Maar we willen nu beginnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:45 schreef Karina het volgende:
Ow ik dacht dat je je steeds moest aanpassen. Ik beloof niks maar ik ga van het weekend wel even kijken, ik heb het nu te warm om ook maar iets te kunnen doen
Het is vijf minuten werk joh, dan kunnen we meteen beginnenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:45 schreef Karina het volgende:
Ow ik dacht dat je je steeds moest aanpassen. Ik beloof niks maar ik ga van het weekend wel even kijken, ik heb het nu te warm om ook maar iets te kunnen doen
Helaas, er is alleen nog maar de positie van centrale verdediger in de aanbiedingquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]ik ben sowieso een Zlatan
Als dat kan eerst nog even de regels en zo lezen.
Kopieer gewoon een speler van iemand anders.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:45 schreef Karina het volgende:
Ragnar Asgardsson bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:52 schreef superniger het volgende:
[..]
Kopieer gewoon een speler van iemand anders.
100 punten verdelen daar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik ben aan het invullen maar hoe zit het met de punten voor persoonlijkheid? Die snap ik niet helemaal hoe je die moet verdelen
Check mijn god Jean-Baptiste Negersex. Ik had de vorige ronde als enige mijn pa van 200 gehaald. Konstantidisgod.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:14 schreef Karina het volgende:
Ik ben aan het invullen maar hoe zit het met de punten voor persoonlijkheid? Die snap ik niet helemaal hoe je die moet verdelen
Topper!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 21:45 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zag het jaIk knutsel wel iets voor je in elkaar
Was jij er niet een die stiekem teveel punten had gebruikt?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 22:17 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Check mijn god Jean-Baptiste Negersex. Ik had de vorige ronde als enige mijn pa van 200 gehaald. Konstantidisgod.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |