abonnement Unibet Coolblue
pi_18848872
Neighbours

Maandag t/m Vrijdag op BBC1 om 14:40 en 18:35 worden de meest recente Neighbours afleveringen uitgezonden.

Ik kijk het al een tijd en blijf het leuk vinden, omdat de personages 'gewoon' wonen en leven (met uitzonderingen daargelaten ) Gewone mensen, die werken en naar school gaan, etc.

Zijn er fok!kers die ook kijken?









pi_18849124
nee
When there is no more room in hell, the dead will walk the earth
pi_18849977
Ja! Is met EA de enige soap die bekijkenswaardig is, heb het vanaf het begin gevolgd. Niet altijd even geweldig, soms te kinderachtig maar met deze storyline van Karl en Susan wel weer heftig. Er komen spannende ontwikkelingen rondom Max. En Harold moet maar weer dezelfde worden, dat zogenaamde macho-gedrag nu ivm z'n ziekte is redicuul. Conner is een schatje, Toadie een mega-knuffelbeer (neefje Scott ), leuk dat Michelle ff terug is. Hopelijk komt Libby weer eens in de serie, was bevallen geloof ik. Op de Belg ook te zien maar ongeveer 2 jaar achter.

[ Bericht 7% gewijzigd door Suko op 03-05-2004 08:43:31 ]
pi_18852867
Nu niet meer maar in de Kylie Minogue/Jason Donovan tijd wel, keek ik iedere aflevering, op BBC en BRT. Heb het toen een aantal jaar gevolgd.
Mind the gap
pi_18860248
quote:
Op maandag 3 mei 2004 08:35 schreef Suko het volgende:
maar met deze storyline van Karl en Susan wel weer heftig. Er komen spannende ontwikkelingen rondom Max. En Harold moet maar weer dezelfde worden, dat zogenaamde macho-gedrag nu ivm z'n ziekte is redicuul. Conner is een schatje, Toadie een mega-knuffelbeer (neefje Scott ), leuk dat Michelle ff terug is. Hopelijk komt Libby weer eens in de serie, was bevallen geloof ik.
Ja, ik hoop ook dat Libby weer eens in de serie komt.
Ik vind het verhaal nu met Max, Steph en Gus erg leuk en natuurlijk Karl en Susan.
pi_18860361
Wat en waarom die Gus nou opeens opdaagt is mij nog niet duidelijk, zal wel ordinaire wraak zijn! Ik dacht eerst dat het hem om Izzy te doen is maar nu twijfel ik. En vanmiddag was het er niet!
pi_18861235
quote:
Op maandag 3 mei 2004 17:39 schreef Suko het volgende:
Wat en waarom die Gus nou opeens opdaagt is mij nog niet duidelijk, zal wel ordinaire wraak zijn! Ik dacht eerst dat het hem om Izzy te doen is maar nu twijfel ik. En vanmiddag was het er niet!
Gus heeft een steekje los zitten.
Op zich wel leuk een keer zo'n personage die van geen kant deugd en ziekelijk jaloers is.

Waarom Neighbours op speciale (feest)dagen er nooit is en Eastenders wel, snap ik nog steeds niet
pi_18975600
Daar heb ik ook wel eens de pest over in, EE (ben ik wel fan van) wel en Neighbours niet, grrrr. Ja die Gus gaat nog enge dingen doen geloof ik. Zouden Karl en Susan ooit nog bij elkaar komen, ik hoop het wel, ben die midlife-crisis van hem goed zat!

Nieuwtje over Nina Tucker:

It has been announced that Delta Goodrem will be taking the lead role in new Australian feature film 'Hating Alison Ashley'. The film is described as comedy about the trials and tribulations of being a teenager, peer rivalry and discovering the value of true friendship. It is based on the novel by Robin Klein, and has been adapted for the screen by former Neighbours writer Christine Madafferi. Filming will begin in Melbourne later in the year.

This undoubtedly another major achievement for the young actress and singer, although many Neighbours fans will be slightly disappointed by the news any return to the show will not be long-term. Delta was contracted to appear in Neighbours until May, but was forced to take time out from her role as Nina Tucker when it was discovered she had lymphatic cancer.

Her treatment appears to be progressing well, and it was reported she recently took a much-needed holiday in Hollywood with tennis ace Mark Philippoussis, sparking more rumours of a romance between them. Delta is also expected to attended the Olympics in Greece later in the year, where she has been asked to sing the national anthem at the Australian team's reception.



[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 08-05-2004 14:21:41 ]
pi_18978367
ik heb het wel eens een seizoen gevolgd,.. paar jaar geleden... via ABC...
  zondag 9 mei 2004 @ 17:39:53 #10
16715 Mylene
*schatje*
pi_18998756
Ik keer er vroeger altijd naar. Maar op een gegeven momnet vond ik het niets aan meer. Madge die een lekke band krijgt met de auto is niet echt .
pi_19075059
eigenlijk 1 vd enige nog geloofwaardige soaps. Ik kijk het op TV1 (belgie) maar wel niet zo frequent meer als vroeger. Ik begon het te kijken in 1994 ofzo, (seizoen 1992 dus, daar belgie 2 jaar achter loopt)
Mijn moeder keek het vroeger toen het nog met Kylie-Jason was, toen zat ik wel id zetel maar keek ik niet echt, mijn moeder stopte toen met kijken toen de uitzenduren veranderden en omdat het niet meer boeide vond ze, en toen begon ik ongeveer te kijken (omstreeks '94 dus)
MILAN CL WINNER 2002-2003 !!
pi_19202102
Ja ik vind het ook leuk omdat het redelijk gewoon is.
Geen verhaallijnen van mensen die elke dag lunchen in een hotel (zoals bij GTST) etc.
  zondag 4 juli 2004 @ 16:01:16 #13
74506 Rebbedebje
Bedrijfspsycholoog
pi_20407986
Ja, vroeger wel. Ben er wel een beetje mee opgegroeid. Jarenlang. (in de tijd van Madge, Charlene, Paul, Jim, Helen, Jane, Henry, Joe etc.)
Kijk anders even op http://www.neighbours.com
Nostalgy.

Even wat anders. Zijn er hier die-hard fans die misschien een copie voor mij hebben?
Namelijk afl.3762, van ruim een jaar geleden. Daarin speelt Nick Russian een bijrolletje.
(ik bedoel een jaar geleden op Belgie uitgezonden, in australie op 7 mei 2001.
En nee, niet bij de omroepen, óf het mag niet óf je moet er een belachelijk bedrag voor neertellen)
Op di 15 januari 2013 schreef Pharkus: Ik spit de flow op je radio,
als een eloquente heer, mijn diss doet geen zeer, mijn raps sucken dus, peace out, Pharkus.
Op di 26 maart schreef MultiBanaan: Holy crap, was dat gedicht van jou?!
  vrijdag 9 juli 2004 @ 11:31:00 #14
71787 glueman
plakt beter
pi_20507205
Ja, ik kijk al vanaf het begin. Het is de enige soap die ik kijk.
Op deze site kun je allerlei nieuwtjes en spoilers vinden.
pi_20518050
Zit me af te vragen waar Joe scully is gebleven, al op veel (Engelse) sites en fora gekeken maar het blijft bij geruchten. Hij zou dronken of onder de dope op de set zijn verschenen en onmiddelijk ontslagen. Weet iemand het verlossende antwoord? @ glueman, die site kende ik nog niet, toppie!
  Moderator vrijdag 9 juli 2004 @ 20:21:48 #16
9859 crew  Karina
Woman
pi_20518082
Vroeger volgde ik deze serie altijd, (in de tijd van Kylie Minogue en Jason Donovan). Wat ook altijd leuk was: Sons and Daughters, ook Australisch en van dezelfde maatschappij, volgens mij speelde sommige acteurs ook in beide series (beeetje off topic).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_20518537
Heb ook Sons and Daughters helemaal gezien, is op een gegeven moment gestopt, de verhalen werden wel erg onzinnig. Inderdaad waren veel acteurs ook in Neighbours te zien. Is toch allemaal van Grundy. Ook acteurs uit de serie Flying Doctors zag je wel eens terug in deze soaps. Iemand nog een antwoord op de verdwijning van Joe scully???

[ Bericht 0% gewijzigd door Suko op 09-07-2004 20:56:21 ]
  zaterdag 10 juli 2004 @ 09:49:31 #18
71787 glueman
plakt beter
pi_20526183
Volgens mij, weet niemand het fijne over Joe Scully.
Ik heb ook de wildste geruchten gelezen. Hij zou zich niet kunnen gedragen op de set, steeds dronken zijn, gerotzooid hebben met kinderen, en weet ik niet wat.
Toen het vorig jaar speelde, heb ik wel gelezen, dat hij wel op 'meet and greets' bleef verschijnen na zijn ontslag. Dat scheen hij nog verplicht te zijn tot 1 januari. En daarna zou hij een rechtzaak gaan beginnen. Maar daar heb ik nooit meer wat over gehoord.
pi_20526601
Heel vreemd dat je dan nergens kan lezen wat er daadwerkelijk is gebeurd, vond nog wel dit forum: http://forum.digitalspy.c(...).php?t=101835&page=2 Maar ook daar geen echt uitsluitsel. Heb trouwens op jouw link http://www.erinsborough.com/index.shtml heel wat spoilers gevonden, vét!
  zaterdag 10 juli 2004 @ 21:08:56 #20
71787 glueman
plakt beter
pi_20538372
Ja, dat is een goeie site hè? Vind ik ook.

Hij is dus toch die rechtzaak begonnen, lees ik. Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen en of er nog sappige feiten boven tafel komen.
pi_21237010
*KICK* Wow, wat een aflevering! Susan magistraal tegen Karl die met open mond achter blijft. And may Izzy rot in hell, sorry. Btw, ik herzie mijn mening over Scotty, hij is toch wel erg leuk, brengt een beetje leven in de tent. Die Darren, ik weet de afloop al maar toch aardig hem weer eens te zien. Keep watching folks, laat dit topic niet vallen.
pi_21266613
Gedurende de hele Olympische spelen geen uitzending.
pi_21268764
It's a bloody shame! Op BBC2 had het makkelijk gekund, daar komen toch alleen maar ouwe gebakkie-films. En net nu het zo dramatiesch is! Wordt trouwens toch steeds meer spannend met verrassende ontwikkelingen, heb een heleboel spoilers gelezen, kon het niet laten. Dit wordt houtjes bijten de koimende weken.
pi_21404575
Nouuuuu anders had ik om deze tijd naa neighbours gekeken
Wil je mijn toekomstige ex zijn?
pi_21517888
Uit beroerdigheid kijk ik af en toe even op de Belg nu de BBC verstek laat gaan, zag vanavond weer die scène dat Drew van z'n paard valt en overlijdt. Ik vond het toen heel jammer en nog steeds eigenlijk, je hoort niks meer van 'm. Had grote filmplannen geloof ik.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')