Bij Van Moll?quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende: Ik ga ook even een biertje drinken
![]()
Biermerken met namen als brewdog loop ik met grote boog omheen. Veel te commercieel en populistisch:quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:02 schreef DeZwabber het volgende: Brewdog heeft ook de Tokyo*. Vroeger 18,2%. Tegenwoordig 16,5%. Iets vaker te krijgen en ook lekker.
Goed hoor. Stick it to the man!quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Biermerken met namen als brewdog loop ik met grote boog omheen. Veel te commercieel en populistisch:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed hoor. Stick it to the man!
Hautaine bal.
Neuh. Gewoon last van luiheid.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
Hebben jullie ook altijd een mini-depressie op zondag omdat je weer bijna een werkweek moet starten en je eigenlijk nadenkt over een wereldreis om jezelf te ontplooien omdat je je huidige leven spuugzat bent?
Vroeger wel. Nu niet meer. Nu werk ik ook op zondag.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
Hebben jullie ook altijd een mini-depressie op zondag omdat je weer bijna een werkweek moet starten en je eigenlijk nadenkt over een wereldreis om jezelf te ontplooien omdat je je huidige leven spuugzat bent?
Gewoon op zondag werken dan heb je dat probleem nietquote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
Ik had gisteren gedroomd dat m'n twee beste vriendinnen met elkaar op de vuist gingen. Bloed en alles.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb ook weer over zombies gedroomddat heb ik alleen als ik gestresst ben en mn huidige situatie niet meer kan handelen.
Waar komt die stress dan vandaan?quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb ook weer over zombies gedroomddat heb ik alleen als ik gestresst ben en mn huidige situatie niet meer kan handelen.
Ga je mee op wereldreis? Dan vestigen we ons daarna in Schotland om een alpaca boerderij te beginnen. Dan spin ik de alpaca wol en kook ik voor de gasten in onze mini bed&breakfast.quote:
En? Won ik?quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gisteren gedroomd dat m'n twee beste vriendinnen met elkaar op de vuist gingen. Bloed en alles.
Ga lekker op reis dan, je bent nog jong enzo.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
Oké Paul McCartney.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga je mee op wereldreis? Dan vestigen we ons daarna in Schotland om een alpaca boerderij te beginnen. Dan spin ik de alpaca wol en kook ik voor de gasten in onze mini bed&breakfast.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gcjoel beet kranig van zich af, maar tevergeefs.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gcjoel beet kranig van zich af, maar tevergeefs.
Heb je even?quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar komt die stress dan vandaan?
Ik ga gewoon bovenop je zitten.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:44 schreef gcjoel het volgende:
Wel waarheids getrouw. Ik zou nooit winnen van elvi
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je even?![]()
M'n werk is op zich leuk. Qua werkzaamheden. Alleen management niet. En het loon wat ik krijg vergeleken met wat ik doe is gewoon te laag. Geen doorgroeimogelijkheden.
Daarbij zoek ik nog steeds naar een eigen huis. Huren wordt m niet, dus koop. Maar dan moet je settelen voor een krot en die heb ik hier in de buurt niet.
Gezondheid is ook niet om naar huis te schrijven, maar daar gaat aan gewerkt worden.
Nog steeds single![]()
En ik ben over 2 weken jarig en dan heb ik gewoon altijd een mini-breakdown
Ik denk dat het vooral ontevredenheid is en het gevoel van "is dit alles". Wat heb ik tot nu toe bereikt en wat laat ik achter voor komende generaties. Sinds ik bij het overlijden van m'n tante was heb ik existentiële crisis.
Anyway, hoe gaat het met jullie?
Ja daar kijk ik ook rond. Als je ingeschreven staat pakken ze meteen ook de kleine plaatsjes mee.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Wil je per se in Gouda wonen? Zijn er geen kleinere plaatsjes eromheen met minder voorzieningen maar waar de prijzen lager liggen? Je hebt een auto, dus dan ben je wat mobieler.
Dit lijkt op de emigratieplannen van mij en mijn ex-vriendin.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga je mee op wereldreis? Dan vestigen we ons daarna in Schotland om een alpaca boerderij te beginnen. Dan spin ik de alpaca wol en kook ik voor de gasten in onze mini bed&breakfast.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je even?![]()
M'n werk is op zich leuk. Qua werkzaamheden. Alleen management niet. En het loon wat ik krijg vergeleken met wat ik doe is gewoon te laag. Geen doorgroeimogelijkheden.
Daarbij zoek ik nog steeds naar een eigen huis. Huren wordt m niet, dus koop. Maar dan moet je settelen voor een krot en die heb ik hier in de buurt niet.
Gezondheid is ook niet om naar huis te schrijven, maar daar gaat aan gewerkt worden.
Nog steeds single![]()
En ik ben over 2 weken jarig en dan heb ik gewoon altijd een mini-breakdown
Ik denk dat het vooral ontevredenheid is en het gevoel van "is dit alles". Wat heb ik tot nu toe bereikt en wat laat ik achter voor komende generaties. Sinds ik bij het overlijden van m'n tante was heb ik existentiële crisis.
Anyway, hoe gaat het met jullie?
Ook niet in dat zuidelijke volksbuurtachtige deel (waar dan wel koopwoningen zijn)? Hoewel ik me idd kan voorstellen dat je daar ook liever niet woont.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:46 schreef Elvi het volgende:
Daar woon ik nuquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Ook niet in dat zuidelijke volksbuurtachtige deel (waar dan wel koopwoningen zijn)? Hoewel ik me idd kan voorstellen dat je daar ook liever niet woont.
Nou deze is best leuk:quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:08 schreef DrMarten het volgende:
ALs ik zie wat je in die regionen moet betalen voor bepaalde huisjes dan ben ik blij dat ik hier woon
Oosterwei. Haat je me ofzo?quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou deze is best leuk:
https://www.funda.nl/koop(...)5-brandsmastraat-24/
Jammer van de servicekosten alleen.
Die had ik niet aangeklikt omdat ie al onder bod is maar best leuk appartementje ja. Ander behangetje erop om de Turkse look eruit te halen en klaar ben je.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou deze is best leuk:
https://www.funda.nl/koop(...)5-brandsmastraat-24/
Jammer van de servicekosten alleen.
Die heb je bijna niet in bewoond gebied.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou starterswoningprojecten in de gaten houden
Of je betaalt al iets van ¤ 175.000. Dan moet je de boel nog inrichten etc. Zit je zo weer op de 2 ton als het niet meer is.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die heb je bijna niet in bewoond gebied.
Die eerste is cute.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:15 schreef DrMarten het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)39623-tuinstraat-44/
https://www.funda.nl/koop(...)-de-zwijgersingel-4/
Best aardige huisjes voor een starter.
Starterswoningen kosten hier drie ton. Verwachten dat starters stelletjes zijn die samen aan de WUR hebben gestudeerd ofzoquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Of Turks en Arabisch leren.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon niet naar buiten gaan toch.
Niet meer.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
Je zal het meer van dorpen moeten hebben jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik kreeg 40% korting... winst of verlies wordt uiteindelijk ook weer gedeeld volgens die 40%.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Of je betaalt al iets van ¤ 175.000. Dan moet je de boel nog inrichten etc. Zit je zo weer op de 2 ton als het niet meer is.
Ah okéquote:
Dat wel. Maar als echte Fokker is een eenpersoosnbed meer dan voldoende toch?quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje claustrofobische slaapkamer.
Krottenbuurten van Indiaquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:18 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Niet meer.
Als je genoeg van de wereld gezien hebt weet je dat je al je ingrediënten voor een spannend leven al bij de hand hebt.
Daar hoef je eigenlijk niet met een rugzak door de krottenbuurten van India te hiken.
Die depressie heb ik trouwens wel op maandag ochtenden.
Oeh misschien ben ik wel je nieuwe ex-vriendinquote:Op zondag 25 augustus 2019 14:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dit lijkt op de emigratieplannen van mij en mijn ex-vriendin.
[..]![]()
Het "is dit alles" gevoel is ook wel herkenbaar zo op zijn tijd, waarbij ik ook meteen aan alles ga twijfelen of ik wel op mijn plek zit. Schijnbaar hebben meer leeftijdsgenoten daar de laatste tijd last van.
Het weekend na Lowlands is altijd de post-Lowlands dip. Met dit weer heb ik ook weinig zin om het huis uit te gaan dus dat is ook niet de beste combinatie.
Ik heb een kingsize bed. Snap achteraf niet waarom.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:21 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dat wel. Maar als echte Fokker is een eenpersoosnbed meer dan voldoende toch?
Leuk lego dekbed erop.
Yep, klinkt als deze wijk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:20 schreef Chia het volgende:
[..]
Ah okéKennissen van ons wonen daar en hun buren zitten dan echt met tuinstoelen op de smalle stoep buiten voor hun huis enz.
En op het plat dak wordt allemaal rotzooi bewaard.
Ik denk dat ze dat wel hadden, maar met een roedel kinderen niet snel durven over te stappen. Je hebt nu meer mensen zonder kinderen maar wel met een opleiding.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:22 schreef Elvi het volgende:
[..]
Oeh misschien ben ik wel je nieuwe ex-vriendin![]()
Volgens mij is het 'is dit alles'-gevoel ook echt een millenial ding ofzo. Ik kan me niet voorstellen dat ze vroeger halverwege de 40 dienstjaren bij dezelfde werkgever gingen bedenken "goh zit ik wel op mn plek". Maar omdat mijn pensioen nu toch al naar de klote is en ik nog nooit een vast contract heb gehad kan ik makkelijker wisselen. Of denk ik in ieder geval sneller aan wisselen.
zeesterrenquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een kingsize bed. Snap achteraf niet waarom.
Je wilde een bed waarin ik languit kan liggen?quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een kingsize bed. Snap achteraf niet waarom.
Meisjes die zichzelf willen “ontplooien” laten zich toch allemaal dekken in India, Indonesië of Dubai. Totdat ze helemaal sufgeneukt weer terugkeren om een ubersaaie baan op de Zuidas af te wisselen met antidepressiva?quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Krottenbuurten van IndiaGewoon business class naar Singapore.
Echt waarom klik ikquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:38 schreef Chia het volgende:
Ik kijk op Reddit naar filmpjes van Mobility Mary.
Ik dacht dat ze kindjes wilden redden in Mali?quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:40 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meisjes die zichzelf willen “ontplooien” laten zich toch allemaal dekken in India, Indonesië of Dubai. Totdat ze helemaal sufgeneukt weer terugkeren om een ubersaaie baan op de Zuidas af te wisselen met antidepressiva?
Klinkt als een Tinderprofiel van een vrouw die de wereld heeft gezien.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze kindjes wilden redden in Mali?
Dat is passéquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze kindjes wilden redden in Mali?
This is totally illegalquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:38 schreef Chia het volgende:
Ik kijk op Reddit naar filmpjes van Mobility Mary.
Idem. Maar ik sla me er door.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:08 schreef Citizen.Erased het volgende:
Net iets te warm voor mij om bier te drinken.
Nog in de luftbalon geweest Nina?quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel een aanrader dus dat bierfestival?
Ja het is best leuk. Ze hebben leuke dingen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
De brouwerij heet Põhjala. Het bier Porcini.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Weet niet wat het is maar klinkt goed.
Põhjala Cellar Series is leuk spul.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:41 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De brouwerij heet Põhjala. Het bier Porcini.
Was laatst in Berlijn, daar dronken de Berlijners heel veel Berliner weissen maar dan in alle kleuren en gedronken uit een Bols glas met rietje.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja het is best leuk. Ze hebben leuke dingen.
Dit jaar is geuze / gose / sour / Berliner weiße erg in trek. Maar lekker fris. Ik dig het wel. Maakt de stouts wat dragelijker met dit weer.
Heujquote:
Agreed. ik had donderdagavond nog hun Sombrero op uit die serie. Gerijpt op mezcal vaten, met chocolade en aangestoken sinaasappelschil.quote:
Ja het "weisse" deel slaat niet meer op de kleur als ze er allerlei fruit doorheen doen. Wel lekker.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:46 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Was laatst in Berlijn, daar dronken de Berlijners heel veel Berliner weissen maar dan in alle kleuren en gedronken uit een Bols glas met rietje.
quote:
Lang gelee, alles goed?quote:
Aangestoken sinaasappelschil? Als in geflambeerd? Klikt als iets dat ik kan gaan testen in een of andere dikke RISquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Agreed. ik had donderdagavond nog hun Sombrero op uit die serie. Gerijpt op mezcal vaten, met chocolade en aangestoken sinaasappelschil.
Ja het idee is dat als je met een vlammetje de schil opwarmt de oliën er uitkomen en dan woesj. En dat helpt met de smaak.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Aangestoken sinaasappelschil? Als in geflambeerd? Klikt als iets dat ik kan gaan testen in een of andere dikke RIS
Werkt bijzonder goed met een Old Fashioned met Taliskerquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja het idee is dat als je met een vlammetje de schil opwarmt de oliën er uitkomen en dan woesj. En dat helpt met de smaak.
Off topic, ban.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:57 schreef Barbusse het volgende:
Oh, het ging over bier. Sorry. Carry on
Ja, eigenlijk best wel OK hier. Bij jou dan? Zit je nog steeds op die rots in de zee?quote:
Ik ga woesj testen!quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja het idee is dat als je met een vlammetje de schil opwarmt de oliën er uitkomen en dan woesj. En dat helpt met de smaak.
Hep in de buurtapp gestaanquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:56 schreef Barbusse het volgende:
En lees ik nu dat men een vent heeft doodgemept in Assen omdat men dacht dat het een pedo was? Wat?
Van Moll heeft het wel altijd goed geregeld qua bier line-up en de locatie is natuurlijk ook top.quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:37 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Doodsverwensing, banquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk best wel OK hier. Bij jou dan? Zit je nog steeds op die rots in de zee?
[..]
Ik ga woesj testen!
quote:Op zondag 25 augustus 2019 16:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zo, terug uit Friesland met het nieuwe poesje.
Ze is nog een beetje bang, maar gelukkig reageert de oudere poes alleen met nieuwsgierigheid.
Mijn 'Wat?quote:
Sour vind ik altijd wel lekker. Ben zelf niet zo van het bier en dat smaakt er het minst naarquote:Op zondag 25 augustus 2019 16:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja het is best leuk. Ze hebben leuke dingen.
Dit jaar is geuze / gose / sour / Berliner weiße erg in trek. Maar lekker fris. Ik dig het wel. Maakt de stouts wat dragelijker met dit weer.
Dit vind ik zo interessant he.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:03 schreef Allures het volgende:
Die van mij kwam gisteren heel euhm gelukkig thuis van het festival
Zelf uiteindelijk niet mee gegaan. CE ging toch maar op zondag dus ja he
Gewoon alle drie joh. Zoals het hoortquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dit vind ik zo interessant he.
Was die nou, dronken, geil of nam ie er gewoon een mee?
quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:10 schreef gcjoel het volgende:
Bbq aan het voorbereiden. Al hele middag bezig met kippenvleugels insmeren en doen. Nja steeds paar uur wachten tot de volgende stap. Mag wel verdomd lekker zijn.
En met pizza duhquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gewoon alle drie joh. Zoals het hoort
Als ze wat minder autistisch doet, stuur ik je wel een foto. Heb nu alleen een matige.quote:
quote:
Kippenvleugeltjes van de bbq zijn wel goddelijk, mits lekker gemarineerdquote:
Ik had gister deze, apart en ook wel lekker.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Sour vind ik altijd wel lekker. Ben zelf niet zo van het bier en dat smaakt er het minst naar
Heb het eerst in een badje van cola en zout gedaan. En nu een rub met allerlei kruiden. Dan straks low en slow en laatste nog even in zelfgemaakte bbq saus heet carameliseren.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
[..]
Kippenvleugeltjes van de bbq zijn wel goddelijk, mits lekker gemarineerdWat gebruik je als marinade?
Klinkt fris.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:22 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik had gister deze, apart en ook wel lekker.
[ afbeelding ]
Dit klinkt goedquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb het eerst in een badje van cola en zout gedaan. En nu een rub met allerlei kruiden. Dan straks low en slow en laatste nog even in zelfgemaakte bbq saus heet carameliseren.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:14 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Als ze wat minder autistisch doet, stuur ik je wel een foto. Heb nu alleen een matige.
Godomme waar haal je deze wijsheden nou weer weg?quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heb het eerst in een badje van cola en zout gedaan. En nu een rub met allerlei kruiden. Dan straks low en slow en laatste nog even in zelfgemaakte bbq saus heet carameliseren.
Plannen om te verkassen?quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:03 schreef Barbusse het volgende:
[..]Alles lekker hier. Nog steeds op een rots. Nog wel
Yepquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Internet.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Godomme waar haal je deze wijsheden nou weer weg?
Een nog warmer land?quote:
Bbq meet bij Joel.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Allemaal netjes in de rij wachten tot de volgende klaar is.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wel een grotere bbq nodig dan. Zit zo weinig vlees aan zo'n vleugel.
Ik drink wel vooral danquote:Op zondag 25 augustus 2019 17:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Weet je zeker dat GC niet staat voor grillchef?quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:27 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En s'mores maken?quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:45 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik heb ook gemarineerde courgette en awesome broodjes met kaas
Kom bij mij BBQen, plek zat, zowel op de BBQ als voor volk.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:39 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Prima!quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:49 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom bij mij BBQen, plek zat, zowel op de BBQ als voor volk.
Nieuwe Album Toooquote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik geloof het pas als ik het zie.
Woei! Wanneer?quote:
Nee. Ik kwam er te laat achter.quote:Op zondag 25 augustus 2019 17:59 schreef Californium het volgende:
[..]
Ik ook, maar denk dat het nu ook echt gaat gebeuren
Was je bij het concert?
Het blijft de mediterranneequote:
Poolcirkel shmoolcirkel.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij woont niet in de buurt begreep ik he?
Ruim genoeg voorlopig dus nogquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het blijft de mediterranneeWel eerst even wat plannen wat concreter maken
Finland is goedkoop johquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:06 schreef Barbusse het volgende:
Ik ben wel voor een bbq meet bij FogelMoet ik alleen wel even sparen want Noorwegen is nog duurder dan Finland
Is relatief... iets noordelijker dan de meesten alhier.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:06 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jij woont niet in de buurt begreep ik he?
Maar niet zo noordelijk. Ik woon er iets meer dan 400km vandaanquote:
Alsof 400km voor jou veel is.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar niet zo noordelijk. Ik woon er iets meer dan 400km vandaan
quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ruim genoeg voorlopig dus nog
[..]
Finland is goedkoop joh
[..]
Is relatief... iets noordelijker dan de meesten alhier.
[..]
Hey jijquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:13 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ruim genoeg voorlopig dus nog
[..]
Finland is goedkoop joh
[..]
Is relatief... iets noordelijker dan de meesten alhier.
[..]
Ligt eraan hoe ik reis. Per pogostick is het te ver.quote:
Ons? Wacht even...quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mijn arme Malteser Lira's
Ons bestemmingsplan is nu kortgewiekt tot Portugal, Spanje, zuid Frankrijk of Italie
Hoiquote:
Ja gaat lekkerquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ligt eraan hoe ik reis. Per pogostick is het te ver.
[..]
Ons? Wacht even...
[..]
Hoi
Lang geleden! Alles OK?
Zwab!!!!!quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja. Jij hield niet van teveel hoppen.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:36 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja. Jij hield niet van teveel hoppen.
Mooi! Aan het werk nu, of toch verder studeren?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja gaat lekkerDaar ook? Oog weer helemaal ok?
Wat een fijn vooruitzichtquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:38 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mooi! Aan het werk nu, of toch verder studeren?
Oog doet het weer prima, beter dan ooit eigenlijk. Nu wachten tot het andere oog gaat kloten (ze gaven me max 5 jaar)
Mja, nu weet ik het in ieder geval, dat scheelt al. Hoop alleen wel dat de volgende keer mijn vakantie er niet door aan gort gaat (al was het alternatief ook prima, Seoul is een leuke stad).quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:40 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Wat een fijn vooruitzichtIk begin september alweer met mijn nieuwe baan
Ik heb Yv dr positie overgenomen en bevalt bijzonder goedquote:Op zondag 25 augustus 2019 18:43 schreef Fogel het volgende:
[..]
Mja, nu weet ik het in ieder geval, dat scheelt al. Hoop alleen wel dat de volgende keer mijn vakantie er niet door aan gort gaat (al was het alternatief ook prima, Seoul is een leuke stad).
Nice! Klinkt prima. Hoe is het met de liefde nu?
Ik las dit alsof het over werk ging. Vond het al vreemd aangezien je daar in september pas mee begint.quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:54 schreef Senn88 het volgende:
Ik heb Yv dr positie overgenomen en bevalt bijzonder goed
Alweer zo'n artikel waarin een of andere HR-expert/recruiter doet alsof je per se je loonstrookje voor moet leggen aan je potentiële nieuwe werkgever.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Sry dat ik weer een krantenartikel deel. Maar volk is weg, ben aan het uitbieren en zodoende de krant aan het lezen.
Zie deze sollicitatie tips, nou als sommige mensen hier niet over liegen krijgen ze nooit een baan.![]()
https://www.ad.nl/ad-werk(...)-vermijden~a546183d/
quote:De meeste mensen zijn er niet zo open over, maar op internetfora wemelt het van de anonieme aansporingen om bij sollicitaties je oude salaris mooier te maken dan het is. „Ik gooi er ook altijd 100 – 200 euro bovenop en een loonstrook geef ik niet. Als ze er op een of andere manier achter komen, noem ik het overuren en de bonus”, aldus een deelnemer aan een Nederlands forum op de sociale nieuwssite Reddit. „Niet helemaal eerlijk, maar met enkele procenten spelen vind ik gewoon een deel van de onderhandeling”, zegt een ander op techwebsite Tweakers.
Vaak gaat het om meer dan enkele procenten, blijkt uit het onderzoek van Intelligence Group. Van de deelnemende Nederlanders zegt 24 procent over zijn salaris te jokken, en van die groep gooit 39 procent er liefst 15 tot 25 procent bovenop. Dat betekent dat één op de tien Nederlandse sollicitanten niet een beetje, maar stevig bluft.
Waarom? Wel, een overstap is hét moment voor een salarissprong. Geef je inzage in je huidige, naar jouw gevoel te karige salaris, dan heb je kans dat je toekomstige werkgever zijn salarisvoorstel hierop baseert, zegt trainer en psycholoog Jack van Minden, auteur van het zelfhulpboek Op naar een hoger salaris. „Het idee van zo’n werkgever is: een paar procent erbij en dan is iedereen gelukkig.”
Niet dus, want je wilt meer. De vraag is alleen of bluffen over bedragen de beste manier is. Je loopt het risico door de mand te vallen wanneer de nieuwe werkgever een salarisoverzicht vraagt. Maar gebeurt dat?
Hoogst zelden, zo is de ervaring van recruiter De Beer. Zij informeert in het eerste gesprek met een kandidaat standaard naar het huidige salaris. In de vijf jaar dat zij bij Hays werkt, vroeg de potentiële werkgever slechts één keer om een loonstrookje. „Je bent trouwens ook niet verplicht dat te geven.”
Het gaat er niet alleen om dat je gesnapt kunt worden, vindt Ingrid van Nieuwkuijk van FNV Professionals, dat workshops geeft over salarisonderhandelingen. „Je kunt dit bluffen noemen, maar ik noem het liegen, en dat vind ik niet oké. Ik ben verbaasd dat zoveel mensen dat doen. Kun je daar zelf vrede mee hebben? Je maakt meteen een valse start bij je nieuwe werkgever.”
Ja precies, gewoon slechte tips. Trouwens nooit gehoord van nitropdf ofzo en gewoon je loonstrookjes aanpassen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Alweer zo'n artikel waarin een of andere HR-expert/recruiter doet alsof je per se je loonstrookje voor moet leggen aan je potentiële nieuwe werkgever.
Wait what did I do?quote:Op zondag 25 augustus 2019 18:54 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik heb Yv dr positie overgenomen en bevalt bijzonder goedPaard heb ik verkocht blijkbaar was het gewoon niet meer mijn passie, nieuwe auto voor weer gekocht
En Barbs wijze lessen in de praktijk aan het brengen. Het hele daten etc is over, wie weet loop ik ooit iemand tegen het lijf waarmee het klikt en wie weet ook niet.
Oh ja. Daar ben ik goed inquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Duur advies geven in licht beschonken toestand
Ja, je bent toch geen 16 meer. Dat ze een indicatie vragen is prima maar ik ga niks aanleveren.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:23 schreef Chia het volgende:
[..]
Alweer zo'n artikel waarin een of andere HR-expert/recruiter doet alsof je per se je loonstrookje voor moet leggen aan je potentiële nieuwe werkgever.
Wut?quote:
Ook dat kan ikquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kun je dan vast ook in meerdere talen tegelijk.
Heel! Nu onderweg naar huis vanuit de Efteling, gisteren Van Moll Fest wat top was, heerlijk. Hoe was je 90's feestje?quote:
Dank jequote:Op zondag 25 augustus 2019 19:47 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Je gaat samenwonen hoorde ik, leuk! Veel geluk samen.
Weet ik niet?quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Jezus was half Fok afgelopen weekend in de Efteling?
Kort samengevat: te vroeg gepiekt.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel! Nu onderweg naar huis vanuit de Efteling, gisteren Van Moll Fest wat top was, heerlijk. Hoe was je 90's feestje?
Jamaardasgeenmooievrouwquote:
Komend weekend dacht ikquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:47 schreef CherryLips het volgende:
Jezus was half Fok afgelopen weekend in de Efteling?
Ja het was echt tof. En vond vroeg naar huis ook wel best. Je komt daar toch niet voor de artiesten.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:49 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha, als het maar vermakelijk was!
Soms is dat juist nog chiller dan het heel laat makenquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja het was echt tof. En vond vroeg naar huis ook wel best. Je komt daar toch niet voor de artiesten.
Ja zeker. Nog beetje nuchter kunnen worden voor het slapen is geen kater.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:50 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Soms is dat juist nog chiller dan het heel laat maken
Wat een weer om naar de Efteling te gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Heel! Nu onderweg naar huis vanuit de Efteling, gisteren Van Moll Fest wat top was, heerlijk. Hoe was je 90's feestje?
"die groene"quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:31 schreef Elvi het volgende:
Oeh Berliner Weiße is super lekker! Vooral die groene is zo fucking lekker.
-reactie van 3 uur geleden-
wat zeg jij nou!quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:50 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja het was echt tof. En vond vroeg naar huis ook wel best. Je komt daar toch niet voor de artiesten.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 19:54 schreef Allures het volgende:
[..]
wat zeg jij nou!
2 brothers on the 4th floor man
Die waren er niet dit keerquote:Op zondag 25 augustus 2019 19:54 schreef Allures het volgende:
[..]
wat zeg jij nou!
2 brothers on the 4th floor man
Ik zie het altijd staan bij de Turk. Wat is het?quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:02 schreef Elvi het volgende:
Waldmeister. Dat was dat groene. Ik had toen nog een fles waldmeister siroop meegenomen
Moet eigenlijk eens op zoek of het in Nederland ook ergens te krijgen is
Ja joh die stickers! Die waren echt kenmerkend voor de naughty ninetiesquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:10 schreef Lospedrosa het volgende:
90’s vind ik ook geweldig.
Laatst in Berlijn een 90’s disco avond meegemaakt, waar je bij binnenkomst zon lullige lichtgevende sticker kreeg, rood: avontuurtje, groen: serieuze relatie, orange alleen flirten ofzoiets. Echt iedereen had een rode sticker en lekker los op de dansvloer. Lekker man.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:12 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zie het altijd staan bij de Turk. Wat is het?
Klinkt als mijn date leven zoquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:19 schreef gcjoel het volgende:
Veel moeite voor weinig vlees. Volgende keer misschien beter een pootje doen
quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Klinkt als mijn date leven zo![]()
Sorry slechte grap![]()
Was zeker geen Fokker?quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:22 schreef Allures het volgende:
[..]
Klinkt als mijn date leven zo![]()
Sorry slechte grap![]()
Ja oke. Wat is de smaak zo ongeveer?quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:17 schreef Elvi het volgende:
[..]echt? Dan ga ik hier ook eens kijken.
Het is ehhh siroop gemaakt van een bloem.
Zeker niet naar munt. Maar ik weet t eigenlijk niet. Het lijkt niet ergens op qua smaak. Het is ook alweer een tijdje geleden dat ik het op heb hoorquote:Op zondag 25 augustus 2019 20:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja oke. Wat is de smaak zo ongeveer?
Het is groen, dacht eerst dat het munt was. Die koop ik daar weleens.
Waldmeister is een echt Duits bergkruid.quote:Op zondag 25 augustus 2019 20:37 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zeker niet naar munt. Maar ik weet t eigenlijk niet. Het lijkt niet ergens op qua smaak. Het is ook alweer een tijdje geleden dat ik het op heb hoormaar toen ik t ontdekte dronk en at ik alles waar waldmeister in zat
bier, pudding, milkshake, alles.
I fart in your general direction!quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
I fart in your general direction!
quote:
Huh, welke film?quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:25 schreef Allures het volgende:
Oeh en Barry Atsma in 1 filmnomnom
Dat word lekker dromen straks
Er schijnt ook een maximum security prison te zijn in Amsterdam met uitzicht op het Rijksquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:37 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat was een grappige film. Met extra windmolens in de horizon gephotoshopt en al.
Dat past nog wel in het verhaal.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er schijnt ook een maximum security prison te zijn in Amsterdam met uitzicht op het Rijks
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:38 schreef Allures het volgende:
He was er iets anders in beeld behalve Barry en Ryan?
Daar moest ik ook wel even om lachen jaquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er schijnt ook een maximum security prison te zijn in Amsterdam met uitzicht op het Rijks
Ja mooi he. Dat gebouw staat er maar de tralies zijn ook cgi.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, past net zo goed in ieder verhaal als in een amerikaanse film die een scene in Frankrijk heeft waar je de Eiffeltoren ziet in vrijwel ieder shotquote:
Is je pener echt zo boos ja?quote:
Of bloempjes. Bloempjes bloempjes bloempjes.quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
Alles in Nederland gebeurt binnen de grachtengordel. Daarbuiten is alleen maar Duitsland. Waar Amsterdam de hoofdstad van is.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, past net zo goed in ieder verhaal als in een amerikaanse film die een scene in Frankrijk heeft waar je de Eiffeltoren ziet in vrijwel ieder shot
quote:
30 graadjes nu met een lekker briesjequote:
Dan bespaar ik mijzelf een last minutequote:Op zondag 25 augustus 2019 21:54 schreef Barbusse het volgende:
[..]
30 graadjes nu met een lekker briesje
Tsja ik kijk een film geen documentairequote:Op zondag 25 augustus 2019 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, past net zo goed in ieder verhaal als in een amerikaanse film die een scene in Frankrijk heeft waar je de Eiffeltoren ziet in vrijwel ieder shot
Belachelijkquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:55 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Tsja ik kijk een film geen documentaire
quote:Op zondag 25 augustus 2019 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was wel gewoon pijnlijk slecht in elkaar geflanst.
Puur technisch is het al kut, want het is overduidelijk een collage, en het perspectief van de borden klopt niet, en de twee molens zijn hetzelfde plaatje gecopypaste.quote:
Er was toch een nieuwe map uitgegeven waarop Gouda Amsterdam Cheese isquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:47 schreef DeZwabber het volgende:
Alles in Nederland gebeurt binnen de grachtengordel. Daarbuiten is alleen maar Duitsland. Waar Amsterdam de hoofdstad van is.
Godsamme wat slechtquote:Op zondag 25 augustus 2019 21:55 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was wel gewoon pijnlijk slecht in elkaar geflanst.
Wut.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Wat is dit voor een bizar verhaal.
https://nos.nl/artikel/22(...)d-teruggevonden.html
Dat ze ineens bovenwater komt zoals Ariel "hihi grapje"quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Of ze zwom per ongeluk naar Almere. Waar je niet dood gevonden wilt worden, dus vandaar dat ze niets durfde te zeggen.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat ze ineens bovenwater komt zoals Ariel "hihi grapje"
Nogal een wazig verhaal inderdaad; benieuwd waar die uitgehangen heeft.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:25 schreef CherryLips het volgende:
Al haar shit achtergelaten ook.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:34 schreef Elvi het volgende:
[..]
Dat ze ineens bovenwater komt zoals Ariel "hihi grapje"
quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Al haar shit achtergelaten ook.
Die is gewoon met Mitchell en Maikel mee naar huis gegaan voor een leuke avond.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nogal een wazig verhaal inderdaad; benieuwd waar die uitgehangen heeft.
Sinds echt heel lang. CSI is ook al gestopt.quote:Op zondag 25 augustus 2019 22:53 schreef DeZwabber het volgende:
Sinds wanneer zit Ted Danson in CSI?
Ik zit op een hotelkamer en dacht, laat ik de tv eens aanzetten.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:01 schreef Elvi het volgende:
[..]
Sinds echt heel lang. CSI is ook al gestopt.
Genoeg biertjes gedronken vanmiddag?quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit op een hotelkamer en dacht, laat ik de tv eens aanzetten.
Oeps.
Nooit.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg biertjes gedronken vanmiddag?
Altijd hotel-tv aanzetten.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:06 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik zit op een hotelkamer en dacht, laat ik de tv eens aanzetten.
Oeps.
Ja, leuke serie. Moet er nog nee verder. Zit halverwege seizoen 2.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:21 schreef Elvi het volgende:
[..]
Altijd hotel-tv aanzetten.
Wist je ook al dat hij in The Good Place speelt? Topserie. Aanrader.
Schiet opquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ja, leuke serie. Moet er nog nee verder. Zit halverwege seizoen 2.
Seriemoordenaarsquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waar gaat t over? Moord en doodslag jou kennende
Over het begin van de profiling afdeling bij de FBI.quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:31 schreef Elvi het volgende:
[..]
Waar gaat t over? Moord en doodslag jou kennende
In die True crime-boeken hebben ze het daar ook vaak overquote:Op zondag 25 augustus 2019 23:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Over het begin van de profiling afdeling bij de FBI.
Hmm de week daarna de keukenspullen. Heb ik een yoghurtmaker en een sorbetijsmaker nodig?quote:Op zondag 25 augustus 2019 23:35 schreef CherryLips het volgende:
Vanaf volgende week onwijs toffe bloempotten bij de Lidl. Alleen online te krijgen. Enerzijds mooi, hoef ik niet in die teringbende te graaien en zijn ze hopelijk ook niet meteen op of nooit in dat filiaal geleverd. Anderzijds vindt m'n innerlijke gierigheid die vier euro verzendkosten jammer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |