilte
Lekker dwars dingquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:02 schreef fietsie het volgende:
Ik ben opgevoed met de notie dat je niet van de brug springt als anderen dat doen.
Dus als iemand roept "dat het niet hoort" doe ik het met plezier wel
OH nee radio vind ik helemaal niks. Alleen maar gelul en qua muziek heb ik gewoon een Playlistquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ben ik niet de enige. Heb jaren een mooie set (volgens anderen) gehad maar ik kreeg m niet aan de praat. Gebruikte de tv als radio. Maar een tijd geleden een radio voor de woonkamer gekocht en als ik zit te lezen of te handwerken staat die aan.
Ik kan daar ook steeds slechter tegen. Daarom heb ik toch maar een Spotifyabo genomen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
OH nee radio vind ik helemaal niks. Alleen maar gelul en qua muziek heb ik gewoon een Playlist
Het leek me ook wel aardig in je opvoeding te passend jaquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo ben ik ook opgevoed. Maar ik zit de hele dag alleen thuis. Het zal als gezelschap fungeren denk ik. God wat sneu
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:09 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het leek me ook wel aardig in je opvoeding te passend jaEn gelukkig heb je ook ons gezelschap
![]()
Het is overigens meer een constatering, dat van die opvoeding. Dit is zo'n ding waarvan ik niet nadenk dat het ook anders kan omdat het zo vanzelfsprekend voor me is dat tv-kijken een actief proces is. Dus dan verwonder ik me en vraag ik me af of ik van dat idee wil afstappen. Maar ik denk het toch maar even niet
Ik was vandaag nog bij het Monegaskisch Munten- en postzegelmuseum. Helaas hadden ze niets op het gebied van bankbiljettenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:08 schreef fietsie het volgende:
Er zit hier iemand 3 kartonnen dozen vol van een nooit gesorteerde postzegelverzameling te sorteren.
Waar je maar zin in hebt bij deze temperatuur.
Dan rammelen mijn eierstokken gewoon harder dan de jouwequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:13 schreef minilot het volgende:
Voor de statistieken: ik zag er mini-pizzas noch beschuit met muisjes in, maar koekjes!
Wel op telefoonscherm met lage helderheid
Geintje uit de tijd tussen de Wereldoorlogen. Ik ken het wel als overprint op bankbiljetten (in het Duits dan natuurlijk)quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:17 schreef fietsie het volgende:
Hier had ik nog nooit van gehoord: de Republic of German Austria
Ik heb vaak een gouwe ouwe zender aan, geen gepraat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan daar ook steeds slechter tegen. Daarom heb ik toch maar een Spotifyabo genomen.
Ik moest hier net bepalen of het een (dure) zegel uit 1919-1920 met drukfout was, of de goedekopere versie die wel goed was gedrukt. Helaas was t de laatste..quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geintje uit de tijd tussen de Wereldoorlogen. Ik ken het wel als overprint op bankbiljetten (in het Duits dan natuurlijk)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |