twitter:poldrenthe twitterde op zaterdag 24-08-2019 om 13:55:53Aan de Iemstukke heeft zojuist een ernstige mishandeling plaatsgevonden. Daarbij is een man overleden en zijn vijf verdachten aangehouden. De politie is bezig met onderzoek. Updates volgen op dit account. reageer retweet
Of Hitler!quote:
Een man in een speeltuin is toch buitengewoon verdacht, wellicht op heterdaad betrapt.quote:
Vijf verdachten die 1 man (zouden hebben) mishandeld. Vijf is wel veel, vind ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een man in een speeltuin is toch buitengewoon verdacht, wellicht op heterdaad betrapt.
En je weet hoe furieus ouders dan kunnen zijn.
2019 ten voeten uit, een man in een speeltuin is op voorhand al verdacht.....quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:04 schreef Hyaenidae het volgende:
Een man in een speeltuin is toch buitengewoon verdacht
Sommige ouders zijn mannen, heur!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Een man in een speeltuin is toch buitengewoon verdacht, wellicht op heterdaad betrapt.
De dood is zelfs dan overdreven natuurlijk. Tenzij het een direct gevaar was voor kinderen.quote:
En die andere vijf mannen dan, die waren ook in dezelfde speeltuin...quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
.
Zelfs dan. Met 5 man moet je toch iemand kunnen overmeesteren zonder te dodenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:22 schreef Durmada het volgende:
[..]
De dood is zelfs dan overdreven natuurlijk. Tenzij het een direct gevaar was voor kinderen.
Ja, maar overmeesteren hoeft natuurlijk niet het doel te zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:24 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Zelfs dan. Met 5 man moet je toch iemand kunnen overmeesteren zonder te doden
Dat valt wel mee, maar users zoals deze hebben er gewoon plezier in om serieuze topics te laten ontsporen door dit soort ongefundeerde aannames te doen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
2019 ten voeten uit, een man in een speeltuin is op voorhand al verdacht.....
Deze wereld![]()
Waarom ga je er vanuit dat het mannen waren? Zouden ook vrouwen kunnen zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En die andere vijf mannen dan, die waren ook in dezelfde speeltuin...
waar op nu.nl? Ik kon het daar niet vinden. Lijkt wel of ze dit soort nieuws stilhouden ofzo. Gisteren meldden ze ook niks over de steekpartij in een ziekenhuis in Gouda.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:25 schreef MissFluttershyyy het volgende:
Ik zag het net op nu.nl. Wel heel heftig zeg.
Ja 5 tegen 1 geeft wel een richting natuurlijk.quote:
Doe ff een linkje aub?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:45 schreef Durmada het volgende:
Het lijkt er nu dus op dat er een pedo ernstig is mishandeld door een groep Marokkanen.
twitter:uit_limbo twitterde op zaterdag 24-08-2019 om 15:40:31@EdwinvdBergNOS Blijf van kinderen af🤬 reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Zie je nou welquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:50 schreef IriYe het volgende:
Buurtbewoners zeggen tegen NOS-verslaggever Edwin van den Berg dat er in de speeltuin een kinderfeestje aan de gang was. Het slachtoffer zou een minderjarig meisje onzedelijk hebben benaderd. Daarop zouden mensen op het feest het slachtoffer hebben aangesproken, waarna het uit de hand liep.
https://nos.nl/artikel/22(...)speeltuin-assen.html
Volgens de NOS betreft het een man die een meisje onzedelijk benaderde, dus ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:53 schreef Telefoonvork het volgende:
Ja hoor: speeltuin + man = pedo.
Waar gaat het heen met deze wereld?
Het kan ook gewoon een vader of buurtgenoot zijn die een oogje in het zeil houdt, tuig opmerkte dat zich misdroeg en er wat van zei en toen klappen kreeg.
De beste man deed gewoon een "Trumpje". Moet kunnen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:55 schreef Ringo het volgende:
“Hallo, wil je een snoepje?”
“Sla hem dood! Met zʼn allen!”.
Ik loop als ik naar de super ga altijd langs een speeltuin, soms er doorheen als het geregend heeft. Ben ik dan ook verdacht?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Volgens de NOS betreft het een man die een meisje onzedelijk benaderde, dus ja.
Marokkanen?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:45 schreef Durmada het volgende:
Het lijkt er nu dus op dat er een pedo ernstig is mishandeld door een groep Marokkanen.
Wel als je ook je piemel buitenboord hangt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:57 schreef BlackNero het volgende:
Ik loop als ik naar de super ga altijd langs een speeltuin, soms er doorheen als het geregend heeft. Ben ik dan ook verdacht?
Goed dat je het zegt. Zal er rekening mee houden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:00 schreef Ringo het volgende:
[..]
Wel als je ook je piemel buitenboord hangt.
Door wie?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:02 schreef Durmada het volgende:
[..]
Het eerste vooroordeel is al bevestigd.
En dus sla je hem met vijf man dood. Hmmm Oke....quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:54 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Volgens de NOS betreft het een man die een meisje onzedelijk benaderde, dus ja.
Voor hun celraampjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:01 schreef Ali_boo het volgende:
De Marokkanen verdienen een standbeeld
Wel in een speeltuin bij een kinderfeest ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:08 schreef IriYe het volgende:
Ik twijfel nog aan het verhaal. Op geen enkele foto is te zien dat er een kinderfeestje gaande was.
Als het slachtoffer een witte man is, is die bij voorbaat al een pedo, in de denkwijze van sommige medelanders.
Dan kun je voor de rechter zeggen dat je weliswaar hebt geslagen maar dat niet kan worden vastgesteld wie de fatale klap heeft uitgedeeld en dat je dus moet worden vrijgesproken van doodslag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dus sla je hem met vijf man dood. Hmmm Oke....
Je kan er gewoon rondlopen. Of mag dat ook al niet?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:09 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wel in een speeltuin bij een kinderfeest ja.
twitter:EdwinvdBergNOS twitterde op zaterdag 24-08-2019 om 16:10:15Update #Assen: informatie vd politie: om 12.50 melding dat een man een minderjarig meisje onzedelijk betastte. Meerdere mensen zijn naar de man gerend om hem onder controle te houden. Toen de politie arriveerde moest hij worden gereanimeerd en dat mocht niet baten (1/2) reageer retweet
twitter:EdwinvdBergNOS twitterde op zaterdag 24-08-2019 om 16:12:07(2/2) Vijf mensen zijn aangehouden. Zij en het slachtoffer komen allen uit Assen. Politie doet nu onderzoek naar de dood van de man en wat er precies in de speeltuin is gebeurd. En onderzoek naar het zedendelict waarbij de politie het meisje hoort op dit moment. reageer retweet
Mislukte nekklem?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:16 schreef Bocaj het volgende:
twitter:EdwinvdBergNOS twitterde op zaterdag 24-08-2019 om 16:10:15Update #Assen: informatie vd politie: om 12.50 melding dat een man een minderjarig meisje onzedelijk betastte. Meerdere mensen zijn naar de man gerend om hem onder controle te houden. Toen de politie arriveerde moest hij worden gereanimeerd en dat mocht niet baten (1/2) reageer retweet
twitter:EdwinvdBergNOS twitterde op zaterdag 24-08-2019 om 16:12:07(2/2) Vijf mensen zijn aangehouden. Zij en het slachtoffer komen allen uit Assen. Politie doet nu onderzoek naar de dood van de man en wat er precies in de speeltuin is gebeurd. En onderzoek naar het zedendelict waarbij de politie het meisje hoort op dit moment. reageer retweet
Omdat het om een pedo ging?quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:16 schreef Bocaj het volgende:
De daadwerkelijke dader zal zich waarschijnlijk wel schuldig voelen (hoop je). Hoe zal hij zich voelen als hij toch wordt vrijgesproken, vraag ik me dan af.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:14 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Dat wordt vast weer een interessante rechtszaak. Ik fantaseer even op basis van vergelijkbare zaken:
- Niet kan worden vastgesteld wie van de 5 mannen precies de dodelijke klap of trap uitdeelde.
- Onder de 5 mannen waren er ook 5 die de ruzie juist probeerden te sussen
- Een deskundige verklaart dat niet met zekerheid kan worden vastgesteld wat de doodsoorzaak is.
- Niet uitgesloten kan worden dat het slachtoffer juist op het moment van de ruzie toevallig een spontane hersenbloeding kreeg.
- Alle verdachten worden vrijgesproken. Schuld kan niet worden aangetoond.
- In Assen wordt een stille tocht georganiseerd.
Waar slaat dat nou weer op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Wanneer je het recht in eigen hand neemt dan ben je een groter misbaksel dan een (vermeende) pedo.
Ik las hier in eerste instantie "Man overleden in Asser wijk Pedo". Mijn bril is aan vervanging toe.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:34 schreef IriYe het volgende:
Man overleden in Asser wijk Peelo
Assen - Een man is zaterdagmiddag overleden nabij een speeltuin in de wijk Peelo in Assen. Bij aankomst van de politie aan de Iemstukken in Assen, is geprobeerd het leven van de man te redden. Levensreddende handelingen mochten echter niet meer baten. In de omgeving werden kort na aankomst vijf personen aangehouden. Zij zijn ingesloten.
Achtergronden
In het begin van de middag kwam een melding dat een man zich ongepast gedroeg richting een kind in een speeltuin. Vervolgens zouden een aantal personen op deze man zijn afgegaan, waarbij een schermutseling is ontstaan. Als gevolg daarvan is de man overleden. De politie heeft inmiddels veel mensen in de wijk gesproken, maar blijft op zoek naar getuigen die zich nog niet hebben gemeld. Ook wordt in de omgeving sporenonderzoek gedaan.
De politie richt zich in het onderzoek op twee onderwerpen: het overlijden van het slachtoffer en een mogelijk zedengerelateerd delict.
Contact
Vanwege het onderzoek en de twee centrale onderwerpen daarin, komt de politie graag in contact met mensen die meer informatie hebben. De politie is telefonisch bereikbaar via 0900-8844. Ook is het mogelijk om via www.politie.nl/contact in contact met de politie in Assen en het rechercheteam te komen.
https://www.politie.nl/ni(...)sser-wijk-peelo.html
Dus als ik als man alleen een speeltuin inloop dan ben ik verdacht terwijl ik 2 nichtjes van speeltuin leeftijd heb maar dat weten de mensen uit de buurt niet. Ik kan niet wachten op het bericht dat het slachtoffer niets gedaan blijkt te hebben. Ook als hij wel wat gedaan zou hebben moet je ze alle 5 zwaar straffen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:04 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen verkrachten en onzedelijk betasten. Maar in beide gevallen zou ik, indien het mijn eigen kind betrof, niet aarzelen om inderdaad het recht in eigen hand te nemen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:37 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Waar slaat dat nou weer op.Dus een kind verkrachten is minder erg dan een pedo meppen. Oké dan weten we weer hoe jij daarover denkt...
Dan nog hoor je gewoon gestraft te worden zonder verzachtende omstandighedenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:41 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen verkrachten en onzedelijk betasten. Maar in beide gevallen zou ik, indien het mijn eigen kind betrof, niet aarzelen om inderdaad het recht in eigen hand te nemen.
Bij onzedelijk betasten zou ik de dader waarschijnlijk tot moes proberen te slaan. Bij verkrachting zou ik een misdrijf begaan waar wel een aantal jaren gevangenisstraf op staat.
Dat is niet goed, maar ik heb nul vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat.
Ik zou die tijd toch liever doorbrengen met mijn getraumatiseerde kind. Verder snap ik de emotie wel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:41 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen verkrachten en onzedelijk betasten. Maar in beide gevallen zou ik, indien het mijn eigen kind betrof, niet aarzelen om inderdaad het recht in eigen hand te nemen.
Bij onzedelijk betasten zou ik de dader waarschijnlijk tot moes proberen te slaan. Bij verkrachting zou ik een misdrijf begaan waar wel een aantal jaren gevangenisstraf op staat.
Dat is niet goed, maar ik heb nul vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat.
Waarom moeten we dat afwachten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Eerst maar eens afwachten wat die man feitelijk wel of niet heeft gedaan. Als het bijvoorbeeld gaat om een notoir kinderbepotelaar is komt dat vast vlot genoeg naar buiten.
dit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:34 schreef Pleun2011 het volgende:
Wanneer je het recht in eigen hand neemt dan ben je een groter misbaksel dan een (vermeende) pedo.
"We" moeten natuurlijk helemaal niets, maar persoonlijk vind ik het wel relevant of er hier werkelijk een op handen zijnde kinderverkrachting mee is gestopt, of dat er op basis van geruchten een volstrekt onschuldig persoon is gedood. Om maar twee extremen te noemen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:57 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Waarom moeten we dat afwachten?
Geldt dat dan ook voor de moordenaar van deze man eigenlijk? Dat de nabestaanden hem nu dood mogen slaan?quote:
Dit. Ik kan de extreme emotie ook wel begrijpen van de vaders als die persoon daadwerkelijk met z'n vingers in het onderbroekje van het meisje zat.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:56 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Eerst maar eens afwachten wat die man feitelijk wel of niet heeft gedaan. Als het bijvoorbeeld gaat om een notoir kinderbepotelaar is komt dat vast vlot genoeg naar buiten.
De politie kconwam snel ter plekje en constateerde dat Toen de politie arriveerde probeerden mnensen uit de buurt de mogelijke dader 'op een of andere manier in bedwang te houden'.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:46 schreef deedeetee het volgende:
https://www.dvhn.nl/drent(...)delict-24761714.html
Ik kan een heleboel misdrijven goed begrijpen.. maar dat betekent niet dat we het daarom goed moeten keuren natuurlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:07 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Dit. Ik kan de extreme emotie ook wel begrijpen van de vaders als die persoon daadwerkelijk met z'n vingers in het onderbroekje van het meisje zat.
Maar wie weet was het gewoon een aparte vogel zonder kwaad in de zin. Je weet het niet idd.
Precies de reden waarom ik ver bij kinderen uit de buurt blijf. Je kijkt 1 keer verkeerd en je bent meteen een pedo die dood moet. Ouders gaan volkomen los als er kinderen in het spel zijn, normaal nadenken is er niet meer bij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:05 schreef Woelwater het volgende:
Een kind onzedelijk benaderen of betasten op een kinderfeestje waarbij minimaal vijf ouders aanwezig zijn klinkt te dom om waar te zijn.. Zal wel een vriendelijk persoon geweest zijn die door de tokkie-ouders ten onrechte in het hokje "pedo" is geplaatst..
Je durft tegenwoordig toch geen kind meer aan te spreken zonder het risico te lopen om jezelf verdacht te maken
Nee, maar het ligt eraan of en hoe je met die kinderen in gesprek gaat, of dat je met je hand in je broek zit, of wat dan ook. Probeer het uit, zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:57 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ik loop als ik naar de super ga altijd langs een speeltuin, soms er doorheen als het geregend heeft. Ben ik dan ook verdacht?
Mwoah, als je ziet/hoort dat jouw dochter betast wordt, kan ik me voorstellen dat er iets knapt. Als ik het zo lees denk ik eerder aan een iets te succesvolle nekklem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En dus sla je hem met vijf man dood. Hmmm Oke....
Zeker. Dit is ook niet goed te keuren wat mij betreft. Maar goed, er komt echt wel veel emotie los bij iemand als ze zien dat er daadwerkelijk een kind onzedelijk wordt betast. Helemaal als het kind binnen de kring van kennissen hoort.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:09 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik kan een heleboel misdrijven goed begrijpen.. maar dat betekent niet dat we het daarom goed moeten keuren natuurlijk
Nee, doodslaan en eigen rechter spelen mag niet, maar ik zie het wel een beetje als het risico van het vak voor die pedo als hij op heterdaad betrapt werd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:03 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Geldt dat dan ook voor de moordenaar van deze man eigenlijk? Dat de nabestaanden hem nu dood mogen slaan?
Boontje komt immers om zijn loontje
Op heterdaad betrapt, toch?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Want hij was schuldig? Dat staat vast?
Ja, laten we vooral niet gelijk concluderen dat het een pedo was, maar wél al nagenoeg de conclusie trekken dat het gewoon 'een vriendelijk persoon' is geweest. Topidee, dat zal het zijn!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:05 schreef Woelwater het volgende:
Een kind onzedelijk benaderen of betasten op een kinderfeestje waarbij minimaal vijf ouders aanwezig zijn klinkt te dom om waar te zijn.. Zal wel een vriendelijk persoon geweest zijn die door de tokkie-ouders ten onrechte in het hokje "pedo" is geplaatst..
Je durft tegenwoordig toch geen kind meer aan te spreken zonder het risico te lopen om jezelf verdacht te maken
Echt he, gvd zeg.. Kans is groter dat het vijf tokkies waren die een willekeurige kerel in elkaar sloegen omdat ie in hun zicht stond.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 15:07 schreef YuckFou het volgende:
[..]
2019 ten voeten uit, een man in een speeltuin is op voorhand al verdacht.....
Deze wereld![]()
Wat het mooie is ze zien achter iedere boom een pedo, maar als ze zelf in aanraking komen met zoiets is het altijd dat familielid, trainer oid dergelijks waar ze het nooit van verwacht hadden. Al die tijd missen ze de signalen en brengen ze hun kind naar een pedo. Maar het eigen recht in handen nemen kan zomaarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:10 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Precies de reden waarom ik ver bij kinderen uit de buurt blijf. Je kijkt 1 keer verkeerd en je bent meteen een pedo die dood moet. Ouders gaan volkomen los als er kinderen in het spel zijn, normaal nadenken is er niet meer bij.
Pedo of niet, iemand doodslaan is nooit goed te praten. Laten we hopen dat de daders streng bestraft worden.
Ja, terecht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:44 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dan nog hoor je gewoon gestraft te worden zonder verzachtende omstandigheden
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:12 schreef Treinhoer het volgende:
[..]
Zeker. Dit is ook niet goed te keuren wat mij betreft. Maar goed, er komt echt wel veel emotie los bij iemand als ze zien dat er daadwerkelijk een kind onzedelijk wordt betast. Helemaal als het kind binnen de kring van kennissen hoort.
Stambeeld... Zoiets?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:01 schreef Ali_boo het volgende:
De Marokkanen verdienen een stambeeld
Iets soortgelijks kan er hier ook aan de hand zijn. Ik aai ook wel eens een kind over de bol, bijvoorbeeld als het kind mij in de weg loopt bij een supermarkt, ik noem maar wat. Eigenlijk behoor je andere personen, inclusief kinderen, niet ongevraagd aan te raken, maar het is niet meteen een zedenmisdrijf.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:13 schreef deedeetee het volgende:
Hebben we hier in t verleden niet een topic gehad over een man die in een restaurant onder t voorbij lopen een kindje over de bol aaide en toen mishandeld werd ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |