abonnement Unibet Coolblue
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:44:39 #1
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188641409
Welkom in de FOK-dieetclub!

De dieetclub is er voor mensen die graag af willen vallen of op gewicht willen blijven. Hier vind en geef je elkaar steun, tips en motivatie!

Probeer elkaar niet af te branden, en sta ook open voor tips en nieuwe inzichten. We streven allemaal naar een gezond(er) lichaam en leven en proberen dat op de voor ons meest aangename manier te bereiken. Er zijn tenslotte vele wegen die naar Rome leiden!

SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde recepten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
***
  maandag 26 augustus 2019 @ 22:44:53 #2
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188641414
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:17 schreef Bluezz het volgende:
Ten tijde van mijn dr Frank dieet snákte ik naar brood en aardappels :Y
Ben zo blij dat ik toch een beetje afval/niet zwaarder wordt terwijl ik gewoon kh eet O+
Wanneer ga je weer wat kh's toevoegen BE?
Voorlopig weer even niet. Zonder bevalt me goed, weg is dat junkerige ‘must eat’ gevoel. ;)

Zo heel af en toe zal ik wel kh’s bij het avondeten eten. Mss dan ook wel eens brood.

Maar de afgelopen 2 weken heb ik ze wel op hoor. Chocoladecroissantjes! *; pizza op het strand bij zonsondergang etc etc
Nu weer even niet dus. ;)
***
pi_188641979
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 22:44 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Voorlopig weer even niet. Zonder bevalt me goed, weg is dat junkerige ‘must eat’ gevoel. ;)

Zo heel af en toe zal ik wel kh’s bij het avondeten eten. Mss dan ook wel eens brood.

Maar de afgelopen 2 weken heb ik ze wel op hoor. Chocoladecroissantjes! *; pizza op het strand bij zonsondergang etc etc
Nu weer even niet dus. ;)
Was toch ff lekker ^O^
Nu weer in je regime :)
  maandag 26 augustus 2019 @ 23:18:26 #4
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188642056
Ik ben zelfs nog niet op de weegschaal gaan staan. :o Voel me vol en opgeblazen dus eerst maar een paar dagen even resetten voor ik mezelf dat aan doe.

Dat kon ik vroeger nooit, zelfs na lange vluchten totaal opgeblazen van vocht moest en zou ik weten wat de schade was.

Benieuwd hoe lang ik het vol hou en wat de schade was. Nu zie ik nog elke dag in mijn fitbit app staan dat ik 10,6 kg ben afgevallen. :D O-)
***
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 07:51:33 #5
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188645014
Hehe misschien wel slim ja om het dan niet te doen. Ik wist dat ik vanmorgen zwaar zou zijn (Door weekend) en dat is helaas ook gebleken.
Hopelijk herstelt zich het snel weer.
pi_188646007
-300gr ten opzichte van vorige week

Lijstje:
O: -
L: parelcouscoussalade
D: zoete aardappelfrietjes en een worstje
T: 3 snack a jacks
B: nog steeds elke dag 10k stappen
pi_188648970
al mijn kleren zijn weer te groot ;(
pi_188649117
Ik ben bezig om een ruggengraat te kweken.. Dit staat al de hele ochtend naast me:

Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188649302
Dat zou ik ook moeilijk vinden :o
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:40:00 #10
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_188649403
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:15 schreef emmyemmy2 het volgende:
al mijn kleren zijn weer te groot ;(
Dit trek ik echt zó slecht... :{

Dat wil je toch? Daar ben je toch voor bezig?

#zandinmekut
***
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 13:58:23 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_188649716
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:40 schreef Brighteyes het volgende:

Dit trek ik echt zó slecht... :{

Dat wil je toch? Daar ben je toch voor bezig?

#zandinmekut
Maar soms heb je wel net leuke kleren gevonden en is dat best zonde / irritant ;)

(snap je punt verder wel :) )
pi_188649763
quote:
15s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:40 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Dit trek ik echt zó slecht... :{

Dat wil je toch? Daar ben je toch voor bezig?

#zandinmekut
:D
pi_188649781
Eh, niet te strakke kleding is wel lekker met dit weer. :+

Ik snap beide kanten heel goed, daarom ga ik eigenlijk nu pas écht los met shoppen. :+

Ik heb maar een reminder in m'n telefoon gezet, dat lunch in de avond klaarmaken zit zó niet in mijn systeem. :') Wel net lekker op tomaatjes zitten snacken, dus da's alvast een win. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:06:39 #14
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_188649815
ik had gister eten over, met wat sla tomaat en komkommer erbij een prima lunch ^O^

verder vind ik het alleen maar leuk dat mijn kleding te groot is, want eindelijk leuke kleding die ik aan kan 46--> 44--> 42.. nu hopelijk nog naar 40 dan staat het ook ECHT goed ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_188649943
Gewoon 42. Da's toch het antwoord op alles. 8-) en maat 40 broeken zijn toch vaak te kort :')

En dat eten klaarzetten moet ik gewoon dóen. Misschien maar tegelijk met m'n avondeten klaarmaken doen, die paar uur koelkast kunnen er dan ook nog wel bij.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:21:13 #16
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188650034
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:15 schreef IJsdraakje het volgende:
Gewoon 42. Da's toch het antwoord op alles. 8-) en maat 40 broeken zijn toch vaak te kort :')

En dat eten klaarzetten moet ik gewoon dóen. Misschien maar tegelijk met m'n avondeten klaarmaken doen, die paar uur koelkast kunnen er dan ook nog wel bij.
Wat moet je dan voorbereiden?

Ik koop gewoon kleinverpakkingen en plastic zakjes (excuus aan de stikkende zeeschildpadden) en eindig dan zo mijn lunch.



Kaasje was op, biet genoeg voor twee dagen
Luiheid O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188650070
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:21 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat moet je dan voorbereiden?

Ik koop gewoon kleinverpakkingen en plastic zakjes (excuus aan de stikkende zeeschildpadden) en eindig dan zo mijn lunch.

[ afbeelding ]

Kaasje was op, biet genoeg voor twee dagen
Luiheid O+
Ja, die verpakking wil ik dus minimaliseren. :Y
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188650087
En dingen als een paprika wat kleiner hakken enzo. Geen extreem spannende dingen, maar wel dingen die ik niet in de ochtend met een slaperig hoofd wil doen. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188650145
quote:
7s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:06 schreef Barreltje het volgende:
ik had gister eten over, met wat sla tomaat en komkommer erbij een prima lunch ^O^

verder vind ik het alleen maar leuk dat mijn kleding te groot is, want eindelijk leuke kleding die ik aan kan 46--> 44--> 42.. nu hopelijk nog naar 40 dan staat het ook ECHT goed ;)
Hier ook! Ik droeg eerst maat 46 en soms 48 :@ en pas nu weer goed in maat 42, ik vind het alleen maar tof om nieuwe kleding te kopen ook al grap ik soms dat het een dure hobby is :P Vooral de bh’s :+

Ik was niet aangekomen op vakantie en ben alweer een halve kilo afgevallen *O* *O* Vanavond weer lekker sporten :9
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:29:14 #20
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188650146
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:25 schreef IJsdraakje het volgende:
En dingen als een paprika wat kleiner hakken enzo. Geen extreem spannende dingen, maar wel dingen die ik niet in de ochtend met een slaperig hoofd wil doen. :+
Resulteert hier in paprika gewoon afhappen, of komkommer dramatisch door midden breken in de lunchruimte alvorens eraan te gaan knauwen. Mijn collega's kijken me al jaren vreemd aan hierom trouwens, blijkt niet te wennen geloof ik :P
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188650165
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 13:24 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben bezig om een ruggengraat te kweken.. Dit staat al de hele ochtend naast me:

[ afbeelding ]
:X daar zou ik dus echt een probleem mee hebben, dan kan ik niet werken, want mijn brein is constant met dat eten bezig.

En te grote kleren *O*

Voordeel van jojo'en: ik heb altijd wel te kleine kleren in de kast 8-)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_188650235
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Resulteert hier in paprika gewoon afhappen, of komkommer dramatisch door midden breken in de lunchruimte alvorens eraan te gaan knauwen. Mijn collega's kijken me al jaren vreemd aan hierom trouwens, blijkt niet te wennen geloof ik :P
Afhappen vind ik irritant, vind ik weer overal zaad. :') Plus een halve paprika achter m'n spalkje, dat velletje is precies stevig genoeg om goed vast te gaan zitten. :+
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_188650344
Ik heb 1 spijkerbroek maar 48/50 vorige week ritueel weggegooid. (zaten ook gaten in, ik koop niet veel kleding) Heb daar 1 nieuwe voor gekocht in 46 O+
Verder is alles nog in de kast 48. Dus veel is te groot, maar sommige dingen zaten zó strak dat ik dat nu heerlijk goed pas (en als het stretch is zit het sowieso prima)
Mijn 3 jurken (had 2 jaar lang een jurkentik) zitten als hobbezakken.
/opvouwen en achterin leggen :B
  dinsdag 27 augustus 2019 @ 14:45:01 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_188650372
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 14:35 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Afhappen vind ik irritant, vind ik weer overal zaad. :') Plus een halve paprika achter m'n spalkje, dat velletje is precies stevig genoeg om goed vast te gaan zitten. :+
Moest lachen om de MI van overal zaad :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_188650611
Nou, het is best irritant om op een studentenbudget elke keer weer nieuwe leuke kleren te kopen :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')