Ga spammen danquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:33 schreef hemarookworst het volgende:
Nog steeds niet vol, wat een slap gelul zeg
Dan kan je bij mij komen want daar vergelijken de mannen elkaars buik.quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:30 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Nee.![]()
Buiten vakantie om vaak wel, met volle buik richting werk.
Watquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:38 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan kan je bij mij komen want daar vergelijken de mannen elkaars buik.
Ik heb vandaag aangekondigd dat wie een excellente beoordeling krijgt aan het eind van het jaar de buik van een willekeurige man (en niet ik) mag aaien.
Bij ons op het werk vergelijken na elke grote vakantie en na elke kerst een groepje mannen altijd elkaars buik om te zien wiens buik het grootst is. Diegene heeft dan het meest gegeten in de vakantie. Dit doen ze al 3 jaar en schijnt dus een traditie te zijn. Als ze naar elkaars buik gluren mogen ze het ook wel aaien...quote:
En als je de grootste hebt en dan?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:44 schreef stokj het volgende:
[..]
Bij ons op het werk vergelijken na elke grote vakantie en na elke kerst een groepje mannen altijd elkaars buik om te zien wiens buik het grootst is. Diegene heeft dan het meest gegeten in de vakantie. Dit doen ze al 3 jaar en schijnt dus een traditie te zijn. Als ze naar elkaars buik gluren mogen ze het ook wel aaien...
@FlippingCoinquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:44 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga mijn paard meenemen naar de Oude Dorpstraat
Dan ben je de winnaar en heb je het meest gegeten van iedereen. Of je er dan blij mee moet zijn: ikzelf zou er niet blij mee zijn want je wilt niet door het leven gaan met een grote buik toch?quote:Op maandag 26 augustus 2019 21:45 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
En als je de grootste hebt en dan?
Nee, beetje obesitas promoten ipv een gezonde levensstijlquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan ben je de winnaar en heb je het meest gegeten van iedereen. Of je er dan blij mee moet zijn: ikzelf zou er niet blij mee zijn want je wilt niet door het leven gaan met een grote buik toch?
Niet eens de lekkerste collega mogen pakken als je de grootste hebt wat een teleurstellingquote:Op maandag 26 augustus 2019 21:47 schreef stokj het volgende:
[..]
Dan ben je de winnaar en heb je het meest gegeten van iedereen. Of je er dan blij mee moet zijn: ikzelf zou er niet blij mee zijn want je wilt niet door het leven gaan met een grote buik toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |