Bij Van Moll?quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:08 schreef Citizen.Erased het volgende: Ik ga ook even een biertje drinken
![]()
Biermerken met namen als brewdog loop ik met grote boog omheen. Veel te commercieel en populistisch:quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:02 schreef DeZwabber het volgende: Brewdog heeft ook de Tokyo*. Vroeger 18,2%. Tegenwoordig 16,5%. Iets vaker te krijgen en ook lekker.
Goed hoor. Stick it to the man!quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:21 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Biermerken met namen als brewdog loop ik met grote boog omheen. Veel te commercieel en populistisch:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Goed hoor. Stick it to the man!
Hautaine bal.
Neuh. Gewoon last van luiheid.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
Hebben jullie ook altijd een mini-depressie op zondag omdat je weer bijna een werkweek moet starten en je eigenlijk nadenkt over een wereldreis om jezelf te ontplooien omdat je je huidige leven spuugzat bent?
Vroeger wel. Nu niet meer. Nu werk ik ook op zondag.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
Hebben jullie ook altijd een mini-depressie op zondag omdat je weer bijna een werkweek moet starten en je eigenlijk nadenkt over een wereldreis om jezelf te ontplooien omdat je je huidige leven spuugzat bent?
Gewoon op zondag werken dan heb je dat probleem nietquote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
Ik had gisteren gedroomd dat m'n twee beste vriendinnen met elkaar op de vuist gingen. Bloed en alles.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb ook weer over zombies gedroomddat heb ik alleen als ik gestresst ben en mn huidige situatie niet meer kan handelen.
Waar komt die stress dan vandaan?quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:38 schreef Elvi het volgende:
Ik heb ook weer over zombies gedroomddat heb ik alleen als ik gestresst ben en mn huidige situatie niet meer kan handelen.
Ga je mee op wereldreis? Dan vestigen we ons daarna in Schotland om een alpaca boerderij te beginnen. Dan spin ik de alpaca wol en kook ik voor de gasten in onze mini bed&breakfast.quote:
En? Won ik?quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had gisteren gedroomd dat m'n twee beste vriendinnen met elkaar op de vuist gingen. Bloed en alles.
Ga lekker op reis dan, je bent nog jong enzo.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:32 schreef Elvi het volgende:
Oké Paul McCartney.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga je mee op wereldreis? Dan vestigen we ons daarna in Schotland om een alpaca boerderij te beginnen. Dan spin ik de alpaca wol en kook ik voor de gasten in onze mini bed&breakfast.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gcjoel beet kranig van zich af, maar tevergeefs.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
gcjoel beet kranig van zich af, maar tevergeefs.
Heb je even?quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:39 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar komt die stress dan vandaan?
Ik ga gewoon bovenop je zitten.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:44 schreef gcjoel het volgende:
Wel waarheids getrouw. Ik zou nooit winnen van elvi
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je even?![]()
M'n werk is op zich leuk. Qua werkzaamheden. Alleen management niet. En het loon wat ik krijg vergeleken met wat ik doe is gewoon te laag. Geen doorgroeimogelijkheden.
Daarbij zoek ik nog steeds naar een eigen huis. Huren wordt m niet, dus koop. Maar dan moet je settelen voor een krot en die heb ik hier in de buurt niet.
Gezondheid is ook niet om naar huis te schrijven, maar daar gaat aan gewerkt worden.
Nog steeds single![]()
En ik ben over 2 weken jarig en dan heb ik gewoon altijd een mini-breakdown
Ik denk dat het vooral ontevredenheid is en het gevoel van "is dit alles". Wat heb ik tot nu toe bereikt en wat laat ik achter voor komende generaties. Sinds ik bij het overlijden van m'n tante was heb ik existentiële crisis.
Anyway, hoe gaat het met jullie?
Ja daar kijk ik ook rond. Als je ingeschreven staat pakken ze meteen ook de kleine plaatsjes mee.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:49 schreef CherryLips het volgende:
Wil je per se in Gouda wonen? Zijn er geen kleinere plaatsjes eromheen met minder voorzieningen maar waar de prijzen lager liggen? Je hebt een auto, dus dan ben je wat mobieler.
Dit lijkt op de emigratieplannen van mij en mijn ex-vriendin.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ga je mee op wereldreis? Dan vestigen we ons daarna in Schotland om een alpaca boerderij te beginnen. Dan spin ik de alpaca wol en kook ik voor de gasten in onze mini bed&breakfast.
quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:46 schreef Elvi het volgende:
[..]
Heb je even?![]()
M'n werk is op zich leuk. Qua werkzaamheden. Alleen management niet. En het loon wat ik krijg vergeleken met wat ik doe is gewoon te laag. Geen doorgroeimogelijkheden.
Daarbij zoek ik nog steeds naar een eigen huis. Huren wordt m niet, dus koop. Maar dan moet je settelen voor een krot en die heb ik hier in de buurt niet.
Gezondheid is ook niet om naar huis te schrijven, maar daar gaat aan gewerkt worden.
Nog steeds single![]()
En ik ben over 2 weken jarig en dan heb ik gewoon altijd een mini-breakdown
Ik denk dat het vooral ontevredenheid is en het gevoel van "is dit alles". Wat heb ik tot nu toe bereikt en wat laat ik achter voor komende generaties. Sinds ik bij het overlijden van m'n tante was heb ik existentiële crisis.
Anyway, hoe gaat het met jullie?
Ook niet in dat zuidelijke volksbuurtachtige deel (waar dan wel koopwoningen zijn)? Hoewel ik me idd kan voorstellen dat je daar ook liever niet woont.quote:Op zondag 25 augustus 2019 14:46 schreef Elvi het volgende:
Daar woon ik nuquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:00 schreef Chia het volgende:
[..]
Ook niet in dat zuidelijke volksbuurtachtige deel (waar dan wel koopwoningen zijn)? Hoewel ik me idd kan voorstellen dat je daar ook liever niet woont.
Nou deze is best leuk:quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:08 schreef DrMarten het volgende:
ALs ik zie wat je in die regionen moet betalen voor bepaalde huisjes dan ben ik blij dat ik hier woon
Oosterwei. Haat je me ofzo?quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou deze is best leuk:
https://www.funda.nl/koop(...)5-brandsmastraat-24/
Jammer van de servicekosten alleen.
Die had ik niet aangeklikt omdat ie al onder bod is maar best leuk appartementje ja. Ander behangetje erop om de Turkse look eruit te halen en klaar ben je.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:11 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou deze is best leuk:
https://www.funda.nl/koop(...)5-brandsmastraat-24/
Jammer van de servicekosten alleen.
Die heb je bijna niet in bewoond gebied.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zou starterswoningprojecten in de gaten houden
Of je betaalt al iets van ¤ 175.000. Dan moet je de boel nog inrichten etc. Zit je zo weer op de 2 ton als het niet meer is.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die heb je bijna niet in bewoond gebied.
Die eerste is cute.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:15 schreef DrMarten het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)39623-tuinstraat-44/
https://www.funda.nl/koop(...)-de-zwijgersingel-4/
Best aardige huisjes voor een starter.
Starterswoningen kosten hier drie ton. Verwachten dat starters stelletjes zijn die samen aan de WUR hebben gestudeerd ofzoquote:Op zondag 25 augustus 2019 15:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die heb je bijna niet in bewoond gebied.
Of Turks en Arabisch leren.quote:Op zondag 25 augustus 2019 15:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon niet naar buiten gaan toch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |