Als het goed is zitten Peter R en Roethoff daar vanavond die zullen wel weten hoe dat juridisch in elkaar zit.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
misschien bewaren ze dat voor Jinek vanavond
wat denk je nou zelf. Theeblaadjes?!quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:49 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Men heeft het allemaal opmerkelijk snel bekeken in deze zaak lijkt het. Ben benieuwd waar ze het allemaal op baseren...
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Als het goed is zitten Peter R en Roethoff daar vanavond die zullen wel weten hoe dat juridisch in elkaar zit.
Heb hetzelfde gevoel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zaakje stinkt echt van alle kanten, komt wel erg goed uit dat er nu ineens 'voldoende feiten' zijn.
Het is de telegraaf he, en hoezo zou het stinken. Denk je dat het OM 5 mannen uit de wind gaat houden waarom zouden ze dat doen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:46 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Zaakje stinkt echt van alle kanten, komt wel erg goed uit dat er nu ineens 'voldoende feiten' zijn.
De belangrijkste bekende getuigen zijn dood en een meisje van 4.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:57 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Op basis van ooggetuigen is de man betrokken bij een zedenmisdrijf.
De rest willen ze niets zeggen.
Jan (2x), Piet, Klaris en Korneel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:00 schreef butz0rs het volgende:
Zijn de namen/initialen van de verdachten ondertussen al bekendgemaakt?
Ooggetuigen, rest willen ze niet zeggen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:59 schreef Montagui het volgende:
Ben benieuwd waar ze dat zedenmisdrijf op baseren.
Uiteraard niet, maar deze uitspraken louter baseren op ooggetuigen lijkt me in dit geval vrij hachelijk. Ik wil je er even op wijzen dat de (iig in de media verschenen) verhalen van de getuigen omtrent wat er precies is voorgevallen meteen al tegenstrijdig was; "ze was naakt", "ze was gedeeltelijk ontkleed" "hij vroeg haar iets" "hij was aan het filmen", etc.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:55 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wat denk je nou zelf. Theeblaadjes?!
Geen directe doodsoorzaak....maar is een indirecte doodsoorzaak, bijvoorbeeld zuurstofgebrek in de hersenen door verdrukking of een hartaanval door de angst en spanning niet ernstig genoeg?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 16:53 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
Sectie dode man speeltuin Assen: geen directe doodsoorzaak gevonden.
Opgelost. Snel gegaan.
ze zijn nog niet klaar, uit de eerste bevindingen is nog geen doodsoorzaak vast te stellenquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Geen directe doodsoorzaak....maar is een indirecte doodsoorzaak, bijvoorbeeld zuurstofgebrek in de hersenen door verdrukking of een hartaanval door de angst en spanning niet ernstig genoeg?
Alsof die niet kunnen liegen, of alleen opdissen wat ze van horen zeggen hebben en doen alsof ze het zelf gezien hebben.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:03 schreef Moneyfornothing1 het volgende:
[..]
Ooggetuigen, rest willen ze niet zeggen.
Hij is niet lekgestoken, gewurgd of doodgemept, dus.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze zijn nog niet klaar, uit de eerste bevindingen is nog geen doodsoorzaak vast te stellen
quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:10 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij is niet lekgestoken, gewurgd of doodgemept, dus.
Misschien waren de 5 mannen sneller dan de ooggetuigen , ik heb de indruk dat het allemaal heel snel gegaan isquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Alsof die niet kunnen liegen, of alleen opdissen wat ze van horen zeggen hebben en doen alsof ze het zelf gezien hebben.
Als er ooggetuigen zijn van een zedenmisdrijf, vind ik het wel kwalijk dat die dan niet ingegrepen hebben.
Ja dit, lijkt me ook echt niet dat ze het alleen op ooggetuigen baseren. Misschien toch wat op zijn telefoon op computer gevonden ofzo.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Alsof die niet kunnen liegen, of alleen opdissen wat ze van horen zeggen hebben en doen alsof ze het zelf gezien hebben.
Als er ooggetuigen zijn van een zedenmisdrijf, vind ik het wel kwalijk dat die dan niet ingegrepen hebben.
Zelfs als zijn dood het gevolg is van het handelen van de vijf, hoeven ze niet per definitie fout te zijn. Als de intentie niet is om iemand te doden, kun je niet per definitie fout zijn.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 15:27 schreef Gia het volgende:
[..]
Als de dood het gevolg is van het handelen van deze 5, dan zijn ze per definitie fout, ja.
Als de dood een duidelijk vast te stellen, natuurlijke oorzaak heeft, die niets met het handelen van deze 5 te maken heeft, oftewel, hij zou toch wel zijn overleden, dan zijn ze misschien niet fout.
Ik acht die laatste kans heel klein en moeilijk te bewijzen.
Of het kind daadwerkelijk misbruikt is, doet er niet toe.
Waarschijnlijk is dat gebleken uit het verhaal van het kindje?quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Dat mag ik hopen van niet. Getuigenverklaringen van kleine kinderen zijn notoir onbetrouwbaar. Veel fantasie en kunnen ook heel makkelijk "gestuurd" worden.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:27 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is dat gebleken uit het verhaal van het kindje?
Lijkt me niet, is niet echt betrouwbaar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:27 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Mag hopen dat dat niet voldoende is.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:27 schreef Cryptocoryne het volgende:
[..]
Huh? Ik kan je even niet volgen ...quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef Repentless het volgende:
[..]
Zelfs als zijn dood het gevolg is van het handelen van de vijf, hoeven ze niet per definitie fout te zijn. Als de intentie niet is om iemand te doden, kun je niet per definitie fout zijn.
Dus eigenlijk zeg je helemaal niets ...quote:Let wel: ik zeg ook niet dat dit niet zo is, daarvoor is het beter dat alle details naar buiten komen.
Als die mannen sneller waren dan de zogenaamde ooggetuigen, dan was er geen zedenmisdrijf meer gaande vanaf het moment dat de ogen getuige waren. Toen lagen er 5 kerels op een 32-jarige man.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:11 schreef Bottendaal het volgende:
Misschien waren de 5 mannen sneller dan de ooggetuigen , ik heb de indruk dat het allemaal heel snel gegaan is
Bij caféruzies is er ook nooit de intentie om iemand te doden, maar gebeurt het per ongeluk wel, dan is het wel dood door schuld.quote:Op dinsdag 27 augustus 2019 17:14 schreef Repentless het volgende:
Zelfs als zijn dood het gevolg is van het handelen van de vijf, hoeven ze niet per definitie fout te zijn. Als de intentie niet is om iemand te doden, kun je niet per definitie fout zijn.
Let wel: ik zeg ook niet dat dit niet zo is, daarvoor is het beter dat alle details naar buiten komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |