abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_188919816
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 23:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Toch snap ik wel dat die naam in de media steeds opduikt, want Jan is nou eenmaal toch een van Dé gezichten van AvroTros/Songfestival. (Hóe en waarom dat ooit zo gekomen is zullen we waarschijnlijk nooit weten. Tis niet dat ie uitblonk in z'n commentaar en inzichten van wat zou gaan scoren..)

Wat ik me wel echt afvraag is die poll in (geloof ik) AD maanden geleden al met vele opties en dat Jan daar ver bovenaan stond. Kennelijk vonden vele stemmers het voor de hand liggend?
Ja maar ook naast Jan. Enige naam die ook vaak genoemd wordt is Dionne Stax omdat ze toevallig net naar de AVROTROS gaat. Verder is het allemaal een beetje meh. Maar misschien komt het omdat er gezegd is dat het iemand van de NPO moet zijn en speculeren over grote namen dus weinig zin heeft.
pi_188920103
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 23:53 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja maar ook naast Jan. Enige naam die ook vaak genoemd wordt is Dionne Stax omdat ze toevallig net naar de AVROTROS gaat. Verder is het allemaal een beetje meh. Maar misschien komt het omdat er gezegd is dat het iemand van de NPO moet zijn en speculeren over grote namen dus weinig zin heeft.
Het zou eigenlijk zo moeten zijn als een elftal samenstellen. De beste mensen mogen. Of het nou van de commercielen is of juist niet, je wilt voor kwaliteit staan. Ik mag toch hopen dat ze nou deze ene keer, waar we al ruim veertig jaar op wachten, over hun eigen schaduw heenstappen. De NPO is er toch meer aan gelegen of het een goed presentatieteam wordt dan dat de persoontjes binnen het eigen team gepleased worden. En dan heb ik het al helemaal niet over bepaalde "features" (zo zullen we het dan maar noemen) waardoor men juist mag presenteren (Lucille Werner bijvoorbeeld. We roepen allemaal dat het niks uitmaakt dat ze een handicap heeft, maar dan maakt het nu dus blijkbaar ineens wel uit) Gewoon voor de beste drie of vier gaan en kijken of men eruit kan komen. (Chantal!)

*Ik besef me dat dit niet populair gezegd is, excuus daarvoor alvast ;)
pi_188921077
Nikkie is in ieder geval wel geschikt voor de filmpjes als je dit ziet :P

https://www.instagram.com/p/B2Uy7kcD1xU/?igshid=3k19qam5eqza
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 13 september 2019 @ 09:23:01 #244
163650 Greys
pi_188921689
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2019 08:14 schreef Em31 het volgende:

Jaaaaa Nikkie als social media queen en in grappig filmpje op het ESF lijkt me ook erg leuk inmiddels. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_188921778
quote:
1s.gif Op donderdag 12 september 2019 23:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Toch snap ik wel dat die naam in de media steeds opduikt, want Jan is nou eenmaal toch een van Dé gezichten van AvroTros/Songfestival. (Hóe en waarom dat ooit zo gekomen is zullen we waarschijnlijk nooit weten. Tis niet dat ie uitblonk in z'n commentaar en inzichten van wat zou gaan scoren..)

Wat ik me wel echt afvraag is die poll in (geloof ik) AD maanden geleden al met vele opties en dat Jan daar ver bovenaan stond. Kennelijk vonden vele stemmers het voor de hand liggend?
Jan blinkt nergens in uit. Maar dat vinden Nederlanders prettig, welk ander land zou stemmen op Jan-Peter Balkenende als premier? Lekker neutraal, niet boven het maaiveld uitsteken, prima.
pi_188933443
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 00:53 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Het zou eigenlijk zo moeten zijn als een elftal samenstellen. De beste mensen mogen. Of het nou van de commercielen is of juist niet, je wilt voor kwaliteit staan. Ik mag toch hopen dat ze nou deze ene keer, waar we al ruim veertig jaar op wachten, over hun eigen schaduw heenstappen. De NPO is er toch meer aan gelegen of het een goed presentatieteam wordt dan dat de persoontjes binnen het eigen team gepleased worden. En dan heb ik het al helemaal niet over bepaalde "features" (zo zullen we het dan maar noemen) waardoor men juist mag presenteren (Lucille Werner bijvoorbeeld. We roepen allemaal dat het niks uitmaakt dat ze een handicap heeft, maar dan maakt het nu dus blijkbaar ineens wel uit) Gewoon voor de beste drie of vier gaan en kijken of men eruit kan komen. (Chantal!)

*Ik besef me dat dit niet populair gezegd is, excuus daarvoor alvast ;)
In een tijd waarin de publieke omroep telkens maar weer wordt afgemeten tegenover de commerciële omroepen en daar soms ook op wordt afgerekend, in een tijd waarin populaire NPO gezichten in verband worden gebracht met een mogelijke overstap, in een tijd waarin een aantal van die populaire NPO gezichten die overstap al gemaak hebben.... In zo’n tijd snap ik heel goed dat de NPO wil bewijzen dat de NPO bestaansrecht heeft en veelzijdig is en uit eigen stal toch echt wel twee/drie/vier presentatoren kan vinden die zo’n prestigieuze opdracht tot een goed einde kunnen brengen... In zo’n tijd snap ik dat de NPO geen gezichten naar voren schuift die onlosmakelijk verbonden zijn met een commerciële zender. Dat zou getuigen van niet meer in je eigen kracht geloven. Het is de publieke omroep die voor de kosten opdraait. Dus is het ook niet zo vreemd dat het de publieke omroep is die met alle eer mag strijken. De commerciële omroep mag toekijken en de talenten daar mogen dat ook.
Stel je voor dat er toch voor iemand van de commerciëlen gekozen wordt, dan kun je de reacties van bepaalde partijen in de tweede kamer al meteen voorstellen: zie je wel, de NPO vindt zelf ook dat ze het entertainment veel beter aan RTL en SBS kunnen overlaten; laten we het budget nog maar wat meer verlagen. Shula Rijxman is niet gek, zeker niet nu minister Slob bezig is om de goedkoopste publieke omroep van Europa nog minder geld te geven.

Chantal heeft er zelf voor gekozen dat ze voor RTL wilde gaan werken. Een beetje weldenkend artiest had bij zo’n overstap ook kunnen bedenken dat als er ooit nog eens een ESF naar Nederland zou komen, die opdracht aan haar neus voorbij zou gaan.

Maar geen zorg. We hebben Eva Jinek. Net zo gevat en to the point en spreekt vlekkeloos Engels (met een Amerikaans accent, maar so what, dat is geen trucje, ze heeft er een groot deel van haar leven gewoond). Okay, ze kan niet zingen en dansen. Maar daar hebben we 43 landen voor om dat onderdeel van de show te verzorgen. 😊 Shula wil haar, en Cornald ook. En ik snap wel waarom.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aadrianus op 13-09-2019 22:18:18 ]
pi_188933935
quote:
10s.gif Op vrijdag 13 september 2019 08:14 schreef Em31 het volgende:

Graag! Haar humor is leuk, heel subtiel, en het is zo iemand die iedereen meteen leuk vindt
pi_188933952
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:12 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

In een tijd waarin de publieke omroep telkens maar weer wordt afgemeten tegenover de commerciële omroepen en daar soms ook op wordt afgerekend, in een tijd waarin populaire NPO gezichten in verband worden gebracht met een mogelijke overstap, in een tijd waarin een aantal van die populaire NPO gezichten die overstap al gemaak hebben.... In zo’n tijd snap ik heel goed dat de NPO wil bewijzen dat de NPO bestaansrecht heeft en veelzijdig is en uit eigen stal toch echt wel twee/drie/vier presentatoren kan vinden die zo’n prestigieuze opdracht tot een goed einde kunnen brengen... In zo’n tijd snap ik dat de NPO geen gezichten naar voren schuift die onlosmakelijk verbonden zijn met een commerciële zender. Dat zou getuigen van niet meer in je eigen kracht geloven. Het is de publieke omroep die voor de kosten opdraait. Dus is het ook niet zo vreemd dat het de publieke omroep is die met alle eer mag strijken. De commerciële omroep mag toekijken en de talenten daar mogen dat ook.
Ik wens de NPO alle goeds, maar op het songfestival wil men Nederland goed neerzetten, en niet het bestaansrecht van de NPO bewijzen. Als je denkt dat iemand niet naar RTL overstapt omdat heel misschien het songfestival naar Nederland komt (na 100 jaar)... dat is toch geen overweging.
pi_188934006
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik wens de NPO alle goeds, maar op het songfestival wil men Nederland goed neerzetten, en niet het bestaansrecht van de NPO bewijzen. Als je denkt dat iemand niet naar RTL overstapt omdat heel misschien het songfestival naar Nederland komt (na 100 jaar)... dat is toch geen overweging.
Zo zou het moeten ja, maar ik vrees dat het toch anders gaat lopen...bovendien is de NPO hedentendage nou niet heel succesvol in het maken van (grote) shows...
pi_188934118
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:41 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

Ik denk dat je die dingen niet los van elkaar kunt zien en ik probeer uit te leggen waarom met name de NPO dat niet kan. De NPO kan er in deze tijd niet onderuit, ze worden door de buitenwacht bijna voortdurend onder druk gezet om hun bestaansrecht te bewijzen.
En laten we nou niet doen alsof de NPO niet in staat is om Nederland goed neer te zetten zonder Chantal.

Ik zeg ook niet dat iemand zijn of haar beslissing om wel of niet naar de commerciële omroep over te stappen af laat hangen van eventueel een ESF te kunnen presenteren. Maar wel dat iemand bij zo’n overstap wel incalculeert dat zo’n eventuele kans dan aan je voorbij gaat. Chantal zal er geen nacht minder om slapen dat ze dit niet kan doen.
  vrijdag 13 september 2019 @ 22:53:44 #251
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_188934183
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:12 schreef Aadrianus het volgende:
Stel je voor dat er toch voor iemand van de commerciëlen gekozen wordt, dan kun je de reacties van bepaalde partijen in de tweede kamer al meteen voorstellen: zie je wel, de NPO vindt zelf ook dat ze het entertainment veel beter aan RTL en SBS kunnen overlaten; laten we het budget nog maar wat meer verlagen. Shula Rijxman is niet gek, zeker niet nu minister Slob bezig is om de goedkoopste publieke omroep van Europa nog minder geld te geven.
Dit is exact het punt waarom ze wel eventueel een presentator bij de commerciële zouden kunnen halen. Het huidige NPO heeft juist als visie helemaal geen entertainment shows meer te maken, dus de huidige presentatoren binnen de publieke omroepen hebben er gewoon minder kaas van gegeten! Het zou juist getuigen van zelfkennis vind ik mochten ze gaan voor niet alleen een NPO presentatie team.
pi_188934317
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:50 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Ik denk dat je die dingen niet los van elkaar kunt zien en ik probeer uit te leggen waarom met name de NPO dat niet kan. De NPO kan er in deze tijd niet onderuit, ze worden door de buitenwacht bijna voortdurend onder druk gezet om hun bestaansrecht te bewijzen.
En laten we nou niet doen alsof de NPO niet in staat is om Nederland goed neer te zetten zonder Chantal.
Als bv. het Televizierring-gala een graadmeter is, of het Sportgala... dat zijn grote shows die verzanden in kneuterigheid. Behalve toen Chantal Janzen het presenteerde, want zij kan zo'n show dragen met haar persoonlijkheid en humor. Dat maakt echt verschil.
pi_188934328
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:44 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Zo zou het moeten ja, maar ik vrees dat het toch anders gaat lopen...bovendien is de NPO hedentendage nou niet heel succesvol in het maken van (grote) shows...
Eh....... Neem me niet kwalijk, niet dat het mijn ding is, maar The Passion is productioneel gezien toch echt wel een flinke onderneming. Dat wordt ook gedaan door de NPO.
Bovendien, alle mensen aan de productionele kant, komen uit alle gelederen, ook met ervaring bij commerciële omroepen, lees hun cv’s er maar op na. Aangezien die mensen sowieso op de achtergrond werken en freelancen, maakt het niet uit dat ze voor RTL of SBS ook dingen geproduceerd hebben.Wat dat betreft is het een stuk minder ingewikkeld om voor die klus de beste mensen aan het werk te zetten. Maar dat ligt voor beeldbepalende mensen als presentatoren een stuk ingewikkelder.
Het is een eenmalig ding. Dat stelt ander eisen aan mensen dan wanneer je een presentator nodig hebt die 20 zaterdagavonden op prime time een show in de top van kijkcijfers moet zien te houden.
Deze presentatoren hoeven maar drie avonden te shinen. Onderlinge chemie is daarbij belangrijk en een persoonlijkheid die authentiek overkomt en zijn/haar talen spreekt. Zulke mensen zitten niet uitsluitend bij RTL en SBS.
pi_188934442
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:01 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Eh....... Neem me niet kwalijk, niet dat het mijn ding is, maar The Passion is productioneel gezien toch echt wel een flinke onderneming. Dat wordt ook gedaan door de NPO.
Bovendien, alle mensen aan de productionele kant, komen uit alle gelederen, ook met ervaring bij commerciële omroepen, lees hun cv’s er maar op na. Aangezien die mensen sowieso op de achtergrond werken en freelancen, maakt het niet uit dat ze voor RTL of SBS ook dingen geproduceerd hebben.Wat dat betreft is het een stuk minder ingewikkeld om voor die klus de beste mensen aan het werk te zetten. Maar dat ligt voor beeldbepalende mensen als presentatoren een stuk ingewikkelder.
Het is een eenmalig ding. Dat stelt ander eisen aan mensen dan wanneer je een presentator nodig hebt die 20 zaterdagavonden op prime time een show in de top van kijkcijfers moet zien te houden.
Deze presentatoren hoeven maar drie avonden te shinen. Onderlinge chemie is daarbij belangrijk en een persoonlijkheid die authentiek overkomt en zijn/haar talen spreekt. Zulke mensen zitten niet uitsluitend bij RTL en SBS.
Prachtige productie inderdaad! Maar het is géén show, waarin iemand een show moet dragen met zijn of haar presentatietalent. Qua productie heb ik geen enkele twijfel of het mooi wordt, qua presentatie wel, daar gaat deze topic over.
pi_188934588
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 09:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Jaaaaa Nikkie als social media queen en in grappig filmpje op het ESF lijkt me ook erg leuk inmiddels. :D
Nikkie moet sowieso iets gaan doen. Wat maakt niet eens echt uit, maar ze moet er bij.
Ze is té grappig, té bekend ondertussen en té spontaan om niks te laten doen.

En als iemand goed Engels spreekt en ook de grapjes en alles snapt en zich razendsnel kan aanpassen qua taal...

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2019 23:17:55 ]
pi_188934613
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:14 schreef lrishCassidy het volgende:

[..]

Nikkie moet sowieso iets gaan doen. Wat maakt niet eens echt uit, maar ze moet er bij.
Hoe beginnen we een petitie? ;)
pi_188934632
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:15 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Hoe beginnen we een petitie? ;)
Hoeft niet, ik geloof dat de meeste mensen Nikkie in een bepaalde rol wel erg zien zitten.
pi_188934659
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:07 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Prachtige productie inderdaad! Maar het is géén show, waarin iemand een show moet dragen met zijn of haar presentatietalent. Qua productie heb ik geen enkele twijfel of het mooi wordt, qua presentatie wel, daar gaat deze topic over.
Qua presentatie is zoiets als het ESF ook voor iemand als Chantal geen dagelijks ding. Het is ook voor haar iets totaal anders dan wat ze bij RTL doet. Dus wat dat betreft is het voor haar niet wezenlijk makkelijker dan voor bijvoorbeeld Eva Jinek.
Ik ben er ook voor dat daar goede mensen op worden gezet. En ja, ik zie ook liever geen Jan Smit, of Frits Sissing en zelfs van Romy Monteiro of Dionne Stax word ik niet blij. Maar Chantal is niet onze enige hoop in bange dagen, dat is wat ik maar wil zeggen. En het is nou ook niet zo dat er bij de NPO alleen maar klunzen rondlopen op presentatie gebied. Talentvolle mensen kunnen tot mooie dingen komen als ze eens buiten hun normale kaders gaan. En wat ik begrijp, is dat de NPO voor de presentatie naar multitalenten zoekt.
pi_188934694
Ik blijf ook nog steeds een zwak houden voor Edsilia.
Geen idee waarom precies. Tis een gevoel.
pi_188934755
Ik vind de mannelijke keuze moeilijker dan de vrouwelijke btw.
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 23:22:06 #261
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188934784
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:18 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik blijf ook nog steeds een zwak houden voor Edsilia.
Geen idee waarom precies. Tis een gevoel.
Edsilia is heel spontaan en neemt zichzelf ook weer niet al te serieus, erg likeable daarom. :P
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_188934786
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:17 schreef Aadrianus het volgende:

[..]

Qua presentatie is zoiets als het ESF ook voor iemand als Chantal geen dagelijks ding. Het is ook voor haar iets totaal anders dan wat ze bij RTL doet. Dus wat dat betreft is het voor haar niet wezenlijk makkelijker dan voor bijvoorbeeld Eva Jinek.
Ik ben er ook voor dat daar goede mensen op worden gezet. En ja, ik zie ook liever geen Jan Smit, of Frits Sissing en zelfs van Romy Monteiro of Dionne Stax word ik niet blij. Maar Chantal is niet onze enige hoop in bange dagen, dat is wat ik maar wil zeggen. En het is nou ook niet zo dat er bij de NPO alleen maar klunzen rondlopen op presentatie gebied. Talentvolle mensen kunnen tot mooie dingen komen als ze eens buiten hun normale kaders gaan. En wat ik begrijp, is dat de NPO voor de presentatie naar multitalenten zoekt.
Maar wie oh wie dan? Er zijn al zoveel namen genoemd hier, maar de goeie combinatie (waar minstens 3 ESC fokleden achter staan ;) hebben wij nog niet gevonden...
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 23:23:26 #263
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188934813
Nou laten we dan onze droom samenstellingen posten, binnen de beperkingen zoals NPO die stelt. *O*
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_188934822
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:22 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Edsilia is heel spontaan en neemt zichzelf ook weer niet al te serieus, erg likeable daarom. :P
Ja dit. Ik val vooral voor de spontane personen.
Die in samenwerking met een wat "vastere" persoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-09-2019 23:24:10 ]
pi_188934836
Oké... Eva Jinek en Edsilia?
pi_188934873
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
Nou laten we dan onze droom samenstellingen posten, binnen de beperkingen zoals NPO die stelt. *O*
Wat zijn de beperkingen? Max. 3 presentatoren, spontaan (niet ingestudeerd) en talen goed spreken?
pi_188934884
En NPO/avrotros stal
pi_188934887
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:24 schreef Mlita het volgende:
Oké... Eva Jinek en Edsilia?
Ik ben niet zo fan van Eva. Maar ik doe ook maar even wat losse kreten in dit topic lol
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 23:26:38 #269
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188934888
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:25 schreef Mlita het volgende:

[..]

Wat zijn de beperkingen? Max. 3 presentatoren, spontaan (niet ingestudeerd) en talen goed spreken?
Iig NPO personen? En Engels sprekend. Dat wast wel? Max 3 denk ik ook wel?
pi_188934891
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
Rick vd W., Dionne S en Nikkie
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 23:27:26 #271
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188934901
Ik ga er iig nog ff op broeden.
pi_188934912
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:26 schreef Pluto1975 het volgende:

[..]

Rick vd W., Dionne S en Nikkie
Ik zie dit voor me.. 1 stem *O*
pi_188934916
Ik lul maar wat mee, heb niet het idee dat ik er enige invloed op heb.
  Moderator vrijdag 13 september 2019 @ 23:29:05 #274
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_188934930
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:28 schreef lrishCassidy het volgende:
Ik lul maar wat mee, heb niet het idee dat ik er enige invloed op heb.
Niemand van ons. :+ Maar speculeren en argumenteren waarom je zelf iets zou kiezen is gewoon leuk toch.
pi_188934957
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:27 schreef Mlita het volgende:

[..]

Ik zie Edsilia hier ook nog wel tussen staan: Dionne, Rik en Edsilia
pi_188934971
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:27 schreef Mlita het volgende:

[..]

Rick en Dionne als de knappe gastheer en gastvrouw, Nikkie als de toffe buurvrouw
pi_188935017
We hebben meer bijval nodig, dit schiet nog niet op..
pi_188935029
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:29 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Niemand van ons. :+ Maar speculeren en argumenteren waarom je zelf iets zou kiezen is gewoon leuk toch.
Ik had Maastricht gekozen, nee grapje ;)
(Nou nee niet helemaal, qua stad wel, qua Ahoy niet ^^)
pi_188935039
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 23:32 schreef Mlita het volgende:
We hebben meer bijval nodig, dit schiet nog niet op..
Ik ben nog niet dronken genoeg _O-
pi_188935055
quote:
0s.gif Op vrijdag 13 september 2019 22:53 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Dit is exact het punt waarom ze wel eventueel een presentator bij de commerciële zouden kunnen halen. Het huidige NPO heeft juist als visie helemaal geen entertainment shows meer te maken, dus de huidige presentatoren binnen de publieke omroepen hebben er gewoon minder kaas van gegeten! Het zou juist getuigen van zelfkennis vind ik mochten ze gaan voor niet alleen een NPO presentatie team.
De grootste bulk van het entertainment bij het ESF bestaat toch echt uit de acts en de entreacts. De presentatie van het ESF omlijst de show, maar is niet het meest bepalend voor het welslagen ervan, hoewel het natuurlijk wel prettig is als de presentatie in orde is. Dat is wel anders bij een show als Ik Hou Van Holland, die wordt inderdaad gedragen door de presentator, zij zijn het entertainment.
Je hebt voor het ESF niet per se mensen nodig die entertainment ervaring hebben in de orde van Chantal, Linda, Martijn, Wendy. Je hebt wel persoonlijkheden nodig, zeker, met presentatie ervaring, zeker. Maar dat hoeft niet per se en uitsluitend in de entertainment hoek te zitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')