abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_188636288
Iemand op dit forum die Neighbours/Buren volgt.

Een paar jaar geleden ontdekte ik het op de Belgische TV en sinds dien ben ik af en toe een kijkje gaan nemen. Sinds een paar weken ben ik het actief gaan terugkijken op dailymotion (vanaf begin 2019) en nu ben ik redelijk verslaafd.

Nu merk ik ook hoe slecht de Nederlandse soaps van tegenwoordig zijn. :r
pi_188636331
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:14 schreef Nathvi het volgende:
Iemand op dit forum die Neighbours/Buren volgt.

Een paar jaar geleden ontdekte ik het op de Belgische TV en sinds dien ben ik af en toe een kijkje gaan nemen. Sinds een paar weken ben ik het actief gaan terugkijken op dailymotion (vanaf begin 2019) en nu ben ik redelijk verslaafd.

Nu merk ik ook hoe slecht de Nederlandse soaps van tegenwoordig zijn. :r
Alle jaren dat het op de BBC was heb ik het gevolgd, vanaf dat we halverwege de jaren 80 kabeltv kregen. Nooit meer aangehaakt op de Belg, ik zie heel soms een minuutje, maar ik vind het niks meer. Maar volgens mij is er in het juiste subforum een topicreeks van.
  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 18:35:02 #3
9859 crew  Karina
Woman
pi_188636499
Toen ik het keek deden Kylie Minogue en Jason Donavon nog mee :D op de Belg ook niet meer gevolgd.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_188636542
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:35 schreef Karina het volgende:
Toen ik het keek deden Kylie Minogue en Jason Donavon nog mee :D op de Belg ook niet meer gevolgd.
Tig Australische acteurs hebben de overstap naar de VS gemaakt en ik kan mijn echtgenoot elke keer als ik er eentje in een film of serie herken weer gek maken met: “weet je waar die acteur/actrice vroeger in zat?”
  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 18:50:38 #5
9859 crew  Karina
Woman
pi_188636729
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:38 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Tig Australische acteurs hebben de overstap naar de VS gemaakt en ik kan mijn echtgenoot elke keer als ik er eentje in een film of serie herken weer gek maken met: “weet je waar die acteur/actrice vroeger in zat?”
Volgens mij zat Guy Pearce er ook in toen. En inderdaad af en toe zie ik er nog wel eentje voorbijkomen. Ook uit Sons and Daughters trouwens, sommige acteurs zaten ook in beide series.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_188637191
quote:
99s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:50 schreef Karina het volgende:

[..]

Volgens mij zat Guy Pearce er ook in toen. En inderdaad af en toe zie ik er nog wel eentje voorbijkomen. Ook uit Sons and Daughters trouwens, sommige acteurs zaten ook in beide series.
Ian Rawlings speelde in Sons and Daughters, later in Neighbours.

Hier onherkenbaar.





Ik heb het ook niet meer gevolgd. De concurrent van Neighbours, Home and Away wordt trouwens ook in België uitgezonden, op VTM.

Ik volg enkel de Engelse soaps. Als een van die zoveel jaar bestaat wordt dat gevierd met een speciale live aflevering waarin acteurs en actrices live moeten acteren. Deze actrice sprak haar tegenspeler in EastEnders aan met zijn echte naam, zo grappig, wordt ze nog steeds mee geconfronteerd. Ze moest Ian zeggen i.p.v. Adam. Dan voel je je echt klote.

  Moderator maandag 26 augustus 2019 @ 19:28:20 #7
9859 crew  Karina
Woman
pi_188637277
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2019 19:22 schreef Mylene het volgende:

[..]

Ian Rawlings speelde in Sons and Daughters, later in Neighbours.

Hier onherkenbaar.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb het ook niet meer gevolgd. De concurrent van Neighbours, Home and Away wordt trouwens ook in België uitgezonden, op VTM.

Ik volg enkel de Engelse soaps. Als een van die zoveel jaar bestaat wordt dat gevierd met een speciale live aflevering waarin acteurs en actrices live moeten acteren. Deze actrice sprak haar tegenspeler in EastEnders aan met zijn echte naam, zo grappig, wordt ze nog steeds mee geconfronteerd. Ze moest Ian zeggen i.p.v. Adam. Dan voel je je echt klote.

Oh ja hij hij was een beetje een boefje :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_188651089
Was altijd een leuke serie, heb het nog een tijdje op de belg gevolgd en toen afgehaakt

Natalie Imbruglia speelde ook in Neighbours

Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_188651120
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 15:26 schreef maryen65 het volgende:
Was altijd een leuke serie, heb het nog een tijdje op de belg gevolgd en toen afgehaakt

Natalie Imbruglia speelde ook in Neighbours

[ afbeelding ]
Met d’r vissenogen... ik kreeg altijd jeuk van haar
pi_188651143
Ik kom er nu achter dat zelfs Russel Crowe in Neighbours heeft gespeeld. 4 afleveringen maar. Op de foto rechts, naast Jason Donovan

Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_188652796
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2019 18:18 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Alle jaren dat het op de BBC was heb ik het gevolgd, vanaf dat we halverwege de jaren 80 kabeltv kregen. Nooit meer aangehaakt op de Belg, ik zie heel soms een minuutje, maar ik vind het niks meer. Maar volgens mij is er in het juiste subforum een topicreeks van.
Oh sorry! Ik dacht dat ALS het bestond dat het wel bij soaps zou staan :$
pi_188653026
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 16:54 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Oh sorry! Ik dacht dat ALS het bestond dat het wel bij soaps zou staan :$
Zou ook best kunnen hoor, ik snap niet zoveel van de indeling van de subfora hier, voor mij is het een serie, maar een soap kan ook. Maar er is ergens een topic, dat weet ik, misschien even in de feedback hier vragen of iemand dat topic weet te vinden en omhoog schopt voor je
  Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 13:27:44 #13
9859 crew  Karina
Woman
pi_188667372
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2019 17:05 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]

Zou ook best kunnen hoor, ik snap niet zoveel van de indeling van de subfora hier, voor mij is het een serie, maar een soap kan ook. Maar er is ergens een topic, dat weet ik, misschien even in de feedback hier vragen of iemand dat topic weet te vinden en omhoog schopt voor je
The Bold staat ook hier dus denk dat het hier wel past. Oude topic kan ik niet zo snel vinden.

Terwijl ik googelde naar het oude topic kwam ik wel wat anders tegen, de dochter van Jason Donovan speelt tegenwoordig mee!
quote:
De dochter van Jason Donovan maakt binnenkort haar opwachting in Neighbours, de serie waarmee haar vader doorbrak in 1986. De 50-jarige acteur plaatste dinsdag trots de eerste officiële Neighbours-foto van Jemma. bron
Ik dacht trouwens dat hij gay was?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator woensdag 28 augustus 2019 @ 13:30:55 #14
9859 crew  Karina
Woman
pi_188667450
Ik vond een heel lijstje met acteurs die nu bekend zijn en ik zie dat Bellamy (the 100) dus OOK erin heeft gespeeld :D

En nog een paar die ik ken.

Lijstje staat hier.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_188667754
SHO / [Soap] Neighbours! Wie kijkt er ook naar? heb ik nog kunnen opdiepen, maar da’s echt een heel oud topic.
Toen ik de vader van Jason in Neighbours zag opduiken dacht ik meteen: zo gaat Jason er ook uitzien als hij ouder wordt, en ik was meteen genezen van mijn crush.
Ik keek best wat Australische series en daar zie je ook steeds dezelfde koppen opduiken, pas weer de herhalingen van Flying Doctors gekeken en McLeods daughters en ooit Heartbreak High en die andere over die scholieren die topsporters gingen worden.
Gisteren zag ik nog Brett Tucker in Station 19
pi_188678689
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Gisteren zag ik nog Brett Tucker in Station 19
En dat vind ik dus echt heel raar om te zien. Ik wacht steeds tot hij z’n Dave grapjes gaat maken en zn hand in een koe steekt 😂
pi_188680891
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
SHO / [Soap] Neighbours! Wie kijkt er ook naar? heb ik nog kunnen opdiepen, maar da’s echt een heel oud topic.
Toen ik de vader van Jason in Neighbours zag opduiken dacht ik meteen: zo gaat Jason er ook uitzien als hij ouder wordt, en ik was meteen genezen van mijn crush.
Ik keek best wat Australische series en daar zie je ook steeds dezelfde koppen opduiken, pas weer de herhalingen van Flying Doctors gekeken en McLeods daughters en ooit Heartbreak High en die andere over die scholieren die topsporters gingen worden.
Gisteren zag ik nog Brett Tucker in Station 19
Ik kijk best wel veel engelse series en daar zie je ook vaak dezelfde hoofden. Zal in elk land wel hetzelfde zijn
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_188680937
quote:
99s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:30 schreef Karina het volgende:
Ik vond een heel lijstje met acteurs die nu bekend zijn en ik zie dat Bellamy (the 100) dus OOK erin heeft gespeeld :D

En nog een paar die ik ken.

Lijstje staat hier.
3 acteurs/trices die ook in The 100 spelen. Maar toen keek ik al geen Neighbours meer
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_188680998
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2019 13:47 schreef Doedezemaar het volgende:
SHO / [Soap] Neighbours! Wie kijkt er ook naar? heb ik nog kunnen opdiepen, maar da’s echt een heel oud topic.
Toen ik de vader van Jason in Neighbours zag opduiken dacht ik meteen: zo gaat Jason er ook uitzien als hij ouder wordt, en ik was meteen genezen van mijn crush.

Nooit geweten dat hij de vader was van Jason Donovan

Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_188682729
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 08:38:23 #21
9859 crew  Karina
Woman
pi_188683072
Simmone die Stevie speelde in McLeod's Daughters heeft er ook in gespeeld zie ik nu :O

https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Neighbours_characters_(2012)#Zoe_Alexander
  Spellchecker donderdag 29 augustus 2019 @ 09:10:56 #23
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_188683318
Oh Neighbours .... jaaaaren gekeken. En toen werd het niet meer "normaal" uitgezonden dus afgehaakt.
Was wel even afkicken.
  donderdag 29 augustus 2019 @ 14:05:58 #24
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_188686983
We have always been at war with Eastasia.
  Moderator donderdag 29 augustus 2019 @ 15:08:21 #25
9859 crew  Karina
Woman
pi_188687992
quote:
_O- ja daar moest ik ook aan denken, dat was een paar jaar terug een dingetje bij het tourtopic.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_188694643
quote:
Ja dat was echt irritant op de belg.
Wem die Scheisse bis zum Hals steht, sollte den Kopf nicht hängen lassen
pi_188703700
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2019 00:05 schreef maryen65 het volgende:

[..]

Nooit geweten dat hij de vader was van Jason Donovan

[ afbeelding ]
Zijn dochter heeft nu ook een rol in Neighbours.




Jason zelf speelt mee in diverse musicals. Hij was ook in A'dam voor Priscilla, Queen of the Desert .


Stefan Dennis speelt ook weer een paar jaar mee.



Stefan heeft het ook geprobeerd om door te breken als zanger.


Het gouden koppel uit Neighours, Madge en Harold.



Alan Dale met een succesvolle carrière in Hollywood, gestopt wegens ruzie, verscheen als geest in Neighbours.



Dennis recently told RadioTimes.com how Dale’s audacious comeback occurred: “Alan and I have never lost touch. He was visiting me in Australia and stayed at my place, we were slowly getting drunk talking about old times and I said, ‘Come on, come back!’ He pointed out Jim was dead, but I thought, ‘That doesn’t matter, we can get around that – it’s a soap!’”

Dale left under a cloud back in 1993 following alleged rows over salary and forged a hugely successful career in US TV, appearing in a variety of hit shows including the recent Dynasty reboot, Lost, The OC and 24, but Dennis is happy to report any ill feeling between his on-screen dad and Neighbours bosses is now firmly in the past.

“For a long time Alan was adamant he’d never do it because of the past bad blood, but that’s all water under the bridge now. Slowly he was won around. I had a word with Jason Herbison, our producer, and it happened! So it’s all down to me and some alcohol…!”


Liam Hemsworth, inmiddels de ex van Miley Cypres, speelde ook in Neighbours.



Guy Pearce hier in A'dam met Carice van Houten en Monte in de wagen.



quote:
En het betreft hier toch echt de hechte vriendenkliek van de Game of Thrones-ster. Sterker nog, kersverse vader Guy heeft afgelopen zaterdag voor de eerste keer in drie weken tijd boodschappen gedaan bij de Dirk van den Broek.

Dat deed hij weliswaar niet met een boodschappentas van die keten met in chocoladeletters de naam DIRK erop, maar we zagen hem wel de deur uitgaan met tasjes van concurrent Marqt. Niet dat Guy zich een breuk tilde aan luiers, want in de tasjes zaten slechts een paar kleine boodschappen. Met die voordeur, waar Guy uitkwam, is iets bijzonders aan de hand. Het blijkt namelijk niet de hoofdingang te zijn.
bron

[ Bericht 0% gewijzigd door Mylene op 30-08-2019 10:54:16 ]
pi_203799597
quote:
Dreigt na bijna 40 jaar het einde voor "Neighbours" ("Buren")?

De Britse zender Channel 5 zal na de zomer stoppen met het uitzenden van de Australische soap "Neighbours". Daarmee komt het voortbestaan van de reeks in gevaar, want Channel 5 was de grootste geldschieter.

De intieme zielenroerselen en particuliere aangelegenheden van de bewoners van Ramsay Street boeien nog steeds elke dag ruim een miljoen kijkers in het Verenigd Koninkrijk. Maar de kostprijs van de productie zou te hoog liggen ten opzichte van de reclame-inkomsten en Channel 5 wil naar eigen zeggen ook meer investeren in Britse fictie.

Als geen andere Britse zender de draad zal oppikken, zullen de Australische buren na 36 jaar niet meer te zien zijn in het Verenigd Koninkrijk. Meer nog: aangezien Channel 5 voor het grootste deel van de financiën instond, dreigt de productie van de soap volledig tot een einde te komen. De Australiërs zoeken nu koortsachtig naar een nieuwe partner. Voorlopig staan nog opnames gepland tot in juni.
"Neighbours" werd op 18 maart 1985 voor het eerst uitgezonden in Australië en groeide uit tot een wereldwijd succes. Voor veel acteurs - onder meer Kylie Minogue - was de soap een springplank voor hun carrière. De reeks was bij ons vooral populair in de jaren 80 en 90. Toen werden de afleveringen ook in primetime uitgezonden. "Buren" was jarenlang te zien op Eén, vorig jaar verhuisde de serie naar VTM 2.
bron
pi_203919214
quote:
Australische soap Neighbours stopt na 37 jaar

De Australische soap Neighbours komt na 37 jaar ten einde. Producent Fremantle laat weten dat de Britse tv-zender Channel 5 heeft besloten Neighbours niet langer uit te zenden. Die zender was de belangrijkste sponsor van het programma en er is geen opvolger in Engeland gevonden.

De laatste scène van de langstlopende dramaserie van Australië wordt in juni opgenomen en zal in augustus te zien zijn.

Neighbours begon in 1985 en was vooral in het Verenigd Koninkrijk een enorme hit. In Nederland was de soap in het verleden ook te zien, maar inmiddels al jaren niet meer. In België wordt Buren, zoals de serie daar wordt genoemd, wel nog steeds uitgezonden.

De soap betekende de doorbraak van meerdere Australische acteurs. Zo waren onder anderen Kylie Minogue, Guy Pearce en Margot Robbie erin te zien.
bron
  donderdag 3 maart 2022 @ 23:49:08 #31
288693 sly-nl
they drew first blood!
pi_203932023
Eigenlijk ben je pas Australisch als je in een aflevering van Neighbours bent geweest.
  vrijdag 4 maart 2022 @ 07:48:37 #33
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_203933057
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2022 23:53 schreef Nober het volgende:
Eigenlijk ben je pas Australisch als je in een aflevering van Neighbours bent geweest.
Wie vertelt het nieuws aan Dreetje?
pi_203933952
Begrijp ik het nu goed dat Neighbours eigenlijk alleen nog maar gemaakt werd voor de UK en niet meer voor Australie zelf?

Daarnaast vooral in shock dat Jason Donovan niet homoseksueel is, dat zat echt totaal in mijn gedachten van wel _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203936360
Oh, wat was ik vroeger verliefd op Billy (Jesse Spencer) O+
  vrijdag 4 maart 2022 @ 13:31:52 #36
16715 Mylene
*schatje*
pi_203936571
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 09:35 schreef TheVulture het volgende:
Begrijp ik het nu goed dat Neighbours eigenlijk alleen nog maar gemaakt werd voor de UK en niet meer voor Australie zelf?

Daarnaast vooral in shock dat Jason Donovan niet homoseksueel is, dat zat echt totaal in mijn gedachten van wel _O-
Ja, in Australië wordt Neighbours heel slecht bekeken, verkast naar een digitaal kanaal. Channel 5 verkreeg toentertijd de rechten van de BBC tegen een flink bedrag waardoor de productie altijd gefinancierd kon blijven.

In België wordt het dus ook uitgezonden door VTM, eerder door VRT die de rechten om het uitzenden vorig jaar ook kwijt raakte.

De Australische soap Home and Away is ook populair, in Australië, Engeland en ook in België ook bij VTM.

Ik heb Jason Donovan nog gezien het Carré met de musical Priscilla, Queen of the Desert.
pi_203936615
Zelfs nog nooit van gehoord. :@
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Redactie Sport vrijdag 4 maart 2022 @ 13:36:44 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_203936640
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  vrijdag 4 maart 2022 @ 15:36:36 #39
16715 Mylene
*schatje*
pi_203938205
quote:
16s.gif Op vrijdag 4 maart 2022 13:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Zelfs nog nooit van gehoord. :@
Echt? Guy Pearce die er ook in mee speelde en een relatie heeft met Carice van Houten. Hem kwam ik een keer tegen bij Dirk van de Broek in A'dam.
Russell Crowe en Liam Hemsworth zijn ook acteurs uit de stal van Neighbours.

De grootste ster is Kylie Minogue en in veel mindere mate Natalie Imbruglia, bekend van Torn. Ze heeft regelmatig opgetreden in Nederland op festivals. Een knappe vrouw, recentelijk.




pi_205021952
Vrijdag was de laatste opnamedag https://www.pzc.nl/show/l(...)na-37-jaar~a7822407/
pi_205022965
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 16:00 schreef Doedezemaar het volgende:
Vrijdag was de laatste opnamedag https://www.pzc.nl/show/l(...)na-37-jaar~a7822407/
Met ook Kylie Minoque, Jason Donovan en Guy Pearce.



'It feels like coming home': Guy Pearce WILL return to Neighbours for its final episode - reprising his role as Mike Young after 33 years



Dat is ook die piloot, uit de Flying Doctors.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 16:34:47 #42
16715 Mylene
*schatje*
pi_205491468
quote:
Australiërs kijken massaal naar laatste uitzending Australische soap Neighbours

De soapserie Neighbours is succesvol afgesloten. Vrijdag werd na 37 jaar de allerlaatste aflevering uitgezonden en die heeft in thuisland Australië 1,2 miljoen kijkers getrokken, meldt Variety. In 2009 was het voor het laatst dat een uitzending zo goed werd bekeken.
Door: onze entertainmentredactie
De score van ruim 1 miljoen kijkers was vele malen hoger dan gebruikelijk. In de laatste week lagen de kijkcijfers tussen de 139.000 en 163.000 kijkers. In Melbourne, waar de serie zich afspeelt, zaten de meeste fans voor de televisie.

Neighbours sloot vrijdag af met een extra lange aflevering van 90 minuten. De serie was na bijna 9000 afleveringen gedwongen de stekker eruit te trekken omdat de Britse zender Channel 5, de belangrijkste geldschieter, zich terug had getrokken. De Australische producent kon geen nieuwe geldschieter vinden.

De soap begon in 1985 en betekende door de jaren heen de doorbraak van grote sterren als Jason Donovan, Kylie Minogue, Guy Pearce en Margot Robbie. Zij waren allemaal te zien in de slotaflevering. Ook onder anderen Natalie Imbruglia, Delta Goodrem en Holly Valance speelden in Neighbours.

bron
  zaterdag 30 juli 2022 @ 18:07:23 #43
330914 Sherlock_Holmes
2de plaats WIDM prono 2020
pi_205501966
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_205502905
Kylie Minoque zei niet veel, slechts een zinnetje. Veel lovende woorden voor Guy Pearce die er meer werk van maakte.
pi_205515962
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 19:43 schreef Mylene het volgende:
Kylie Minoque zei niet veel, slechts een zinnetje. Veel lovende woorden voor Guy Pearce die er meer werk van maakte.
Guy had dan ook een hele verhaallijn om mee te werken, inclusief een redelijk logische verklaring om Mike zijn opwachting te laten maken. De cameo van Kylie en Jason was aardig, maar het hoe en waarom ze daar ineens opdoken was nogal vaag en het was vooral Jason die de kar daar trok. Uit een BTS-video (waar Kylie ook veel spraakzamer was) blijkt ook dat Jason Kylie heeft overtuigd door haar een mail te sturen waarom ze dit echt moesten doen.

De cameo van Natalie Imbruglia en Holly Valance vond ik dan weer mooi omdat de dames zélf opperden dat hun personages elkaar random zouden tegenkomen in Londen, wat door de makers mooi is opgepakt. En het is toch tof om te zien dat Hollywood-sterren als Margot Robbie en Jesse Spencer, die bij Neighbours hun carrière konden starten, hun hand er niet voor omdraaiden om zelf een videoboodschap op te nemen _O_
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  Moderator zondag 31 juli 2022 @ 21:11:41 #46
9859 crew  Karina
Woman
pi_205517064
Waar kan ik die laatste zien? Ik volgde het vroeger altijd dus ben wel benieuwd eigenlijk.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_205518697
quote:
99s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:11 schreef Karina het volgende:
Waar kan ik die laatste zien? Ik volgde het vroeger altijd dus ben wel benieuwd eigenlijk.
Via een torrent downloaden of kijken via VPN op de zender die het uitzendt?
Op woensdag 25 oktober 2023 21:15 schreef Nattekat het volgende:
Ben je in een pot met sarcasme gevallen als kind ofzo?
pi_205519610
quote:
99s.gif Op zondag 31 juli 2022 21:11 schreef Karina het volgende:
Waar kan ik die laatste zien? Ik volgde het vroeger altijd dus ben wel benieuwd eigenlijk.
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Via een torrent downloaden of kijken via VPN op de zender die het uitzendt?
@capuchon_jongen weet vast wel wanneer de laatste aflevering door de VTM wordt uitgezonden. Deze zender zendt net als Channel 5 ook de Australische soap Home and Away uit. Nog altijd populair. Net5 heeft ook een seizoen hiervan uitgezonden.

Kylie Minoque zusje, Danni, heeft in die soap meegespeeld.

Dus VTM of Channel 5.

Ik ben op een gegeven moment uitgekeken op Neighbours, mij te luchtig. Ik keek vroeger toen ik nog klein was wel altijd graag naar een andere bekende Australische soap, namelijk Sons and Daughters, alle seizoenen.
  Moderator maandag 1 augustus 2022 @ 09:34:03 #49
9859 crew  Karina
Woman
pi_205519627
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 00:19 schreef mascara-klodder het volgende:

[..]
Via een torrent downloaden of kijken via VPN op de zender die het uitzendt?
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2022 09:32 schreef Mylene het volgende:

[..]
[..]
@:capuchon_jongen weet vast wel wanneer de laatste aflevering door de VTM wordt uitgezonden. Deze zender zendt net als Channel 5 ook de Australische soap Home and Away uit. Nog altijd populair. Net5 heeft ook een seizoen hiervan uitgezonden.

Kylie Minoque zusje, Danni, heeft in die soap meegespeeld.

Dus VTM of Channel 5.

Ik ben op een gegeven moment uitgekeken op Neighbours, mij te luchtig. Ik keek vroeger toen ik nog klein was wel altijd graag naar een andere bekende Australische soap, namelijk Sons and Daughters, alle seizoenen.
Ik heb de aflevering op youtube gevonden.
Sons and Daughters keek ik ook altijd _O_
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 1 augustus 2022 @ 09:36:33 #50
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_205519648
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2022 17:15 schreef Mylene het volgende:


[ afbeelding ]

Dat is ook die piloot, uit de Flying Doctors.
Regisseur Scott Major. Grappig dat is Rivers uit een andere bekende aussie serie; heartbreak high.hier vast wel bekend
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')