Ja, ik ga vadsigheid en obesitasiteit niet bemoedigen door de buik van de lekkerste collega te gaan aaien. Kom zeg, dat hou ik liever aan mijzelfquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Niet eens de lekkerste collega mogen pakken als je de grootste hebt wat een teleurstelling
en dan?quote:
@Flippieequote:Op maandag 26 augustus 2019 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga rijden tot ik niet meer kan
Jij hebt natuurlijk de macht om dat te doenquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:52 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, ik ga vadsigheid en obesitasiteit niet bemoedigen door de buik van de lekkerste collega te gaan aaien. Kom zeg, dat hou ik liever aan mijzelf![]()
![]()
oh jaquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:54 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik ga rijden tot ik niet meer kan
Wir sind die Roboterquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:57 schreef FlippingCoin het volgende:
sow zat even met mijn hoofd in code excuus hemarookworstgod
En ik laat al die mooie schone meiden heus niet over hun buik aaien door een of andere man die zijn buik heeft gekweekt om dat te doen. Ik aai liever zelf de buik van die mooie schone meidenquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:57 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk de macht om dat te doen
Ich bin der Schöpferquote:
neuken/quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:06 schreef Kopjechino het volgende:
Moe, maar nog geen zin om te gaan slapen..
Over rookworsten van de Hema?quote:Op maandag 26 augustus 2019 22:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Je zusje weet daar meer over
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |