Hij is een advocaat die zijn werk doet en de belangen van een verdachte verdedigt en de wet daarbij als handboek gebruikt. Net zoals iedere strafrechtelijke advocaat.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 18:28 schreef Sigaartje het volgende:
Die Roethof is een zeer slecht iemand.
Tenzij hij bekend en dan is steunbewijs voldoende daarom voeren ze de druk zo opquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:09 schreef bascross het volgende:
Tot nu toe hebben ze steeds gezegd dat de doodsoorzaak onduidelijk is, dus Jos gaat nooit veroordeeld worden voor moord of doodslag.
Dat komt hij ook mee vandaar de kluisverklaring, maar pas als onderzoek gesloten is en Jos niet meer verrast kan worden door fratsen van het OMquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:31 schreef Ixnay het volgende:
Ook al is hij onschuldig. Het minste wat hij kan doen is met zijn verhaal komen alleen voor die ouders.
Zou je mij die statistieken eens willen laten zien? Oprechte intressequote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hij is iemand met een p geaardheid.
Daar zie ik hem voor aan.
Met statistieken over mensen met deze profielschets kun je een vermoeden uitspreken.
Wat kan dan in die kluisverklaring staan? Behalve dat hij zijn schuld bekent?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:33 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat komt hij ook mee vandaar de kluisverklaring, maar pas als onderzoek gesloten is en Jos niet meer verrast kan worden door fratsen van het OM
Sterker nog met die kluisverklaring gaat hij niet alleen het OM verrassen maar heel NL
Stel hij heeft het gezien. Dat de eigenaar van de tissue de moordenaar was en dat Jos daarna nog aan die jongen gezeten heeft terwijl hij al dood was en vervolgens 21 jaar zn mond heeft gehouden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Stel dat Jos heeft gezien dat iemand anders Nicky zat te misbruiken en geprobeerd heeft te voorkomen en daardoor DNA is achtergebleven dan nog of dat hij Nicky heeft uitgekleed dan nog
Titel V. Overtreding betreffende hulpbehoevenden
Artikel 450Nalaten hulp te verlenen
Hij die, getuige van het ogenblikkelijk levensgevaar waarin een ander verkeert, nalaat deze die hulp te verlenen of te verschaffen die hij hem, zonder gevaar voor zichzelf of anderen redelijkerwijs te kunnen duchten, verlenen of verschaffen kan, wordt, indien de dood van de hulpbehoevende volgt, gestraft met hechtenis van ten hoogste drie maanden of geldboete van de tweede categorie.
Die tijd heeft hij allang gezeten
Dit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:31 schreef Ixnay het volgende:
Ook al is hij onschuldig. Het minste wat hij kan doen is met zijn verhaal komen alleen voor die ouders.
De dader van wat?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:24 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Hij is een advocaat die zijn werk doet en de belangen van een verdachte verdedigt en de wet daarbij als handboek gebruikt. Net zoals iedere strafrechtelijke advocaat.
Eigenlijk is dit goed dat dit zo gaat in NL. Want stel je bent onschuldig en jouw DNA wordt ergens gevonden.
Ik heb een aan de zekerheid grenzende overtuiging dat Jos de dader is. Echter vind ik dat we hem niet te makkelijk moeten straffen. Eerst eens het proces afwachten en vooral zijn verhaal aanhoren.
Ik heb zelf sterk het vermoeden dat Nicky misbruikt is door iemand anders maar dat Jos er naar heeft gekeken en misschien wat heeft gefriemeld. Die andere man heeft het jongetje daarna gewurgd. Misschien heeft Jos nog geprobeerd dat te stoppen of heeft het maar laten gebeuren.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:36 schreef ikweethetookniet het volgende:
Stel dat Jos heeft gezien dat iemand anders Nicky zat te misbruiken en geprobeerd heeft te voorkomen en daardoor DNA is achtergebleven dan nog of dat hij Nicky heeft uitgekleed dan nog
Dan moet hij dat vertellen, maar hij zegt niks.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:51 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik heb zelf sterk het vermoeden dat Nicky misbruikt is door iemand anders maar dat Jos er naar heeft gekeken en misschien wat heeft gefriemeld. Die andere man heeft het jongetje daarna gewurgd. Misschien heeft Jos nog geprobeerd dat te stoppen of heeft het maar laten gebeuren.
En de kans is groot dat deze man nu al lang dood is.
Maar dat is slechts mijn vermoeden.
Een feitelijk juiste verklaring hoe dat DNA spoor op Nicky is terecht gekomen niet meer en ook niet minderquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:38 schreef Ixnay het volgende:
Wat kan dan in die kluisverklaring staan? Behalve dat hij zijn schuld bekent?
Tsja dan kun je alle advocaten wel naar de GGZ sturen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:54 schreef Sigaartje het volgende:
Trouwens sowieso criminelen verdedigen![]()
Ben je dan wel helemaal lekker?
Nog niksquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:55 schreef Sigaartje het volgende:
Dan moet hij dat vertellen, maar hij zegt niks.
Laten we beginnen met Bram Moszkowicz die is echt helemaal van god losquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:55 schreef Harvest89 het volgende:
Tsja dan kun je alle advocaten wel naar de GGZ sturen.![]()
Heeft wel een tijdje in een lekkere dikke auto gereden door downtown Amsterdam.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Bram Mosckovicks die is echt helemaal van god los
Die is helemaal geen advocaat meerquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:57 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Laten we beginnen met Bram Moszkowicz die is echt helemaal van god los
Roethof heeft anders ook een vette BMW onder z'n kontquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:58 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Heeft wel een tijdje in een lekkere dikke auto gereden door downtown Amsterdam.
Ik denk ouderdom.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 19:50 schreef Spectator19 het volgende:
[..]
De dader van wat?
Er is geen doodsoorzaak vastgesteld.
Gelukkig maar elke dag dat hij advocaat is geweest was er een teveelquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 20:04 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
Die is helemaal geen advocaat meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |