Ik zag voor me hoe I. echt in zijn oog ging zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:27 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Gewoon beetje wrijven joh, doen we allemaal wel eens
Minder films kijken jijquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag voor me hoe I. echt in zijn oog ging zitten.
Dat is waar. Ken zijn moeder wel alquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:26 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat weet je himmel nie zeker jonguh!
trusten ama.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:28 schreef Amarantha het volgende:
Oke ik duik mijn bed ook maar eens in. Morgen weer een dag.
Jup, bizar wel hoe het gelopen is.. Na de operaties krijg ik wel constant een kapje mee die ik 's nachts op moet plakken zodat ik er niet in kan wrijven. Verschilt per operatie hoe lang ik die 's nachts moet gebruiken. Laatste operatie was één nachtje. Bij de staaroperatie was het een week. Tussen de operaties door als het oog weer 'rustig' is, hoef ik het niet af te plakken oid.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:26 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ja dat is ook niks joh, bijna geen leven op die manier![]()
Damn man, hoop echt dat ze het snel fixen voor je dan. Hoe groot is de kans ook dat je net iets krijgt wat ze niet kunnen vinden, zit je wel echt tegen man. Moet je ook slapen met een bril eigenlijk of mag je in je oog zitten?
Eerder een serie of docu. Oke en nu ga ik echt haha.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:30 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Meen je dat? Ik zie jou wel aan voor een meid die elke avond een film kijkt eig
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ben stoned en een beelddenker.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zag voor me hoe I. echt in zijn oog ging zitten.
Trustenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerder een serie of docu. Oke en nu ga ik echt haha.
Joeeequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:30 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga ook dromenland bewandelen denk ik, morgen start Vuelta genot!
Trusten Ettoo,quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
ik ga ook slapen...
sterkte I. ook dit gaat voorbij.
![]()
Ahh oke, dat scheelt wel echt! Ik moest na het laseren 3 dagen slapen met zo'n soort duikbril en dat was echt geen doen, was even bang dat jij elke nacht moest, dat zou extreem klote zijn, dan slaap je helemaal niet meerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:30 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, bizar wel hoe het gelopen is.. Na de operaties krijg ik wel constant een kapje mee die ik 's nachts op moet plakken zodat ik er niet in kan wrijven. Verschilt per operatie hoe lang ik die 's nachts moet gebruiken. Laatste operatie was één nachtje. Bij de staaroperatie was het een week. Tussen de operaties door als het oog weer 'rustig' is, hoef ik het niet af te plakken oid.
Slaaplekkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:30 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Eerder een serie of docu. Oke en nu ga ik echt haha.
Ik moest dus zo slapen (en roken)quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:30 schreef I. het volgende:
[..]
Jup, bizar wel hoe het gelopen is.. Na de operaties krijg ik wel constant een kapje mee die ik 's nachts op moet plakken zodat ik er niet in kan wrijven. Verschilt per operatie hoe lang ik die 's nachts moet gebruiken. Laatste operatie was één nachtje. Bij de staaroperatie was het een week. Tussen de operaties door als het oog weer 'rustig' is, hoef ik het niet af te plakken oid.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-08-2019 03:36:34 ]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:32 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ahh oke, dat scheelt wel echt! Ik moest na het laseren 3 dagen slapen met zo'n soort duikbril en dat was echt geen doen, was even bang dat jij elke nacht moest, dat zou extreem klote zijn, dan slaap je helemaal niet meerMaar is wel logisch ook idd, gelukkig.
Ja verder doe je er weinig aan op het moment he...
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 03:36 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik moest dus zo slapen (en roken)
Moet je ook niet willen neeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet best. Zou ook niet te doen zijn idd.
Ik vond het wel echt kut toen ik bijna rechtop moest zitten om te slapen, zodat een bloeduitstorting beter weg zou trekken. Dat heb ik twee nachten "volgehouden" kon gewoon niet in slaap komen.. Ook echt geen aanrader.
Achja![]()
Rechtop slapen... noooopequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 04:07 schreef I. het volgende:
[..]
[..]
Moet je ook niet willen neeNiet best. Zou ook niet te doen zijn idd.
Ik vond het wel echt kut toen ik bijna rechtop moest zitten om te slapen, zodat een bloeduitstorting beter weg zou trekken. Dat heb ik twee nachten "volgehouden" kon gewoon niet in slaap komen.. Ook echt geen aanrader.
Achja
Hey, jij hierquote:
Zeker, alles overleefd tot nu toequote:
Wat is alles?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:44 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Zeker, alles overleefd tot nu toe
Weet niet meer wanneer de laatste keer was dat we elkaar spraken, maar heb er 9 weken opname op de paaz op zitten, gevolgd door 9 weken verslavingskliniekquote:
Netjes netjesquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:48 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Weet niet meer wanneer de laatste keer was dat we elkaar spraken, maar heb er 9 weken opname op de paaz op zitten, gevolgd door 9 weken verslavingskliniek
Ja, eindelijk het gevoel dat ik het wel overleef, letterlijkquote:
Mooi man, ben blij voor jequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 07:50 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ja, eindelijk het gevoel dat ik het wel overleef, letterlijk
Feestje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 08:43 schreef Kopjechino het volgende:
Wordt een leuke dag vandaag
Denk ik. Er is bier, dus zal wel goedkomen.
Wel goed hoor. Met jou?quote:
Bek houden wandelend frituurvatquote:
Nog niet eerder mee mogen maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:02 schreef UitStraling het volgende:
Een moeder waar je marsen in kunt frituren
Beter dan die van jouquote:
Gadver man.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 09:27 schreef UitStraling het volgende:
Even een onderbroek zoeken, m'n stoel plakt
Strooooquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:35 schreef naatje_1 het volgende:
Ik had zowaar nog wel ontbijt in huis
Hoi Tjacka, Haags hier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:37 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Hoi mooiste vrouw van ost Nederland
Hoi maat, je vriend hierquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:43 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hoi Tjacka, Haags hier.
Ga je planten versieren ipv dames?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:54 schreef naatje_1 het volgende:
Misschien ga ik zowaar wat in m'n tuin fixen vandaag
Dingen die nooit voor mogelijk werden gehoudenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Maatje, wat brengt jou deze ontzettende mooie dag?
Onkruid eruit rukkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 11:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ga je planten versieren ipv dames?
Zoals?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Dingen die nooit voor mogelijk werden gehouden
deze antwoord ga ik niet bevragenquote:
Jammer dit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
deze antwoord ga ik niet bevragen
Deze?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo eerst eens even mindhunter afkijkenquote:
Die moet ik ook nog steeds zien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:14 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Zo eerst eens even mindhunter afkijken
Oei hier ging je goed de fout in.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Kutzooiquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oei hier ging je goed de fout in.
FLquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oei hier ging je goed de fout in.
Wat let je?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Die moet ik ook nog steeds zien.
zeer benieuwd naar je meningquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Niks, komende week aan beginnen.
Ik ben net wakkerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 12:22 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het is weekend. Ik vergeef het je.
[..]
Ik adoreer je even terug
Ik mag het zo nog meemakenquote:
Wanneer word jij nou blauwquote:
Mss dat ik vanavond een paar biertjes drinkquote:
Als het moetquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dacht dat jij nooit buiten kwam overdag?
Nou nou nouquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als ik vanavond weer in zijn ballen knijp.
Onze vriendschap gaat diepquote:
Prostaat diep?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Onze vriendschap gaat diep
Heel diep
Dat is ook niet heel diep. 6,5cm ongeveer. Hahaquote:
Dat is voldoende hoor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:27 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat is ook niet heel diep. 6,5cm ongeveer. Haha
Wat een kudtleven hequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:28 schreef Solotovski het volgende:
https://www.ad.nl/show/mi(...)n-probleem~a4ff3008/
Miljardair en shopverslaafd. Wat ongelooflijk zwaar voor haar, heb met haar te doen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat is voldoende hoor.
Ik voel haar pijnquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:28 schreef Solotovski het volgende:
https://www.ad.nl/show/mi(...)n-probleem~a4ff3008/
Miljardair en shopverslaafd. Wat ongelooflijk zwaar voor haar, heb met haar te doen
Ga je eindelijk weg?quote:
Bazennummerquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 13:54 schreef Solotovski het volgende:
Fuck you I won't do what you tell me
Once upon a time in Hollywoodquote:
oh nicequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:17 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Once upon a time in Hollywood
Mwahquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:19 schreef Tjacka het volgende:
1 joint met zijn twee is toch wel genoeg @:Amarantha @:Solotovski
Ligt eraan he. Ik zou 1 joint met zn 2-n voor een avond wel skeer vinden. Maar ik smoke ook wel wat vaker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:19 schreef Tjacka het volgende:
1 joint met zijn twee is toch wel genoeg @:Amarantha @:Solotovski
Mijn gf haar eerste keer lolquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt eraan he. Ik zou 1 joint met zn 2-n voor een avond wel skeer vinden. Maar ik smoke ook wel wat vaker.
Ik heb eindelijk m'n ondertitel veranderdquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ligt eraan he. Ik zou 1 joint met zn 2-n voor een avond wel skeer vinden. Maar ik smoke ook wel wat vaker.
Nicequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:21 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk m'n ondertitel veranderd
Jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 14:25 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Werd je het zat om erin te staan?
Lekker jongenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 16:10 schreef naatje_1 het volgende:
Wasjes gedraaid en opgehangen, kamer beetje opgeruimd, helemaal prima
Nadeel van zoete aardappel is dat je die overmorgen nog proeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:38 schreef dud0r het volgende:
Ik heb net zoete aardappel en bloemkool in de oven gegooid. Kan dat straks lekker op een wrap
Nog nooit last van gehadquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nadeel van zoete aardappel is dat je die overmorgen nog proeft.
Waarom zou ik er nu ineens last van krijgenquote:
Goed zoquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
Zo, nou, huisgenoot eindelijk aangespoord om de keuken te fatsoeneren
Matige huisgenotenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
Doe het dan zelf ook eensquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
Ben je gek ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Soms ruim ik zijn troep ook op ja. Sterker nog, dat gebeurt eigenlijk best vaak.
Daar hou ik wel vanquote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:37 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal dood- en doodnormaal juist.
Ja wat is normaal hequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:37 schreef UitStraling het volgende:
Volgens mij zijn jullie allemaal dood- en doodnormaal juist.
Watquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 18:43 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Geen 2,5 uur doen over iets weggooien is wel normaal.
Das Duindorp.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, ik bak de dobbelsteenaardappeltjes, flikkert het dekseltje van de zout eraf als ik zout erop wil doen, te zout om op te vreten daarna
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:38 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]![]()
Voordeel is wel dat je nu iets kan gaan eten wat wel lekker is.
Ik ben niet zo'n fan van aardappelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:39 schreef naatje_1 het volgende:
Gebakken dobbelsteenaardappeltjes zijn genot
Ik heb een klein gedeelte opgegeten, had ook een hamburger gemaakt, misschien zo nog spinaziequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:40 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n fan van aardappelen![]()
Wat ga je nu eten/maken/bestellen dan?
Ja ontzouten gaat niet echt helaas, maar ga je ziek van worden joh, zou voor de spinazie gaan dan jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een klein gedeelte opgegeten, had ook een hamburger gemaakt, misschien zo nog spinazie
In een vergiet en afspoelen maar. Daarna weer opbakken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
Dus, ik bak de dobbelsteenaardappeltjes, flikkert het dekseltje van de zout eraf als ik zout erop wil doen, te zout om op te vreten daarna
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:36 schreef naatje_1 het volgende:
Ja kan best eigenlijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
In een vergiet en afspoelen maar. Daarna weer opbakken.
Gadver, nee!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:43 schreef dud0r het volgende:
[..]
In een vergiet en afspoelen maar. Daarna weer opbakken.
Ligt er een beetje aan welke fase, normaal kook je die krengen ook voor je ze bakt(als ze niet uit een zakje komen) dan komen ze ook uit water.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:50 schreef OmgevallenFlat2 het volgende:
[..]
Daar worden ze toch zompig van
Uiteraard. Eventueel in de oven op een lagere temperatuur om het vocht te verdampenquote:
Dat is ook wel weer zo maar het zal de smaak niet bevorderen lol.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:53 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan welke fase, normaal kook je die krengen ook voor je ze bakt(als ze niet uit een zakje komen) dan komen ze ook uit water.
En nu? Thuisbezorgd?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
Ik heb het net al weg gegooid, jammer dan
quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 19:41 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb een klein gedeelte opgegeten, had ook een hamburger gemaakt, misschien zo nog spinazie
@Rellende_Rotscholier @Slobeendquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja.
Helaas ben ik geen fan van b-sporten
Ja wielrennen is toch wel zo verschrikkelijk om te kijkenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja.
Irritante boeren jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:16 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja wielrennen is toch wel zo verschrikkelijk om te kijken
Oei, dit wordt een rel.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
@:Rellende_rotscholier @:slobeend
...
Ga met je piemol spelenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 20:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat geloof ik graag ja.
Ik vind het wel meevallenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
@:solotovski https://www.instagram.com/p/Bw9x--klaLd/
Deze memepagina is echt goud!
Laat er eens 1 zien waar jij van denkt naaah die is echt hilarischquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zitten een aantal echt relatable tussen
Nummer Vier Zal Je Verbazen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
zitten een aantal echt relatable tussen
quote:
hilarisch dus niet per se, maar zelf had ik bijvoorbeeld deze doorgestuurd: https://www.instagram.com/p/BzQASB2Io84/quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:24 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Laat er eens 1 zien waar jij van denkt naaah die is echt hilarisch
begrijp dit soort 'humor' nooit, dit is gewoon informatie verwerkt in een plaatjequote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:31 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
hilarisch dus niet per se, maar zelf had ik bijvoorbeeld deze doorgestuurd: https://www.instagram.com/p/BzQASB2Io84/
Ja, precies op die manier grappigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
begrijp dit soort 'humor' nooit, dit is gewoon informatie verwerkt in een plaatje
mss grappig op een manier van "WHAHA XD ik gebruik ook drugs vet relatable:D:D:D"
Drugs zijn voor saaie mensen, ja of je moet een beperkte kunstenaar zijn en het nodig hebben om wat moois uit te braken dan heeft het nog nut.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:32 schreef CharlesKinbote het volgende:
[..]
begrijp dit soort 'humor' nooit, dit is gewoon informatie verwerkt in een plaatje
mss grappig op een manier van "WHAHA XD ik gebruik ook drugs vet relatable:D:D:D"
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drugs zijn voor saaie mensen, ja of je moet een beperkte kunstenaar zijn en het nodig hebben om wat moois uit te braken dan heeft het nog nut.
Ik ben niet saai hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Drugs zijn voor saaie mensen, ja of je moet een beperkte kunstenaar zijn en het nodig hebben om wat moois uit te braken dan heeft het nog nut.
0/10quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Thank god voor de drugs dan maarquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder drugs ben jij een bleke schrale accountant.
Dat is ook een manier om ernaar te kijken ja.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:50 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Thank god voor de drugs dan maar
Dat is mooi kut.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 21:31 schreef I. het volgende:
[..]
Kut. Geen verbetering helaas. Maar goed, je kan niet alles hebben.
Ja lekker eigenlijk wel. woest geil, veel plannetjes, lekker in mijn vel, veel leuke dingen vlak achter de horizon, laat maar komen die Indian Summer.quote:
Lekker om mee te ontbijten ook morgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:01 schreef Solotovski het volgende:
Ik heb nog meer dan de helft van mn sushi over
Hier gaat hij ook lekker, hele leven anders aan het inrichten. Spannend maar wel op de goede manier.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja lekker eigenlijk wel. woest geil, veel plannetjes, lekker in mijn vel, veel leuke dingen vlak achter de horizon, laat maar komen die Indian Summer.
Jij?
Hoe anders aan het inrichten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Hier gaat hij ook lekker, hele leven anders aan het inrichten. Spannend maar wel op de goede manier.
Ik vind die kalkbrenner wel zulke poep he. Zou er geen seconde over twijfelen om daar mn tentje voor uit te komenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:01 schreef naatje_1 het volgende:
https://3voor12.vpro.nl/s(...)-lowlands-2019~.html
ik kijk nu dit
Lol dat schuif ik er straks nog in hoorquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker om mee te ontbijten ook morgen.
Wat maakt het poep?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:03 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ik vind die kalkbrenner wel zulke poep he. Zou er geen seconde over twijfelen om daar mn tentje voor uit te komen
Gewoon, dat vind ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:04 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat maakt het poep?Ik vind het redelijk toegankelijk en daarmee niet enorm speciaal ofzo, maar niet poep
Spannend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:04 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Korte versie: paard verkocht, andere auto, nieuwe baan en zoekende naar een ander huis
wat je zegt ben je zelfquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:24 schreef wietparkiet het volgende:
je geintjes zijn niet leuk naatje
nou moet je godverdomme ff indimmen vriendelijke vriend voordat je je voortandjes uit kan tuffenquote:
WIl je matten ja?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:25 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nou moet je godverdomme ff indimmen vriendelijke vriend voordat je je voortandjes uit kan tuffen
wie heeft vrienden nodig als je een 1911 hebtquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
WIl je matten ja?
Neem je vrienden mee, kom ik ook alleen
Iedereen heeft vrienden nodigquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
wie heeft vrienden nodig als je een 1911 hebt
Het is te merken aan je taalgevoelquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
sorry fokkie
ik heb gedronken dan wordt ik baldadig
kenkerstraal opquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is te merken aan je taalgevoel
@:GGMM @:onlogisch
Dat lijkt me wel dat je gedronken hebt ja, vooral met warm weer is dat belangrijkquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
sorry fokkie
hitteplan genotquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel dat je gedronken hebt ja, vooral met warm weer is dat belangrijk
heb vanmiddag lekker op het water gelegenquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:36 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel dat je gedronken hebt ja, vooral met warm weer is dat belangrijk
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb vanmiddag lekker op het water gelegen
maar bedoelde alcohol
Naisquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heb vanmiddag lekker op het water gelegen
maar bedoelde alcohol
waarom nietquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:40 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]ik mag twee weken niet zwemmen
quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nais
Jij woont ook wel lekker aan het water natuurlijk
en nu zie je er weer knap uit?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:41 schreef PrisTheShiz het volgende:
[..]
Neusoperatie gehad eergisteren
Je woonde Wijk bij duurstede toch?quote:
Spuit je zelf toch beetje op je bordquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:43 schreef Solotovski het volgende:
Heeft er iemand mayo voor me, mijne is op
Jaquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:43 schreef Solotovski het volgende:
nee manquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:43 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je woonde Wijk bij duurstede toch?
Mayo bij sushi?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:43 schreef Solotovski het volgende:
ohquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee man
daar zat ik op school
Die is al weer op hoor. Ik moet eten eten eten eten etenquote:
Heb je eieren, azijn, olie en zout in huis?quote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:43 schreef Solotovski het volgende:
wordt ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2019 22:34 schreef wietparkiet het volgende:
sorry fokkie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |