quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:23 schreef dud0r het volgende:
Is dat andere topic eindelijk dicht hebben we weer zo'n kut TT
Het hele topic?quote:
Niet normaalquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:23 schreef dud0r het volgende:
Is dat andere topic eindelijk dicht hebben we weer zo'n kut TT
Ik zeg doen.quote:Op maandag 26 augustus 2019 18:38 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Puntentool hier op loslaten
Ik ben niet zo thuis in dat programmering, anders had ik dat wel gedaan. Because fuck you that's whyquote:
Dat is iets wat ik ook niet kan. @bondage kan dat welquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in dat programmering, anders had ik dat wel gedaan. Because fuck you that's why
Dat zijn alle telfort reclamesquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die nieuwe reclame van telfort is slecht
Oh het ziet er al kut uit.quote:
Heel snelquote:Op maandag 26 augustus 2019 18:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Deze snel vollullen dan maar
quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zei je zusje ook!!!!!!!!!!!1111
Ik hoorde hetquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:04 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zei je zusje ook!!!!!!!!!!!1111
quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Mijn kelder bewijst het tegenovergestelde
Hihiquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hey Marcquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:05 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liever oettinger als je toch al in de Laidel bentquote:
Ook goedquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:24 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Liever oettinger als je toch al in de Laidel bent
Ja maar smaakt wel anders. Net als dat Brouwers door Grolsch wordt gebrouwenquote:
Brouwers is niks. Kordaat nooit gehad.quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja maar smaakt wel anders. Net als dat Brouwers door Grolsch wordt gebrouwen
Fix d'rquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:23 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga nog meer duvels halen, toch in de bonusdie cashmere is wel frisser dan de citra
Vond Brouwers primaquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:38 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Brouwers is niks. Kordaat nooit gehad.
Kattenplaatjes jaquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
Op dts was dit binnen paar minuten gebeurd
Maar er zit een gat in?quote:
Wat was het record ook alweer?quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:50 schreef hemarookworst het volgende:
Op dts was dit binnen paar minuten gebeurd
7 minuten ofzoquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat was het record ook alweer?
40-45 secondenquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:54 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Wat was het record ook alweer?
Ik nietquote:Op maandag 26 augustus 2019 19:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Meneer Haags mis ik nog.
Nou...quote:
Oh dacht korterquote:
quote:Op maandag 26 augustus 2019 19:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Utrecht hahahahahahaaaaaahahaha
Ik had ook pizzaquote:
Die past niet in mijn oven denk ikquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:02 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Vierkant kan ook, familiepizza van 45 cm doorsnee
Je haalt hem op? Of laten bezorgen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:05 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Pizza gaat dan ook niet thuis in de oven
Hartelijk dank voor uw bestelling!quote:
Dat is niet duur idd.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:10 schreef SoS87 het volgende:
Deze tent. Alle pizzas 7,50 en geen bezorgkosten
Ga spammen danquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
Nog steeds niet vol, wat een slap gelul zeg
Dan kan je bij mij komen want daar vergelijken de mannen elkaars buik.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:30 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Buiten vakantie om vaak wel, met volle buik richting werk.
Watquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan kan je bij mij komen want daar vergelijken de mannen elkaars buik.
Ik heb vandaag aangekondigd dat wie een excellente beoordeling krijgt aan het eind van het jaar de buik van een willekeurige man (en niet ik) mag aaien.
Bij ons op het werk vergelijken na elke grote vakantie en na elke kerst een groepje mannen altijd elkaars buik om te zien wiens buik het grootst is. Diegene heeft dan het meest gegeten in de vakantie. Dit doen ze al 3 jaar en schijnt dus een traditie te zijn. Als ze naar elkaars buik gluren mogen ze het ook wel aaien...quote:
En als je de grootste hebt en dan?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij ons op het werk vergelijken na elke grote vakantie en na elke kerst een groepje mannen altijd elkaars buik om te zien wiens buik het grootst is. Diegene heeft dan het meest gegeten in de vakantie. Dit doen ze al 3 jaar en schijnt dus een traditie te zijn. Als ze naar elkaars buik gluren mogen ze het ook wel aaien...
@FlippingCoinquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga mijn paard meenemen naar de Oude Dorpstraat
Dan ben je de winnaar en heb je het meest gegeten van iedereen. Of je er dan blij mee moet zijn: ikzelf zou er niet blij mee zijn want je wilt niet door het leven gaan met een grote buik toch?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En als je de grootste hebt en dan?
Nee, beetje obesitas promoten ipv een gezonde levensstijlquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan ben je de winnaar en heb je het meest gegeten van iedereen. Of je er dan blij mee moet zijn: ikzelf zou er niet blij mee zijn want je wilt niet door het leven gaan met een grote buik toch?
Niet eens de lekkerste collega mogen pakken als je de grootste hebt wat een teleurstellingquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan ben je de winnaar en heb je het meest gegeten van iedereen. Of je er dan blij mee moet zijn: ikzelf zou er niet blij mee zijn want je wilt niet door het leven gaan met een grote buik toch?
Ja, ik ga vadsigheid en obesitasiteit niet bemoedigen door de buik van de lekkerste collega te gaan aaien. Kom zeg, dat hou ik liever aan mijzelfquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet eens de lekkerste collega mogen pakken als je de grootste hebt wat een teleurstelling
en dan?quote:
@Flippieequote:Op maandag 26 augustus 2019 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga rijden tot ik niet meer kan
Jij hebt natuurlijk de macht om dat te doenquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik ga vadsigheid en obesitasiteit niet bemoedigen door de buik van de lekkerste collega te gaan aaien. Kom zeg, dat hou ik liever aan mijzelf![]()
![]()
oh jaquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga rijden tot ik niet meer kan
Wir sind die Roboterquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
sow zat even met mijn hoofd in code excuus hemarookworstgod
En ik laat al die mooie schone meiden heus niet over hun buik aaien door een of andere man die zijn buik heeft gekweekt om dat te doen. Ik aai liever zelf de buik van die mooie schone meidenquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk de macht om dat te doen
Ich bin der Schöpferquote:
neuken/quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
Moe, maar nog geen zin om te gaan slapen..
Over rookworsten van de Hema?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zusje weet daar meer over
quote:
denk hetquote:
Zeker opvallend, maar daar zijn er meer vanquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
denk het
opvallende knul anders merken we het wel denk ik
dat zekerquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:12 schreef aloa het volgende:
[..]
Zeker opvallend, maar daar zijn er meer van
Dat is ook wel weer waar jaquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
dat zeker
anders is het ook zo saai
Heeft ie geen perm inmiddels?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:10 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
denk het
opvallende knul anders merken we het wel denk ik
weet ik niet eigenlijkquote:
Wij mentionen hem steeds, hij reageert, hij krijgt een ban.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:16 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
weet ik niet eigenlijk
hij heeft wel een soort gunfactor denk ik
Klopt jaquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:18 schreef aloa het volgende:
Op een gegeven moment kon hij niet meer quoten volgens mij...
Nee Samuel deed altijdquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:21 schreef aloa het volgende:
[..]
Tsjaa. zijn favoriet was deze![]()
Of is dat die wollah?
Die heeft ook een ban?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:22 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee Samuel deed altijd![]()
Wollah is van de cocaine peuken en appie heyn
Dus je blijft altijd maagd?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:24 schreef Geerd het volgende:
Misschien als ik ooit volwassen word ofzo..
Zou mij niks verbazen iig...zou jij het leuk vinden een maagd in bed? Wil je keer lekker geneukt worden...moet je eerst dat hele handboek weer door...quote:
Pak gewoon een hoer joh, serieus, kan jou het schelen?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:28 schreef Geerd het volgende:
[..]
Zou mij niks verbazen iig...zou jij het leuk vinden een maagd in bed? Wil je keer lekker geneukt worden...moet je eerst dat hele handboek weer door...
Heb jij een hoer gepakt?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:29 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Pak gewoon een hoer joh, serieus, kan jou het schelen?
Dat weet ik niet. Mijn bedpartners hadden allemaal al seks gehad voordat ze met mij naar bed gingen, dus ik weet niet hoe dat is. Als de klik er is..quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:28 schreef Geerd het volgende:
Zou mij niks verbazen iig...zou jij het leuk vinden een maagd in bed? Wil je keer lekker geneukt worden...moet je eerst dat hele handboek weer door...
Dat wil je ook niet als eerste keer lijkt mij.quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:29 schreef SoS87 het volgende:
Lijkt mij heel teleurstellend,quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:29 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ook niet als je de 30 voorbij bent?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:31 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Dat wil je ook niet als eerste keer lijkt mij.
Moet nietquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:32 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ook niet als je de 30 voorbij bent?
Moet toch een keer gebeuren
Waarom moet dat?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:32 schreef SoS87 het volgende:
Ook niet als je de 30 voorbij bent?
Moet toch een keer gebeuren
Die heb jij?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:46 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Zou ik ook zeggen als ik een kleintje had
quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:51 schreef Kopjechino het volgende:
Nee, dat doet geerdje niet. Grote mond, klein hartje.
Done in 60 seconds. Wat een kutfilmquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:51 schreef aloa het volgende:
[..]
Over 10 minuten is het weer chaos hier dus?
Duurde 60 sec zeker net als mijn ex levenquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:53 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Done in 60 seconds. Wat een kutfilm
Watquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:54 schreef Geerd het volgende:
[..]
Duurde 60 sec zeker net als mijn ex leven
Ja dat merk je wel met bankdrukken op een of andere manier, ene arm zakt iets weg met maximaal trainingquote:Op maandag 26 augustus 2019 22:57 schreef SoS87 het volgende:
[..]
De ene arm gespierder dan de ander?
quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:59 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ja dat merk je wel met bankdrukken op een of andere manier, ene arm zakt iets weg met maximaal training
Hahahaha million dollar baby bench press editie.quote:
Hij pakt wat veel voor zo'n dun dingquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:03 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Hahahaha million dollar baby bench press editie.
Ja maar buikjesquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:13 schreef SoS87 het volgende:
Moet wel weer gaan sporten en gezonder eten, krijg een buikje
Nou oké dan. Jammerquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:24 schreef SoS87 het volgende:
Vind 100 kilo best maar liever minder buik, meer bovenarm en borstkas
Teveel bier drinkenquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:27 schreef SoS87 het volgende:
Straks denken ze nog dat ik teveel bier drink
Genoeg knakkers die zichzelf overschattenquote:Op maandag 26 augustus 2019 23:30 schreef Geerd het volgende:
[..]
Wat was die denkende dan...ook geen spotter erachter...denk fake
Anthonie24quote:Op maandag 26 augustus 2019 23:52 schreef hemarookworst het volgende:
Nog leuke suggesties?
ONZ / Dikke Drollen Draaien
Spam danquote:Op dinsdag 27 augustus 2019 00:50 schreef hemarookworst het volgende:
Nog steeds open wat een hommols jullie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |